logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Bug z Koniem
Autor Wiadomość
Matixs 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 02 Gru 2008
Posty: 39
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2008-12-20, 14:54   Bug z Koniem

wsiadam na konia a on sie rozdwoil tyle ze jeden chyba sie upil xD :lol:
http://www.fotosik.pl/pok...12405021.html#v
chyba moj char tez sie upil bo mysli ze siedzi na koniu
http://www.fotosik.pl/pok...b5a93da006.html
xD czy wy tez macie takie bledy :lol:

[ Dodano: 2008-12-20, 15:13 ]
zaraz po napisaniu wczesniejszego posta znow mojego konika napad szal bugow ;p sami zobaczcie http://www.fotosik.pl/pok...ca6c4e506a.html pod konika przylepil sie miecz ;p stwierdzilem zeby sprzedac konika gdy sprzedalem konika miecz sie odlepil o to screen http://www.fotosik.pl/pok...1005678769.html ale za to sie przylepil do mnie ;p wzielem ten miecz i w plecaku nie bylo jego ikonki http://www.fotosik.pl/pok...6d7dc51aee.html no skonczylo sie tym ze selnlem ten miecz ;p
 
 
Kowalka_umysłów 



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: Freedom
Wersja gry S2: Nie mam gry
Pomogła: 6 razy
Wiek: 24
Dołączyła: 30 Lip 2008
Posty: 232
Skąd: Nocy
Wysłany: 2008-12-20, 18:58   

Ja z konikami kiedyś tak miałam że stałam se na startowej,ktoś coś przenosił i co wychodził, zostawało jego "ciało" i konik. Po 10 minutach koło 15 koni było na serwerze z 1 osobą xD
_____________________________________________________________________
[center]
:eat: [color=red][size=18]I'm CHEATER EATER![/size][/color] :eat:
[img]http://img259.images...93776.png[/img]
[color=orange]Zapraszam do spamowania na www.fd.pun.pl[/color]
[img]http://i-point.nazwa.pl/host/upload/2397/woma1.png[/img]
[/center]
 
 
 
Zobrak80
[Usunięty]

Wysłany: 2008-12-20, 21:34   

LOL! ale bug xD wyglada jak by sie konikowi wbil bardzo ciekawe z takim czyms t ja sie w zyciu nie spotkalem
 
 
karpol 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Dołączył: 15 Lut 2008
Posty: 6
Ostrzeżeń:
 5/7/9
Wysłany: 2008-12-22, 10:27   

Ja mrocznym elfem też spotkałem buga z koniem. Mój wsiada na konia i z niego spada
,a ja nadal moge jezdzic na nim. I ten koń może używać ca tego od skoku. ;] :twisted:
 
 
seba.rybcia 
rybcia



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wiek: 22
Dołączył: 21 Lis 2008
Posty: 22
Skąd: Białystok
Ostrzeżeń:
 2/7/9
Wysłany: 2008-12-25, 09:06   

Matix żebyś dalej trzymał tego konika były by fajne bugi można by było zrobic temat gdzie się opisuje najśmieszniejsze bugi :!:
_____________________________________________________________________
sacred rządzi
 
  My status
 
Altair3336 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 19
Wysłany: 2009-02-12, 20:16   

Hehe lol ja tak nie miałem
 
 
Shadow 
Jestem iluzją koguta.



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: nie mam
Wersja gry S2: Nie mam gry
Pomógł: 7 razy
Wiek: 21
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 213
Skąd: Przewrotne
Wysłany: 2009-02-13, 15:58   

sporo bugów z tym koniem :lol: najfajniejszy jak się ten koń po choremu "sklonował" :lol:
(do góry nogami).
_____________________________________________________________________
 
  My status
 
Elldar 



Wersja gry S1: S+: 1.8.96
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wiek: 23
Dołączył: 06 Lut 2009
Posty: 18
Skąd: Chrzanów
Wysłany: 2009-02-13, 19:57   

Ja miałem kiedyś tak że gdy wsiadałem na konia użyłem combo z 4x Natarcia wtedy mój DE zaczął "siedzieć w powietrzu" i machał ostrzami na wszystkie strony chyba przez 4-5 minut natomiast Koń biegał wokół mnie jak opętany.
_____________________________________________________________________
[img]http://img.userbars.pl/126/25111.png[/img]
[img]http://img.userbars.pl/120/23931.png[/img]
[img]http://img.userbars.pl/30/5899.jpg[/img]
[img]http://img.userbars.pl/42/8389.gif[/img]
[img]http://img.userbars.pl/48/9472.gif[/img]
[img]http://img.userbars.pl/164/32779.jpg[/img]

Tak tak, spamuje userbarami : p

[IMG]http://img189.images...bandy.jpg[/IMG] [IMG]http://img189.images.../w356.png[/IMG]
 
 
Altair3336 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 19
Wysłany: 2009-02-13, 20:43   

A często tak masz to ci chyba w grze nie przeszkadza i czy ten koń sklonowany biega za tobą :)
 
 
Eragorn 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 9
Skąd: ...
Wysłany: 2009-09-12, 18:01   

też miałęm podobnego buga ale mi WSZYSKIE przedmioty znikly :| oraz LUDZIE znikli i mój koń O.o :p więc wyłączyłem gre i włączyłem i dalej było norm :}
 
 
Yassamet 



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: 2.40
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 24
Dołączyła: 04 Lip 2009
Posty: 90
Wysłany: 2009-09-12, 19:44   

No to ja raz grając na single DE miałam tak, że ja podchodze do konia, wsiadam, a on odjeżdżam. I tak z 10 razy xD
_____________________________________________________________________
Konto odświeżone po wielu latach. Na poprzednie posty proszę nie patrzeć. Do społeczności powoli wracam.
 
  My status
 
marrog 
S2 Veteran



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Zakon Ciemności
Wersja gry S2: 2.43
Klan S2: Zakon Ciemności
Platforma S2: PC
Pomógł: 19 razy
Wiek: 27
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 363
Skąd: Żagań
Wysłany: 2009-09-12, 20:00   

Właśnie konik zawsze ucieka, kiedy próbujesz na niego wsiąść jak ganiają za Tobą moby :]
_____________________________________________________________________
Kiedy spierasz się z głupcem, upewnij się, że on nie robi tego samego.

[img]http://miniprofile.x...arrog.png[/img]

[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [color=red]Piżem pobrafnie po polzkó[/color]
 
 
Yassamet 



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: 2.40
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 24
Dołączyła: 04 Lip 2009
Posty: 90
Wysłany: 2009-09-12, 20:11   

Ale mobów nigdzie nie było (tzn nigdzie na ekranie, bo w sacred to niemożliwe, zeby mobów nie było)
_____________________________________________________________________
Konto odświeżone po wielu latach. Na poprzednie posty proszę nie patrzeć. Do społeczności powoli wracam.
 
  My status
 
cyronek24 
Mów mi Mistrzu



Wersja gry S1: UW: 2.21
Wersja gry S2: 2.31
Platforma S2: PC
Dołączył: 16 Lip 2009
Posty: 12
Skąd: Węgorzewo
Ostrzeżeń:
 4/7/9
Wysłany: 2009-09-12, 20:48   

HAHAHA :lool: Ten pierwszy screen jest super xD
_____________________________________________________________________
"Ludzkość musi położyć kres wojnie, bo inaczej wojna położy kres ludzkości."

A oto wierszyk napisany przez Ezrille i Peaca:

Cyronek
Cyronek to Mariusz, co z mazur pochodzi,
lecz jego powieść mu nie wychodzi.
Więc gdy wysłucha wszystkich naszych rad,
w opowiadaniu swoim znajdzie wreszcie ład.
Ale jest wesoły i długo się nie smuci,
i czym prędzej do pisania powróci.

Supcio wierszyk :P

Chesz wiedzieć co ja ćwiczę? Zobacz ten film: http://video.google.com/v...57954592099898#
Piszę poprawnie po polsku
.
 
 
 
Wredna 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączyła: 06 Lut 2013
Posty: 20
Wysłany: 2015-12-08, 20:03   

Zsiadłam z konia i nie mogę wsiąść. Wychodziłam z gry parę razy i nic. To minie? Bo jeśli nie, muszę kupić innego :(
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,19 sekundy. Zapytań do SQL: 13