logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Sacred Legends - nowa gra z serii Sacred od Deep Silver
Autor Wiadomość
Thecmelion 
TheC(melion) :P



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: [SF] Black Hand
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Klan S2: Nie dotyczy :)
Wersja gry S3: Nie mam gry
Pomógł: 166 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2219
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-05-24, 15:39   Sacred Legends - nowa gra z serii Sacred od Deep Silver

Jako, że nie zamierzam robić specyficznych tematów newsowych przy Sacredach od Deep Silver dlatego będę tylko przytaczał newsy z tych bardziej znanych serwisów o grach komputerowych lub wydawców. Jednak na razie chcę Wam przedstawić nowy wytwór Deep Silver Fishlabs oraz Chimera Entertainment pod tytułem Sacred Legends, czyli mobilną odsłonę serii Sacred, pecetowych hack'and'slashy. Gierka została przeznaczona na urządzenia mobilne obsługujące system iOS oraz Androida.

Więcej możemy przeczytać dzięki Gry-Online:
Cytat:
Nadchodzi Sacred Legends - mobilna odsłona cyklu pecetowych hack'and'slashy
24 maja 2016 • 11:19 • Adrian Werner


Lista popularnych pecetowych marek, które doczekały się mobilnych wersji już wkrótce po raz kolejny ulegnie wydłużeniu. Firma Deep Silver właśnie zapowiedziała bowiem grę Sacred Legends, czyli pierwszą odsłonę popularnego cyklu RPG-ów akcji zaprojektowaną z myślą o smartfonach i tabletach.

Akcja toczyć będzie się w klasycznej kranie fantasy, znanej jako Ancaria. Staje ona na skraju zagłady za sprawą grupy Demonicznych Lordów, których celem jest otwarcie bram piekielnych i zalanie ziem śmiertelników armiami ciemności. Zadaniem graczy jest oczywiście pokrzyżowanie tych planów.


Gra zapowiada się jako klasycznie zrealizowany hack'n'slash. Wydarzenia będziemy więc obserwowali z kamery umieszczonej wysoko nad głową bohatera, a zabawa sprowadzi się do eksplorowania świata, wypełniania zadań, gromadzenia doświadczenia oraz oczywiście przede wszystkim walki z hordami nieprzyjaciół. Do wyboru będzie kilka postaci dysponujących różnorodnymi umiejętnościami, uzbrojeniem oraz drzewkiem talentów. Na razie ujawniono tylko jedną – kobietę znaną jako Seraphim, która wykorzystuje jednoręczny miecz, a w starciach pomaga sobie sporym zestawem zaklęć bojowych. Nie zabraknie także systemu craftingu, pozwalającego na tworzenie własnych przedmiotów.

Kampanię będziemy mogli przejść samotnie lub trybie kooperacji na jednym z trzech poziomów trudności. Dostępne mają być także potyczki PvP na specjalnie zaprojektowanych w tym celu arenach. Na razie potwierdzono wyłącznie wersję na system iOS i nie wiemy, czy twórcy mają w planach opracowanie również wydania na Androida. Premiera powinna nastąpić jeszcze w tym toku.

Warto wspomnieć, że na pecetach cykl Sacred budzi dosyć mieszane uczucia. Dwie pierwsze odsłony uznawane są za klasyki gatunku, ale trzecia, opracowana przez inny zespół, okazała się jedną z największych klap ostatnich lat. Pozostaje mieć nadzieję, że mobilny debiut marki będzie bardziej przypominał Sacred i Sacred 2: Fallen Angel niż nieszczęsne Sacred 3.



Z kolei oficjalna strona Sacred Legends http://www.sacredlegendsgame.com/ podaje poszczególne informacje o fabule i krótkie opisy postaci:
Cytat:
SACRED LEGENDS


Ancaria is doomed and only you can save it! Face up to the Demon Lords and prevent them from opening the Gates of Hell in Sacred Legends, the new mobile RPG based on the renowned Sacred brand. Level up your hero, learn powerful skills, forge epic weapons, collect valuable loot and breach your way into the heart of the realm.

Form parties with your friends to master a challenging campaign in normal, veteran and elite difficulty or head off to the PvP arena to compete with other players. Prepare yourselves for the ultimate Sacred experience on smartphones and tablets!

CHARACTERS


Seraphim
A skilled swordswoman and an apt user of magic, the Seraphim is equally well-versed in melee combat and long-distance battle. On top, her powerful shields and force fields make this heavenly creature an invaluable supporter for every party

Archer
With the eyes of a hawk and the steady hand of a master of his craft, the Archer never misses his mark. While he is more than able to hold his ground in close-range combat, this bow-slinging death dealer is even more efficient when he keeps his enemies at a distance

Warrior
A slashing and gashing berserk, the Warrior always fights at the very front. Following the credo of “No retreat and no surrender”, this spear-wielding powerhouse jumps at her enemies like a lioness and grinds them down with force, skill and perseverance


Natomiast Deep Silver Fishlabs zamieścił na swoim blogu następujący post:
Cytat:
The Gate to the Underworld is Opening: Sacred Legends to be Released on iOS and Android this Summer [PRESS RELEASE]

The acclaimed fantasy role playing franchise Sacred is about to advance onto mobile with Sacred Legends. Developed by Chimera Entertainment from Munich and published by Deep Silver FISHLABS from Hamburg, the new RPG will bring addictive PvE and PvP battles to smartphones and tablets.

Today, Deep Silver FISHLABS and Chimera Entertainment lifted the veil on their first conjoint project Sacred Legends. Exclusively developed for mobile devices, the app will mark the tradition-rich Sacred brand’s debut on the App Store and Google Play. Sacred Legends will go live globally in summer 2016.

The gripping story of Sacred Legends takes place in the demon-plagued kingdom of Ancaria – a rich game world with a deep lore. The title’s gameplay focuses on hero development, loot collection and fierce battles against monsters, creatures and other deadly enemies. In addition to asynchronous co-op features and multi-layered gameplay, the app features console-quality production values and native touchscreen controls. Its engaging story ties into the narrative of Sacred Underworld, the acclaimed add-on to the original Sacred game on Windows PC.

In the roles of warriors, archers or seraphim, the players set forth to save an ill-fated kingdom from the onslaught of unrelenting Demon Lords. In battle, they will be accompanied by their fellow players’ characters with whom they form hard-hitting teams. Additional information on the character classes in particular and the app in general can be found on www.sacredlegendsgame.com .

Źródła: gramynawynos.pl, sacredlegendsgame.com, blog.dsfishlabs.com

A jak Wam widzi się nowa "odsłona" Sacred, zapraszamy do komentarzy. ;P
_____________________________________________________________________
:ziew:
 
 
 
qbus371 
Scenarzysta



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Zaproszone osoby: 1
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Pomógł: 1 raz
Wiek: 19
Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 67
Ostrzeżeń:
 1/7/9
Wysłany: 2016-05-24, 16:08   

Nie, nie, nie, nie... Przecież to już totalnie zniszczy tą serię ;-;
"Zniszczmy ten cykl jeszcze bardziej i wydajmy grę na urządzenia przenośne" ~Jakiś tam pomysłodawca tego bezsensownego pomysłu.
_____________________________________________________________________
Moja stara nazwa użytkownika: "nick".
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 59 razy
Wiek: 30
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2045
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2016-05-24, 21:33   

Obawiam się, że seria już jest utopiona, a DS absolutnie nie zależy na próbie reanimacji jej, więc wyciągają ostatnie zdatne do spożycia kawałki mięsa z gnijącego truchełka i próbują opchnąć gdzie się da...
Naszą jedyną nadzieją na "powrót Sacred" jest Unbended...
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
S1master 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 10 Cze 2013
Posty: 58
Wysłany: 2016-06-06, 15:19   

†Sacred† R.I.P
2004 - 2016
Spoczywaj w pokoju
_____________________________________________________________________
"Thorwyn nie jest, do cholery, krasnoludem!"
 
 
3lolek 
Hive a good day!



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: WzC
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Klan S2: WzC
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Pomógł: 1 raz
Wiek: 21
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 107
Skąd: Tarnobrzeg
Ostrzeżeń:
 1/7/9
Wysłany: 2016-06-06, 21:40   

S1master napisał/a:
2004 - 2016


Raczej 2004-2012 (data zamknięcia serwerów dwójki) :c
_____________________________________________________________________

WzC 4eva! \m/
  My status
 
CieńRządzi 
Kusicielka Lodowych Elfów



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Pomogła: 4 razy
Wiek: 19
Dołączyła: 25 Paź 2011
Posty: 135
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-08-17, 15:38   

Wszystko wygląda fajnie tylko na artach i screenach, a w rzeczywistości wiadomo, jak to jest... ;/
Cała nadzieja w Unbended.
_____________________________________________________________________
"Zawsze wybieraj faceta, który umie gotować.
Uroda przemija, głód zostaje"
 
 
 
Lord Darth 
Lider



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: Zakon Ciemności
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Zaproszone osoby: 5
Klan S2: Zakon Ciemności
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Pomógł: 7 razy
Wiek: 26
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2016-08-17, 17:35   

Tylko nie nastawiałbym się na Unbended przed 2020 rokiem.
 
 
CieńRządzi 
Kusicielka Lodowych Elfów



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Pomogła: 4 razy
Wiek: 19
Dołączyła: 25 Paź 2011
Posty: 135
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2016-08-17, 17:44   

Wiadomo. Nie mają jeszcze nawet zaprojektowanych wszystkich postaci. Mogę czekać ile wlezie, pewnie będzie w tym więcej Sacred niż w Sacred 3 :lol:
_____________________________________________________________________
"Zawsze wybieraj faceta, który umie gotować.
Uroda przemija, głód zostaje"
 
 
 
3lolek 
Hive a good day!



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: WzC
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Klan S2: WzC
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Pomógł: 1 raz
Wiek: 21
Dołączył: 28 Gru 2009
Posty: 107
Skąd: Tarnobrzeg
Ostrzeżeń:
 1/7/9
Wysłany: 2016-08-21, 19:42   

CieńRządzi napisał/a:
Mogę czekać ile wlezie, pewnie będzie w tym więcej Sacred niż w Sacred 3

Na tym polega prawidłowy development cycle, nie wydawać szybko badziewia tylko dobrze dopracowany zaje.bisty produkt... Ale musi kilka bugów być bo nie byłby to Sacred :D
_____________________________________________________________________

WzC 4eva! \m/
  My status
 
Thecmelion 
TheC(melion) :P



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: [SF] Black Hand
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Klan S2: Nie dotyczy :)
Wersja gry S3: Nie mam gry
Pomógł: 166 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2219
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-08-25, 15:23   

Jakby kogoś to ewnetualnie interesowało to Sacred Legends miało dzisiaj (28 sierpnia 2016) premierę. Dostępny jest w wersji na iOS-a przez App Store i na Androida przez Google Play.
Waży niemal 170 MB (iOS) / 50 MB (Android) obsługuje języki: "English, Chinese (Singapore), French, German, Italian, Japanese, Korean, Portuguese, Russian, Simplified Chinese, Spanish, Traditional Chinese and Turkish".

Chętny ktoś na to badziewie? Czy ja dobrze widzę, że jest to free to play? Na App Store piszą, że free, ale poniżej są podane jakieś sumy za rzeczy cyfrowe. To samo na Google Play, gdzie podali "Produkty w aplikacji: 16,99 zł – 429,99 zł za sztukę"... :>
_____________________________________________________________________
:ziew:
Ostatnio zmieniony przez Thecmelion 2016-08-25, 15:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Lord Darth 
Lider



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: Zakon Ciemności
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Zaproszone osoby: 5
Klan S2: Zakon Ciemności
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Pomógł: 7 razy
Wiek: 26
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2016-08-25, 15:54   

Kwoty oznaczają płatności w aplikacji. Sama w sobie jest darmowa. Tyle przedmiotów tam nawalili, że część postanowili zrobić płatnych. :P
 
 
qbus371 
Scenarzysta



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Zaproszone osoby: 1
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Pomógł: 1 raz
Wiek: 19
Dołączył: 18 Cze 2010
Posty: 67
Ostrzeżeń:
 1/7/9
Wysłany: 2016-08-25, 16:51   

O super, będzie można wykorzystać zrootowane androidy. Szkoda tylko że mam za starego androida. :p
_____________________________________________________________________
Moja stara nazwa użytkownika: "nick".
 
 
Thecmelion 
TheC(melion) :P



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: [SF] Black Hand
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Klan S2: Nie dotyczy :)
Wersja gry S3: Nie mam gry
Pomógł: 166 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2219
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2016-08-25, 18:16   

Lord Darth napisał/a:
Kwoty oznaczają płatności w aplikacji. Sama w sobie jest darmowa.

Tego jeszcze nie grali, po kompletnym blamażu pod tytułem Sacred 3, teraz dorzucili jeszcze po taniości zrobioną mobilną "gierkę" z pseudo free to play (a może pay to win?) z mikrotransakcjami za jakiś syf, bez którego się pewnie nie będzie można obyć, żeby coś ciekawego zawojować. Ewentualnie będzie trzeba grać ze trzy razy dłużej, żeby osiągnąć to samo, kupując cyfrowe pierdółki. DS zakręciło pętle na szyi tej serii już tak ścisło, że już praktycznie robi się fioletowa z braku tchu. Szkoda gadać. ;/
_____________________________________________________________________
:ziew:
 
 
 
Lord Darth 
Lider



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: Zakon Ciemności
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Zaproszone osoby: 5
Klan S2: Zakon Ciemności
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Pomógł: 7 razy
Wiek: 26
Dołączył: 17 Lip 2007
Posty: 317
Skąd: Piaseczno
Wysłany: 2016-08-25, 19:07   

Mnie ciekawi to "429,99 zł za sztukę". Nie kupuję nic przez sklep google, więc nie wiem, czy to przedział cenowy który muszą stosować twórcy, by dobrać kategorie do szukajki, czy może sami sobie ustalają te ceny. Bo co u licha może tam tyle kosztować? Papier toaletowy z nadrukiem w formie zdjęć pracowników DS z autografem? Jakby był przynajmniej trójwarstwowy i zapachowy, to może bym się skusił.

Samo SL to przerobione S3. Te same potwory, postacie. Trochę wyższy poziom "skomplikowania" rozwoju postaci i ulepszania przedmiotów. A z drugiej strony misje na zasadzie "zabij sześć potworów" pomnożone razy 100.

Nie chcę DS usprawiedliwiać, ale myślę, że boją się kosztów jakie poniósł Ascaron tworząc S2, wydając multum łatek, a bugów dalej jest od groma. Zrobili bilans zysków i strat, wzięli poprawkę na konkurencję (typu Diablo), a także na popularność S2, która była o wiele mniejsza (pokoje serwerowe wręcz się kurzyły) niż Sacred 1 i wsio.
Ostatnio zmieniony przez Lord Darth 2016-08-25, 19:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 59 razy
Wiek: 30
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2045
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2016-08-25, 22:21   

Lord Darth napisał/a:
Zrobili bilans zysków i strat, wzięli poprawkę na konkurencję (typu Diablo), a także na popularność S2, która była o wiele mniejsza (pokoje serwerowe wręcz się kurzyły) niż Sacred 1 i wsio.

Tylko chyba zapomnieli o poprawce na popularność S1 i powodów, dla których S2 okazało się gorsze.
Gdyby S2 miało więcej klimatu S1 a mniej bajerów (i błędów), myślę, że mogłoby śmiało stawać do walki z D2. Owszem, są podobne, ale to jednak nadal różne gry.
Dla przykładu: gier MMO jest przecież setki, a mimo to każda znajduje sobie niszę i fanów. Gier RPG-C'n'S jest mało, bo wszyscy chyba właśnie boją się konkurować z Diablo i Blizzardem. A jakoś nie ma problemu z konkurowaniem z WoWem tych samych twórców.
Tak więc obawiam się, że problem leży gdzie indziej: albo od początku planowali serię utopić (uprzednio wyciskając z niej ostatnie soki); albo chcieli wybić się wprowadzając nagłe "dobre zmiany" - co nie powiodło się z tych samych powodów dla których "super nowy zmieniony interfejs Win8" się nie przyjął (poza tym, że ludzie są przyzwyczajeni do starego): rozwiązania konsolowe/mobilne na PCtach NIE DZIAŁAJĄ, KROPKA; albo liczyli na cud, a gdy ten się nie zdarzył wrócili do opcji pierwszej.

Ja tam się nawet za Legends nie zabieram - mój smyrofon pewnie by to jakoś przegryzł, ale nie lubię grać na komórce w rzeczy wymagające precyzji/szybkości reakcji ze względu na niską precyzję i czasami wolne reakcje samego urządzenia.
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,28 sekundy. Zapytań do SQL: 13