logo

FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Statystyki
Autor Wiadomość
Devil Hunter 
Also known as Virian

Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Strażnicy Frostgardu
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Citadel
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wysłany: 2014-07-19, 14:20   Statystyki

Czołem. Gram w tę grę już od tylu lat i dopiero wczoraj zaczęła mnie zastanawiać jedna kwestia. Zawsze miałem gdzieś defa i resy, niektórzy pisali, że to bardzo ważne statystyki, ale jakoś nie przywiązywałem do tego większej wagi. Jakiś czas temu, na zagranicznym forum czytałem jakiś build (chyba na WE), że na którymś poziomie (nie pamiętam jakim, ale był to raczej max 140, a możliwe nawet że 100) należy mieć 10k albo 20k (nie pamiętam, znowu) defa i 30k resów.

I tak myślę... czy aby na pewno to liczenie statów u mnie działa dobrze czy może jest tam jakiś mechanizm liczący którego nie rozumiem, wszystko jest w porządku. Mój gladiator ma 174lv. Jak mogliście się domyślić wcześniej, Bohaterskiej Odwagi prawie w ogóle nie używam, ale parę run w nią wrzuciłem i czasem i tak zarzucę. Obrony mam 4921, z HC 8827. Tylko że policzyłem każdy założony przeze mnie przedmiot - wychodzi 12775 defa. HC daje +650%, zwinność +314%, blokowanie +330%, czyli łączny bonus 1294%. Teoretycznie więc powinienem go mieć... 165308,5. Wydaję się trochę dużo, nie obraziłbym się nawet za liczbę 8-krotnie mniejszą, ale wciąż byłoby to więcej niż mam :huh:
Ostatnio zmieniony przez Devil Hunter 2014-07-19, 14:21, w całości zmieniany 2 razy  

pp3088 
Poszukiwacz Gwiazd

Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: FE
Wysłany: 2014-07-21, 00:11