logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Serafia - majestatycznie walcząca mieczem.
Autor Wiadomość
Aritis 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 24
Skąd: Takie małe
Wysłany: 2010-11-26, 16:37   Serafia - majestatycznie walcząca mieczem.

Witam drodzy użytkownicy forum.
Ostatnio robiłem DE, który jest bardzo silny, ale im zdobywa większy poziom tym staje się lepszy i nudniejszy. Mając już 78 poziom (nie wiem czy to szybko, ale gram po 2, góra 3h dziennie). Z tym DE pomogła mi droga Kalia, której jestem bardzo wdzięczny za to.

Tak sobie ostatnio grałem w NWN2 postacią, którą zmultiklasowałem z Szermierzem.
Szermierz na pierwszy rzut oka posługuje się miecze jednoręcznym,
ale jest w nim coś takiego, że on posługuje się tym mieczem z majestatyczną gracją
i talentem.
Taka gra mnie urzekła i szukałem podobnej postaci.
Szukałem postaci walczącej z gracją i tylko Serafia wydaje mi się najlepszym wyborem.

[b]Szukając + i - postaci ułożyłem strategie, która obniży - i podwyższy +.

Moje + i - postaci:

Minusy[/b]:
-niski wskaźnik punktów życia.
-mała wytrzymałość.
-niska obrona.
-mała ilość zakładanych pierścieni i amuletów.
-mały przyrost umysłowej regeneracji i wytrzymałości co poziom.
-taki ubogi ubiór postaci, ale to moje indywidualne przemyślenia :wink:

[b]Plusy[/b]
+majestatyczna walka mieczem, czyli osobiste przemyślenia :]
+duży przyrost siły, zręczności i fizycznej regeneracji co poziom.
+dużo siły i zręczności.
+możliwość noszenia skrzydłoostrzy.
+czar siła wiary, która będzie dla wojowniczki nieoceniona.
+możliwość zrobienia hybrydy czarująco-walczącej.
+ładne sety.

Z tego myślałem jaki, czary brać, umiejętności i współczynniki.
Wybrałem takie:

[b]Współczynniki:[/b]
Z powodu małej ilości życia, obrony i średniej szybkości ładowania zaklęć, do wyboru są:
Siła i Fizyczna regeneracja.

Z powodu małej ilości wybrałem [b]Siłę[/b]. Podniesie punkty życia, siłę i obronę.

Umiejętności:
Jako iż postać będzie walczyć mieczem, a wspomagać magią skupiałem się tylko na szybkości umiejętności nie magicznych i zmniejszeniu -, a podniesieniem +.

[b]Do wyboru mamy:[/b] blokowanie ciosów, broń obuchowa, handel, jeździectwo, koncentracja, medytacja, magia niebios, tężyzna fizyczna, walka 2-broniami, walka na dystans, władanie bronią, władanie mieczem, zbroja, znajomość magii, zwinność.

Odrzuciłem umiejętności, które nie będą przydatne już na początku:
broń obuchowa, handel, jeździectwo, walka na dystans.

Zostało mi 11 umiejętności do wyboru.
3 umiejętności potrzebne do przyśpieszenia magii.
4 umiejętności odpowiadające za obronę i leczenie.
4 umiejętności odpowiadające za szybkość umiejętności niemagicznych i broń.

Moje postać będąca w większości wojowniczką i tylko jeden/dwa czary magiczne będzie wykorzystywać (siła wiary i tańczące ostrza).

Wybrałem więc takie umiejętności:
-blokowanie ciosów (100pkt)
-Koncentracja (110pkt)
-medytacja (105pkt)
-tężyzna fizyczna (100pkt)
-władanie bronią (120pkt)
-zwinność (100pkt)
-zbroja (120pkt)
-walka na dwie bronie (1pkt)
Jeśli źle podałem wartości proszę o poprawę.

Walczyć będę dwoma mieczami, co nada Serafii gracji walką mieczami i dodatkowej siły od dwóch broni oraz szybsze ataki.

[b]Czary:[/b]
-Siła wiary - zwiększa umiejętności bojowe Serafii. - zwłaszcza Natarcia.
-Tańczące ostrza - przy małej ilości punktów życia, a z ostrzami i wysysaniem życia można nadrobić życie w grupce przeciwników.
-Bojowy - tylko do przeskakiwania przez rzeki itp.
-Natarcie - mocne i wykonywane z gracją. Główny czar atakujący.
-Seryjne uderzenie - ładne AoE i wymach nogą powalający wrogów. Używany najczęściej na łuczników i magów.

[b]Ekwipunek.[/b]

Bardzo ciężka decyzja nad ekwipunkiem, gdyż ciężko wybrać coś ciekawego, a zarazem bardzo przydatnego z pośród tak wielu itemów.

Na początku będę brał to co bardziej zakryje - postaci i doda +. Czyli to co lepsze.
Na większych poziomach EQ się zmieni:

Wybrałem trochę z setów i unikatów.
-Przeznaczenie Regina (pierścień do wkucia).
-Miecz Aarnuma z wkutymi pierścieniami (3). // Miecz może być osobny na nieumarłe :wink:
-Set Zdolności Astrali (buty, hełm, napierśnik, naramienniki, miecz, skrzydłoostrza)
-Pas wiązania sieci ze snów.

EQ nad którym się zastanawiam:
-zdobione rękawice [code]http://sacred.pl/index.php?mod=unikaty&cat=showcategory&category=R%EAkawice&character=sera
[/code]
-unikalny magiczny bicz [code]http://sacred.pl/index.php?mod=unikaty&cat=showcategory&category=Miecze&character=sera#15[/code]
-ostry siekacz oświecenia [code]http://sacred.pl/index.php?mod=unikaty&cat=showcategory&category=Miecze&character=sera#9[/code]
-dusza bereniki (amulet)
-sygnet - pierścień [code]http://sacred.pl/index.php?mod=unikaty&cat=showcategory&category=Pier%9Ccienie&character=any#32[/code]
-pierścień [5] [code]http://sacred.pl/index.php?mod=unikaty&cat=showcategory&category=Pier%9Ccienie&character=any#20[/code]
-precyzyjny długi miecz mistrza [code]http://sacred.pl/index.php?mod=unikaty&cat=showcategory&category=Miecze&character=any#28[/code]

Proszę o doradzenie czy dany bulid jest dobry, co w nim zmienić itp.

Bulid może być podobny do innych bulidów (tak myślę), ale jest on robiony bez oparcia o jakikolwiek bulid z Sacred, tylko NWN2.
Ostatnio zmieniony przez Aritis 2010-11-27, 11:31, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 32
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2062
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2010-11-26, 18:07   

[quote="Aritis"]Wybrałem trochę z setów i unikatów.
-Przeznaczenie Regina (pierścień do wkucia).
-Miecz Aarnuma z wkutymi pierścieniami (3).
-Set Zdolności Astrali (buty, hełm, napierśnik, naramienniki, miecz, skrzydłoostrza)
-Pas wiązania sieci ze snów.[/quote]
Miecz Aarnuma jest dwuręczny, więc z nim nie pobiegasz skoro planujesz postać 2x1h.

Co do ogółu - mam Serkę na miecze, ale powiem ci, że jest bardzo ([u]bardzo[/u]) trudna.
Wbrew temu, co napisałeś, nie ma wiele siły i musi obrażenia nadrabiać szybkością. Mało ma też HP, przez co łatwiej je z niej wytłuc. Ogólnie w walce w zwarciu radzi sobie słabo. Może coś zmienią Tańczące Ostrza, których u swojej nie mam.
A wracając do ekwipunku - polecam pomieszać Wiązanie Boskiej Sieci, Zdolności Astrali i Przeznaczenie Uriela. Z unikatów możesz się postarać o jakieś bronie, Metalowy hełm i rękawice. Ale ogólnie wszystko zależy od tego, co uda ci sięznaleźć.
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Aritis 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 24
Skąd: Takie małe
Wysłany: 2010-11-26, 20:46   

Strategia może ogólnie być??

Co do broni poszukam jakiegoś fajnego miecza.

Mam pytanko czy postać na samą broń RAPIER może być?
Jeden miecz tylko, bez tarczy itp??
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 32
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2062
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2010-11-26, 20:59   

Ogólnie może być.

A jeśli zrobisz na broń 1h+tarczę, to:
a) ucierpi na tym twój i tak nie za mocny atak
b) poprawisz sobie obronę, ale nie sądzę, aby w stopniu, który mógłby uratować życie postaci

1h+tarcza jest kombinacją dobrą dla magów, dla wojownika raczej lepiej jest dwie bronie lub dwuręczną.
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Aritis 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 24
Skąd: Takie małe
Wysłany: 2010-11-26, 22:40   

Tak, wiem o tym :wink:
Jak myślisz Kalio czy bulid można tak naciągać pod zatwierdzony?
Oczywiście nie na siłę, gdyż jest przemyślany pod mój typ gry postaci :]
 
 
Thecmelion 
TheC(melion) :P



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: [SF] Black Hand
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Klan S2: Nie dotyczy :)
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 32
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2226
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-11-26, 22:47   

[quote="Aritis"]Jak myślisz Kalio czy bulid można tak naciągać pod zatwierdzony? [/quote]
Ja co prawda [b]Kalia[/b] nie jestem, ale rozwiać wątpliwości mogę. xD Jeśli build jest dobrze i ładnie napisany (a twój jest z tego co widzę), to połowa drogi do zatwierdzonych i na stronę główną. Jeśli jeszcze sprawdzisz tą strategię w praktyce i opiszesz, że jest ona dość dobra, to możemy ją przepchnąć do zatwierdzonych. Bo takie wymyslone i niesprawdzone to lepiej sobie darować - liczy się to, czy taka postać się sprawdzi, żeby inni później nie mieli obiekcji, że build nie spełnia oczekiwań. :P To tyle jeśli chodzi o stronę "zaliczania" strategii. ^^
_____________________________________________________________________
:ziew:
Ostatnio zmieniony przez Thecmelion 2010-11-26, 22:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Aritis 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 24
Skąd: Takie małe
Wysłany: 2010-11-27, 10:31   

Dziękuje Thecmelion'nie za dobrą nowinę.
Strategie testuje i przyznam, że jak na razie sprawuje się bardzo dobrze i nie ma z nią problemów.

Jednak mam pytanko dotyczące Siły Wiary.
Jest napisane, że ten czar podnosi umiejętności bojowe Serafii
w tym Natarcie o dany %.

Czy to znaczy, że podczas włączenia Siły Wiary i bicia potworów z Natarcia będę bił mocniej Natarciem niż z niego bez Siły Wiary?

Osobiście nie widzę, żadnej różnicy - być może jeszcze niski poziom mam.
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 32
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2062
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2010-11-28, 11:51   

[quote="Aritis"]w tym Natarcie o dany %.[/quote]
Błąd w tłumaczeniu - chodzi o podnoszenie punktów Ataku.

Co do zatwierdzenia - to zrobić może tylko [b]Shei[/b] (admin) w momencie gdy build zostanie przetestowany (najlepiej przez kilka osób) i na wyższych poziomach (złoto lub platyna przynajmniej).
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Najsik11 
The end is near


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: ZC
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 27
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 33
Skąd: Słupca
Wysłany: 2011-01-08, 10:07   

Ja mam pewne wątpliwości jeśli ktoś już o tym nie wspomniał ( może nieuważnie czytałem :oops: ). Mówisz, że chcesz nosić pierścienie z setu Reginy i caly set Aarnuma . A w buildzie nie podajesz ani władania toporem, ani władania mieczem. A nawet jeśli chciałbyś zmienić wymagania Aarnuma wkuwając w niego pierścień z innymi wymaganiami ( wiadomo ocb ). To nie byłby on w pełni zsocketowany ( to nie Regina ). Wyprostuj bo nie rozumiem, może ja coś pominąłem.
Pozdrawiam : )
_____________________________________________________________________
Sacred FaN
 
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 32
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2062
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2011-01-08, 10:54   

[quote="Aritis"]-Przeznaczenie Regina (pierścień do wkucia).
-Miecz Aarnuma z wkutymi pierścieniami (3)[/quote]
Dokładniej jeden pierścień.
I ogólniej - nie opłaca się w pełni zakuwać Aarnuma, bo bonusy są mikre, a szkoda pierścieni przy rozkuwaniu.
Generalnie nie wiem, jak w końcu skończył ten build, ale podejrzewam, że to nie Aarnum miał mieć zmieniane właściwości tylko pierścień od Reginy miał być wkuty w coś, bo 'zasłoni' jego wymagania.
Uwaga nt. braku umiejętności do mieczy/toporów jest jak najbardziej trafna, chociaż podejrzewam, że ta strategia została diametralnie zmieniona (jeśli była użyta) ze względu na to, co napisałam w pierwszym moim tutaj poscie - Aarnum jest mieczem dwuręcznym, a kolega chciał robić postać 2x1h.
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Najsik11 
The end is near


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: ZC
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 27
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 33
Skąd: Słupca
Wysłany: 2011-01-08, 11:34   

Dzięki bardzo za rozwianie moich wątpliwości :) ) . Tak mnie korciło żeby napisać, ale bałem sie ze TheCu znowu stwierdzi, że to spam i zabierze posta.. ;d.
Pozdrawiam :)
_____________________________________________________________________
Sacred FaN
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 12