logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Strażnik Źródła
Autor Wiadomość
Traken 


Wersja gry S1: Classic: 1.66
Wersja gry S2: 2.34
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 60
Wysłany: 2010-10-31, 16:41   Strażnik Źródła

[center][img]http://www.sacred-legends.de/images/banner/Tempelwaechter_logo.gif[/img] [/center]
Według niektórych jest to jedna ze słabszych postaci, a okazała się jedną z najlepszych, jeśli nie najlepszą. Najszybciej wbija poziomy i dość skutecznie niszczy bossy przy czym odczuwalne jest osłabianie przez niego atrybutów. Jego 3 wzmocnienia czynią z niego postać dosłownie niezniszczalną.

[size=18][color=orange]Atrybuty:[/color][/size] Są 3 rodzaje atrybutów, w które możemy dawać punkty:
[img]http://www.sacredwiki.org/images/Sacred_2/Att/intelligence.gif[/img] Inteligencja - zwiększa nam obrażenia, które u niego są konieczne, ponieważ początkowa gra jak i na wyższych poziomach bez nich jest niemożliwa.
[img]http://sacred.pl/images/stats/wytrzymalosc.png[/img] Wytrzymałość - zmniejsza nam czas regeneracji czarów, co jest bardzo przydatne na początku, ale nie trzeba w to rozkładać zbyt wielu punktów (dajemy po to, aby co lvl mieć mniejszą regenerację).
[img]http://sacred.pl/images/stats/sila_woli.png[/img] Siła Woli - zwiększa nam energię tarczy, która u naszego Strażnika jest życiem. Jeżeli ktoś bardzo potrzebuje większej tarczy niech w to daje, jednak na wyższych poziomach mamy jej bardzo dużo.

•Inteligencja - dajemy od 1-49 lvla (49 punktów), w przedziale 75-200 lvla.
•Wytrzymałość - dajemy od 50-74 lvla (48 punktów), w przedziale 100-200 lvla (jeżeli ktoś bardzo potrzebuje mniejszej regeneracji, może rozkładać tam punkty w tym przedziale).
•Siła Woli - dajemy w przedziale 100-200 lvla (nie trzeba dawać w to punktów).

[size=18][color=orange]Umiejętności:[/color][/size]
1.[img]http://www.sacredwiki.org/images/Sacred_2/Skills/[/img] Wiedza o Strażniku Źródła - większe obrażenia, szybkość i szansa na krytyki/po mistrzostwie mamy większe bonusy (dajemy do 75 punktów).
2.[img]http://www.sacredwiki.org/images/Sacred_2/Skills/sourcewardenfocus.gif[/img] Skupienie Strażnika Źródła - mniejsza regeneracja i większy poziom CA/po mistrzostwie mamy większe bonusy (dajemy do 75 punktów).
3.[img]http://www.sacredwiki.org/images/Sacred_2/Skills/devoutguardianfocus.gif[/img] Skupienie Oddanego Strażnika - mniejsza regeneracja i większy poziom CA/po mistrzostwie mamy większe bonusy (dajemy do 75 punktów).
4.[img]http://www.sacredwiki.org/images/Sacred_2/Skills/tacticslore.gif[/img] Wiedza o Taktyce - większe obrażenia i szansa na krytyki/po mistrzostwie mamy większe bonusy (dajemy do 75 punktów).
5.[img]http://www.sacredwiki.org/images/Sacred_2/Skills/concentration.gif[/img] Koncentracja - 2 wzmocnienia, mniejsza regeneracja/po mistrzostwie mamy 3 wzmocnienia (dajemy do 75 punktów).
6.[img]http://www.sacredwiki.org/images/Sacred_2/Skills/armorlore.gif[/img] Wiedza o Pancerzu - mniejsza kara pancerzy i większy pancerz oraz ich poziom/po mistrzostwie mamy większe bonusy (dajemy do 75 punktów).
7.[img]http://www.sacredwiki.org/images/Sacred_2/Skills/wardingenergy.gif[/img] Wiedza o Energii Ochronnej - większa tarcza i absorpcja obrażeń/po mistrzostwie mamy większe bonusy i regeneracja tarczy (dajemy do 75 punktów).
8.[img]http://www.sacredwiki.org/images/Sacred_2/Skills/constitution.gif[/img] Kondycja - większa ilość punktów życia/po mistrzostwie mamy regenerację życia w walce (dajemy do 75 punktów).
9.[img]http://www.sacredwiki.org/images/Sacred_2/Skills/toughness.gif[/img]Odporność - zwiększa nam pancerz na każdy typ obrażeń i zmniejsza obrażenia przeciwnika/po mistrzostwie mamy większe bonusy (dajemy do 75 punktów).
10.[img]http://www.sacredwiki.org/images/Sacred_2/Skills/combatdiscipline.gif[/img] Dyscyplina Bitewna - skraca regenerację o 10% i zwiększa obrażenia/po mistrzostwie skraca regenerację o 20% (dajemy do 75 punktów).

Zaczynamy od pakowania punktów w Wiedzę o Strażniku Źródła, Skupienie Strażnika Źródła i Skupienie Oddanego Strażnika. Gdy już te umiejętności będą pełne, resztę punktów pakujemy w Koncentrację. Tym sposobem osiągamy najpierw 3 pierwsze mistrzostwa, a za 2 poziomy 4 - Koncentrację. Następnie punkty pakujemy w Kondycję, dla regeneracji zarówno życia, jak i tarczy. Gdy osiągniemy też i to mistrzostwo, następnie przeskakujemy na Wiedzę o Energii Ochronnej, ponieważ dodaje nam sporą moc tarczy. Później po tym mistrzostwie, rozkładamy punkty w Dyscyplinę Bitewną - zwiększy nam potrzebne obrażenia oraz zmniejszy regenerację (wpakujemy wtedy więcej punktów w CA). Następnie musimy osiągnąć mistrzostwo Taktyki - zwiększy nam obrażenia od włóczni, a także absorpcję obrażeń z Całunu Energii T. Dodatkowych krytyków nigdy dosyć. Jako ostatnie 2 mistrzostwa zostaje nam już Wiedza o Pancerzu i Odporność - tutaj już sami decydujemy, czego bardziej potrzebujemy. Po osiągnięciu mistrzostw u wszystkich umiejętności, rozdajemy punkty według uznania.

3 Mistrzostwa - 75 lvl
4 Mistrzostwo - 78 lvl
5 Mistrzostwo - 92 lvl
6 Mistrzostwo - 107 lvl
7 Mistrzostwo - 122 lvl
8 Mistrzostwo - 137 lvl
9 Mistrzostwo - 151 lvl
10 Mistrzostwo - 166 lvl

[size=18][color=orange]Sztuki Walki:[/color][/size]
(Czas liczony jest z włączonymi buffami i na wierzchowcu).

[img]http://www.sacredwiki.org/images/Sacred_2/CombatArts/TG/Gods_Char_Diff_CAs_61.gif[/img]
[color=darkred]Całun Energii T[/color] (Wzmocnienie) - jest to życie naszego Strażnika. Im więcej energii mamy tym lepiej dla nas. Tak powyżej 100 lvla najlepiej mieć jej ok. 50 000 z uzyskanych bonusów - % do Maksymalnej Energia Tarczy. Tutaj również przyda nam się bonus Absorpcja Energii Ochronnej, ponieważ dzięki niej tracimy tarczę, zamiast życia, a gdy będziemy mieć jej sporo, nie zrobią nam za wiele, chyba, że cała tarcza zostanie zniszczona. Absorpcji Energii Ochronnej początkowo możemy mieć 20%. Oczywiście gdy mamy sporo Energii Ochronnej (powyżej 100 000, jak nie więcej), możemy dać 40%, czyli nic nam nie zrobią do czasu zniszczenia tarczy. Jest to nasze 1 wzmocnienie jakie dajemy. Ulepszamy od razu i pakujemy na początku 20 run. Jeżeli regeneracja nam nie przeszkadza, możemy pakować w to ile się da (kara spokojnie może wychodzić poza 100%, sama później spada).

Ulepszenia:
•Moc - mamy większą energię tarczy.
•Odnawianie - tarcza regeneruje nam się w walce, czyli trudniej będzie ją zniszczyć, chociaż na większych poziomach wraz ze wzrostem tarczy regeneracja nie wydaje się zbyt szybka.
•Odbicie - odbija Sztuki Walki, dzięki czemu magicy na wyższych poziomach nie mogą nam nic zrobić.

UWAGA! W Całunie Energii T od początku mamy 60% Absorpcji Energii Ochronnej.

[img]http://www.sacredwiki.org/images/Sacred_2/CombatArts/TG/Gods_Char_Diff_CAs_59.gif[/img]
[color=darkred]Aura Bitewna[/color] (Wzmocnienie) - zwiększa nam obronę i szansę na odbicie obrażeń w walce wręcz co jest 2 naszym wzmocnieniem, czyniącym z niego nietykalną postać. Dopiero na wyższych poziomach zauważymy dobre działanie tego buffa. Pakujemy w to tyle run ile tylko się da, jeżeli regeneracja nam nie przeszkadza. Ulepszamy jako 2 CA, aby chodzić z 2 wzmocnieniami.

Ulepszenia:
•Barykada - zwiększa nam obronę.
•Riposta - daje nam szansę na odbicie obrażeń w walce wręcz.
•Permanentność - zamienia nam w stałe wzmocnienie, przy czym zmniejszy nam też trochę bonusy.

[img]http://www.sacredwiki.org/images/Sacred_2/CombatArts/TG/Gods_Char_Diff_CAs_53.gif[/img]
[color=darkred]Zabójcze Włócznie[/color] - przydatne na bossach, ponieważ osiąga ładne obrażenia w czasie, a powolne wykonywanie jest nawet zaletą. Od 1-15 lvla CA mamy 2 uderzenia, od 16 lvla CA mamy 3 uderzenia, od 42 lvla Ca mamy 4 uderzenia i im większy ich poziom tym większa liczba uderzeń, która może dojść nawet powyżej 10 uderzeń. Maksymalna regeneracja najlepiej, aby wynosiła 2 sekundy, ale nawet do 120 poziomu jak i wyżej może wynosić od 3s-15s. Początkowo niech ma mniejszą regenerację od Lodowego Zapomnienia i Płonącego Żaru, ale z biegiem czasu regeneracja sama spada.

Ulepszenia:
•Rozbicie - odpycha nam przeciwników, a sami i tak otrzymują ciągle obrażenia przez nasze CA.
•Przypalenie - dodaje nam obrażenia od ognia. W przypadku bossów jeżeli są oni odporni na lód/ogień, używamy Płonącego Żaru (zmniejsza odporność na ogień) i dzięki temu będziemy zadawać nimi większe obrażenia.
•Dźgnięcie - teraz przy zwiększaniu poziomów CA co jakiś czas zwiększy nam się liczba uderzeń.

UWAGA! Jedno uderzenie włóczni zadaje 3 razy obrażenia.

[img]http://www.sacredwiki.org/images/Sacred_2/CombatArts/TG/Gods_Char_Diff_CAs_91.gif[/img]
[color=blue]Nietykalna Siła[/color] (Wzmocnienie) - jest to nasze 3 wzmocnienie, które bierzemy po mistrzu Koncentracji. To wzmocnienie już ostatecznie czyni naszego Strażnika nietykalnym. Spowalnia atak, ogłusza i blokuje pociski. W połączeniu z 2 pozostałymi wzmocnieniami, nasz Strażnik ma dodatkowo szansę na blokowanie Sztuk Walk, na Odbicie Obrażeń w walce wręcz, zwiększa mu się obrona i jeżeli przeciwnikowi uda się do nas dostać, mamy tarczę. Pakujemy tyle run ile się tylko da. Ulepszamy jako 4 CA z aspektu Strażnik Źródła.

Ulepszenia:
•Kontrola Umysłu - większa szansa na ogłuszenie przeciwnika.
•Spokój - spowalnia prędkość ataku.
•Rozsypka - zmniejsza szansę, że jakikolwiek pocisk zada nam obrażenia.

[img]http://www.sacredwiki.org/images/Sacred_2/CombatArts/TG/Gods_Char_Diff_CAs_84.gif[/img]
[color=blue]Lodowe Zapomnienie[/color] - naprawdę rewelacyjne CA do expienia, jak i pomoc przy bossach. Ma wiele zalet - spowalnia prędkość przeciwników (wolniej do nas dochodzą), zmniejsza odporność na lód (większe obrażenia), zwiększa odporność na ogień (idealne przy bossach np. smokach - zadadzą nam mniejsze obrażenia) oraz z coraz większym poziomem CA mamy większy zasięg, czyli szybciej expimy. Początkowe obrażenia są naprawdę fatalne, ale po 50 poziomie CA są wystarczające. Regeneracja początkowo może wynosić 30s, ale na wyższych lvlach (powyżej 75) maksymalna regeneracja musi wynosić maksymalnie 25s. Ulepszamy jako 1 lub 2 CA z aspektu Strażnik Źródła (możemy zamiast tego jako pierwsze CA ulepszyć Płonący Żar). Używamy na obszarach nieodpornych na lód, np.: Dżungli, Bagien, Pustyni, Pustkowia.

Ulepszenia:
•Lodowe Igły - mamy większe obrażenia.
•Głęboki Mróz - jeszcze większe obrażenia, ponieważ odporność przeciwnika spada, przez co więcej obrażeń otrzyma.
•Efektywność Energetyczna - regeneracja spada i możemy zwiększyć poziom.

UWAGA! Na 100 poziomie CA mamy zasięg 22,5 m i 15 s czasu trwania.

[img]http://www.sacredwiki.org/images/Sacred_2/CombatArts/TG/Gods_Char_Diff_CAs_82.gif[/img]
[color=blue]Płonący Żar[/color] - jest identyczny co Lodowe Zapomnienie, ale różni się obrażeniami od ognia, obrażeń w czasie i zwiększeniem odporności na lód. Regenerację jak i poziom trzymamy na równi z Lodowym Zapomnieniem. Używamy tego na każdym bossie (wyjątkiem są bossy odporne na ogień - wtedy używamy Lodowego Zapomnienia), ponieważ zwiększa nam obrażenia od Zabójczych Włóczni. Korzystamy z Płonącego Żaru obszarach nieodpornych na ogień, np.: Driad, Orków.

UWAGA! Na 100 poziomie CA mamy zasięg 22,5 m i 15 s czasu trwania.

Ulepszenia:
•Spopielenie - mamy większe obrażenia.
•Niepokój - jeszcze większe obrażenia, ponieważ odporność przeciwnika spada, przez co więcej obrażeń otrzyma.
•Efektywność Energetyczna - regeneracja spada i możemy zwiększyć poziom.

[img]http://www.sacredwiki.org/images/Sacred_2/CombatArts/TG/Gods_Char_Diff_CAs_80.gif[/img]
[color=blue]Pierwotna Mutacja[/color] - używamy przy bossach. Zmniejsza atrybuty dość skutecznie, przy czym zmniejsza obrażenia bossa, obronę jak i punkty życia (wszystko co dają atrybuty) przy czym szybciej go pokonamy. Użycie tego 2 razy, ponownie jeszcze bardziej zmniejszy atrybuty i podobnie z użyciem tego 3,4,5,6 razy. Trzymamy w maksymalnej regeneracji 3s. Ulepszamy jako 3 CA z aspektu Strażnik Źródła.

Ulepszenia:
•Spalanie/Teurgia - obydwa ulepszenia są dobre. Jedno zamienia obrażenia fizyczne w magiczne (magia osłabia), a drugie obrażenia od ognia. Jednak większość przeciwników ma odporność na magię, czyli nie osłabi tak, jakbyśmy chcieli, a obrażenia od ognia dłużej utrzymają nam efekt zmniejszenia atrybutów. Trzeba samemu wybrać, ponieważ obydwa ulepszenia mają swoje plusy i minusy.
•Bezsilność - zmniejsza atrybuty przeciwnika.
•Bezsilność - jeszcze większe zmniejszenie atrybutów przeciwnika. Z tym ulepszeniem możemy osiągnąć ok. 100% zmniejszenia atrybutów (chociaż na pewno istnieje jakiś limit, to ciężko stwierdzić o ile zmniejsza maksymalnie).

[img]http://www.sacredwiki.org/images/Sacred_2/CombatArts/TG/Gods_Char_Diff_CAs_69.gif[/img]
[color=cyan]Porażający Dotyk[/color] - przytrzymujemy tym bossy, abyśmy mogli spokojnie używać Zabójczych Włóczni. Dodatkowo spowalnia on prędkość ataku.

[size=18][color=orange]Kombinacje:[/color][/size]
1. Porażający Dotyk - Pierwotna Mutacja - Zabójcze Włócznie
2. Lodowe Zapomnienie - Zabójcze Włócznie
3. Płonący Żar - Zabójcze Włócznie
4. Zabójcze Włócznie

•Bossy - Kombinacja 2/3 - Kombinacja 1 - Kombinacja 4 (Kombinacji 4 używamy aż padnie boss, Kombinacji 2/3 używam w zależności na co odporny jest boss).
•Wbijanie poziomów - Kombinacja 2/3.

[size=18][color=orange]Handlarz + Kowal:[/color][/size]
8.[img]http://www.sacredwiki.org/images/Sacred_2/Skills/blacksmith.gif[/img] Kowal - przekuwa nam przedmioty (pierścienie i amulety) za tańszą cenę oraz w miejscach, w których wcześniej nie mogliśmy kuć, a po mistrzostwie jest szansa, że przy wykuwaniu amuletów, nie stracimy z zakutego przedmiotu drugiego. Bonusy takie jak np. % obrażeń zależą od punktów umiejętności.
9.[img]http://www.sacredwiki.org/images/Sacred_2/Skills/bargaining.gif[/img] Targowanie się - dzięki temu kupujemy różne dobre bonusy takie jak np. +X do wszystkich umiejętności. Im wyższy poziom postaci, tym większe bonusy kupujemy. Bonusy nie zależą od poziomu tej umiejętności.

Kowalstwo i Handel w jednym idealnie pasuje do samego Strażnika, nie potrzebuje on życia, ponieważ ma tarczę, dzięki której życie jest drugorzędną sprawą. Od razu możemy kupować bonusy dla naszego Strażnika oraz je zakuwać. Radziłbym od razu go zrobić z Handlem i Kowalstwem (chyba, że ktoś jest mniej doświadczonym graczem), ponieważ ta postać żyje wyłącznie z bonusów, które możemy kupić jedynie mając umiejętność Targowanie się.
Najpierw doprowadzamy do mistrzostwa Wiedzę Strażnika Źródła, Skupienie Strażnika Źródła i Skupienie Oddanego Strażnika. Po tych mistrzostwach resztę punktów pakujemy w Wiedzę o Energii Ochronnej, do osiągnięcia mistrzostwa, ponieważ przyda mu się większa tarcza z powodu małej ilości punktów życia. Następnie do mistrzostwa doprowadzamy Koncentrację, aby chodzić z 3 wzmocnieniami. Przechodzimy teraz do osiągnięcia mistrzostwa Kowala (przed Kowalem możemy doprowadzić do mistrzostwa Dyscyplinę Bitewną, jeżeli ktoś ma zbyt małe obrażenia), a po nim Targowania się. Po mistrzostwie Targowania się już do końca gry nie trzeba dawać w to punktów. Później już możemy wybrać to, czego bardziej potrzebujemy.

[size=18][color=orange]Bonusy do wkuwania:[/color][/size]
•+X wszystkie umiejętności - główny bonus, z nim łączymy pozostałe bonusy (np. pierścień ma bonus +5 do wszystkich umiejętności i +5 do wszystkich sztuk walki).
•+X wszystkie sztuki walki - dzięki temu mamy zwiększony poziom CA za dużo mniejszą regenerację niż z run.
•+X % do doświadczenia za przeciwnika - szybciej expimy, przydatne na niobie, ponieważ tam od pewnego poziomu (ok. 100) zamiast mieć więcej expa za przeciwnika co lvl, ten exp nam już spada.
•+X % szansy na skrócenie regeneracji czaru o połowę - przydatne, ponieważ mamy szansę, że po użyciu czaru, którego regeneracja wynosi 2s, będziemy mieli następnie regenerację 1s.
•+X % do maksymalnej energii tarczy - czyli jeżeli mamy np. 50%, tarcza wzrośnie nam o 50%.
•+X % absorpcji energii chroniącej - czyli jeżeli mamy np. 60%, 40% obrażeń otrzymuje Strażnik, a 60% obrażeń idzie w tarcze. Jeżeli mamy 100% absorpcji energii chroniącej, nie otrzymamy obrażeń do czasu zniszczenia energii ochronnej.
•+X % szansy na unik/blok - zwiększa nam szansę na uniki/blokowanie ataków.

[size=18][color=orange]Co nosić:[/color][/size]
Jest duży wybór tego co możemy nosić:
•zestaw XTM-2174 (3 sloty na przekucie).
•zestaw Strażnicy Cieni (3 sloty na przekucie).

To są główne zestawy ↑, z którymi łączymy inne ↓:
•Hełm Lumena - ma % absorpcji energii chroniącej (2 sloty na przekucie).
•Szarfa Lumena - skraca regenerację czarów i ma bonus do umiejętności ofensywnych( 2 sloty na przekucie).
•Bateria Energii T - ma bonus do aspektu Strażnika Źródła (2 sloty na przekucie).
•Naramienniki Energii T (ręka) - dają bonus do obrażeń jak i bonus do Pierwotnej Mutacji i Skupienia Strażnika Źródła (1 slot na przekucie).
•Naramienniki Prawdy - dają nam bonus do CA (3 sloty na przekucie).

Możliwości jest bardzo wiele, ponieważ jeżeli mamy Strażnika Handlarza, kupi nam dużo elementów zbroi z ładnymi bonusami. Podobnie mogą nam wylecieć lepsze rzeczy niż same zestawy. Najlepszymi bonusami w przedmiotach są te, które chcemy wkuwać. Najlepiej, aby miały tyle samo, lub więcej slotów niż przedmioty setowe.

•Broń - Klątwa Tinwory/Szaleńczy Gniew/Tajemnica Nlovae.

[size=18][color=orange]Strażnik Źródła w praktyce:[/color][/size]
(Materiały nie są moje, ale działanie jest identyczne).
Wbijanie poziomów
Bossy

[center][img]http://www.sacred-legends.de/images/banner/Tempelwache-Banner2.jpg[/img][/center]
Ostatnio zmieniony przez Traken 2011-04-25, 22:02, w całości zmieniany 18 razy  
 
 
Basileus 
Destined for glory



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wiek: 28
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 16
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-10-31, 17:51   

Mówiłeś, że napiszesz i jest. Zapomnienie i węgiel to coś czego nie pamiętam z naszej "inspiracji", ale w sumie zwiększą efektywność postaci. Brawo! Jedyne co Ci zarzucam to fakt, że w czwartej kombinacji włócznie są tylko raz.
_____________________________________________________________________
"Modlitwa komandosa"
Daj mi, mój Boże, to, co jeszcze masz,
Daj mi to, o co nikt nie prosi.
Nie proszę o bogactwo ani o powodzenie,
Ani nawet o zdrowie.
Ludzie proszą Cię, Boże, o to wszystko tak często,
Że niemożliwe, by choć trochę Ci tego zostało.
Daj mi, mój Boże, to, co jeszcze masz.
Daj mi to, czego ludzie nie chcą od Ciebie przyjmować.
Chcę niepewności i niepokoju,
Chcę wrzawy i przemocy.
A jeśli zechcesz mi je dać,
Mój Boże, raz na zawsze,
Dopilnuj, by nigdy mnie nie opuściły,
Bo nie zawsze będę miał
Odwagę, by o nie prosić.
- starszy kapral Zirnheld
Specjalne Siły Powietrzne SAS

"Ludzie często potykają się o prawdę, ale zwykle bez wahania wstają i idą dalej."
- Winston Churchill
 
 
Traken 


Wersja gry S1: Classic: 1.66
Wersja gry S2: 2.34
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 60
Wysłany: 2010-10-31, 18:09   

Włócznie muszą być tam tylko raz, ponieważ po użyciu 1 kombinacji na bossie, następnie przerzucamy się na 4 kombinacje - tylko włócznie, ponieważ boss stoi w miejscu, ma osłabione atrybuty i nawalasz tylko włóczniami co widać na filmiku. Dzięki :]
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 34
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2063
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2010-11-02, 07:22   

[quote="Basileus"]w czwartej kombinacji włócznie są tylko raz.[/quote]
Zdaje się, że dane CA nie może być w combie więcej niż raz ;) Próbowałam i mi nie wchodziło.
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Traken 


Wersja gry S1: Classic: 1.66
Wersja gry S2: 2.34
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 60
Wysłany: 2010-11-02, 09:33   

No chyba, że o to mu chodziło ;p Jednak co to za różnica, gdy później włócznie uderzają 10 razy i będzie się tego używało co 2 sekundy? Lepiej niż kombinacja :] Później jest jeszcze lepiej, ponieważ jedno uderzenie włóczni zadaje 3 razy obrażenia, to kosmicznie się nimi załatwia bossy ;p
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 34
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2063
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2010-11-02, 12:45   

Jeszcze nie próbowałam - w zasadzię od jakiegoś czasu buduję coś podobnego na bazie tego, co bodajże [b]ArchAngel[/b] kiedyś próbował uskutecznić. Jak narazie idzie tragicznie, ale może coś się z tego rozwinie, bo radzi sobie coraz lepiej. Możesz mi powiedzieć, jak u ciebie wyglądały początki (obrażenia, odporność itd.)?
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Traken 


Wersja gry S1: Classic: 1.66
Wersja gry S2: 2.34
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 60
Wysłany: 2010-11-02, 13:26   

Z życiem nie miałem problemów, bo kupowałem bonusy do tarczy i absorpcji, to zabierali mi głównie tarcze, zamiast życia (nie warto wkuwac bonusów do pancerza). Obrażenia miał tragiczne początkowo, 5, 19, 34, 50, dopiero po 100 dmg ładnie szło (dlatego radze najpierw ulepszyc calun, a po nim żar lub lodowe), a poźniej juz idzie z górki, bo regeneracja aż tak nie robiła znaczenia, gdy używało się Żaru i Lodowego na zmianę, a włócznie ich odpychały i ladnie im zabieralo życie. Tak gdzieś w ok. 22h (łączny czas) już miałem ok. 83 lvl, bo dość szybko expi. Od 50 lvla dawałem 2 punkty w wytrzymałość i skracala regeneracje zaru i lodowego o 0,1s co z koncentracją co lvl nie podwyzszalo za bardzo regeneracji. Z łącznym czasem 2 dni nabiłem 122 lvl i mam ok. 2,2k dmg co na niobie zabiera im po 1/3 życia więc nie narzekam, a hp już w ogóle nie traci. Tarczy ma później już powyżej 50 000, a buffy aż za dobrze pomagają :wink: Najlepiej zrobić od razu kowala + handlarza, bo taki tg za nic nie da rady bez +all. Wtedy można spokojnie wszystko zwiększać. Jakbyś znalazła to przydatne sety na początek to nagolenniki t, helm t i bateria t. oraz klatwa twinroy (skraca regenerację i zwieksza poziom CA). Przy okazji zwiększenie poziomów CA przez bonusy daje mniejszą regenerację niż wlożenie run. Tak na 65 poziomie expi już jak na filmiku, a od zasięgu 20m coraz szybciej idzie.
Jak pierwszy raz robiłem tg na źródło dawalem siatkę w kombinację z żarem/lodowym, ale to jest duży błąd i kompletnie nieopłacalny. Możesz spróbować go zrobić wg tego buildu, bo sądze, że już go rozgryzlem :]
Ostatnio zmieniony przez Traken 2010-11-02, 21:48, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 34
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2063
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2010-11-02, 14:34   

[quote="Traken"]bo taki tg za nic nie da rady bez +all[/quote]
Zamierzam zweryfikować tę tezę ^^
[quote="Traken"]zwiększenie poziomów CA przez bonusy daje mniejszą regenerację niż wlożenie run[/quote]
To akurat udało mi się zauważyć :P
[quote="Traken"]dawalem siatkę w kombinację z żarem/lodowym, ale to jest duży błąd i kompletnie nieopłacalny[/quote]
Czemu? Różnica tylko taka, że dorzucasz im coś na deser - a w kombinacji się przecież zmieści, a nam nigdzie się nie spieszy, bo i tak czekamy aż um. wykończą ich za nas.
[quote="Traken"]Możesz spróbować go zrobić wg tego buildu, bo sądze, że już go rozgryzlem[/quote]
Nie mam najmniejszego zamiaru :] ^^
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Traken 


Wersja gry S1: Classic: 1.66
Wersja gry S2: 2.34
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 60
Wysłany: 2010-11-02, 14:47   

[quote]Zamierzam zweryfikować tę tezę ^^ [/quote]
Oczywiście da radę, ale wtedy ma zbyt małe obrażenia i inne bonusy z umiejętności i ma po prostu ciężko z regeneracją, życiem, tarczą i obrażeniami na wyższych poziomach.
[quote]Czemu? Różnica tylko taka, że dorzucasz im coś na deser - a w kombinacji się przecież zmieści, a nam nigdzie się nie spieszy, bo i tak czekamy aż um. wykończą ich za nas. [/quote]
Właśnie też tak myślałem, ale regeneracja Siatki wcale nie spadnie poniżej 30s tylko ciągle rośnie, a Żar i Lodowe spada później poniżej 18s i dajesz ciągle runy w to, aż zadowolą cię obrażenia. Później dość szybko ich załatwia, a siatka tylko przeszkadza swoją regeneracją, bo przeskakujesz na innych przeciwników i z 25s czekasz jeszcze 5s aż się załaduje.
[quote]Nie mam najmniejszego zamiaru :] ^^ [/quote]
I tak trzymaj :wink: :]
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 34
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2063
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2010-11-03, 07:11   

[quote="Traken"]Oczywiście da radę, ale wtedy ma zbyt małe obrażenia i inne bonusy z umiejętności i ma po prostu ciężko z regeneracją, życiem, tarczą i obrażeniami na wyższych poziomach.[/quote]
:D Czyli jak uznam, że nadaje się do spisania będzie trzeba opatrzyć etykietką 'build dla hardkorów, używasz na własne ryzyko' :D
No w sumie może i być z tym regenem Siatki ból - zobaczę, jak to będzie wyglądało w przyszłości.
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Traken 


Wersja gry S1: Classic: 1.66
Wersja gry S2: 2.34
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 60
Wysłany: 2010-11-03, 15:46   

Jak tam chcesz, zwykłe przekucia osłabiają postać, a jeżeli Strażnik ma Handel, to czemu by nie. Testowałem go na niobie i trzeba było zwiększyć poziom CA, aby to wszystko ładnie i swobodnie szło, a bez +all poziom będzie mniejszy, podobnie z regeneracją. Nie próbowałaś - nie wiesz ;p
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 34
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2063
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2010-11-03, 18:05   

[quote="Traken"]Nie próbowałaś - nie wiesz[/quote]
Nie wiem i raczej się nie szybko dowiem, choćby dlatego, że build a'la [b]ArchAngel[/b] jest o tyle podobny o ile różny - nie ma tam miejsca na Handel niestety.
Nie wykluczam, że będzie o wiele słabszy (choćby dlatego, że nie jest postacią specjalizowaną w jednym aspekcie), ale chcę zobaczyć, czy da się takim grać.
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Telvarian 
Teliarven


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Klan S2: Szukam klanu
Platforma S2: PC
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 9
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2010-11-03, 20:57   

Superaśnie! Już zacząłem grać xD Na początku trudno, ale PRO Wielkimi literami, skoro taki level w tak krótkim czasie wbiłeś :wink: .. Pozdro
_____________________________________________________________________
Nie każdy jest [*aaa psik!!*] :)
 
  My status
 
Traken 


Wersja gry S1: Classic: 1.66
Wersja gry S2: 2.34
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 60
Wysłany: 2010-11-03, 21:18   

Razem z [b]marrogiem[/b] opracowywaliśmy takiego strażnika i jakoś nam to poszło :wink: Sam później zobaczysz na wyższych poziomach jak szybko idzie :P
Ostatnio zmieniony przez Traken 2010-11-03, 21:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Basileus 
Destined for glory



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wiek: 28
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 16
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-11-04, 17:50   

Postać jest naprawdę skuteczna. Moje próby skończyły się razem z goldem, ale grało się fajnie, chodziarz ubolewam nad faktem, że jedna zdolność może być w combo tylko raz (co jest w sumie słuszne, gdyż przy takim systemie kombinacji zwyczajnie było by to zbyt silne). W siatkę nie dałem, ani jednej runy, bo ni lubię wszystkich tym podobnych zdolności, chodziaż lodowego i ognistego już musiałem użyć, bo ta postać zwyczajnie sobie bez nich na początku nie poradzi.
edit:
Sorry za ten błąd z "chodziarzem"
_____________________________________________________________________
"Modlitwa komandosa"
Daj mi, mój Boże, to, co jeszcze masz,
Daj mi to, o co nikt nie prosi.
Nie proszę o bogactwo ani o powodzenie,
Ani nawet o zdrowie.
Ludzie proszą Cię, Boże, o to wszystko tak często,
Że niemożliwe, by choć trochę Ci tego zostało.
Daj mi, mój Boże, to, co jeszcze masz.
Daj mi to, czego ludzie nie chcą od Ciebie przyjmować.
Chcę niepewności i niepokoju,
Chcę wrzawy i przemocy.
A jeśli zechcesz mi je dać,
Mój Boże, raz na zawsze,
Dopilnuj, by nigdy mnie nie opuściły,
Bo nie zawsze będę miał
Odwagę, by o nie prosić.
- starszy kapral Zirnheld
Specjalne Siły Powietrzne SAS

"Ludzie często potykają się o prawdę, ale zwykle bez wahania wstają i idą dalej."
- Winston Churchill
Ostatnio zmieniony przez Basileus 2010-11-05, 15:10, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 12