logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Hybrydowy TG na walkę wręcz
Autor Wiadomość
Basileus 
Destined for glory



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wiek: 28
Dołączył: 10 Paź 2010
Posty: 16
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2010-10-14, 14:28   Hybrydowy TG na walkę wręcz

Jest to postać, którą teoretycznie można by nazwać hybrydową, jednak w praktyce walczy tylko wręcz. W sumie wprowadziłem tylko kilka zmian, w stosunku do standardowych sposobów rozwoju. Przyjemnie się takim TG gra, a niszczenie bossów to tylko czysta formalność. Przy umiejętnościach na ogół znajdują się ułamki, które informują o tempie rozwoju, dany ułamek jest stosunkiem poziomu umiejętności, przy której został umieszczony do umiejętności najszybciej rozwijanych - Skupienie Oddanego Strażnika i Koncentracja. Co do atrybutów: proponuję inwestować w siłę i zręczność.

[b]Umiejętności:[/b]
1. Skupienie Oddanego Strażnika – im więcej tym lepiej, równolegle z Koncentracją
Mistrzostwo – tak
2. Wiedza o Taktyce – 3/5
Mistrzostwo – nie
3. Wiedza o Pancerzu – max
Mistrzostwo – tak
4. Koncentracja - im więcej tym lepiej, równolegle ze Skupieniem Oddanego Strażnika
Mistrzostwo – tak
5. Bitewny refleks - 1/2
Mistrzostwo – nie
6. Wiedza o Prędkości – 2/3
Mistrzostwo – nie
7. Wiedza o Strażniku Źródła – 2/3
Mistrzostwo - nie
8. Odporność - 3/4
Mistrzostwo – nie
9. Kondycja – 2/3
Mistrzostwo – tak
10. Wiedza o Energii Ochronnej/Obrażeniach – 75pkt
Mistrzostwo – tak

[b]CA:[/b]
1. Oddany Cios – 1-2s, podstawowe narzędzie zagłady
a) Transformacja
b) Pewność
c) Egzekucja
2. Pierwotna Mutacja – 2-3s, właściwie to tylko ułatwienie w walce z bossami
a) Teurgia
b) Bezsilność
c) Bezsilność
3. Zabójcze Włócznie – 6-8s, pomaga walczyć z grupami hołoty
a) Rozbicie
b) Przypalenie
c) Dźgnięcie
4. Porażający Dotyk – 2-3s, broń drugoplanowa
5. Odrzutowa Lewitacja – 1 runa, przydatne tylko czasami, w podróżach

[b]Wzmocnienia:[/b]
1. Aura Bitewna – ograniczeniem są tylko Skupienie i czas regeneracji CA
a) Szturm
b) Riposta
c) Permanentność
2. Nietykalna Siła – jw
a) Kontrola Umysłu
b) Spokój
c) Rozsypka
3. Całun Energii T – jw
a) Moc
b) Odnawianie
c) Moc

[b]Przedmioty:[/b]
1.Część Ramieniowa EN-24
2.Oświecenie Lumena lub Moduł Głowy s26a
3.Napierśnik Dręczyciela lub Moduł Centralny Demiurga
4.Nagolenniki Winy lub Nagolenniki Demiurga
5.Naramienniki zn13 lub Ramiona Energii T
6.Szarfa Lumena
_____________________________________________________________________
"Modlitwa komandosa"
Daj mi, mój Boże, to, co jeszcze masz,
Daj mi to, o co nikt nie prosi.
Nie proszę o bogactwo ani o powodzenie,
Ani nawet o zdrowie.
Ludzie proszą Cię, Boże, o to wszystko tak często,
Że niemożliwe, by choć trochę Ci tego zostało.
Daj mi, mój Boże, to, co jeszcze masz.
Daj mi to, czego ludzie nie chcą od Ciebie przyjmować.
Chcę niepewności i niepokoju,
Chcę wrzawy i przemocy.
A jeśli zechcesz mi je dać,
Mój Boże, raz na zawsze,
Dopilnuj, by nigdy mnie nie opuściły,
Bo nie zawsze będę miał
Odwagę, by o nie prosić.
- starszy kapral Zirnheld
Specjalne Siły Powietrzne SAS

"Ludzie często potykają się o prawdę, ale zwykle bez wahania wstają i idą dalej."
- Winston Churchill
Ostatnio zmieniony przez Basileus 2010-10-31, 17:54, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,06 sekundy. Zapytań do SQL: 13