logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Shei
2010-09-11, 11:25
Mroczny Elf Poradnik (PvP/PvE)
Autor Wiadomość
Alcalata 
Death and Glory



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: Freedom
Wersja gry S2: Nie mam gry
Klan S2: Freedom
Wiek: 26
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 173
Skąd: Ancaria
Wysłany: 2010-09-07, 23:12   Mroczny Elf Poradnik (PvP/PvE)

Przedstawiony poniżej poradnik jest zlepkiem wielu napisanych przeze mnie strategi o Dark Elfie no i troche nowości też jest :P

Generalnie DE możemy podzielić na:
1) Trapperów - spacjalizujących się w pułapkach, które zadają niesamowite wręcz dmg.
2) Fighterów - specjaluzyje się w walce twarzą w twarz, wspomagając się selfbuffami.
3) Hybrydy - ta klasa ma walczy zarówno wręcz, jaki i przy użyciu pułapek.

1. Umiejętności
2. Współczynniki
3. Rozwój Postaci
4. FAQ


1. Umiejętności:


1)
Znajomość Broni - Podstawowy boost dmg pułapek i wartości broni, dawać w to tyle, do kiedy 1 pkt - 0.5%
Znajomość Pułapek - Jest to regen dla CA po PRAWEJ stronie u DE. Tak jak wyżej.
Balistyka - Regen pułapek + szybsze wykonywanie, zalecam dawać 3/4 Znaj. Pułapek.
Zbroja - zwiększa resy (odporności) i zmniejsza niedogodności związane z noszeniem danej części ekwipunku (w praktyce zwiększa prędkość). 100.
Zwinność - daje troche ataku i dużo więcej obrony. Tu należy dać nie więcej, jak 90.
Tężyzna Fizyczna - zwiększa HP i jego regeneracje. 100, na wyższych poziomach można dać z 20-50 punktów więcej.
Blokowanie Ciosów - daje dużo obrony - mobki mniej nas trafiają. W połączeniu z tarcza mnoży obrone.
Dowolna, polecam dwie bronie, jednak dla mniej doświadczonych Władanie Ostrzami, aby nosić jedno ostrze i tarcze.

2)
Znajomość Broni - zwiększa wartość obrażen od broni zadawanych przez nas. 150, z uwagi na to, że musimy zadawać duże obrażenia.
Koncentracja - jedyny skill do regenerowania CA. 100.
Dwie Bronie/Ostrza - nie będziemy się bawić w miecz, bo miecz jest dla tanków, a my chcemy zadawać dmg. Dajemy tu tyle, abyśmy mogli zakładać lepsze itemy bez kary.
Zbroja - zwiększa resy (odporności) i zmniejsza niedogodności związane z noszeniem danej części ekwipunku (w praktyce zwiększa prędkość). 120.
Zwinność - daje troche ataku i dużo więcej obrony. Tu należy dać nie więcej, jak 120.
Tężyzna Fizyczna - zwiększa HP i jego regeneracje. 70, na wyższych poziomach można dać z 20-50 punktów więcej.
Blokowanie Ciosów - daje dużo obrony - mobki mniej nas trafiają. W połączeniu z tarcza mnoży obrone. 100.
Dwolona, najlepiej jest dać tu Znajomość Pułapek, z uwagi na to, że korzystamy z dwóch selfbuffów, lub dwie bronie jeżeli wybrałeś ostrza :)

3)
Znajomość Broni - Podstawowy boost dmg pułapek i wartości broni, dawać w to tyle, do kiedy 1 pkt - 0.5%
Koncentracja - jedyny skill do regenerowania CA. 100.
Znajomość Pułapek - Jest to regen dla CA po PRAWEJ stronie u DE. Tak jak wyżej.
Balistyka - Regen pułapek + szybsze wykonywanie, zalecam dawać 3/4 Znaj. Pułapek
Tężyzna Fizyczna - zwiększa HP i jego regeneracje. 70, na wyższych poziomach można dać z 20-50 punktów więcej.
Zbroja - zwiększa resy (odporności) i zmniejsza niedogodności związane z noszeniem danej części ekwipunku (w praktyce zwiększa prędkość). 70.
Blokowanie Ciosów - daje dużo obrony - mobki mniej nas trafiają. W połączeniu z tarcza mnoży obrone. 100.
Dwie Bronie/Ostrza/Zwinność - zależy, czy chcecie bawić się bardziej w fightera czy bardziej w trappera, jeżeli w tego pierwszego to wybierz dwie bronie lub ostrza, a jeżeli w trappera to zwinność :)
*Niestety w tym buildzie ciężko jest rozłożyc umiejętności, więc sugestie, co do lepszego układu mile widziane.


2. Współczynniki
Niezależnie jakiego DE robimy, wszystko dajemy w Siłe, daje dużego boosta do HP, obrażeń, troche regenu i nieznacznie odporności :)


3. Rozwój Postaci


1) Dark Elf Trapper ma w sobie to, że jest postacią, która zadaje największe obrażenia w grze (mój rekord z krytyka - 36kk)
CA:
Trująca Mgła - jest to dmg obszarowy, trwający max. 50 sekund, zwykle wystarczy rozwijać do osiągniecia właśnie 50s. trwania, a reszte dają itemki. Na początku jest trudno z regenem, ale potem (60+) regen wynosi <1.0.

Eksplozja (explo) - CA uważane przez wielu za bezsens i stratę run, jednak dla mnie jest to świetny dmg obszarowy, bo pozostaje na ziemi przez 2s. Pewnie wielu z Was teraz zaczęło się śmiać, bo niby "Jak to zostaje" ano tak, że graficzne odzwierciedlenie tego CA to eksplozja, a tak naprwade to pułapka obszarowa na 2s, czyli mobek za mobkiem, który dobiegnie w tym czasiem również spłonie. Herezja? :P
Polecam trzymać <1.0 bo to nasza jedyna broń.
UWAGA! Te dwa powyższe CA są używane w oddzielnych strategiach, stosowanie ich w tym samym buildzie jest równoznaczne z brankructwem w runach.
Testosteron - stosowane tylko w połączeniu z trującą mgłą, bez niego jest bezużyteczna. Max bez jakiejkolwiek dyskusji, dzięki temu CA, Dark Elf jest tak niesamowicie potężny.
Adrenalina - używany w obu strategiach Trappera, jednak kiedy używamy trutki dajemy minimalną ilość run, a gdy explo możemy wymaxować, bo i tak nie używamy testosteronu, bo jest zbędny ;]
To będzie na tyle, nie opłaca się bawić w coś innego, z tym co tu wypisałem DE jest niesamowicie potężny.

2) Dark Elf Meele jest postacią, która wymaga od gracza dużo umiejętności i taktyki, podstawą jest zabić wroga, zanim on nas zabije, czyli więcej ataku kosztem obrony.
CA:
Natarcie - do spokojnego regenu 2.5 używane na mniejsze grupki i bossy.
Seryjne Uderzenie (Szerokie) - regen 1.0 jest to nasze największe dmg, które nie dość, że niesamowicie mocno truje wroga, to jeszcze odpycha go od nas, dająć nam chwile na np. odnowienie buffów.
Potężne Uderzenie - 1.0 na championy, tak abyśmy go brali na przysłowiowego hita :)
Testosteron - max. boost dmg, większa celność.
Adrenalina - nie możemy dać w to dużo, bo musi się regenerować tak, aby Testosteron można było zarzucić (Testosteron MUSI być zarzucony pierwszy).
Trująca Mgła - jedna runa. To niesamowite CA pomaga nam w expie, nawet jeżeli mamy regen 50 sec. otóż gdy osiągniemy Testosteron 255 i pare amuletów da nam mgłe na 60 poziomie, nagle możemy lagować jak inne postacie naganiająć moby do jednej mgły :) Obrażenia są niesamowite, jeżeli nie wierzycie, mój DE to zademonstruje :P
Pak-Nakor i Pak-Dain - zmora graczy na PvP i świetna pomoc w expie. Ciekawe, że jeżeli wróg uderzy nas strzała z nawet cząstkowymi obrażenia od trucizny, to dostaje obrażenia x10000 dzieje się tak, bo testosteron wpływa na obrażenia, które zadaje strzała odbijająca się od nas.

3) Dark Elf Hybryda jest postacią uniwersalną, chociaż jak każde połączenie traci coś. W początkowym stadium gry możecie mieć wątpilowści, czy zrobiliście dobrze wybierając ten build, jednak w przyszłości okaże się on niezwykle opłacalny, bo możemy bawić się w mass killera, jak Trapper i walczyć świetnie w zwarciu, choćby na PvP. Musze jednak wspomnieć, że ów build jest przeznaczony dla graczy, którzy znają realia s1 i dysponują postaciami wspomagającymi rozwój innych.
CA:
Natarcie - do regenu 3.0 dajemy tu całkiem sporo, aby zwiększyć nasze szanse w PvP i z bossami.
Trująca Mgła - regen. 2.0 powinien nas zadowolić, nie jest koniecznością robienie go tak niskiego, jednak do regionów wskazane.
Testosteron - max. opisałem wyżej :P
Adrenalina - max. tutaj możemy sobie pozwolić, bo mamy dwie umiejętności pomagające w regenie.
Seryjne Uderzenie (Szerokie) - regen 1.0 jest to nasze największe dmg, które nie dość, że niesamowicie mocno truje wroga, to jeszcze odpycha go od nas, dająć nam chwile na np. odnowienie buffów.
Pak-Nakor i Pak-Dain - zmora graczy na PvP i świetna pomoc w expie. Ciekawe, że jeżeli wróg uderzy nas strzała z nawet cząstkowymi obrażenia od trucizny, to dostaje obrażenia x10000 dzieje się tak, bo testosteron wpływa na obrażenia, które zadaje strzała odbijająca się od nas.

*CA dodatkowe:
Koci Unik, Atak Kobry - po jednej runie, przydatne w podrózach i PvP

Sety:
Trudno mówić o setach u Dark Elfa, jest to temat sporny i właściwie pozbawiony sensu. Najlepszym rozwiązaniem jest wybieranie rzeczy dających regen. +CA i + trucizna - mieszamy zestawy. Wyjątkiem może być Dark Elf Meele, którego można ubrać w Ethan-Rhysa, który daje +93% trucizny na niobie. Przydatne.

4. FAQ
O PvP:
Mroczny Elf niegdyś był uznawany za króla PvP, jednak wielu dobrych graczy przestało nim grać i przed upadkiem closed i open ludzie wyśmiewali się z resztek Dark Elfów, bo krótko mówiąc lamili. Aby dobrze grać DE trzeba stosować taktyke chowania się w cieniu. Atakujemy tylko raz i jeżeli atak nie jest śmiertelny musimy uciekać, bo nasze HP jest malutkie w porównaniu do np. gladiatora. W PvP trująca mgła jest tylko dodatkiem i śmiercią dla nieuważnych graczy, jednak większość ją poprostu omija. Najbardziej przydatne są ataki wręcz: poteżne uderzenie, natarcie, seryjne uderzenie - one zapewnią Waszym wrogom szybką i bezbolesną śmierć.

Oczywiście można zabić odbijając atak, za pomocą Pak'ów, jednak trzeba jest trzymać na wysokim lvlu bo w PvP jest mała szansa na odbicie. Jeżeli walka staje się naprawde denerwująca i wiesz, że raczej nie masz szans na wygranie użyj ataku kobry, działa w dwojaki sposób - może sprawić, że rzucimy to na siebie (bug) i stajemy się nieśmiertelni, ale unieruchomieni,a może uda nam się rzucić to na przeciwnika, co unieruchomi jego, jednak stanie się niewrażliwy na dmg - obie taktyki są używane wyłącznie do ucieczki. Warto zaznaczyć, że Demoniczna Wiedźma podczas rzucania comba strażników, bądź dysków jest unieruchomiona - to właśnie wtedy można ją zaskoczyć błyskawicznym atakiem.
Najtrudniejszymi przeciwnikami są gladiator i wampirzyca. Pierwszy ze względu na swoje zabójcze spojrzenie, jednak bug z Pakiem daje nam możliwość odbicia tego do niego. Wampirzyca, bo też lubi bliskie zwarcie i jest znacznie mobilniejsza, my rekompensujemy to tym, że może nas nie trafić :)

No i trzeba być naprawde dobry, aby zabić maga, bo z nim jest najwięcej bugowania. Skoro my mamy naszego Paka na magie, to odbija obrażenia do niego, a z kolei on ma swoją niewidzialną tarcze i staje się dość ciekawe zjawisko - magia odbija się do nas. Nie dzieje się tak zawsze, jest to dość rzadkie zajście, jednak na tyle często, aby o tym wspomnieć :P u maga trzeba uważać na to, że lubi jeździć konno w pvp, co czyni go mobliniejszym od nas.
_____________________________________________________________________
Nigdy nie zapomnij, skąd pochodzisz, bo zapomnisz, gdzie już byłeś.
[img]http://miniprofile.x...sznka.png[/img]
[img]http://img266.imageshack.us/img266/9518/sznka.png[/img]
[img]http://www.ubar.pl/img_1171_normal.gif[/img]
[img]http://www.ubar.pl/img_14651_normal.gif[/img]
Najlepsza Leśna Elfka w Tabeli
Triumph or Agony - Top 5 HC ladder

Szukam hostera na S:UW - kontakt w profilu
Ostatnio zmieniony przez Thecmelion 2014-07-18, 03:41, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
 
Najsik11 
The end is near


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: ZC
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 26
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 33
Skąd: Słupca
Wysłany: 2010-12-29, 18:16   

Wielkie dzięki za ten poradnik, może dzięki niemu będę w końcu w stanie zrobić porządnego DE : P . Chociaż miałem już jednego 141 lvl , ale moje dmg wynosiło zaledwie 600-700k ( to chyba mało jak na DE).
 
 
 
DevilAdam 



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 24
Dołączył: 04 Mar 2015
Posty: 61
Skąd: Znienacka
Wysłany: 2015-06-04, 21:44   

A gdyby zmodyfikować hybrydę i dać build : Dwie bronie, tężyzna, władanie bronią, zwinność, zbroją, koncentracja, znajomość pułapek i balistyka to jakoś pociągnie ?
Jak rozumiem przy dwóch broniach walka ostrzami nie daje bonusu.
A także czy zbiór sztuk typu : Pak-Dain, Natarcie, trucizna, testosteron, adrenalina i piekielna gardziel miały by sens bytu ?
Ostatnio zmieniony przez DevilAdam 2015-06-04, 21:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 31
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2046
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2015-06-08, 12:24   

Umiejętności ok, tyle że na pewno nie w tej kolejności.
DevilAdam napisał/a:
Jak rozumiem przy dwóch broniach walka ostrzami nie daje bonusu.

Dobrze rozumiesz :)

Za to zbiór CA jest trochę nadmiarowy: nie ma potrzeby brać zarówno trutki (zakładam, że chodzi ci o Trującą Mgłę), jak i Gardzieli. Lepiej skoncentrować się na obrażeniach z jednego obszaru i zrezygnować z drugiej pułapki. Łatwiejszy będzie rozwój w kierunku trucizny (do której DE ma w bród bonusów), ale ogień i Gardziel też może być interesująca.
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 16