logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Shei
2008-11-26, 14:17
Pyrcmancer Build by Gorun
Autor Wiadomość
Gorun 


Wersja gry S1: UW: 2.20
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 16
Wysłany: 2008-11-26, 13:13   Pyrcmancer Build by Gorun

Witam.

Chcfialem przedstawic swoj build , ktorego celem jest stworzenie maszynki do zabijania skoncentrowanej na jednym aspekcie ;)



Juz na poziomie 30~ mozna uzyskac doskonaly efekt stosujac sie do rozbudowy ,ktora opisze:)

Umiejetnosci

1) Arrant Pyrcmancer Lore - jedna z naszych podstawowych umiejetnosci , aczykolwiek nie bedziemy tu dawac najwiecej punktow rozwoju :]

2) Bargaining - opcja powinna byc rozwijana sukcesywnie do okolo 30 lvlu aby wykupic itemy ze sporemi bonusami dla naszego akepktu , pozniej o niej zapominamy ...

3) Concentration - to na czym bedziemy bazowac , jest to jedna z trzech umiejetnosci dajaca nam blyskawiczna regeneracje "combat arts"

4) Arant Pyromancer Focus - 2 z 3 umiejetnosci, ktora pozwoli nam skracac czas regeneracji naszego aspektu i unikac kar za wysoki poziomy "combat arts" tu nalezy zainwestowac sporo punktow

5) Armor Lore - bardzo wazny dla maga , gdyz posiada on malo defa ,a fizyczne krytyki wchodza w niego wyjatkowo latwo, druga rzecz... do zmniejszenie kar do regeneracji za noszenie zbroii

6) Ancient Magic - pozwoli nam sukcesywnie zwiekszac dmg aczykolwiek na poczatek mozemy dac tu tylko kilka punktow

7) Shield Lore - podobie jak w "armor lore" podnosi nasze predyspozycje defensywne i pozwala wykorzystac wiele ciekawych opcji w tarczach ... ale na poczatek tylko kilka punktow ... bazujemy na itemach "all skills + x " w bizuterii

8 ) Constytution - . 3 z 3 umiejetnosci skracjaca czas regeneracji "combat arts" poprzez zwiekszanie regeneration hitpoints ... u siebie jeszcze nie rozwinalem tej umiejetnosci,ale bedzie to nastepna jaka rozwine

9) Magic Staffs - nastepna, ktora bedzie u mnie rozwijana ... pozwala wykorzystac pelne mozliwosci tego rodzaju broni oraz zwieksza szybkosc czarowania

10) Spell Resistance - natepna planowana umijetnosc .. pozwala zmniejszyc obrazenia zadawane przez wroga ( magiczne) oraz uniknac ciosow krytycznych



Atrybuty

- tutaj mozemy zapomniec o wszytskich atrybutach procz staminy ( regeneracja combat arts ) wiele glosow jest za dawaniem w inteligencje ale to blad ... przy hack and slash przeklada sie szybkosc ponad dmg a i tak inteligencja bedzie rekompensowana przez itemy w pewnym stopniu -> a dokladnie takim ,ze swoja postacia na silver kula ognia zgarniam championowi 3/4 hp jednym strzalem :] a jezeli wejdzie "chance to burn" to champion rozklada sie na 1 hit :D

Sztuki walki

1)Anscetral Fireball ( kula ognia )- mimo,ze podstawowy atak.. to jest niezwykle skuteczny przy dobrym rozwinieciu jego dodatkowych cech





2)Blazing Tempest ( fala ognia ) - Niezastapiony skill ,pozwla szybko sie rozprawic z duza iloscia wrogow - warto tu dodac,ze noszenie itemow "chance to burn + x(szansa na spalenie) sprawia,ze czar ten sieje spustoszenie

3)Meteon Shower ( descz meteorytow ) 3 skill ofensywny aczykolwiek bardzo malo efektywny z powodu na maly obszar zasiegu oraz wolne egezekwowanie go ( wrog zdazy zmienic polozenie ) jednak przy rozwiniecu dodtakocyh cech tego ART'a mozna uczynic z tego tez maszynke do koszenia

4)Fire Demon ( Deom Ognia ) - na poczatku odpuszczamy go sobie, jest bardzo pasywny , rzadko wychodzi z inicjatywa ataku i jego fireball'e nie sa naprowadzane automatycznie na wroga ... jedyny plus to taki ,ze skupia uwage wrogow na sobie... a my mamy wolne pole do manewrow

5)Incadescant Skin (Planoca skora) [ Buff ]- bardzo efektywny skill, pozwala zadac obrazenia wrogom oraz posiada ceche " chance to burn " dodatkowo zmniejsza czar regeneracji aspektu ognia.. w znacznym stopniu przy rozwinieciu dodatkowych cech tego ART'a




6)Wielkie Pokrzepienie ( Buff ) - Buff pozwalajcy nam zmniejszyc czas regeneracji Combat Arts ... prawie jedyny ART poza aspektem ognia na ktorym mozna sie skupic ...

7) Cienisty Krok - drugi i osttani ART poza spektem w ktory mozna dac 1 punkt wiecej nie potrzeba ... doskonale wspolgra z Blazing Tempest , za jego pomoca latwo mozna wziac wroga w "krzyzowy ogien" lub tez uniknac duzej ilosci wrogow (otoczenia) jest tez szansa na STUN czyli oszolomienie wroga podczas WARP'a ale jest to maly %

Itemy

1)Set - heh zapomnialem dokladnej nazwy ...ale jest to oczywisci set dajacy bonus do Pyrcmancer Aspect :)

2)bizutera - z regeneracja dla aspektu ognia lub ogolna regeneracja tutez sznasa na spalenie ewnetutalnie All skills +x

3)tarcza- z duza iloscia defa i opcja -> Chance to block ~30% powinno sie takowa znalesc dosc latwo

4)Bron ( Staff ) koniecznie z opcja Fire Domage + x , dobrze byloby aby miala miejsce na wbicie u kowla dodatkowe % obrazen od ognia ... ja swoja bronia zwiekszam dmg o ponad 1/3

... na zdobycie porzadnego ekwipunku wystarczy 1 godzina relogow przy kupcu (wykorzystanie opcji "umiejetnosc targowania sie " ) aby zdobyc ekwipunek.. oczywiscie to jest opcja dla niecierpliwych

to Co tutaj opisalem, pozwala nasza elfka siac spustoszenie ;) tak z,e nawt boss'owie krotko stoja ... przyblizajac fakt ,ze zwykly przeciwnik 34 lvl ( my 32) ma okolo 600 zycia .. champion okolo 2000 pkt zycia a nasz dmg wynosi 1600+ z fireball;a;) a czas regeneracji jest taki,ze praktycznie na okrogla mozna nawalac ^^ (1,6 s) blazing tempest ( 5,4 s) Meteor shower 2,8 sec

Czas ten bedzie jeszcze ulegal zmneijszeniu gdy dojda dodatkowe punkty staminy oraz umiejetnosci dajacych regeneracje naszego askepktu:) za jakis 30 lvli dopisze jakie mam czasy regneracji:)

Na koniec jeszcze screen 3 podstawowych okien gry





pzdr.
Ostatnio zmieniony przez Gorun 2008-11-26, 13:53, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
cube01 
Autostop


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wiek: 41
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 98
Wysłany: 2008-11-26, 13:33   

Cytat:
11) - NIC - mozna by tu dac Comabt dyscypline ... ale ... ale przy tym buildzie klade nacisk na szybkie wymietanie a ta umiejetnosc daje porzadne efekty na wysoki poziomie, tak wiec szkoda punktow ... mozna je lepiej ulokowac.


mala poprawka chyba nie mozna dac 11 skilli a tylko 10 :)
_____________________________________________________________________

Teraz:
SŚ: Marvin MK2 lvl 10

RIP:
SŚ: Marvin MK1 lvl 50
SŚ: Zwarcie MKIII rev.b lvl 53
SŚ: Zwarcie MKIII rev.c lvl 19
 
 
Gorun 


Wersja gry S1: UW: 2.20
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 16
Wysłany: 2008-11-26, 13:36   

male niedopatrzenie ;]pospiech robi swoje ^^ poprawione
 
 
cube01 
Autostop


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wiek: 41
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 98
Wysłany: 2008-11-26, 13:58   

moge dodac od siebie, mimo iz nie gram HE, ze zamiast targowania lepiej wziac cos innego Ancient Magic lub Speed Lore bo po zdobyciu wszystkich przedmiotow nie korzysta sie z tej opcji :D

to taka mala uwaga :D
_____________________________________________________________________

Teraz:
SŚ: Marvin MK2 lvl 10

RIP:
SŚ: Marvin MK1 lvl 50
SŚ: Zwarcie MKIII rev.b lvl 53
SŚ: Zwarcie MKIII rev.c lvl 19
 
 
Gorun 


Wersja gry S1: UW: 2.20
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 16
Wysłany: 2008-11-26, 14:05   

cube01 napisał/a:
moge dodac od siebie, mimo iz nie gram HE, ze zamiast targowania lepiej wziac cos innego Ancient Magic lub Speed Lore bo po zdobyciu wszystkich przedmiotow nie korzysta sie z tej opcji :D

to taka mala uwaga :D


Ancient Magic jest ujety w Buildzie .. A speed Lore jest malo oplacalny;) tymbardziej ,ze na mount mozna czarowac takze;) ,ze o skroceniu czasu regneracji i zwiekeszeniu HP juz nie wspomne;) heh i jeszcze jedno z drugim sie gryzie ... bo run speed nic nie modyfikuje na mouncie:] ... tak wiec Mount 3x rekompensuje brak Speed Lore ;] a pkty mozna lepiej ulokowac
Ostatnio zmieniony przez Gorun 2008-11-26, 14:06, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
cube01 
Autostop


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wiek: 41
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 98
  Wysłany: 2008-11-26, 15:03   

Cytat:
Ancient Magic jest ujety w Buildzie ..

sorki nie zauwazylem :D , to moze Toughness dla poprawy obrony:)

przeciez speed lore to tez poprawa szansy na trafienie i zmiejszenie szansy przeciwnika na trafienie i to tez na mouncie nie dziala ?? , poza tym nie wszedzie mozna wejsc mountem :) jest pare bosow czy smokow gdzie mountem nie mozna :)
_____________________________________________________________________

Teraz:
SŚ: Marvin MK2 lvl 10

RIP:
SŚ: Marvin MK1 lvl 50
SŚ: Zwarcie MKIII rev.b lvl 53
SŚ: Zwarcie MKIII rev.c lvl 19
Ostatnio zmieniony przez cube01 2008-11-26, 15:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Gorun 


Wersja gry S1: UW: 2.20
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 16
Wysłany: 2008-11-26, 15:59   

heh szukanie dizury w calym;) widziales u high elfa toughness ? ^^ polecam zrobienie postaci na wzor tego co napislaem i nawet boss niepodskoczy;] , przy uzyciu shift'a nie jest nawet w stanie nas zabic;] regen rownowazy utrate zdrowia ;) oczywiscie mozna stosowac inne rozwiazania, ale juz postac nie bedzie miala takiego potencjalu:] czas na podsumowania bedzie dopiero za 150 lvli okolo ...

najwazniejsze,ze sie sprawdza i z lvla na lvlel jest coraz lepiej:)

Jak dla mnie tworcy troche zwalili gre.. bo albo przeciwnicy sa zaslabi albo to postac jest przesadzona, przy umiejetnym jej rozwinieciu ;] to jest najlepsza
Ostatnio zmieniony przez Gorun 2008-11-26, 16:01, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
BrunoN 
koszed'



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Dragon of Shadow
Wiek: 29
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 165
Wysłany: 2008-11-26, 19:11   

hm, przydaly by sie polskie nazwy bo nie wszystkie slowa znam : D takie pytanko: czy staff moze byc jednoreczny aby mozna bylo go nosic z tarcza? czy przypadkiem jak siedzimy na mouncie nasze rzucanie czarow nie jest dluzsze ? (zanim schyli glowe czy cos) z twojego opisu wywnioskowalem,ze chodzi glownie o fireballa build niezly, regen tez ;]
Cytat:
Jak dla mnie tworcy troche zwalili gre.. bo albo przeciwnicy sa zaslabi albo to postac jest przesadzona, przy umiejetnym jej rozwinieciu ;] to jest najlepsza

erm, jaki masz level ? 50 ? :D poczekamy az bedziesz platyna/niob
_____________________________________________________________________
Wesołych świąt.
 
  My status
 
Shei 
Rest in Pieces



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Citadel
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Wiek: 39
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2852
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2008-11-26, 19:41   

BrunoN napisał/a:
czy staff moze byc jednoreczny aby mozna bylo go nosic z tarcza?

yyy? Nie może, tylko musi, jak Ty chcesz druwęczny nosić z tarczą?
_____________________________________________________________________

 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 33
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2062
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2008-11-26, 19:53   

Shei-Var napisał/a:
BrunoN napisał/a:
czy staff moze byc jednoreczny aby mozna bylo go nosic z tarcza?

yyy? Nie może, tylko musi, jak Ty chcesz druwęczny nosić z tarczą?

Podejrzewam, że koledze chodziło raczej o to czy jest taka rzecz jak jednoręczne laski żeby mógł jednocześnie nosić tarczę, a nie o to czy ewentualnie może założyć jednoręczną do tarczy ;)
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Gorun 


Wersja gry S1: UW: 2.20
Dołączył: 30 Paź 2008
Posty: 16
Wysłany: 2008-11-26, 20:01   

Sa stafy zarowno jednoreczne jak i dwureczne . Jezli zamirzasz przejsc gre tylko na 1 poziomie trudnosci to mozesz sobie nawet odpuscic staffy - bo dobre dropia dopiero na HI LVL , w zamian mozesz uzyc jakiejkolwiek innej broni z bonusem "obrazenia od ognia".
Sam nosze narazie miecz +24% i u kowala dobilem mu 10% ... :) co jest wymarzonym bonusem jak na poczatek.

Uwazam,ze przy mnogosci opcji w itemach w Sacred 2 noszenie broni dwurecznej u MAG'a mija sie z celem. Lepiej wycisnac dodatkowe opcje z tarczy:)
 
 
damador 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wiek: 40
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 282
Wysłany: 2008-11-26, 20:31   

http://forum.sacredeng.as...ead.php?t=51530

polecam - sporo fajnego o pyro buildzie
 
 
void 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: Kraków
Ostrzeżeń:
 2/7/9
Wysłany: 2009-01-06, 00:53   Combat Discipline

Witam !!

Jak sądzicie - czy opłaca się zainwestować w Combat Discipline postacią rzucającą czary ? Z moich obserwacji wynika że jest pewien "mały" kwas z tą umiejętnością. Zmniejsza regen sztuk walki to oczywiście na plus ale niestety kiedy zrobimy sobie kombosa z 1 arta to czas rzucania czaru jest wolniejszy i tak w zasadzie na jedno wychodzi (albo i gorzej).

... dlatego właśnie mam pewne rozterki czy się w to pakować :)

Rozwiejcie moje wątpliwości bardzo proszę :) bo może tylko mam jakieś zwidy ...
_____________________________________________________________________
Diabeł jest OK :)
 
 
damador 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wiek: 40
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 282
Wysłany: 2009-01-06, 01:05   

pakowac - skill ten podnosi obrazenia czarow
_____________________________________________________________________
http://www.sacred2.net/account.html?account=102058
 
 
void 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 06 Sty 2009
Posty: 5
Skąd: Kraków
Ostrzeżeń:
 2/7/9
Wysłany: 2009-01-07, 00:22   

A czy da się w jakiś sposób zwiększyć szybkość rzucania czarów wrzuconych w combo ? bo normalnie mam execution speed 150% a przy combie mam 100% i odczuwam pewien dyskomfort :) bo się przyzwyczaiłem do większego tempa ( a zawsze lepiej jest coś robić szybciej niż wolniej - poza kilkoma wyjątkami oczywiście :P )
_____________________________________________________________________
Diabeł jest OK :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 14