logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zapomniany tytan
Autor Wiadomość
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 34
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2063
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2010-07-14, 12:36   Zapomniany tytan

"Witaj, Graczu. Przygotowuję raport aktywacyjny, proszę chwilę poczekać. Raport aktywacyjny 24aF3 gotowy. System zasilający stabilny, temperatura w normie. System chłodzący stabilny, temperatura w normie, wysoka, system aktywny. Analiza modułu szczytowego. Moduły optyczne sprawne, ostrość widzenia wysoka. Moduły akustyczne sprawne, drobne zakłócenia w odbieranych dźwiękach. Proszę wyłączyć telefony komórkowe. Centrala danych sprawna, prędkość przetwarzania danych w normie. Sieć T-neuronowa sprawna, prędkość przesyłania danych w normie, wysoka. Analiza modułu podporowego. Moduł sprawny, wszystkie kręgi sprawne, wszystkie złącza sprawne, pełna ruchomość. Analiza modułów wysięgnikowych. Moduły sprawne..."

Przepraszam, musiałam go wyłączyć, inaczej trułby tak przez dwie strony tematu - potem jest analiza ststemów sterujących, dane techniczne poszczególnych części itd. Napiszę wam to, co potrzebne do gry, a jak chcecie go posłuchać do końca, to poczekajcie aż sobie pójdę...
Po raz kolejny Yarpan męczył mnie, męczył i wymęczył...
TG jest postacią nietypową i niestety jednocześnie mało udaną. Twórcy gry zrobili coś oryginalnego, ale niestety nie dopracowali CA i skutkiem tego niewiele z nich nadaje się do stworzenia skutecznej postaci.
Jest to właściwie pogorszona wersja Krasia z S1 - umiejętności technologiczne są po prostu zacofane o te 1500 lat. Za to walka wręcz - która Krasiowi średnio wychodziła - jest tu całkiem znośna. Po podparciu wszystkiego Aspektem Źródła wychodzi postać, którą da się nawet przyjemnie grać, choć niestety do skuteczności postaci klasycznych ma kawałek - tak to jest z eksperymentami niestety.


Umiejętności:
(UWAGA! Punkty, które podaję poniżej nie są punktami rozdanymi 'na czysto', tylko tymi po dodaniu premii przedmiotów)

1. Skupienie Oddanego Strażnika - trzymamy wysoko, ale jeśli w danej chwili Koncentracja daje nam większe zmniejszenie regenu, to nie pakujemy punktów na siłę, tylko rozwijamy Koncentrację; Mistrzostwo - tak

2. Wiedza o pancerzu - trzymamy co najmniej na równi ze swoim poziomem; Mistrzostwo - tak

3. Wiedza o taktyce - trzymamy tak do 2/3 poziomu; Mistrzostwo - może być, ale w późniejszym stadium gry gdy będziemy już mieli te ważniejsze

4. Koncentracja - trzymamy wysoko, mniej-więcej na równi ze Skupieniem Oddanego Strażnika, ale gdy Skupienie daje większą redukcję regenu, to nie pakujemy na siłę tutaj; Mistrzostwo - tak

5. Bitewny refleks - trzymamy około połowy poziomu postaci; Mistrzostwo - może być, ale w późniejszym stadium gry gdy będziemy już mieli te ważniejsze

6. Wiedza o Strażniku Źródła - trzymamy możliwie wysoko (czytaj - jak mamy aktulanie parę punktów um. na zbyciu, to pakujemy tutaj), gdyż potrzebne jest nam sporo punktów ulepszeń tego Aspektu; Mistrzostwo - tak

7. Wiedza o prędkości - trzymamy wysoko, co najmniej 2/3 poziomu; Mistrzostwo - niekonieczne

8.Miecze - najwyżej 1/2 poziomu, punkty dodajemy głównie gdy potrzebujemy wyższego poziomu przedmiotu bez kary lub punktów ataku; Mistrzostwo - może być, ale w późniejszym stadium gry gdy będziemy już mieli te ważniejsze

9. Odporność - również nie musimy rozwijać zbyt wysoko, ok. 2/3 lub 3/4 poziomu wystarcza; Mistrzostwo - j.w.

10. Kondycja - rozwijamy do 75 punktów, w samodzielnie wybranym tempie, potem nie; Mistrzostwo - tak (tylko po to bierzemy tę umiejętność)


Atrybuty:

główne: Siła, Zręczność - rozwijamy systematycznie by podnieść Atak i Obronę oraz zadawane obrażenia

poboczne: Wytrzmałość, Witalność - nie trzeba bardzo ich rozwijać, chyba że czujecie nieodpartą wewnętrzną potrzebę wrzucenia tu paru punktów - premie z przedmiotów w zupełności wystarczą


CA:
(UWAGA! Czas regeneracji liczony jest z włączonymi buffami i bez wierzchowca)

Oddany cios
nasza główna broń, początkowo można sobie pozwolić nawet na 5s regenu, ale dobrze by było na ok. 35lvl mieć nie więcej jak 3s, a powyżej 65lvl nie wychodzić ponad 1,5-2s
Modyfikacje:
1.Transformacja - ułatwia dobranie argumentów do przeciwnika [6]
2.Obydwa są dobre, ja wybieram Zamiar [8]
3.Egzekucja - im mocniej go młotkiem potraktujemy tym szybciej padnie [9]

Pierwotna mutacja
użyteczne jako 'zmiękczacz' na bardziej opornych przeciwników, jedyną wadą jest to, że potrzafi zmienić przeciwnika w zwierzę... choć bywa to czasem śmieszne - raz udało mi się dużego zielonego skorpiona (czempiona) zmienić, bossa na szczęście jeszcze żadnego; regen początkowo może być i 5s, potem zmniejszamy do ok. 2,5s
Modyfikacje:
1.Spalanie - obrażenia magiczne nam nie potrzebne, a do ognia mamy czasami dopalacz [1]
2.Bezsilność - zmiękczacz nr. 1 [2]
3.Bezsilność - zmiękczacz nr. 2 [3]

Czujność bojowa
wzmocnienie statystyk zawsze mile widziane; początkowo używamy jako CA-wzmocnienia przy cięższych walkach, potem przerabiamy sobie na stałe wzmocnienie (Aura bitewna); regen jako CA w zasadzie dowolny, ale lepiej nie podnosić zbyt wysoko, żeby po przerobieniu na buff nie spowalniał nas zbytnio
Modyfikacje:
1.Ofensywa - bierzemy to jako buff ofensywny [3]
2.Kontra - reflect w walce zawsze sięprzyda [4]
3.Stałe - przerabiamy na buff [5]

(UWAGA! Wszystkie trzy poniższe CA bierzemy razem gdy dostajemy czwarte okienko na CA/zmienimy Czujność bojową w buff - będziemy z nich robić combosy)

Płonący żar/Lodowe zapomnienie - rozwijamy równolegle
coś, czym można potraktować zarówno grupę przeciwników jak i bossa - jakby skubany zaczął łazić, to i tak zostanie w zasięgu CA; regen staramy się trzymać nie wyższy niż dwukrotny czas trwania (a jak się da to i niżej) lub niższy od regenu Naładowanej siatki (wyjaśnienie problemu poniżej)
Modyfikacje:
1.Spopielenie/Lodowe igły - w tych CA interesuje nas głównie dmg (dlatego też mamy Wiedzę, nie Skupienie tego Aspektu) [4/5]
2.Niepokój/Głęboki mróz - im bardziej obniżymy odporność tym mocniej dostanie [6/7]
3.Efektywność energetyczna - niższy regen pozwoli nam bardziej rozwinąć CA ogólnie [8/9]

Naładowana siatka
miłe uzupełnienie dla Żaru i Zapomnienia - taki bonus od firmy, skoro nie możemy mieć powyższych dwóch włączonych jednocześnie, to dołączymy do nich coś jeszcze; regen staramy się trzymać nie wyższy niż dwukrotny czas trwania (a jak się da to i niżej) lub niższy od regenu Żaru/Zapomnienia (wyjaśnienie problemu poniżej)
Modyfikacje:
1.Spustoszenie - jak niespodzianka, to żeby była jak najbardziej niemiła dla przeciwników [10]
2.Slelkcja nienaturalna - trochę przyspiesza dobijanie [11]
3.Długowieczność - posmażymy ich trochę dłużej [12]


Buffy:

Całun Energii T
coś w stylu magazynu życia - świetne jest to, że w trakcie walki odnawia się dużo szybciej niż HP; trzymamy tak wysoko, jak pozwala nam na to Skupienie Oddanego Strażnika i buff nie rozciąga nam zbytnio regenu "zwykłych" CA
Modyfikacje:
1.Moc - im więcej punkcików tym trudniej dobrać nam się do kabelków [1]
2.Odnawianie - powodów podałam chyba dostatecznie dużo [2]
3.Odbicie - na magików [7]

Nietylakna siła
początkowo używamy jako dodatkowej obrony, ale nie ma się co bardzo rozpędzać z rozwijaniem tego, gdyż jak tylko Czujność bojowa zmieni nam się w buff, to ten idzie w chwilową odstawkę i czeka na Mistrzostwo Koncentracji; trzymamy tak wysoko, jak pozwala zakres bez kar i nie rozciąga nam zbytnio regenu "zwykłych" CA
Modyfikacje:
1.Kontorla umysłu - jak trochę postoją i odpoczną... przed śmiercią [13]
2.Spokój - ten buff z kolei jest defensywny [14]
3.Rozsypka - pomoc w obronie przed pociskami [15]

Aura bitewna
trzeci buff powstający 'w międzyczasie', zastępuje nam Nietylakną siłę, którą przywracamy do gry dopiero po mistrzostwie Koncentracji; trzymamy tak wysoko, jak pozwala nam na to Skupienie Oddanego Strażnika i buff nie rozciąga nam zbytnio regenu "zwykłych" CA, początkowo możemy równać do regenu, jaki miała Siła, a potem balansować

(UWAGA! Liczby w nawiasach [.] przy modyfikatorach oznaczają kolejność, w jakiej najlepiej jest w ramach danego aspektu rozdawać punkciki)


Uzbrojenie i modyfikatory:

- idealne zestawienia setów:
a)
Moduły bojowe CC10: Część Ramieniowa EN-24, Moduł Głowy s26a, Bateria N5s
Moduły Energii T: Moduł Centralny Energii T, Nagolenniki Energii T, Ramiona Energii T
Słudzy Lumena: Szarfa Lumena
b)
Moduły bojowe CC10: Część Ramieniowa EN-24, Moduł Głowy s26a, Moduł Buta 12-m
Moduły Energii T: Moduł Centralny Energii T, Nagolenniki Energii T, Ramiona Energii T
Słudzy Lumena: Szarfa Lumena
Moduły techniczne: Bateria Demiurga
c)
Moduły bojowe CC10: Część Ramieniowa EN-24, Moduł Głowy s26a, Bateria N5s, Moduł Buta 12-m, Moduł Pasa 144-1
Moduły Energii T: Moduł Centralny Energii T, Nagolenniki Energii T, Ramiona Energii T

- jako bronie mogą wybraliśmy miecze (jak ktoś chce, mogą też być trzonkowe, tylko trzeba wtedy zmienić odpowiednią umiejętność); najlepiej mieć dwa - jeden zakuty lodem, drugi ogniem, do użycia z odpowiednim CA
- jeśli chodzi o mody, bardzo przydatny jest zmniejszający szansę przeciwników na uniknięcie ciosu oraz wszelkie zwiększenia szans na krytyka/zmpiejszanie regeneracji, o podnoszeniu wszystkich umiejętności nie wspominam xD
- w tym przypadku przydają się też Szansa na: Ogień/Mróz, gdy korzystamy z danych żywiołów
- olewamy mody typu "Szansa przeciwnika na:X" czy "Obrażenia rozłożone w czasie:X"; bez tego da się przeżyć, a jest wiele innych, ciekawszych rzeczy, które możemy wkuć w broń/zbroję
- dobrze by było, aby każda z broni miała bonus wyssania życia; na bossach nam to nie pomoże, ale w 'życiu codziennym' pozwala szybciej odzyskać utracone HP


Wierzchowiec specjalny:

czerwony, z usprawnieniem regeneracji Oddanego Strażnika


Opis postaci i taktyka:

Najbardziej skomplikowana strategia, jaką do tej pory udało mi się stworzyć :P
Na początek wyjaśnienie odnośnie trzech ataków obszarowych z Aspektu Źródła:
Grupujemy je w dwa comba: w jednym Żar i Siatka, w drugim Zapomnienie i Siatka. Siatka idzie jako pierwsza, gdyż trwa dłużej.
Regenu ich pilnujemy w ten sposób: wybieramy CA z najwyższym regenem i do niego równamy pozostałe tak, żeby go NIE PRZEKROCZYŁY (regen comba zalezy od CA z najwyższym regenem); jeśli nie regenerują się one poniżej podwójnego czasu swojego trwania - nie rozwijamy tego z najwyższym regenem, tylko czekamy aż 'przebije' go coś innego i tak dalej - w ten sposób powoli schodzimy w dół z regenem, a nie cierpimy bardzo na skuteczności; jeśli natomiast mamy już wszystkie poniżej podwójnego czasu trwania - rozwijamy normalnie, ale tak, żeby znowu nie przesadzić i nie być zmuszonym do ponownego obniżania regenu.
Walka tą postacią różni się w zależności od regionu i przeciwników. Tam, gdzie mamy do czynienia z wrażliwymi na zimno/atakującymi ogniem - używamy combosa z Zapomnieniem; tam gdzie biją nas lodem, a są wrażliwi na ogień - wybieramy combo z Żarem. Na 'normalnym' terenie biegamy chwilę po okolicy, zbierając grupkę, po czym odpalamy odpowiednie combo i dobijamy to, co się wokół nas kręci Ciosem (oczywiście używając odpowiedniej broni). Jak się trafi coś mocniejszego, to bijemy na przemian Ciosem i zmiękczamy Mutacją. Z bossami podobnie - dobieramy broń do przeciwnika i pierzemy czym możemy, używając zmiękczaczy ofc.
Buffy mamy: początkowo jeden - Całun; potem dwa - Całun i Siłę; potem, gdy Czujność bojowa zmieni się w buff - Całun i Aurę; po Mistrzostwie Koncentracji dylematy się kończą - mamy wszystkie trzy. Cały czas chodzimy oczywiście z włączonymi wszystkimi, jakie mamy.


Materiały dodatkowe:
-brak-
Jak chcecie jakieś, to dajcie znać, coś się skombinuje.
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
Ostatnio zmieniony przez Kalia 2012-12-13, 11:45, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Yarpan 



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Wiek: 48
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 19
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-07-14, 13:19   

Ale ten Yarpan jest niedobry..DZIĘKUJĘ!!!!! Obiecuję opisać jak mi będzie szło z tą strategią :D
 
 
marrog 
S2 Veteran



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Zakon Ciemności
Wersja gry S2: 2.43
Klan S2: Zakon Ciemności
Platforma S2: PC
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 363
Skąd: Żagań
Wysłany: 2010-07-14, 13:31   

Moim zdaniem warto byłoby wziąć Skupienie Strażnika Źródła zamiast Odporności (lub Wiedzy o prędkości - zarówno trafianie, jak i uniki to możemy mieć więcej z itemków), skoro mówimy tu o zmniejszeniu regenu. Ale dlaczego trzeba aż odejmować Odporność? Mamy przecież tarczę energetyczną, której warto zwiększać jej % energii i absorpcję energii chroniącej do max 80% (im większy % tego modyfikatora tym tracimy więcej tarczy, ale mniej życia). Mam jednego strażnika na 140 lev bez dedów i bez odporności radzi sobie nieźle, skoro tarczy prawie 3x więcej niż HP... Można też pomyśleć o wkuwaniu itemków z szansą na unik, to dlatego, że zanim wróg trafi nas drugi czy trzeci raz to tarcza zdąży się szybciej zregenerować ;)
Ogólnie build ciekawy. Sam zrobiłem podobnego strażnika na HC na te 2 aspekty :)
_____________________________________________________________________
Kiedy spierasz się z głupcem, upewnij się, że on nie robi tego samego.

[img]http://miniprofile.x...arrog.png[/img]

[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [color=red]Piżem pobrafnie po polzkó[/color]
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 34
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2063
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2010-07-14, 17:48   

[quote="marrog"]warto byłoby wziąć Skupienie Strażnika Źródła[/quote]
Też się nad tym zastanawiałam, ale wtedy wyszedłby TG bardziej na Źródło chyba...
Chociaż spróbować nie zaszkodzi :P Driadę już kilka razy przerabiałam, to i TG mogę.
A mówiłam [b]Yarpanowi[/b], że chcę jeszcze build dopracować, ale jakoś nie mógł poczekać i mnie męczył...
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
marrog 
S2 Veteran



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Zakon Ciemności
Wersja gry S2: 2.43
Klan S2: Zakon Ciemności
Platforma S2: PC
Wiek: 31
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 363
Skąd: Żagań
Wysłany: 2010-07-21, 20:27   

Chciałbym zwrócić jeszcze jedną uwagę: tu brakuje Wiedzy o Energii Ochronnej - podstawowego skilla dla TG :!: Wybaczcie, że wcześniej nie zauważyłem, ale powiem, że jednak możemy odłożyć na bok Skupienie Strażnika źródła, które jest mniej ważne niż ta umiejętność. Wiedza jest przydatna, ponieważ znacznie wzmacnia nam tarczę energetyczną (zwiększa jej energię, absorpcję obrażeń, blokowanie energii chroniącej (tracimy mniej tarczy gdy otrzymujemy obrażenia) oraz regenerację - od 75 poziomu umiejętności). Na wyższych poziomach trudności będzie ciężko się grało jeśli mobki dość szybko zostawią nas z samym HP, które szybko u TG schodzi z powodu słabego pancerza, co jest u niego normalne. Mam nadzieję, że niczego więcej nie przegapiłem :roll:
_____________________________________________________________________
Kiedy spierasz się z głupcem, upewnij się, że on nie robi tego samego.

[img]http://miniprofile.x...arrog.png[/img]

[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [color=red]Piżem pobrafnie po polzkó[/color]
Ostatnio zmieniony przez marrog 2010-07-21, 20:29, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 13