logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Krwawy kapłan
Autor Wiadomość
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 33
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2062
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2010-06-30, 17:20   Krwawy kapłan

"Znasz to uczucie, gdy twój sztylet zagłebia się w plecach kogoś, kto uważał cię za sojusznika? Gdy jego zaskoczone spojrzenie przesuwa się po twojej twarzy kiedy zaczyna działać trucizna, którą umieściłeś w jego kielichu? Tak, tym światem rządzą ci, którzy mają dostatecznie dużo rozumu by nie ufać nikomu. Chcesz wraz ze mną zdobyć to, co należy nam się prawem silniejszego? Dobrze więc, lecz pamiętaj, komu służysz, bo byli przed tobą tacy, którzy zapomnieli - a potem Ankaria zapomniała ich. Powiem ci tyle, ile musisz wiedzieć, by nie przeszkadzać. Ankaria będzie drżeć na dźwięk mego imienia! I mojej pani, Ker, oczywiście..."

Na prośbę Yarpana zebrałam się i spisałam pewnego osobnika płci podobno męskiej, któremu fakt powyższy nie przeszkadza chodzić w kiecce. Inkwizytor (wraz ze Strażnikiem) zapowiadał się na świetną postać, a wyszedł... no cóż, przeciętnie. Da się go dobrze rozwinąć, jednak nie jest to tak łatwe - nie jest tak szybki jak Driada, pancerny jak SW ani nie sieje zniszczenia jak HE. Jednak - podobnie jak wcześniej spisana Sera - przy pewnej dozie cierpliwości da się z niego co nieco wykrzesać :)


Umiejętności:
(UWAGA! Punkty, które podaję poniżej nie są punktami rozdanymi 'na czysto', tylko tymi po dodaniu premii przedmiotów)

1. Skupienie Potwornej Inkwizycji - trzymamy wysoko, ale jeśli w danej chwili Koncentracja daje nam większe zmniejszenie regenu, to nie pakujemy punktów na siłę, tylko rozwijamy Koncentrację; Mistrzostwo - tak

2. Wiedza o pancerzu - trzymamy co najmniej na równi ze swoim poziomem; Mistrzostwo - tak

3. Druga broń - nie rozwijamy zbyt wysoko - tak 2/3 poziomu wystarczy, punkty dodajemy głównie wtedy gdy potrzebujemy wyższego poziomu broni bez kary lub większej ilości punktów ataku; Mistrzostwo - może być, ale w późniejszym stadium gry gdy będziemy już mieli te ważniejsze

4. Koncentracja - trzymamy wysoko, staramy się jak najszybciej osiągnąć Mistrzostwo, ale jeśli Skupienie Potwornej Inkwizycji daje zdecydowanie lepsze zmniejszenie regenu, to nie pakujemy na siłę tutaj, tylko dorzucamy trochę tu, trochę tam; Mistrzostwo - tak

5. Wiedza o taktyce - trzymamy gdzieś ok. poziomu postaci; Mistrzostwo - może być, ale w późniejszym stadium gry gdy będziemy już mieli te ważniejsze

6. Skupienie Przebiegłej Wyższości - nie trzeba rozwijać tak mocno jak Skupienia Potwornej Inkwizycji, może być 3/4 poziomu postaci, rozwijamy głównie wtedy, kiedy chcemy podnieść zakres bez kar lub chcemy zmniejszyć karę regenu od buffów; Mistrzostwo - tak

7. Wiedza o prędkości - tak do poziomu postaci; Mistrzostwo - niekonieczne

8. Bitewny refleks - trzymamy wysoko, około poziomu postaci, a jak się da to i wyżej; Mistrzostwo - j.w.

9. Odporność - również nie musimy rozwijać zbyt wysoko, ok. 3/4 poziomu wystarcza; Mistrzostwo - może być, ale w późniejszym stadium gry gdy będziemy już mieli te ważniejsze

10. Kondycja - rozwijamy do 75 punktów, w samodzielnie wybranym tempie, potem nie; Mistrzostwo - tak (tylko po to bierzemy tę umiejętność :P )


Atrybuty:

główne: Siła, Zręczność - rozwijamy systematycznie by podnieść Atak i Obronę oraz zadawane obrażenia

poboczne: Wytrzmałość, Witalność - nie trzeba bardzo ich rozwijać, chyba że czujecie nieodpartą wewnętrzną potrzebę wrzucenia tu paru punktów - premie z przedmiotów w zupełności wystarczą


CA:
(UWAGA! Czas regeneracji liczony jest z włączonymi buffami i bez wierzchowca)

Bezlitosne okalecznie
nasza główna broń, początkowo można sobie pozwolić nawet na 5s regenu, ale dobrze by było na ok. 35lvl mieć nie więcej jak 3s, a powyżej 65lvl nie wychodzić ponad 2s
Modyfikacje:
1.Gniew - przecież nie będziemy się z nimi ganiać [4]
2.Skamienienie - jakby jednak któryś strasznie chciał biegać, to mu to uniemożliwiwmy [8]
3.Szał - jak chcemy ogień, to go sobie w broni zamontujemy, a jak dostanie dwa razy, to nie ma aż takiej różnicy, czym [9]

Pręgierz umartwienia
świetna broń na wszelkie bardziej pancerne/większe stwory (jeszcze lepsza by była jakby nie miała na stałe wbitych obrażeń od trucizny, ale cóż); regen na poziomie co najmniej połowę krótszym niż czas trwania (na wyższych poziomach nie jest to trudne do osiągnięcia)
Modyfikacje:
1.Niesława - piłowanie pazurków [1]
2.Wypędzenie - nie chodzi nam o to, żeby inni się go czepiali (bo może być sam), ale żeby jak najdłużej był osłabiony [2]
3.Umartwienie - kolejny poziom osłabienia przeciwnika [3]

Fanatyczny ferwor
dopalacz do walki z cięższym gatunkiem przeciwników; trzymamy tak wysoko, jak pozwala nam na to Skupienie Potwornej Inkwizycji, a jak ktoś chce, to można później i wrzucać dalej, byle czas trwania był o jakieś 5-10s dłuższy niż regen (ze względu na uzywanie innych CA tego Aspektu)
Modyfikacje:
1.Fanatyzm - tak naprawdę, to podnosi tylko prędkość ataku, ale i tak bardziej nam to przydatne niż rzucanie zaklęć [5]
2.Stanowaczość - jest to dopalacz ofensywny, więc idziemy w atak [6]
3.Nieugiętość - im dłużej tym lepiej [7]

Wir rojowy
do grupowania (i pozbywania się) grup przeciwników, do stosowania łącznie z Bezlitosnym okaleczeniem - zbijamy mobki w ciasną grupkę i kosimy; regen tak do ok. 5s
Modyfikacje:
1.Chaos - chłopaki, co się obijacie? xD [4]
2.Kłębowisko - im więcej wciągnie tym bardziej się poobijają [5]
3.Obydwa dobre, choć myślę, że Osłupienie może być lepsze - jak dłużej postoją w zbitej grupce, to można kilka razy kosą przelecieć [6]

Wypędzona dusza
do zamiany z Wirem rojowym gdy zabieramy się za bossa (ew. piąte CA, jeśli kiedykolwiek dojdzie do nas dodatek I&B xD ), utrzymywane w działaniu równolegle z efektami Pręgierza umartwienia pozostawia bossa praktycznie bezbronnego; regen tak ok. 5s


Buffy:

Odwrócenie polaryzacji
'nie śmiej się dziadku', czyli typowe reflect-CA; rozwijamy tak, jak pozwala nam Skupienie Potwornej Inkwizycji i nie rozciąga zbytnio regenu zwykłych CA
Modyfikacje:
1.Odbicie - na magicznych, którym się wydaje, że mogą nam coś zrobić [1]
2.Kontratak - 'uderzył się o własne żelazo, jego pech' [2]
3.Unik - obrony dla Inq nigdy za dużo [3]

Rozdzieracz dusz
zaskakująco dobry buff - potrafi z niecałego tysiąca ataku i obrony zrobić i po 15k każdego, co na jakiś czas zapewnia nam w zasadzie nietykalność, wystarczy tylko przez pewien czas regularnie ubijać kolejne stwory/grupy stworów; trzymamy tak wysoko, jak nie rozciąga nam zbytnio regenu "zwykłych" CA, niekoniecznie w zakresie bez kar; na czas walk z bossami można wyłączać (gdy znikną wszystkie duszyczki), bo raczej w międzyczasie nie ma co się spodziewać świeżych dostaw, a skróci nam się czas regenu

Oddany sobowtór
jako trzeci buff, gdy już będziemy mieli Mistrzostwo Koncentracji, funkcji chyba tłumaczyć nie muszę; jako nie-wzmocnienia nie używamy
Modyfikacje:
1.Zachęta - celem istniania naszego cienia nie jest istnienie tylko wspomaganie nas w walce [7]
2.Równość - w sumie Potworna Inkwizycja jest lepszym Aspektem, jeśli nie ma wsparcia innych, niż Przebiegła Wyższość [8]
3.Towarzysz - oby tylko nasz Inq nie nabawił się jakiejś manii prześladowczej [9]

(UWAGA! Liczby w nawiasach [.] przy modyfikatorach oznaczają kolejność, w jakiej najlepiej jest w ramach danego aspektu rozdawać punkciki)


Uzbrojenie i modyfikatory:

- pewnie nie będzie zaskoczenia, jeśli jako zbroję polecę Ilgarda, z tym, że pasek lepszy jest z Sarakisa, zaś zbroja - jeśli tylko uda się komuś pozyskać - z Katarsis
- jako bronie mogą być zarówno miecze jak i trzonkowe, staramy się uzyskać jak najwyższy dmg
- każdą broń zakuwamy innymi obrażeniami specjalnymi (ogień+lód tradycyjnie)
- jeśli chodzi o mody, bardzo przydatny jest zmniejszający szansę przeciwników na uniknięcie ciosu oraz wszelkie zwiększenia szans na krytyka; u Inq liczy się też mocno zdolność uniku, więc wsparcie do tego mod jest jak najbardziej polecane
- olewamy mody typu "Szansa przeciwnika na:X" czy "Obrażenia rozłożone w czasie:X"; bez tego da się przeżyć, a jest wiele innych, ciekawszych rzeczy, które możemy wkuć w broń/zbroję
- dobrze by było, aby jedna z broni miała bonus wyssania życia - na bossach nam to nie pomoże, ale w 'życiu codziennym' pozwala szybciej odzyskać utracone HP


Wierzchowiec specjalny:

czerwony, z usprawnieniem regeneracji Potwornej Inkwizycji


Opis postaci i taktyka:

Jak już napisałam - najprostsza postać to to nie jest, jednak zła też nie jest. Preferowane strefy klimatyczne to te, gdzie mobki biegają stadami - typu Orki, Pustynia. Wtedy Rozdzieracz robi swoją robotę najlepiej. Normalnie biegamy z włączonymi wszystkimi dostępnymi buffami i tłuczemy zależnie od stopnia pancerności - maluchy grupujemy Wirem i wycinamy Okaleczeniem, większych zmiękczamy regularnie Pręgierzem. W przypadku wyjątkowo opornych można posłużyć się dodatkowo Ferworem.
Na bossów natomiast zmieniamy sobie Wir na Wypędzoną duszę, aktywujemy Ferwor i traktujemy wszystkim po kolei - obydwoma osłabieniami, a w miedzyczasie Okaleczeniem. Gdy osłabienia zaczynają się wyłączać - powtarzamy. I tak do skutku.
W pewnym momencie rozwoju postaci jest takie miejsce, które wymaga trochę uwagi - moment, gdy dochodzi nam trzeci buff. Warto jest jakiś czas wcześniej trochę 'wytracić' regen wszystkich CA, żeby po dorzuceniu Sobowtóra nie dostać nagle ślimaczego tempa.

Materiały dodatkowe:
-brak-
Jak chcecie jakieś, to dajcie znać, coś się skombinuje.
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
Ostatnio zmieniony przez Kalia 2012-12-13, 11:43, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
Yarpan 



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Wiek: 47
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 19
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-06-30, 19:14   

DZIĘKUJĘ!!!!!! :D
Zaraz się ostro biorę za grę :D
 
 
Destroy 
DLK



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Zakon Ciemności
Wersja gry S2: 2.43
Klan S2: Zakon Ciemności
Platforma S2: PC
Wiek: 27
Dołączył: 25 Cze 2010
Posty: 8
Skąd: Zwardoń
Wysłany: 2010-06-30, 21:04   

Ciekawy build wypróbuje ;)
 
 
Yarpan 



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Wiek: 47
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 19
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-06-30, 21:35   

[quote="Kalia"]W pewnym momencie rozwoju postaci jest takie miejsce, które wymaga trochę uwagi - moment, gdy dochodzi nam trzeci buff. Warto jest jakiś czas wcześniej trochę 'wytracić' regen wszystkich CA, żeby po dorzuceniu Sobowtóra nie dostać nagle ślimaczego tempa.[/quote]

Przepraszam za głupie pytanie ale czy to oznacza, że sobowtór jako buff wydłuża regon?
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 33
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2062
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2010-07-01, 10:45   

Yarpan napisał/a:
sobowtór jako buff wydłuża regon?

Tak, każdy buff (poza Pokrzepieniem HE) wydłuża regen.
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
Ostatnio zmieniony przez Kalia 2017-02-12, 18:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Yarpan 



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Wiek: 47
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 19
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-07-01, 19:07   

Dziękuję :D

[size=9][ [i][b]Dodano[/b]: 2010-07-03, 13:35[/i] ][/size]
Przepraszam za post pod postem ale proszę, powiedzcie mi jeszcze coś o wkuwaniu przedmiotów w gniazda. Jestem kompletnym nowicjuszem i nie bardzo wiem o co w tym wszystkim chodzi. Już zauważyłem, że każde gniazdo można "okuć" określonymi przedmiotami itp. Czy da się później to co wkuliśmy wydłubać i wkuć coś innego?

Miałem kilka chwil i coś takiego wymęczyłem:
Kupiłem Sacred 2 w dniu premiery ale niestety szybko przekonałem się, że gra jest zbyt mocna jak na mój wiekowy komputer. Wszystko się zacinało co było niezwykle irytujące. Dałem sobie z tym spokój.
Niedawno udało mi się zmodernizować komputer i od razu sobie przypomniałem o tej wspaniałej grze. Zainstalowałem ją i z wielkim zapałem zacząłem grać na singlu w wersję 2.31.
Zrobiłem sobie Strażnika Świątyni ale gra okazała się zbyt trudna. Co chwila ginąłem, a niezwykła różnorodność w możliwościach rozwoju postaci aż mnie przytłaczała. Na szczęcie przypomniałem sobie o Waszym forum, z którego korzystałem już wcześniej. Zacząłem czytać porady i strategie. Niestety natrafiłem na poważny kłopot. Język w jakim jest napisana większość strategii był dla mnie nie do końca zrozumiały. Drzewko umiejętności, CA i Buffów bez żadnych objaśnień? Wyglądało to dla mnie tak jakby autorzy pisali te strategie dla siebie albo dla osób, które z racji dużej znajomości gry tych strategii zwyczajnie nie potrzebują. Na szczęście trafiłem na opis Wojownika Cienia autorstwa Kalji!!! Powiem tylko krótko, że kompletny ignorant za jakiego się uważam w oparciu o jej porady zbudował postać dzielnie stawiającą czoła zgrajom wrogów i nieźle sobie radzącą z bossami!!! Grałem tą postacią aż do momenty gdy wsiadłem na piekielnego ogara. Uważam, że wojownik jadąc na nim wygląda nieco śmiesznie, a jak zobaczyłem jak go rzuca po grzbiecie bestii to zacząłem się bać o jego... nieważne ;)
Postanowiłem poszukać dla siebie nowej postaci. Z racji tego, że gram na singlu koniecznie chciałem mieć umiejętność targowanie. Wyczytałem gdzieś, że dzięki niej można kupić u handlarzy pierścienie oraz amulety zwiększające wszystkie skille, a zakucie ich dużej ilości w sprzęt daje niezłego kopa. Przyjrzałem się jeszcze raz wszystkim dostępnym w grze postaciom i zauważyłem, że tylko elfka i inkwizytor mają ją od początku. Wybranie innej postaci wymaga zmarnowania dodatkowej umiejętności żeby móc się targować więc zaniechałem tego pomysłu mimo, że bardzo chciałem grać strażnikiem świątyni. Elfka też nie przypadła mi do gustu, próbowałem ale było zbyt łatwo, a taka gra nie daje przyjemności. Pozostał inkwizytor. Oczywiście znów natrafiłem na dość „ciężkie porady”. Poszedłem po rozum do głowy, założyłem konto na Waszej stronie... i poprosiłem Kalię czy nie zechciałaby napisać tej strategii dla mnie. Ku mojej WIELKIEJ uciesz poświęciła ona swój wolny czas i już za dwa dni mogłem przeczytać jej pracę :D :D :D
Co mi się najbardziej w tym wszystkim podoba? Kalia dokładnie opisuje co i dlaczego bierze!!! To bardzo ułatwia zrozumienie i wczucie się w postać. Oczywiście miałem jeden kłopot. Musiałem zrezygnować z jednej z umiejętności żeby zastąpić ją targowaniem. Nie wiem czy dobrze robię ale postanowiłem odstrzelić kondycję.
Gram na srebrze. Wczoraj wbiłem 35 poziom więc mam już 8 umiejętności. W ekwipunek wkułem pierścienie i amulety dające mi 28 do wszystkich skilli. Jak najbardziej korzystam z porad Kalji. Grupuję sobie wirem przeciwników i traktuję ich bezlitosnym okaleczeniem. Jak jest ciężko to wzmacniam się fanatycznym ferworem. Z bossami też idzie mi całkiem dobrze. Wytykanie palcem robi swoje. Wczoraj pokonałem ośmiorniczkę i smoka. Poszło całkiem łatwo :D Jeszcze mam trochę kłopot ze zbalansowaniem ilości zjedzonych run na CA i Buffy ale chyba zaczynam się w tym powoli orientować.
Jeszcze raz dziękuję autorce WSPANIAŁEJ Strategii!!! :D :D :D Dzięki Tobie inkwizytor, który jest uważany za dość trudną postać, w rękach nowicjusza radzi sobie całkiem nieźle, a myślę, że jak się podszkolę w mechanice gry to będę siał postrach wśród potworków :D :D :D
Wprawdzie inkwizytor nie za bardzo mi odpowiada charakterem ale po cichu liczę, że może kiedyś napiszesz jakąś ciekawą strategię dla strażnika świątyni z umiejętnością handel... :D :D :D Jakoś mam słabość do tego tostera z rurą od odkurzacza :D :D :D
Ostatnio zmieniony przez Yarpan 2010-07-09, 16:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
nexushawk 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.31
Platforma S2: PC
Dołączył: 19 Maj 2010
Posty: 31
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 2010-07-10, 13:43   

No Kalia genialna jesteś :D mam 6 postaci, z czego ta już będzie 5 zrobiona pod Twój build ;p


co można stąd wywalić, abym mógł wziąć jeździectwo?
Ostatnio zmieniony przez nexushawk 2010-07-10, 16:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 33
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2062
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2010-07-11, 21:20   

Yarpan napisał/a:
Nie wiem czy dobrze robię ale postanowiłem odstrzelić kondycję.

W zasadzie nie wiem, czy nie lepiej byłoby Bitewny refleks - Kondycja z Mistrzostwem pozwala na regenerację życia w walce, co na wyższych poziomach bywa bardzo przydatne, a szansę na unik można (a nawet należy) zwiększać przez wkuwanie w zbroję biżuterii i tym bonusem.
Yarpan napisał/a:
Jeszcze raz dziękuję autorce WSPANIAŁEJ Strategii!!!

Np :) I tak musiałam kiedyś go spisać, tylko jakbyś mnie nie popędził to to 'kiedyś' byłoby 'baaaaardzo kiedyś'.
Yarpan napisał/a:
może kiedyś napiszesz jakąś ciekawą strategię dla strażnika świątyni z umiejętnością handel

O ile strategię Strażnika planuję, o tyle Handlu w niej nie znajdziesz ;) Co więcej nie znajdziesz go w żadnej mojej strategii - ale jeśli koniecznie chcesz swój toster z rurą od odkurzacza wyposażyć w taką funkcję dodatkową, to będzie można wytypować najmniej potrzebą umiejętność i ją wywalić (choć staram się nie brać umiejętności niepotrzebnych, przez co może to być nieco skomplikowane).
nexushawk napisał/a:
ta już będzie 5 zrobiona pod Twój build

To może najwyższy czas popróbować z własnymi pomysłami? :P Bo po takim przebiegu to podstawy już na pewno masz.
nexushawk napisał/a:
co można stąd wywalić, abym mógł wziąć jeździectwo?

Podobnie jak u Yarpana z Handlem - możesz pozbyć się Bitewnego refleksu jeśli bardzo chcesz, ale wtedy musisz nadrabiać szansę uniaknia ciosów we własnym zakresie przez zakuwanie zbroi biżuterią z tym bonusem.
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
Ostatnio zmieniony przez Kalia 2017-02-12, 18:53, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Telvarian 
Teliarven


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Klan S2: Szukam klanu
Platforma S2: PC
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 9
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2010-09-02, 16:15   

Planuję właśnie zrobić Inkwizytora na kowalstwo i handle pod MP wiec mam Kalia pytanie. Wykluczyć:wiedzę o prędkości i co jeszcze?
_____________________________________________________________________
Nie każdy jest [*aaa psik!!*] :)
 
  My status
 
Traken 


Wersja gry S1: Classic: 1.66
Wersja gry S2: 2.34
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 60
Wysłany: 2010-09-02, 16:35   

Jeżeli planujesz zrobić sobie takiego inka, to build wyglądałby trochę inaczej. Ja zrobiłem na 2 aspekt (2 buffy, sobowtór tylko regen podwyza, a uzywam go tylko na bossach, jest ze mną 80 s). Używałem buffa z 2 aspektu i buffa z 3 aspektu do skracania regeneracji i leczenia. Expiłem tylko wirem, abym szybko mial handel i kowalstwo na wysokim poziomie. Jako 1 umiejętnosć i 2 dalem handel, kowalstwo i nadal pakuje w nie punkty (85 lvl inq). Przyznam, że początkowo ciężko sie expilo (chodzi o to, że taka postać bardzo wrażliwa na wszelkie ataki). Lepiej będzie, jeżeli zrobisz dodatkową elfke na handel i oddzielnie kowala, chociaż ja wolalem miec 2 w jednym x).
 
 
Telvarian 
Teliarven


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Klan S2: Szukam klanu
Platforma S2: PC
Dołączył: 30 Sie 2010
Posty: 9
Skąd: Elbląg
Wysłany: 2010-09-02, 18:16   

To ja dobije 60 żeby mieć złoto i zabieram się za wbijanie Inqa
_____________________________________________________________________
Nie każdy jest [*aaa psik!!*] :)
Ostatnio zmieniony przez Telvarian 2010-09-02, 20:10, w całości zmieniany 1 raz  
 
  My status
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 33
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2062
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2010-09-06, 10:25   

Inq na Handel i Kowalstwo jednocześnie to imo samobójstwo. ta postać nie jest na tyle silna aby móc bezkarnie zrezygnować z dwóch umiejętności. Jak Traken napisał - lepiej zrób sobie dodatkową postać z tymi skillami (albo po jednej do każdego), a Inq zostaw jak jest.
Na kowala łatwo przerobisz SW, na handlarkę HE.
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
Ostatnio zmieniony przez Kalia 2017-02-12, 18:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Traken 


Wersja gry S1: Classic: 1.66
Wersja gry S2: 2.34
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 60
Wysłany: 2010-09-06, 15:08   

Gram takim inkwizytorem i teraz z każdym lvlem lepiej gra sie na placie (zwiększylem poziom polaryzacji itd.). Jednak trudność polega na tym, że trzeba mieć OGROMNĄ ilość +all, życia, duży pancerz itd. (jakoś wykombinowałem, że idealnie się nim gra x) ). Nie radzę jednak robić takiej postaci, ponieważ jest strasznie ciężka (wystarczy lekko się zagapić i koniec). Robiłem ją jedynie na szybki exp, czyli wir.
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 33
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2062
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2010-09-06, 15:45   

Traken napisał/a:
Nie radzę jednak robić takiej postaci, ponieważ jest strasznie ciężka (wystarczy lekko się zagapić i koniec).

Ogólnie Inq łatwy nie jest, ale kombinowanie z nim podchodzi już pod hardkor :P Do eksperymentów z tą postacią trzeba już mieć trochę wprawy i zacięcia ;)
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
Ostatnio zmieniony przez Kalia 2017-02-12, 18:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
CieńRządzi 
Kusicielka Lodowych Elfów



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Wiek: 22
Dołączyła: 25 Paź 2011
Posty: 135
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-07-26, 23:08   

Bardzo ciekawa strategia, chciałam zagrać INQ ale zawsze źle się do tego zabierałam i był słabiutki (co jest dziwne, bo normalnie robię bardzo dobre postaci) No cóż, wypróbuję twoją strategię :D Tylko dlaczego nie ma w um. WIEDZY do żadnego aspektu? Rozumiem, że nie potrzebna :lol:
_____________________________________________________________________
"Zawsze wybieraj faceta, który umie gotować.
Uroda przemija, głód zostaje"
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,26 sekundy. Zapytań do SQL: 18