logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Shei
2007-08-03, 15:16
Łuczniczka na duże grupy przeciwników

Ocena strategii
6
60%
 60%  [ 17 ]
5
17%
 17%  [ 5 ]
4
10%
 10%  [ 3 ]
3
7%
 7%  [ 2 ]
2
0%
 0%  [ 0 ]
1
3%
 3%  [ 1 ]
Głosowań: 28
Wszystkich Głosów: 28

Autor Wiadomość
Max91 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 85
Wysłany: 2007-08-03, 14:52   Łuczniczka na duże grupy przeciwników

Elfka na łuk, ale z tą różnicą, że używać będzie również broni obuchowej(set gungira) co pozwoli jej na skuteczna walkę z hordami wrogów.

I. Umiejętności:

1.Władanie bronią - 75%, nie należy przesadzać, elfka musi być przede wszystkim odporna
2.Koncentracja - 90%, skraca czas regeneracji sztuk walki, inwestujemy dużo pkt.
3.Zwinność
4.Blokowanie
5.Zbroja
6.Tężyzna
No. 3-6: inwestujemy ok. 80 % Jeżeli jesteśmy w stanie, jeżeli nie wystarcza nam pkt. bierzemy mniej w blokowanie, obrone mamy już w zwinności, a potrzebny nam także atak.
7.Walka na dystans- proponuje 1pkt
8.Broń obuchowa - j.w.

II. Współczynniki
Fizyczna regeneracja, można brać np. co trzeci lvl zręczność tudzież siłę, ale ja jestem zwolennikiem pakowania w 1 współczynnik.

III. Sety
Uzbrojenie- Polemid, Araelfi, Brunhilda,Oktanion <- w zależności od upodobani i tego co macie pod reką

Broń- łuk Krariego +3 ringi, Halabarda Gungira +3ringi


IV. Combat Arts<sztuki walki>

1.Seryjny strzał(bodajże na 18 lvl mamy już 6 strzał, staramy sie szybko dobić do tego poziomu, dalej już bez pośpiechu)
2.Przeszywająca strzała(nasza główna umiejetność bojowa)
3.Natarcie[dla chętnych] przy walce gungirem moze być przydatne!

V. Jak walczyć?
1. Seryjny 2. Przeszywająca 3.Zmeiniamy slot na gungira
Jak to działa?
Pełny set Karisa ma bonusy osłabiające odporności fizyczne wrogów :!: . Atakując łukiem jesteśmy w tym momencie wręcz nie do zatrzymania, ale co jeżeli otoczyła na grupa 10 silnych wrogów :idea: ? Boimy się, że nasza elfka może sobie z nimi nie poradzić. Prosty sposób. Zmieniamy slot na pełny set gungira, wylatujace z halabardy błyskawice sa zabójczą bronią!

Na co trzeba uważać?
1. Te błyskawice mają dmg od MAGII Uważamy więc na potwory z odpornościami na ten typ ataku.
2. Gungir często powoduje duże lagi, dlatego nie czekamy w stresie co będzie za 10 sekund, tylko szybko zmieniamy slot z powrotem na łuk, i po problemie!

Wskazówki:
1. Zamiast łuku możemy też używać kuszy egilla na trudniejszych wrogów, bądź tych bez odporności na trucizne.
2. Majać samego gungira, bez łuku Krasia też możemy wymiatać! Wystarczy, że wystrzelimy strzały z byle jakiej broni dystansowej (6x przeszywająca), a błyskawice już zrobia za nas czarną robotę!
3. Na pierwszych lvl możemy elfką walczyć wręcz obuchami, a dopiero późneij zacząc penetracje łukiem.


Życze miłej gry i powodzenia!
 
 
Kylson 



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 27
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 217
Skąd: Norwich, Norfolk
Ostrzeżeń:
 5/7/9
Wysłany: 2007-08-03, 14:57   

czyzbys byl max91-pol ? :> dalem 6 :P
  My status
 
Thecmelion 
TheC(melion) :P



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: [SF] Black Hand
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Klan S2: Nie dotyczy :)
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2219
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-08-03, 15:03   

Ja tak samo jak Kylson - 6. Rzeczowo i dokładnie opisane, na stronkę ten build dajcie... ;P :]
_____________________________________________________________________
:ziew:
 
 
 
Max91 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 85
Wysłany: 2007-08-03, 15:05   

Bym był, ale podałem nick drugiego konta ;p Dzieki za ocenę, rozumiem, że pamiętasz jak nią grałem i jak dobrze sobie radziła :wink:
 
 
Mamut 
Mistrz Spamerów



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: AA
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 315
Ostrzeżeń:
 9/7/9
Wysłany: 2007-08-03, 15:45   

Dałem 5 bo z 1 punktem w walke na dystans i obuch nie założysz gungira ani karisa.
_____________________________________________________________________
Prawdziwa siła rodzi się w bólu i cierpieniu
 
 
Shei 
Rest in Pieces



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Citadel
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Wiek: 36
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2844
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2007-08-03, 15:49   

Przecież można mieć 9 punktów z przedmiotów :roll:
_____________________________________________________________________

 
 
Fire Master 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 579
Wysłany: 2007-08-03, 17:15   

Ja tak samo daję sześć. Chociaż ja tam walczyłem łuczniczką zawsze Karisem - obojętnie czy stanąłem do walki z jednym, czy też kilkunastoma przeciwnikami ;)
 
 
Mamut 
Mistrz Spamerów



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: AA
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 315
Ostrzeżeń:
 9/7/9
Wysłany: 2007-08-03, 17:31   

Fire Master napisał/a:
Chociaż ja tam walczyłem łuczniczką zawsze Karisem - obojętnie czy stanąłem do walki z jednym, czy też kilkunastoma przeciwnikam



No ja tak samo,od czego jest przeszywająca.zadaje ona większy dmg od gungira i nie laguje, a na opornych eksplodująca ewentualnie natarcie.
_____________________________________________________________________
Prawdziwa siła rodzi się w bólu i cierpieniu
 
 
Max91 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 85
Wysłany: 2007-08-03, 19:01   

tylko ze ciągłe puszczanie przeszywajacych i co 20 sekund seryjnego może po pewnym czasie stać się monotonne :? . dlatego wystarczy 1 przeszywajaca i gungir, nawet na dużą grupę przeciwników. idealna na lagi np. do gc, chodziłem nawet na bc, ale z jej HP to ryzykowne :idea: . można też zacząć chodzić z samym gungirem i natarcia używać. zawsze pewna odmiana :wink: ale to polecam na pojedyńczych wrogów :spoko: Mamut, zerknij na ten item ze srebra, a daje już +11 do walki na dystans!
Ostatnio zmieniony przez Max91 2007-08-03, 19:04, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
marcelii21 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 102
Wysłany: 2007-10-30, 21:52   

Strategja oki też dałem 5 a nie 6 z powodu tych obuchów przeszywająca na momenty w stresie dobrze się sprawuje a jak komuś się to znudzi ja proponuje potężne uderzenie rozwinąć doskonałe na pojedynczych przeciwników i na bosa albo smoka a natarcie jakoś do łuku nie podchodzi jednak wole potężne naciskamy raz i eliminujemy delikwenta przypomina snajpera a Układ z tego miodzio jest xD D.
Ostatnio zmieniony przez 2007-10-31, 22:32, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Max91 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 85
Wysłany: 2007-11-01, 17:59   

a co nazywasz stresem? bo jeżeli grupe orków na pustyni na poziomie: srebro... ekhm. a potężne rzadko trafia, dlatego lepsze jest natarcie, bo przy b. dużym dmg zabije kilku przeciwników naraz :) zreszta to miałbyć unikalny build, na hybrydę, bo można grać też samym obuchem i to jest b.skuteczne, wtedy natarcie jest niezawodne :wink:
 
 
marcelii21 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 102
Wysłany: 2007-11-02, 22:15   

Od 5lvl lvl prawie zawsze trafia ja mam na 8 i prawie nie pudłuje.:P
 
 
Kylson 



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 27
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 217
Skąd: Norwich, Norfolk
Ostrzeżeń:
 5/7/9
Wysłany: 2007-11-03, 01:08   

to zalezy od stat nie od lvla :p
  My status
 
marcelii21 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 102
Wysłany: 2007-11-03, 18:26   

Mi chodzi o lvl skila CA! od 5lvl potężne uderzenie ma sporą premie do ataku i bardzo rzadko z tego nie trafisz.:P
Ostatnio zmieniony przez 2007-11-04, 13:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Fire Master 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 579
Wysłany: 2007-11-03, 18:54   

Co nie oznacza, że jak masz niskie staty trafisz. Załóżmy: masz 100 ataku i Potężne na takim lvl, że daje Ci +300% do ataku (za trafienie z Potężnego). Szansa trafienia będzie większa niż w przypadku gdy postać ma tylko 50 ataku.
marcelii21 napisał/a:
Od 5lvl lvl prawie zawsze trafia ja mam na 8 i prawie nie pudłuje.:P

Najpierw przekrocz setkę to pogadamy ;P
Ostatnio zmieniony przez Fire Master 2007-11-03, 18:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 18