logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Build na walkę
Autor Wiadomość
pat2890 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 29
Dołączył: 30 Lip 2007
Posty: 11
Skąd: Oborniki
Wysłany: 2007-07-30, 17:19   Build na walkę

Potrzebuje taktykę na DE na walkę ;) , ma on dużo skili i nie wiem co wybrać;/
Proszę o pomoc ;D
_____________________________________________________________________
Pozdrawiam
Pat2890 ;)
Ostatnio zmieniony przez 2008-04-15, 15:43, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Thecmelion 
TheC(melion) :P



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: [SF] Black Hand
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Klan S2: Nie dotyczy :)
Wersja gry S3: Nie mam gry
Pomógł: 166 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2219
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2007-07-30, 17:26   

Może ten temacik trochę Cię nakieruje? - DE na walkę i runy: http://www.forum.sacred.p...php?p=2302#2302

Pozdro. :)
_____________________________________________________________________
:ziew:
 
 
 
Edpp 
Dr_Alcoholic



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: AM - AntyMoher
Pomógł: 1 raz
Wiek: 36
Dołączył: 13 Lip 2007
Posty: 166
Skąd: Wołomin
Wysłany: 2007-07-31, 08:19   

Jak chcesz na walkę to musisz pamiętać o adrenalinie i testosteronie, ja osobiście trzymałem je na podobnym poziomie i robiłem z nich układy, lecz żeby była dobra regeneracja tego układu musisz dawać w znajomość pułapek (regeneracja musi być krótsza niż czas trwania układu),

oprócz tego ważne jest dwie bronie i znajomość białej broni, białą broń masz od początku ale dwie bronie weź od razu na trzecim poziomie, to jak w nie będziesz dawał zależy od tego czym będziesz walczył, ja używałem obusiecznych ostrzy, więc dawałem mniej więcej po równo (nieco więcej zawsze w białą broń),

następną przydatną rzeczą jest rozproszenie, i atak kobry, są to pułapki blokujące przeciwników, atak kobry musisz mieć na podobnym poziomie co przeciwnik ale może zablokować kilku naraz (udawało mi się blokowanie smoków gdy miałem atak kobry na około 200 poziomie), natomiast rozproszenie może być na niskim poziomie (żeby regeneracja była krótka) ale stosuje się ją nieco inaczej, mianowicie pobiegaj sobie zbierz grupkę stań w miejscu i rzucaj przy sobie rozproszenie, będą podchodzić ale nie będą Cię atakować, a ty spokojnie możesz ich siekać (tylko uwaga na atakujących z dystansu, dobrze jest wtedy zatrzymać w miejscu całą grupkę i skoczyć załatwić tych co na dystans walą (ale to bardzie pasuje do DE na walkę i pułapki)

nie zapomnij mieć kociego skoku, DE skacze najdalej ze wszystkich postaci, więc wystarczy mały lvl po to by w razie unieruchomienia móc uciec

mam nadzieje że wszystko jest jasne ;p

zdravim
_____________________________________________________________________
Szukanie nie gryzie

Из мрака ницосци сие зродзилэм
В мрак ницосци вас забёре
Где сумасбродная звезда плноци

 
 
 
Stachu_Raziel 
mam roz2jenie jaźni



Wersja gry S1: UW: 2.24
Klan S1: SF
Wiek: 26
Dołączył: 08 Wrz 2007
Posty: 5
Skąd: Barycza jeeee
Wysłany: 2007-09-08, 23:53   

wow :( ten facio prosił o elfa na walke a nie hybryde na trapy i meele :shock: :|
_____________________________________________________________________
Normalnie nie ma o czym gadaćććććććććć ;)
 
 
 
RobiX 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 306
Wysłany: 2007-09-09, 01:00   

Dark Elf - Truciciel do walki w zwarciu na dwie bronie [PvM]
lub jak kto woli: Dual Weapons Poison-Meleer DE

Umiejętności:

1. Koncentracja minimum 130 pkt
2. Wladanie bronia minimum 130 pkt
3. Dwie Bronie 1 - nie ma sensu wiecej - itemki
4. Walka Ostrzami 1 - nie ma sensu wiecej - itemki
5. Teżyzna Fizyczna minimum 130 pkt
6. Znajomosc pulapek minimum 130 pkt
7. Zbroja minimum 130 pkt
8. tu do wyboru: Blokowanie ciosów lub Zwinność, w którą także możemy dać tylko 1 pkt lub rozdać pkt wedle uznania, reszta um. typu Handel czy Jezdziectwo to dla mnie całkowita porazka w Sacred ;]

Sztuki Walki (Combat Arts):

Natarcie, Zemsta, Furia - rozwijać tak żeby mieć dobry czasz regeneracji - nie wiecej niz 0,8 sek.
Adrenalina i Testosteron - duuużo, duuużo ;]
Koci Unik - wystarczy 1lvl żeby zwiać mobom

Współczynniki:

Osobiście wrypałem wszystko w fizyczną regenerację, nie jara mnie rozdawanie pkt w siłę, zręczność czy charyzmę ;]

Jako amu do wkucia polecam Lorgary i unikatowe Amulety Kości

Sety? Hmm, polecam naszą zbrojownię ;] Nie ma sensu się o tym rozpisywać, bo nikt na dzieńdobry odrazu nie znajdzie całego Cordell`a czy innego setu - zresztą jedni lubią latać w setach pełnych, inni mieszają poszczególne czesci setów miedzy sobą a jeszcze inni uwielbiają latać tylko w samych unikatowych itemach. A jeżeli już chcemy latać w pełnym secie to ubierzmy taki który nie posiada tarczy bo to build na dwie bronie ;]
Ostatnio zmieniony przez RobiX 2007-09-09, 01:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 13