logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Thecmelion
2014-08-01, 15:00
Sacred 3 - newsy, nowości i wszelkie informacje
Autor Wiadomość
Thecmelion 
TheC(melion) :P



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: [SF] Black Hand
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Klan S2: Nie dotyczy :)
Wersja gry S3: Nie mam gry
Pomógł: 166 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2219
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-19, 23:53   

BARDZO PILNE: W dniu dzisiejszym (19.02.2014) Deep Silver oficjalnie zapowiedział wyjście Sacred 3, zaprezentował trailer oraz podał nieco informacji. W chwili obecnej wiadomo tyle, że premiera gry zaplanowana jest na lato 2014 roku. Ponadto zachowano tryb kooperacji (z możliwością gry we 2 osoby na jednym kompie i we 4 przez internet) i ujawniono nową postać Malakhima.


Więcej informacji podano w informacji prasowej, która została opublikowana na oficjalnej stronie niemieckiego dewelopera: www.deepsilver.com . Poniżej zamieszczam tłumaczenie (może nienajlepsze, ale powinno być zrozumiałe) ogłoszenia S3, a co lepsze kawałki pogrubiłem:
Cytat:
19 lutego 2014. Sacred 3 zapowiedziany

Reveal Trailer nadaje nowy zręcznościowy ton w rozgrywce hack'n'slash

Deep Silver zapowiedział, że kolejna odsłona słynnej franczyzy Sacred, Sacred 3, ukaże się na konsole i PC w lecie. Sacred 3 przenosi graczy z powrotem do fantastycznej krainy Ankarii, gdzie będą musieli połączyć swoje siły w nadziei na pokonanie sił zła. Sacred 3 zostanie wydany na system rozrywki komputerowej PlayStation 3 i system gier i rozrywki Xbox 360 firmy Microsoft, jak i Windows PC.

"Najważniejszym celem rozwoju dla Sacred 3 było stworzenie bezproblemowej kooperacji online i offline", powiedział Remy van Leeuwen, Brand Manager z Deep Silver. "Tworząc grę opracowaliśmy ją głównie wokół elementu rozgrywki kooperacyjnej, tym samym rozszerzając serię dla nowych odbiorców bez narażania na szwank bogatej wiedzy i fantazji z uniwersum Sacred".

Sacred 3 posiada cechy klasycznego zręcznościowego hack'n'slasha, którego akcja koncentruje się wokół wieloosobowego trybu współpracy, zarówno dla gier offline (2 graczy), jak i online (4 graczy). Gra przywraca ulubione przez fanów postaci, takie jak Seraphim, Ancarian, Khukuhru i Safiri*, a także wprowadza nową postać, Malakhim. Każda klasa postaci posiada swoje unikalne umiejętności i bronie, które mogą zostać zmodernizowane, aby dopasować je do osobistego stylu walki gracza. Jak opanowana zostanie sztuka wojny, gracze będą musieli wywalczyć sobie drogę przez hordy wrogów i spróbować przyćmić swoich kolegów towarzyszy w drodze, aby stać się największym bohaterem ze wszystkich. Natomiast wprowadzenie statystyk z misji i online tablic najlepszych graczy pozwoli na prowadzenie konkurencji zarówno lokalnie, jak i online.

Zwycięstwo jest Nasze. Chwała jest Moja.

Zobacz Reveal Trailer:
Sacred 3 - Official Announcement Trailer [EU]

* Serafia, Ankaryjski Łowca, Szamanka Khukuri i Wojownik Safiri - przyp. red.

Źródło: www.deepsilver.com, www.allsacred.ru, www.eurogamer.pl, www.gry-online.pl

________________________________________________________________________


W sieci opublikowano również pięć nowych screenów z Sacred 3, które przedstawiają rozgrywkę na chwilę obecną. Przedstawiają cztery postacie z pominięciem nowego Malakhima. Ponadto z tego co widać, grze bliżej do Sacred niż do Sacred 2 poprzez większe wykorzystanie rzutu izometrycznego, znanego z pierwszej części.



To na tyle na chwilę obecną, pewnie wkrótce pojawią się jakieś kolejne informacje na temat Sacred 3. Chętnych zapraszam do tematu z komentarzami... pogadajmy czy nowa gra idzie w dobrym kierunku. :) Pozdrawiam. ;)
_____________________________________________________________________
:ziew:
Ostatnio zmieniony przez Thecmelion 2014-02-21, 00:50, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
 
Thecmelion 
TheC(melion) :P



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: [SF] Black Hand
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Klan S2: Nie dotyczy :)
Wersja gry S3: Nie mam gry
Pomógł: 166 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2219
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-02-21, 00:01   

BARDZO PILNE: Kolejne nowości się pojawiły, tym razem z oficjalnej strony Sacred World , która została przebudowana i zaktualizowana. Tym razem będzie trochę informacji o postaciach, głównie opisy i arty z wizerunkami. :)

Z tego co widać, zaszło trochę zmian w bohaterach względem Sacred Citadel. Serafia i Safiri zostają bez większych zmian, natomiast Ankaryjski Łowca z SC zostanie zastąpiony przez Khukuri (podobna postać z łukiem), a Szamankę Khukuri zastąpi Ankarian (jakiś rodzaj czarodziejki-wojownika). Malakhim jest oczywiście nowy (mag-wojownik). Poniżej postaram się przedstawić nowe zestawienie bohaterów Sacred 3 (tłumaczenie na szybko, lepsze najpewniej będzie później na stronie :P ):

Serafia

Cytat:
Serafia zawsze była aniołem stróżem Ankarii. Po wiekach w cichym odosobnieniu, ponownie się przebudziła, razem z Claire prowadzącą swoje siostry przeciwko złemu Cesarzowi Zane'owi. Dzierżąc z gracją swój miecz oraz boskie moce, jest bardzo szczęśliwa, że opuści Sanktuarium i podejmie walkę z wrogiem.

Safiri

Cytat:
Zamieszkujący większość wysp na Morzu Południowym, Safiri są znakomitymi żeglarzami i kupcami. Jednak piraci uwielbiają żerować na słabych, którzy wkroczą do Marak. Jako członek Zakonu Słońca, poluje na korsarzy i spala ich statki za pomocą swoich słonecznych mocy. Jednak teraz nadszedł czas, aby przetestować jego ogień i odwagę wobec całkiem innego rodzaju wroga.

Ankarian

Cytat:
Wielkie królestwo Ankaryjczyków było zapierające dech w piersiach i należało się z nim liczyć. Teraz wszystko, co pozostało, to znikający pył wspomnień i opowieści Alithea'i o jej królewskim dziedzictwie, opowiadane wokół ognisk rozproszonego Ruchu Oporu. Kowal i mistrzyni włóczniczka kładzie na szali swoje umiejętności oraz moce ziemi i natury przeciwko Imperium Ashen, gotowa przywrócić pokój, który został odebrany jej ludziom.

Khukuri

Cytat:
Khukuri pochodzą z zimnych ośnieżonych szczytów na północy. Sztuka opowiadania odgrywa ważną rolę w ich bogatej kulturze. I tak Vajra jest całkiem niezłym tkaczem opowieści, wykonującym wyczyny z łukiem, które osięgnęło tylko kilku mężczyzn. Użyczy on swoich umiejętności łuczniczych i oponowanie lodu Ruchowi Oporu, gdyż chętnie weźmie udział w następnej wielkiej historii.

Malakhim

Cytat:
Nikt tak naprawdę nie wie, skąd pochodzi Malakhim lub gdzie po raz pierwszy się pojawił. Pogłoski o mrocznych zabójcach pojawiły się wówczas, gdy oddziały Ashen zostały zdziesiątkowane w odległych obszarach Ankarii. Następnie pojawił się Kython, dając Ruchowi Oporu swoje umiejętności z magii krwi i okrutne podwójne zakrzywione ostrza. Wśród Ruchu Oporu często pojawiają się debaty, co jest gorsze: cięcie broni Kythona czy jego cięty język.
________________________________________________________________________

Na koniec jeszcze kilka krótkich cytatów ze strony Sacred World (ogólne):
Cytat:
Zdobywaj poziomy
Zdobywaj poziomy i wyposażaj swojego bohatera w unikalne umiejętności i bronie, dostosowując go do własnego stylu gry z rozbudowanym systemem rozwoju postaci. Decyduj, które obszary chcesz rozwijać i stać się najpotężniejszym bohaterem Ankarii.

Cytat:
Odkryj Ankarię
Zanurz się w bogatej wiedzy i fantazji uniwersum Sacred. Wiele pięknych wizualnie poziomów, zarówno nowych, jak znajomych terenów, kontynent Ankaria nigdy nie był tak żywy. Poznaj ten świat poprzez bohaterów i ich kultury oraz walcz ze złem, aż do gorzkiego końca.

________________________________________________________________________

Na oficjalnym forum Deep Silver jeden z użytkowników zapytał się, czy ukaże się wersja Sacred 3 na PlayStation 4. Int. Community Manager Maurice_T skwitował to zapytanie krótkim "No PS4 version, sorry!".

Źródło: www.forum.deepsilver.com

I to by było na tyle. Jak pojawi się coś nowego to na pewno o tym napiszemy.
Pozdrawiam. :)
_____________________________________________________________________
:ziew:
Ostatnio zmieniony przez Thecmelion 2014-04-21, 14:02, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
 
Thecmelion 
TheC(melion) :P



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: [SF] Black Hand
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Klan S2: Nie dotyczy :)
Wersja gry S3: Nie mam gry
Pomógł: 166 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2219
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-19, 18:11   

BARDZO PILNE: W dniu dzisiejszym (19.03.2014) Deep Silver zaprezentował pierwszy gameplay z Sacred 3, udostępnił kilka screenów oraz omówił sprawę pierwszego DLC do gry.

Więcej informacji podano w informacji prasowej, która została umieszczona na oficjalnej stronie dewelopera: www.deepsilver.com oraz na Sacred World. Poniżej zamieszczam jako takie tłumaczenie newsa o Sacred 3:
Cytat:
19 marca 2014. Sacred 3 - Gameplay Trailer

Walka o sławę już się rozpoczęła!

Bohaterowie Ankarii,
nowy zwiastun z rozgrywki Sacred 3 wreszcie nadszedł, co umożliwia pierwsze spojrzenie na moce, jakie będziecie mogli wykorzystać przeciwko wszystkim, którzy odważą się na wyzwanie. Zapraszamy do obejrzenia naszych klas postaci, które walczą w szybkim tempie z niezliczonymi przeciwnikami, w trybie kooperacyjnym.

Sacred 3 - Official Gameplay Trailer [UK] [Filmik pochodzi z wersji gry na PS3]

W dniu premiery, Sacred 3 będzie dostępny w limitowanej Edycji Pierwszej [First Edition] dla wszystkich platform. Pierwsza Edycja będzie zawierała klasę Malakhima, jak również dodatkowe Underworld Story DLC. W Underworld będziesz musiał wykuć sobie drogę na szczyt tajemniczej wieży, gdzie zmierzysz się Czarnym Serafinem [Black Seraphim], znanym rywalem z Sacred 2. [o czym oni pierniczą do jasnej ciasnej? - przyp. red.]

Źródło: www.deepsilver.com
________________________________________________________________________

Ponadto Deep Silver podał na swoim koncie Twitter, że premiera gry jest przewidziana na 22 sierpnia 2014 w Europie i 26 sierpnia 2014 w Ameryce Północnej.


________________________________________________________________________

Natomiast na Sacred World opublikowano również trzy nowe screeny z Sacred 3, które przedstawiają rozgrywkę na chwilę obecną.




A tak prezentują się pudełka Sacred 3 na PC, PlayStation 3 i Xbox 360 (edycja standardowa):


W chwili obecnej tyle, do następnego razu. Chętnych zapraszam do tematu z komentarzami... Przypominam, że wszystkie inne nowości proszę zgłaszać do mnie na PW. :) Pozdrawiam. :)
_____________________________________________________________________
:ziew:
Ostatnio zmieniony przez Thecmelion 2014-03-19, 23:53, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
 
Thecmelion 
TheC(melion) :P



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: [SF] Black Hand
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Klan S2: Nie dotyczy :)
Wersja gry S3: Nie mam gry
Pomógł: 166 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2219
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-03-29, 19:08   

21 marca 2014 Administrator Schot z serwisu DarkMatters "przerobił" lekko ostatni filmik z rozgrywki z Sacred 3, aby można było się dokładnie przyjrzeć, co dzieje się na Gameplay Trailerze. :P


Poniżej zamieszczam wiadomość od Schota z DarkMatters:
Cytat:
Rozgrywka Sacred 3 w ''zwolnionym tempie''

Jest to spowolniona wersja Gameplay Trailera Sacred 3, wydanego 19 marca, który kładzie nacisk na aspekt rozgrywki w całej okazałości!
Kiedy po raz pierwszy raz obejrzałem trailer, pierwszą myślą było to, że jest tam za dużo animacji, będących teatralnymi "zapychaczami". Druga myśl była... "Cholera! Klipy z rozgrywki są tak szybkie i krótkie, że nie mogę się "wczuć" w to co widzę." Tak! Zwolniłem go. W tej zwolnionej wersji można naprawdę zobaczyć to, co się tam dzieje (...) w tych krótkich klipach. Bardzo lubię dynamikę rozgrywki, które widzę w tym nowym trailerze od Deep Silver.
Enjoy i nie zapomnij kliknąć przycisku HD!

Sacred 3 Gameplay in "Slow Motion"

Źródło: www.darkmatters.org

Pozdrawiam. :)
_____________________________________________________________________
:ziew:
 
 
 
Thecmelion 
TheC(melion) :P



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: [SF] Black Hand
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Klan S2: Nie dotyczy :)
Wersja gry S3: Nie mam gry
Pomógł: 166 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2219
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-09, 15:17   

MNIEJ PILNE: W dniu dzisiejszym (09.04.2014) Cenega Poland oficjalnie potwierdziła, że będzie wydawcą Sacred 3 w Polsce. Wyda trzecią część na wszystkie planowane platformy (PC, PS3 i X360). Informacja o tym widnieje już na stronie wydawcy. W chwili obecnej wiadomo, że polską wersję językową otrzyma wyłącznie wersja na PC. Będzie również możliwość ustawienia języka w grze na polskie napisy lub pełną angielską wersję. Z kolei kwestia spolszczenia gry na pozostałe platformy na razie zostaje nierozwikłana.

Jako, że nie ma stosownego newsa o wydaniu Sacred 3 na stronie Cenegi, to zamieszczam wiadomość, która pojawiła się na Gry-Online:
Cytat:
Sacred 3 trafi do naszego kraju nakładem Cenegi - polska wersja gwarantowana tylko na PC

Firma Cenega, rodzimy dystrybutor gier z katalogu koncernu Deep Silver, poinformowała, że zamierza wydać w naszym kraju hack'n'slasha zatytułowanego Sacred 3. Pojawi się on w sierpniu na PC, PlayStation 3 i Xboksie 360. Wersja językowa została na razie potwierdzona tylko w przypadku edycji na pierwszą platformę sprzętową. Ponadto w planach jest wydanie limitowane produkcji.

Sacred 3 zostanie spolszczone kinowo (napisy) – przynajmniej na PC, bo wersja językowa edycji konsolowych stoi pod znakiem zapytania
Gra Sacred 3 trafiła do planu wydawniczego firmy Cenega, a co za tym idzie – poznaliśmy pierwsze szczegóły na temat przewidywanej daty premiery w Polsce oraz wersji językowej w przypadku poszczególnych platform sprzętowych. Jak informowaliśmy w połowie ubiegłego miesiąca, nowa odsłona hack’n’slashowej serii wykreowanej przez zamknięte w 2009 roku studio Ascaron Entertainment zadebiutuje w sierpniu bieżącego roku. Dzisiaj polski dystrybutor gry potwierdził datę premiery w naszym kraju oraz ujawnił, że edycja PC otrzyma możliwość wyboru języka (polskie napisy lub pełna angielska wersja). Za przygotowanie rodzimego tłumaczenia będzie odpowiadać firma QLOC S.A. Niestety, Cenega na razie nie jest w stanie określić, czy wydania konsolowe także otrzymają polskie napisy. Więcej szczegółów poznamy bliżej premiery.


Sacred 3 zadebiutuje w Polsce 22 sierpnia 2014 roku na PC, PlayStation 3 i Xboksie 360. Co więcej, jak zdradziła firma Cenega, premierowy nakład gry będzie sprzedawany w specjalnej edycji zawierającej dodatki: postać Malakhima oraz rozszerzenie Podziemia, w którym stoczymy walkę z Czarną Serafią (fani mogą pamiętać ją z „dwójki”). Wydanie będzie limitowane i ma obejmować wszystkie zapowiedziane platformy sprzętowe.

(...)

Źródło: www.cenega.pl, www.gry-online.pl

Chętnych zapraszam do tematu z komentarzami.
Pozdrawiam. :)
_____________________________________________________________________
:ziew:
 
 
 
Thecmelion 
TheC(melion) :P



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: [SF] Black Hand
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Klan S2: Nie dotyczy :)
Wersja gry S3: Nie mam gry
Pomógł: 166 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2219
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-20, 16:46   

PILNE: 14 kwietnia 2014 roku w serwisie www.gamingbolt.com pojawił się nowy wywiad z jednym z twórców Sacred 3. Na pytania redaktora Rashida Sayeda odpowiadał Producent kreatywny Deep Silver Sebastian Reichert, który opowiedział nieco o nowej grze z serii, a głównie o tym jak Sacred 3 został uproszczony z klasycznego RPG ze względu na akcję.

Sebastian Reichert

Wywiad pojawił się na GamingBolt, dlatego też poniżej zamieszczam całą przetłumaczoną treść artykułu (tłumaczenie jak zwykle średnie):
Cytat:
14 kwietnia 2014. Sacred 3 Wywiad: Uproszczenie klasycznego RPG ze względu na akcję
Producent kreatywny Sebastian Reichert bierze udział w rozmowie na temat nadchodzącego action RPG Keen Games.

Wśród wszystkich action RPG w historii branży i jedna z niewielu serii, która nie otrzymała wystarczającej uwagi jest Sacred Deep Silver. Seria zawsze miała bardziej niekonwencjonalne podejście do gatunku RPG i chociaż nie sprzedała się w dziesiątkach milionów jednostek, to oferowała znacznie inny styl rozgrywki niż ten w świecie Diablo. Mimo tego, jaką rolę pełni Sacred 3 w dniu dzisiejszym (...), a zwłaszcza z wydawcą Deep Silver, posiadającym więcej znaczących franczyz, takich jak Saints Row i Metro z ubiegłego roku?

GamingBolt rozmawiał z producentem kreatywnym Sebastianem Reichertem o nadchodzącym sequelu w odniesieniu do wszelkich zmian, aktualnego kierunku gry, poprawy wydajności i usuwania błędów, słuchania opinii fanów i wiele więcej. Co zrobi deweloper Keen Games i co znajdziemy w sklepach, kiedy Sacred 3 zostanie wydany w sierpniu na Xbox 360, PS3, PS Vita i PC? [Serwis chyba nie jest na bieżąco, S3 na PS Vita nie wychodzi - przyp. red.]

Rashid Sayed: Sacred 3 nie oferuje kilku klas z poprzedniej iteracji. Jaki był powód, że nie przeniesiono ich do sequelu?
Sebastian Reichert: Musieliśmy je usunąć, ponieważ gra zmieniła się w kilku ważnych aspektach. Zdecydowaliśmy, że nie chcemy odnosić się do postaci, które zostały poznane przez graczy wcześniej. Natomiast nowych postaci chcemy użyć jako narzędzi do opowiedzenia historii świata, dlatego było dla nas najważniejsze, aby wyróżnić różne kultury ze świata Ankarii poprzez wystawienie jej najpotężniejszych wojowników.

Rashid Sayed: Martin Wein stwierdził niedawno, że jest możliwość, aby Sacred 3 był grą wolną od błędów. Jakie kroki podejmuje zespół deweloperski, aby zapewnić to w przypadku Sacred 3?
Sebastian Reichert: Nieustannie szuka błędów i je naprawia, aby zapewnić - na ile to możliwe - grę z jak najmniejszą liczbą błędów.

Rashid Sayed: Opowiedz nam o różnych klasach dostępnych w grze? Ponadto co możesz powiedzieć nam o różnicach pomiędzy każdą z nich?
Sebastian Reichert: Gra w chwili obecnej jest bardziej nastawiona na akcję. Objawia się to głównie podczas ataku jednego z bohaterów oraz daje to zupełnie nowe doświadczenie. Safiri jest brutalny podczas walki wręcz, zaś Ancarian jest bardzo skuteczny na średnim dystansie, dzięki potężnym atakom swojej włóczni. Khukuri jest łucznikiem, który jest najbardziej efektywny atakując z daleka, a Serafia pokazuje jak szybko można zamachnąć się ogromnym mieczem.

Rashid Sayed: Jak planujesz zbudować drzewko umiejętności tym razem?
Sebastian Reichert: W chwili obecnej jest to bezpośrednio związane z akcją podczas rozgrywki. Zadbaliśmy o to, aby sama walka stała się opłacalna.

Kocham mojego Safiri z umiejętnościami blokującymi, sztuką walki Pośpiech (ang. Dash) i Burza Meteorów (ang. Meteor Storm). W ten sposób mogę stanąć przed moimi sojusznikami i być murem ochronnym, a w tym samym czasie włączyć się do walki i pozostawić ślady zniszczenia dzięki Burzy Meteorów. Jednak mój kolega, który również gra Safirim bardziej preferuje zwiększoną mobilność, w wyniku czego używa uników zamiast blokowania i idzie w stronę surowych ataków AoE [Area of effect] dzięki swoim sztukom walki. W ten sposób gwarantujemy wiele opcji rozwoju postaci, a to z kolei zaoferuje graczom mnóstwo indywidualizacji.

Rashid Sayed: Personalizacja postaci jest ważną częścią gier fabularnych. Sacred 2 oferował szeroki wybór opcji wyposażenia i rodzajów broni. Jaki rodzaj opcji personalizacji otrzyma gracz w Sacred 3?
Sebastian Reichert: Przede wszystkim, Sacred 3 w swojej istocie jest grą akcji. Wiele klasycznych elementów RPG zostało usuniętych lub uproszczonych w celu poprawy trybu wieloosobowego. Oczywiście wszyscy kochają personalizację, która jest równoznaczna z naszą rozgrywką. Zaoferujemy graczom różne bronie oraz ulepszenia pancerza, ale naszym głównym celem są jednak Sztuki Walki. Gracze będą musieli zdecydować, które z nich wybiorą na misję. Wybór ten będzie wpływać na przejście misji i końcowy rezultat. Ponadto wybrane Sztuki Walki będą zmieniać się w zależności od wybranych umiejętności. Przykładowo Tupnięcie (ang. Stomp) Safiriego może być wykorzystywane do zadania obrażeń punktowych lub pokonywania dużych odległości i zarazem zadawania obrażeń rozłożonych w czasie [tzw. DoT - Damage over Time].

Rashid Sayed: Czy jest jakiś szczególny powód, dla którego są pomijane konsole następnej generacji?
Sebastian Reichert: Nie.

Rashid Sayed: Dlaczego Sacred powraca po prawie sześciu latach?
Sebastian Reichert: Ponieważ jest to niesamowity świat. I uważamy, że zasługuje na kolejną grę, która przyniesie zmiany w rozgrywce, ale zostanie w tej samej fabule.

Rashid Sayed: Ostatnie pytanie. W ostatnim czasie było wiele krytyki wobec ostatniego trailera z rozgrywki. Niektórzy fani uważają, że w chwili obecnej projekt graficzny jest zbyt kreskówkowy. Co sądzisz na ten temat?
Sebastian Reichert: Projekt rzeczywiście stał się trochę bardziej kreskówkowy, ale jako że w dalszym ciągu koncentrujemy się na bogatej tradycji Ankarii, w grze będą obecne również przerywniki filmowe wykonane w komiksowym stylu, które będą wprowadzeniem do każdego zadania głównego.

Rashid Sayed

Źródło: www.gamingbolt.com, www.allsacred.ru

Czy tylko ja mam wrażenie, że ta gra będzie totalnym niewypałem, jeśli popatrzymy na nią z perspektywy bardzo dobrego Sacred 1 i dobrego/średniego Sacred 2?? Ten wywiad jest tylko kolejnym dowodem, że DS porzucił dobre rozwiązania z poprzednich gier w celu zrobienia kolejnego multiplayerowego badziewia. :/ Chętnych zapraszam do tematu z komentarzami.
Pozdrawiam. :)
_____________________________________________________________________
:ziew:
Ostatnio zmieniony przez Thecmelion 2014-04-21, 14:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Thecmelion 
TheC(melion) :P



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: [SF] Black Hand
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Klan S2: Nie dotyczy :)
Wersja gry S3: Nie mam gry
Pomógł: 166 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2219
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-05-28, 12:58   

PILNE: W dniu dzisiejszym (28.05.2014) opublikowano nowy trailer z Sacred 3, który został stworzony w tym samym stylu co pierwsza zapowiedź. Pojawił się on w newsie na Sacred World i opowiada on najpewniej o specjalnych wzmocnieniach do broni.

Poniżej podaję treść newsa razem z linkiem do nowego trailera:
Cytat:
27.05.2014. Wzmocnij swoich bohaterów z pomocą Duchów Broni w Sacred 3

Bohaterowie Ankarii,

Duchy Broni pomogą graczowi zdobywać kolejne poziomy i sprawią, że ich broń stanie się bardziej śmiercionośna niż kiedykolwiek. Tajemnicze Duchy występują w rozmaitych kształtach i rozmiarach oraz posiadają wiele różnych mocy, dzięki czemu są idealnymi towarzyszami podczas bitew toczonych przez gracza w Ankarii. Duchy Broni pozwolą graczom na częstsze zadawanie obrażeń krytycznych, utrudnią ruchy przeciwnika, pomogą bohaterom odzyskiwać zdrowie, wzmocnią całą drużynę i wiele więcej.

Sacred 3 - Weapon Spirits Trailer [US]

Duchy Broni mogą być rozwijane indywidualnie, a ich moce mogą wpływać na jednego gracza lub całą grupę w trybie offline i online, w całej grze.

Ci, którzy zamówią Sacred 3 w przedsprzedaży otrzymają ekskluzywnego Ducha Broni Z4ngr13fa, byłego gracza Sacred, który został wciągnięty do świata Ankarii.

Dopisek z Facebooka:
Sacred 3 ukaże się na PC, Xbox 360 i PlayStation 3 - 5 sierpnia w Ameryce Północnej i 1 sierpnia w pozostałych częściach świata.

Zamów w przedsprzedaży już teraz!
PS3: http://www.amazon.com/Sac...n/dp/B00IQCRO3K
360: http://www.amazon.com/Sac...0/dp/B00IQCRNS6

Źródło: sacred3.deepsilver.com, www.youtube.com, www.facebook.com
________________________________________________________________________

Ponadto na oficjalnym forum Deep Silver Root-Admin TornadoX1 podał dwie ciekawe i krótkie informacje.
Mianowiecie pierwsza jest taka, że maksymalny poziom do zdobycia w Sacred 3 to jedynie 50! [o czym trąbią już od kilku dni różne strony z grami]
Druga sprawa jest taka, że na stronie www.xboxachievements.com opublikowano już listę Achievementów w Sacred 3 - łącznie jest ich do zdobycia 37 (w tym osiem sekretnych), co przekłada się na 1000 pkt do uzyskania. Lista poniżej to 29 znanych osiągnięć (sekretnych nie dawałem, bo w tej chwili nie zostały ujawnione):

Źródło: www.xboxachievements.com, forum.deepsilver.com

W chwili obecnej tyle. Chętnych zapraszam do tematu z komentarzami... W najbliższym czasie opublikuję również zapowiedź lub jej ogólny skrót z ogólnymi nowymi informacjami na na temat gry (najważniejsza już została podana - max lvl). Zależy jak czas pozwoli. :P Pozdrawiam. :)
_____________________________________________________________________
:ziew:
Ostatnio zmieniony przez Thecmelion 2014-05-29, 23:35, w całości zmieniany 5 razy  
 
 
 
Thecmelion 
TheC(melion) :P



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: [SF] Black Hand
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Klan S2: Nie dotyczy :)
Wersja gry S3: Nie mam gry
Pomógł: 166 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2219
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-05-29, 23:35   

MNIEJ PILNE: 9 maja 2014 roku w niemieckim serwisie www.computerbild.de pojawił się artykuł traktujący o Sacred 3, który zawiera nieco ciekawych informacji o samej produkcji.

Jednak z tego względu, że ostatnio mam mniej czasu wolnego, to postaram się przytoczyć tylko najważniejsze informacje wynikające z publikacji ComputerBilda. Właściwie będzie to tłumaczenie newsa z www.allsacred.ru :
allsacred.ru napisał/a:
Nowe szczegóły i screenshot z Sacred 3


Zagraniczny serwis ComputerBild.de opublikowałł ciekawą zapowiedź Sacred 3, w której został również pokazany nowy zrzut ekranu (widoczny powyżej), a także ujawnił kilka nowych szczegółów dotyczących gry:
    • będzie misja szkoleniowa dla każdej postaci, w której gracz będzie mógł opanować umiejętności swojego bohatera
    • w grze będzie 15 rozdziałów głównych
    lokalizacje będą radykalnie się różnić od siebie - artyści próbowali osiągnąć chwałę (?)
    efekty animacji będą również imponujące: błyskawice, jasne wybuchy
    • mimo trochę "kreskówkowej" grafiki w grze, główne postacie zostały dopracowane w najdrobniejszych szczegółach oraz prezentują się imponująco
    • maksymalny poziom: 50
    • różnorodność wyposażenia [postaci] nie będzie tak duża, jak na przykład w Diablo, ale będzie wystarczająco duży wybór uzbrojenia
    • podczas gry z przyjaciółmi, będzie można odwiedzić miejsca o wyższym poziomie pomimo osobistego postępu. Oczywiście wrogowie będą walczyć głównie przeciwko graczowi o wyższym poziomie.
    • będzie dostępne kilka poziomów trudności (prawdopodobnie 3-4)
[Dla chętnych i znających język niemiecki pełna treść artykułu ComputerBild znajduje się pod cytatem ("źródło")]

Źródło: www.computerbild.de, www.allsacred.ru
________________________________________________________________________

W związku z najnowszym trailerem w sieci pojawiły się również kolejne trzy nowe screenshoty. Dzięki serwisowi www.gry-online.pl możemy je zobaczyć w bardzo dobrej jakości. Póki co na żadnej oficjalnej stronie Sacred czy Deep Silver się one nie pojawiły. :P


________________________________________________________________________

Dodatkowo zamieszczam dość fajną zapowiedź z www.onet.pl. Może nie ma w niej za wiele nowości, ale z nudów zawsze można trochę poczytać. ;)
onet.pl napisał/a:
5 maja 2014. Sacred 3 czyli powrót legendy RPG

Seria Sacred cieszyła się kiedyś opinią ubogiej krewnej Diablo. Z całą pewnością określenie to nie było sprawiedliwie. Dwie pierwsze odsłony cyklu podbiły przecież serca tysięcy graczy z niemal całego świata. W Niemczech cieszyły się nawet popularnością podobną do tej, jaką szczyciło się dzieło firmy Blizzard. Wciągały i zaskakiwały dobrą grafiką, dopracowanym modelem zabawy oraz przyzwoitym scenariuszem. Nic dziwnego, że już w 2009 roku rozpoczęto prace nad częścią trzecią.

Ano właśnie. W 2009 roku! Początkowo firma Deep Silver zapowiadała grę na rok 2012 i prezentowała ją nawet wtajemniczonym dziennikarzom. Produkujące grę studio nie podołało jednak zadaniu i nie dostarczyło na czas zadowalającej wersji. W efekcie termin premiery przełożono. Potem przełożono go po raz drugi. W końcu zaczęto przekładać tak często, że niektórzy stracili wiarę w powstanie tej produkcji. Nie tak dawno okazało się, że gra trafi na rynek latem tego roku. Na potwierdzenie tych słów dorzucono efektowny trailer. Wydaje się więc, że sen się ziści.

Gra będzie tym, czym były poprzednie odsłony cyklu – dynamicznym hack’n’slashem z bardzo szybką akcją i sporą dawką przemocy. Jego fabuła toczyć się ma (według niepotwierdzonych informacji) wokół legendarnego artefaktu nazywanego Sercem Ancarii, którego przez długie lata bronili serafini. Z czasem jednak ludzie zapomnieli o swych boskich obrońcach i pozwolili, by Lord Zane, władca mrocznego imperium, urósł w siłę. Gość wszedł we współpracę z demonami i próbuje otworzyć bramy piekieł. Jeśli zdobędzie wspomniane serce, nikt go już nie powstrzyma.

Historia opowiedziana w grze ma być dość zawiła i chwilami zaskakująca, ale nie ulega wątpliwości, że toczyć się będzie w tle. Najważniejsza będzie czysta rozwałka – setki przeciwników, tysiące rodzajów broni i czarów, liczne klasy postaci i ich odpowiedni rozwój. Jakich klas należy się spodziewać? Będzie oczywiście Serafia, ale również Ankaryjka, Khukuri i Safiri (wszystko klasy znane z wersji podstawowej bądź zręcznościówki Citadel). Do tego nowość na łonie serii, czyli Malakhim. Ogniowo-mroczna postać, z całą pewnością silna, stanowiąca przeciwieństwo Serafii. A jeśli o powrotach mowa, to nie można zapomnieć o przeciwniku znanym jako Black Seraphim. Pojawi się on na szczycie wieży, na którą gracz będzie się wspinał w wydanym w momencie premiery gry DLC o nazwie Underworld Story.

Możliwość samotnej zabawy ucieszy tych, którzy nie lubią rywalizować w sieci. Zasmuci ich natomiast spora liniowość gry, krok wstecz w stosunku do znacznie bardziej otwartego świata z poprzednich odsłon cyklu. Jednak gra powstała z myślą o współpracy. Autorzy gry przygotowują bowiem tryb co-op przeznaczony dla grupy do dwóch (offline) lub czterech osób (online). Remy van Leeuwen, brand manager programu, powiedział nawet w jednym z wywiadów, że celem ekipy pracującej nad Sacred 3 jest stworzenie właśnie dobrej rozgrywki sieciowej. Chce w ten sposób zdobyć zainteresowanie tych graczy, którzy dotąd nie byli zaprzyjaźnieni z serią i światem Sacred.

Póki co program budzi mieszane uczucia fanów. Część graczy jest zachwycona trailerem, wyglądem gry i umiejscowieniem kamery jak w pierwszej części Sacred. Oni chwalą szybką akcję i świetnie wyglądające starcia. Druga część graczy narzeka jednak na to, że dobór umiejętności i sprzętu stanie się mniej istotny, a elementy role-playing zostaną jeszcze bardziej ograniczone. Twierdzą nawet, że Sacred 3 zbyt bardzo upodobnia się do Diablo 3. Czy tak jest rzeczywiście? O tym przekonamy się w wakacje.

Baron von Stroheim

Źródło: gry.onet.pl

Tyle. Zapraszam do tematu z komentarzami. Przypominam również, że premiera gry została oficjalnie przesunięta na 1 sierpnia bż. Pozdrawiam. :)
_____________________________________________________________________
:ziew:
 
 
 
Thecmelion 
TheC(melion) :P



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: [SF] Black Hand
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Klan S2: Nie dotyczy :)
Wersja gry S3: Nie mam gry
Pomógł: 166 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2219
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-06-18, 17:34   

MNIEJ PILNE: 18 czerwca 2014 roku serwis www.gry-online.pl opublikował swoją zapowiedź trzeciej części Sacred, która rzuca światło na to jak wygląda gra, a właściwie wersja prasowa (która co prawda specjalnie nie będzie się różnić od ostatecznej).

Poniżej zapodaję treść zapowiedzi z GOLa:
Cytat:
18 czerwca 2014. Testujemy grę Sacred 3 - znana seria hack and slashów zrywa ze swoimi tradycjami

Rynek pęka w szwach od kolejnych pozycji z gatunku hack and slash więc niemieccy deweloperzy z Ascaronu starają się uderzyć w nieco inne nuty. Czy uproszczony, konsolowy Sacred 3 ma szansę na realną rywalizację z najpopularniejszymi grami z tego gatunku?
Zapowiadana premiera gry: 01 sierpnia 2014.

Niedoceniony hack and slash, pozostający w cieniu “nieboskiego” Diablo. To jedna z opinii opisujących cykl Sacred, która pomimo tego całkiem słusznie zaskarbiła sobie sympatię i oddanie tysięcy fanów. Tym, co różniło obie serie był fakt, że dzieła Ascaronu oferowały otwarte światy, pozwalające cieszyć się prawdziwą wolnością odkrywania. I kiedy duża część branży dąży w kierunku wielkich przestrzeni, niemieccy deweloperzy wykonują woltę i zwracają się ku zamkniętym poziomom, pomiędzy którymi gracz przeskakuje jedynie kursorem na mapie.


Choć Sacred 3 wyrasta z tradycji erpegowych akcyjniaków, jego twórcy postanowili pójść jeszcze krok dalej i skierować swój produkt nieco w bardziej mainstreamowe rejony. W rezultacie, po kilku godzinach obcowania z wersją prasową gry, odniosłem wrażenie, że bawię się hybrydą - czymś w rodzaju mieszanki hack and slasha i uproszczonego slashera, w którym większość ataków wykonuje się wciskając jeden klawisz, bez potrzeby zawracania sobie głowy skomplikowanymi kombosami. I pomimo tego, że dobrze wspominam poprzednie odsłony serii, wprowadzone w mechanice rozgrywki zmiany wydają mi się – jak na razie – całkiem interesujące. Zmiana profilu gry wydaje się być jednoznaczna. Grupą docelowych odbiorców mają być przede wszystkim posiadacze konsol. Zresztą twórcy wcale tego nie kryją informując, że ze względu na wysoki stopień trudności programowania wiodącą platformą jest PlayStation 3. I pomimo tego, że miałem przyjemność zabawy w wersję przeznaczoną na pecety, to w dostępnym buildzie nie ma możliwości korzystania z klawiatury. Sacred 3 na razie obsługuje jedynie pady, ale bez obaw. Pełny produkt, który trafi na rynek w sierpniu, w edycji pecetowej oczywiście będzie oferować pełne wsparcie dla tradycyjnego dla blaszaka kontrolera.


W Sacred 3 do wyboru są cztery postacie różniące się pochodzeniem, stylem walki, i co oczywiste, życiorysem. W zależności od osobistych preferencji możemy wcielić się w potężnego czarnoskórego przedstawiciela wojownika Safiri - dzierżącego wielki młot Maraka. Wolący walkę na dystans wybiorą zapewne Vajrę, łucznika Khukuri pochodzącego z północnych rejonów Ancarii. Pozostałe dwie postacie to kobiety - anielica Claire wymierzająca paladyńską sprawiedliwość mieczem i ankariańska włóczniczka Alithea. Wybijanie wrażych sił najbardziej odpowiadało mi w towarzystwie ostatniej z wymienionych pań, ale to chyba bardziej kwestia tego, że była to pierwsza postać, którą wybrałem, więc siłą rzeczy pozostałych bohaterów przyrównywałem właśnie do tego niej.


Zabawa z padem w rękach jest niezwykle przyjemna. Jako że gracz nie ma możliwości rotacji ani przesuwania kamery, która samoczynnie podąża za akcją, ukazując dokładnie to, co zechcieli nam pokazać projektanci poziomów i graficy, jedną z gałek analogowych pada sterujemy postacią, podczas gdy druga służy do wyboru umiejętności specjalnych i mikstur. W ferworze walki to rozwiązanie sprawdza się intuicyjnie. Podobnie zresztą jak dobór pozostałych przycisków. W przypadku podpięcia do komputera pada od Xboksa 360 przycisk „A” odpowiada za standardowy atak, „X” pozwala na wykonanie ataku specjalnego pozwalającego na przykład zdjąć na kilka sekund blok tarczownika, chwilowo zneutralizować wirujące niczym tornado stwory czy przebić się przez magiczną barierę.

Przycisk „Y” wywołuje interakcję z przedmiotami, dzięki czemu możemy między innymi ciskać wielkimi bombami czy nawet wrogami. „B” natomiast może mieć dwojakie zastosowanie, w zależności od naszego wyboru na karcie postaci. Może to być unik lub blok - nie ma możliwości korzystania z obu tych umiejętności naraz. „LB” i „RB” służą do wykonywania potężnych ataków obszarowych, a za pomocą triggerów dokonujemy egzekucji na konających przeciwnikach.


W odróżnieniu od poprzednich części, w Sacred 3 nie podróżujemy po otwartym świecie. Pomiędzy poszczególnymi lokacjami przenosimy się za pomocą mapy, która dodatkowo oferuje informacje dotyczącego sugerowanego poziomu doświadczenia postaci bohatera. Wygląd wszystkich lokacji jest ściśle predefiniowany, co pozwoliło autorom na ich spore zróżnicowanie. Może za wcześnie jeszcze pisać o świetnie zrealizowanych projektach graficznych, ale te kilka dostępnych w wersji prasowej poziomów robi całkiem dobre wrażenie. Lokacje różnią się klimatem i wyglądem. Raz jesteśmy w wielkim, ogarniętym chaosem mieście, by chwilę później trafić na słoneczną plażę, a następnie zawitać w okolice posępnego zniszczonego kościoła wypełnionego zombiakami. Z pewnością są to bardziej zintensyfikowane doznania niż dosyć jednorodne projekty otwartego świata, niemniej czas pokaże czy zaproponowane rozwiązanie spodoba się fanom serii, a przede wszystkim nowym graczom, którzy z poprzednimi dwoma odsłonami nie mieli do tej pory do czynienia.


Aspekt RPG jest mocno uproszczony. Nowe ataki specjalne i umiejętności wykupujemy za zdobyte złoto po osiągnięciu odpowiedniego poziomu doświadczenia. W podobny sposób zwiększamy ilość miejsca w ekwipunku, co pozwala na przykład przenosić większą liczbę buteleczek z miksturą zdrowia. Nowością w serii są Duchy Broni, które zbieramy podczas eksploracji. Modyfikują one w pewnym stopniu grę, wpływając na przykład na siłę ataku, wartość kul zdrowia i energii. Te ostatnie służą pozwalają na wykonanie magicznych specjali, różniących się w zależności od posiadanej postaci. Pomiędzy poszczególnymi lokacjami możemy kupić w sklepie niezbędne przedmioty i... to w zasadzie wszystko. Pozostaje jeszcze kwestia zmiany używanej broni i pancerza, ale jako że w dostępnej wersji uparcie nic nie chciało z przeciwników ani skrytek wypadać, trudno mi się do tego elementu na razie odnieść.

Ostatnią kwestią zwracającą uwagę w Sacred 3 jest klimat gry. Całość jest niezwykle lekka, pełna humoru i mocno komiksowa. Artyści pracujący nad tym tytułem przygotowali sympatyczne filmiki przerywnikowe, które ogląda się trochę jak ruchomy komiks. Postacie starają się być dowcipne, jeżeli gdzieś przez to wszystko przebija patetyczna nuta, to raczej nienachalnie. W dodatku w czasie samej rozgrywki bohaterowie raczą nas rozmowami i uwaga, nawet podśpiewują sobie wesołe kawałki, co trochę kojarzyło mi się z zachowaniem Eddiego Riggsa z Brutal Legend. Dodatkowo w trakcie zabawy i w menu do boju zagrzewa świetna muzyka. To akurat żadna niespodzianka, ścieżki dźwiękowe obu poprzednich części również zwracały na siebie uwagę.


Pełna wersja gry oferować będzie zabawę w kooperacji dwa dwóch osób przy jednej maszynie lub czterech w przypadku połączenia internetowego. Gra pojawi się w naszym kraju 1 sierpnia na PC, PlayStation 3 i Xboksie 360.

Przemysław ''g40st'' Zamęcki

Źródło: www.gry-online.pl
_____________________________________________________________________

Z kolei niemieckie serwis www.gamestar.de dosadnie podsumował Sacred 3. Na swojej stronie internetowej opublikował zapowiedź, którą wystarczy ograniczyć do samego wstępu artykułu, aby wiedzieć, co myślą o nowej odsłonie redaktorzy tamtego serwisu.
Cytat:
18 kwietnia 2014. To nie jest Sacred

Deep Silver zrobił z Sacred 3 grę akcji, w której RPG odgrywa niewielką rolę. Dowodzi to o bardzo małym szacunku dla tej fabularnej serii gier, jednak w ogólnym rezultacie pozostaje ona [S3] sympatyczna, czysta i z nienachalną kooperacją.

Całość można poczytać po szkopsku w linku w "Źródle"

Źródło: www.gamestar.de

Niestety tak jak można się było spodziewać ta gra ma tyle z Sacred wspólnego co nic (parę nazw, Serafia i tyle). Pousuwano to co było dobre, pododawano jakieś niepotrzebne pierdoły lub pozmieniano ogólną rozgrywkę. Grę się pewnie kupi, ale niech nie liczą, że kupię ją od razu po cenie premierowej. :P Zapraszam do tematu z komentarzami. Pozdrawiam. :) [/center]
_____________________________________________________________________
:ziew:
 
 
 
Thecmelion 
TheC(melion) :P



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: [SF] Black Hand
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Klan S2: Nie dotyczy :)
Wersja gry S3: Nie mam gry
Pomógł: 166 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2219
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-06-25, 00:34   

WCALE NIE PILNE: 25 czerwca 2014 roku kolejny polski serwis opublikował swoją zapowiedź Sacred 3. Tym razem wybrałem preview przygotowany przez www.gamezilla.komputerswiat.pl , który również powstał na wersji prasowej gry. W każdym razie nie jest on jakiś hurra optymistyczny, ale można poczytać, jak łatwo można zniszczyć dobrą markę. Śmiem twierdzić że Deep Silver przebił w tym nawet osławione EA. :P

Poniżej cytuję pełną zapowiedź z Gamezilli, co ciekawsze fragmenty pogrubiłem (a trochę tego niestety jest):
Cytat:
25 czerwca 2014. Już graliśmy: Sacred 3

Ostrzeżenie! Fani gier z gatunku RPG niech lepiej pominą ten artykuł.

Dla pierwszego Sacreda przeszedłem z systemu Windows 98 na Windows XP. Na tym pierwszym po prostu nie chciał działać. To spore poświęcenie, jak na jedną grę, o której mało kto przed jej premierą słyszał. Jako fan zbierania wirtualnego złomu po poległych przeciwnikach, odpuścić sobie jednak tej produkcji nie mogłem. No i nie zawiodłem się. Pomimo kilku rażących błędów (niektóre uniemożliwiały wykonanie misji) gra sprawiała sporo radochy i była ciekawą odskocznią od Diablo II.

<Tutaj powinien być akapit o Sacred 2, ale go litościwie pominę>

I w końcu, po sześciu kolejnych latach, na horyzoncie pojawia się Sacred 3, którego wczesna wersja wylądowała na moim dysku. A zaczęło się od strachu. Wszystko przez to, że oddany mi w ręce build nie obsługuje myszy i klawiatury, a jedynie pada z Xboksa 360. No cóż, jako fan serii FIFA takowy pad mam, więc nie była to przeszkoda nie do przejścia, ale w tym momencie zaświtały mi w głowie pewne ponure myśli…

…które szybko okazały się całkowicie zasadne.

Ból i zgrzytanie zębów
Pierwszy kontakt z grą, tytuł odpala się w okienku w niskiej rozdzielczości. Padem po menusach i problem rozwiązany. Pora rozpocząć grę. Wita nas w niej intro. Statyczne, jakże inne od dynamicznych zwiastunów, które serwowano nam wcześniej. Nic to jednak, trzeba brnąć w to dalej.

Wybór postaci. Jest wojownik, łucznik, jakaś amazonka z dzidą i skrzydlata Serafina w obcisłym skórzanym stroju i na obcasach. Oczywisty wybór, prawda? Niestety, chwilę później żałowałem, że w ogóle jakikolwiek wybór podjąłem.

To nie jest gra z gatunku RPG. To w zasadzie nie jest nawet hack'n'slash. Zbierania złomu nie ma, z przeciwników wypadają jakieś magiczne kulki ładujące nam życie i dwie dostępne jednocześnie moce specjalne. Ekwipunek? Zapomnij. Tej grze zdecydowanie bliżej jest do slashera, niż cRPG. Weźmy chociażby budowę lokacji. Otwarty świat? Zapomnij. Mapy to zamknięte korytarze przywodzące na myśl to, co znają fani God of War, czy (to chyba nawet trafniejsze porównanie) Eternity Warriors na smartfony. Nieco przypomina to również Bastion, który jednak w całej swojej liniowości potrafił zauroczyć. No, i dawał dostęp do pewnej lokacji startowej, w której wymienialiśmy ekwipunek, czy dokonywaliśmy nowych zakupów.

"Jak to, w Sacred 3 nie można nic kupować?" - moglibyście zapytać. Ależ owszem, można. Problem w tym, że za sklep robi tutaj ekran podsumowujący nasze postępy w poprzedniej rundzie. A kupić możemy kilka miksturek. Zakup broni, albo zbroi? Zapomnij. Co kilka rund dostaniesz nową broń, a zbroję odblokujesz dopiero na 7 poziomie. I to wszystko. Pozostaje ich ulepszanie, które może zwiększyć obrażenia, czy zasięg. Nuda.

Skoro już przy ekranie podsumowującym zadania jesteśmy - Sacred 3 to gra na punkty. Niczym jakiś Metal Slug z nadmorskich automatów podlicza nam na koniec punkty biorąc pod uwagę szybkość, czy technikę zabijania. A więc, czy często używaliśmy czegoś poza głównym przyciskiem ataku. Chyba. Skoro bowiem nie można się pochwalić, że zdobyło się nowy legendarny przedmiot (bo każdy zdobywa takie same), to chociaż punktami można, prawda? Hmm… nie!

Hómor
Teraz fabuła. Oto przed nami epicka opowieść o walce z zagładą świata, której przyczynkiem jest Kolejny-Wielki-Zły-Oprawca. Brzmi zachęcająco, prawda? Jeżeli jednak liczyłeś na mroczny klimat, to nie masz tu czego szukać. Ba, nie masz tu czego szukać, jeżeli liczyłeś na zachowanie jakiejkolwiek powagi. Wystarczy wspomnieć, że poziom dialogów przywodzi na myśl amerykańskie filmy o młodzieży z college'ów i nie ma w tym krzty przesady. Zza kadru nasze postępy komentowane są przez obie strony konfliktu, a "śmieszne" teksty wciskaną są na siłę. Na domiar złego w broni głównej postaci siedzą sobie duchy, które również mają coś do powiedzenia. Jeden z nich ma zaś mentalność Duke'a z serii Duke Nukem i, gdy tylko uda nam się wykonać jakąś dobrą akcję, komentuje to tekstem w stylu "sexy", czy "uuu… malutka". Żenujące.

Na początku rzeczywiście myślałem, że może to jedna, czy dwie postaci mają służyć wprowadzeniu do gry pewnego gagu, ale gdy sam Kolejny-Wielki-Zły-Oprawca zaczął sypać suchymi żartami, stwierdziłem, że chyba pomyliłem gry.

Niestety, to wciąż był Sacred 3.

Z misji do misji
Wspominałem o budowie lokacji? Przemieszczanie się pomiędzy zadaniami również przywodzi na myśl Eternity Warriors. "Przytrzymaj Y by skończyć misję". Pyk, przenosimy się do mapki. Wybieramy kolejne kółeczko. Pyk, jesteśmy w nowym korytarzu i musimy dojść do jego końca, gdzie czeka na nas boss. Boss pada, "przytrzymaj Y by skończyć misję". Pyk - ekran z mapką. Itd.

Misje fabularne przeplatane są zaś zadaniami pobocznymi, które dają nam możliwość podbicia nieco poziomów doświadczenia, czy zdobycia złota koniecznego do rozwoju naszej postaci. O ile zadania głównej osi to wyzwania na około 20, czy nawet 30 minut (jak komuś się nie spieszy), o tyle misje poboczne wykonamy w 5 do 10 minut. Polegają one na pokonaniu jakiegoś bossa, czy przetrwaniu kilku napierających fal przeciwników. Wszystko to, rzecz jasna, na arenach wielkości 10x10.

Główne misje wprowadzają nieco urozmaiceń. Jakieś pułapki, jakieś ognie (co ciekawe, ostrza-pułapki ranią również naszych przeciwników, ale już ogień dotyka tylko naszą postać) i… chciałbym dopisać coś jeszcze, ale naprawdę nie jestem sobie w stanie przypomnieć, czym jeszcze urozmaicono mi zabawę.

To tylko wczesna wersja?
Można oczywiście wiele z powyższych wad zrzucić na karb obcowania z niedokończoną wersją gry. Sterowanie duetem mysz i klawiatura oczywiście się pojawi. Więcej ma być także wyposażenia dla naszych postaci, ale w ogólnym rozrachunku gra swojej budowy już nie zmieni. Niestety, bowiem to, z czym miałem do czynienia, zupełnie mnie zawodzi i nie daje satysfakcji. Jeżeli Sacred 3 pojawi się na sklepowych półkach w takim kształcie, to grę tę będę mógł polecić jedynie osobom lubującym ogrywać proste slashery w kooperacji na konsoli. W innym wypadku raczej mało kto będzie się przy tym tytule bawił dobrze.

Trzeba to powiedzieć wprost - Sacred 3 nie zasługuje na swój tytuł. Chociaż to wyłącznie moje zdanie.

Bartłomiej Sieja

Źródło: www.gamezilla.komputerswiat.pl

Tyle. Jakby co zapraszam do tematu z komentarzami. Pozdrawiam. :)
_____________________________________________________________________
:ziew:
 
 
 
Thecmelion 
TheC(melion) :P



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: [SF] Black Hand
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Klan S2: Nie dotyczy :)
Wersja gry S3: Nie mam gry
Pomógł: 166 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2219
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-06-25, 20:11   

MNIEJ PILNE: Przed nadchodzącą wielkimi krokami premierą Sacred 3 w sieci pojawia się co raz więcej informacji i screenshotów z nowej części Sacred. Tym razem zaprezentuję kilka nowych screenów oraz ogólną zapowiedź trzeciej części napisaną przez rosyjski serwis www.rpgarea.ru , który przyjrzał się okrojonej wersji gry, którą udostępnił Deep Silver niektórym serwisom w celach promocyjnych.

Na początek trochę screenów z Sacred 3:
Z oficjalnej www.deepsilver.com

Z rosyjskiej www.allsacred.ru

I włoskiego www.multiplayer.it


Najciekawsze jednak są screeny z ostatniej linijki, ponieważ przedstawiają rozgrywkę z włoskiej wersji gry, którą udostępnił Deep Silver. Pierwszy screen to prawdopodobnie ekran wgrywania, natomiast na kolejnych dwóch screenach widzimy normalną rozgrywkę razem portretem postaci, gdzie znajdują się wszystkie podstawowe paski dot. naszego bohatera (doświadczenia, życia itd.). Jednak więcej informacji co jest co powinni przekazać Ci, co mieli do czynienia z tym deepsilverowskim previewem.

Źródło: www.deepsilver.com, www.allsacred.ru, www.multiplayer.it
________________________________________________________________________

Poniżej zamieszczam również krótkie podsumowanie-zapowiedź prasowej wersji Sacred 3, napisane przez naszego "lokalnego forumowego" recenzenta Xeriala:
Cytat:
Gra ukończona z obowiązku i to tyle; nigdy więcej do niej nie wrócę, to jest pewne.

Takiej farsy to jeszcze w tym roku nie widziałem. Dosłownie Sacred 3 to zręcznościówka bez praktycznie żadnych elementów RPG nie mająca nic wspólnego z poprzednimi odsłonami gry. Wszystkie charakterystyczne i interesujące aspekty serii zostały wyrzucone w kosz. Diablo 3 przy tym czymś to tytuł o niesamowitej głębi i niemal szachowej rozgrywce z taktycznego punktu widzenia. Do tego wszystko dzieje się w małych, zamkniętych arenach, gdzie po wybiciu określonej ilości przeciwników otwiera się kolejna i tak w kółko... Humor na poziomie szkoły podstawowej, elitarni przeciwnicy oraz bossowie głupsi od mrówki.

Wizualnie - strach na wróble jakich mało, niska rozdzielczość, biedne modele, puste i bardzo powtarzalne otoczenie, brak AA, sterowanie typowo konsolowe, dosłownie jak gra rodem z Xboksa lub Playstation 2.

Normalnie nie wierzę, że to coś jest długo wyczekiwaną kontynuacją Sacred 2. Moja zapowiedź czeka już na publikację, recenzję powoli sobie piszę (może się ukazać dopiero na 3 dni przed premierą gry), to chyba będzie pierwszy tytuł od lat, który zostanie przeze mnie oceniony na 1 lub jeszcze mniej...

Profanacja, żal i szok tak w trzech słowach można podsumować Sacred 3.

Niech Was ręką Boża broni przed kupowaniem tego czegoś, no chyba, że pół roku po premierze jak będą dodawali S3 do jakieś gazety za 5 zł.

Źródło: www.forum.sacred.pl.com

Zapraszam do tematu z komentarzami. Pozdrawiam. :)
_____________________________________________________________________
:ziew:
 
 
 
Thecmelion 
TheC(melion) :P



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: [SF] Black Hand
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Klan S2: Nie dotyczy :)
Wersja gry S3: Nie mam gry
Pomógł: 166 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2219
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-06-25, 20:50   

MNIEJ PILNE: W dniu dzisiejszym (25 czerwca 2014) Deep Silver opublikował nowe krótkie wideo CGI traktujące o Trofeach w Sacred 3. Nie jest one niczym wielkim, co najwyżej kolejnym, humorystycznym zwiastunem trzeciej części. Nie ma jak reklamować bubla. ^^

DS na Facebook napisał/a:
A oto nowy trailer Sacred 3!

Kto jest większym bohaterem - sprawdź!

Sacred 3 ukaże się 1 sierpnia na Xbox 360, PlayStation 3 i PC Windows.

Sacred 3 - Trophy (CGI short) [UK]

Źródło: www.youtube.com

Trochę krótki ten post, ale niestety teraz za wiele nowości nie ma prócz jakiś pierdół. Zapraszam do tematu z komentarzami. Pozdrawiam. :)
_____________________________________________________________________
:ziew:
 
 
 
Thecmelion 
TheC(melion) :P



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: [SF] Black Hand
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Klan S2: Nie dotyczy :)
Wersja gry S3: Nie mam gry
Pomógł: 166 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2219
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-07-03, 16:06   

PILNE: W nieokreślonym czasie na www.store.steampowered.com podano w końcu minimalne i rekomendowane wymagania sprzętowe dla Sacred 3, które musi spełnić sprzęt, aby ten twór sacredopodobny w ogóle ruszył. :P
Steam napisał/a:
Wymagania sprzętowe

Minimalne:
System operacyjny: Windows Vista SP2 / 7 / 8
Procesor: Intel Pentium D945 (Dual Core 3400 MHz) / AMD Athlon 64 X2 6000+ (Dual Core 3000 MHz)
Pamięć: 2 GB RAM
Grafika: Nvidia GeForce GT 610 (1024MB) / ATI Radeon 4770 (512MB)
DirectX: Wersjan 9.0c
Dysk twardy: 25 GB wolnego miejsca
Karta muzyczna: kompatybilna z DirectX 9.0c

Rekomendowane:
System operacyjny: Windows Vista SP2 / 7 / 8
Procesor: Intel Core i5-4430 (Quad Core 3000 MHz) / AMD Phenom 9500 (Quad Core 2200 MHz)
Pamięć: 4 GB RAM
Grafika: Nvidia GeForce GT 640 (2048MB) / ATI Radeon HD 5570 (1024MB)
DirectX: Wersja 9.0c
Dysk twardy: 25 GB wolnego miejsca
Karta dźwiękowa: kompatybilna z DirectX 9.0c

Źródło: www.store.steampowered.com

Spełniacie wymogi? Zapraszam do tematu z komentarzami. Pozdrawiam. :)
_____________________________________________________________________
:ziew:
 
 
 
Thecmelion 
TheC(melion) :P



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: [SF] Black Hand
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Klan S2: Nie dotyczy :)
Wersja gry S3: Nie mam gry
Pomógł: 166 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2219
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-07-06, 23:07   

MNIEJ PILNE: 3 lipca 2014 roku hiszpański serwis www.gameprotv.com opublikował na YouTube gameplay z Sacred 3. Filmik prawdopodobnie powstał na podstawie wersji prasowej gry. Filmik najlepiej oglądać bez głosu, no chyba że ktoś dobrze zna język hiszpański. :P

Sacred 3 (espanol) | Avance GameProTV

Przy okazji zapraszam jeszcze na oficjalne forum Deep Silver, gdzie niezadowoleni gracze od jakiegoś czasu piszą, co myślą o nowym Sacred. Jak ktoś chce, też może zostawić stosowny komentarz w jednym z kilku tematów, niech DS wie, że takie jawne niszczenie serii nie jest zbyt dobrze widziane.

DeHa, a Ty zamiast upychać gdzieś te linki w komentach, to dawaj je na PW lub tam, gdzie ktoś je łatwiej dojrzy. Zapraszam do tematu z komentarzami. Pozdrawiam. :)
_____________________________________________________________________
:ziew:
 
 
 
Thecmelion 
TheC(melion) :P



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: [SF] Black Hand
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Klan S2: Nie dotyczy :)
Wersja gry S3: Nie mam gry
Pomógł: 166 razy
Wiek: 30
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2219
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-07-11, 15:33   

NIE PILNE: W dniu dzisiejszym (11 lipca 2014) www.cenega.pl opublikowała w serwisie YouTube pięciominutowy Let's Play z Sacred 3. Przedstawiono w nim krótko historię serii Sacred (od S1 do SC), a reszta filmiku to zapowiedź trzeciej części. Całego filmiku nieoglądałem, ale odniosłem wrażenie, że koleś z Cenegi ani razu nie wspomniał, że Sacred 3 odstaje rozgrywką od poprzednich części.

Sacred 3 - Let's Play
_____________________________________________________________________

Cztery dni temu pojawił się również kolejny gameplay (z tego co widać jest to tylko jedna część), którzy zrobili panowie z niemieckiego SuperGamesTV. Jest to pietnastominutowy filmik, w którym przedstawiono i omówiono większość aspektów Sacred 3. Gameplay jest po niemiecku, więc jeśli ktoś zna na tyle dobrze ten język i usłyszał coś nowego, czego nie wiemy to proszę dopisać w komentarzach. :)

Barlow spielt SACRED 3 #1

[Filmik podesłany przez Devil Huntera.]
_____________________________________________________________________

Na koniec daję dodatkowo kolejną polską zapowiedź, tym razem z serwisu www.benchmark.pl, która nie stawia Sacred 3 w dobrym świetle. Ale w sumie to żadna nowość, każdy to wie. :P
Cytat:
9 lipca 2014. Graliśmy w Sacred 3 - to (chyba) nie tak miało wyglądać

Seria Sacred nigdy jakimś ogromny hitem nie była, ale miała swoich zagorzałych fanów. Trzecia odsłona zrywa z tradycją i daje nam coś zupełnie innego.

Pierwszy Sacred był nieco bardziej rozwiniętym klonem Diablo II. Nie posiadał jakiś przełomowych rozwiązań, ale przyciągał klimatem i poniekąd stopniem trudności. Wielu graczy nazywało go lekko zgryźliwie „Diablo dla masochistów” i coś w tym jest, bo z całą pewnością tytuł do łatwych się nie zaliczał. Miał jednak swój urok, który został doceniony przez fanów jak i prasę. Według oficjalnych raportów, sprzedano go w ilości bliskiej 2 milionów kopii. Pojawienie się kontynuacji było więc tylko formalnością. Sacred 2 zadebiutował w listopadzie 2008 roku i ponownie spotkał się z przychylnym przyjęciem. Akcja gry została umiejscowiona 2000 lat przed wydarzeniami z pierwszej odsłony. Tytuł oferował bogaty w detale, otwarty świat, setki zadań i zabawę wieloosobową w popularnym dziś trybie „dołącz kiedy chcesz”. Gra doczekała się jednego oficjalnego rozszerzenia – Ice & Blood, które udostępniało dwa nowe regiony, dodatkową klasę postaci i wiele pomniejszych rzeczy. Warto również wspomnieć, że tytuł ten przez kilka kolejnych lat był wspierany przez graczy, którzy stworzyli do niego wiele interesujących modyfikacji.

W 2010 roku studio Deep Silver oficjalnie zapowiedziało trzecią odsłonę serii. I wszystko byłoby pięknie, gdyby autorzy nie zrezygnowali z elementów, które sprawiły, że poprzednie części wyróżniały się na rynku pełnym klonów Diablo II. Zacznijmy jednak od początku. Wersja testowa, która dostaliśmy już na wstępie nie sprawiała dobrego wrażenia za sprawą całkowitego braku obsługi klawiatury i myszki (później takową dodano). Aby zabawa była w ogóle możliwa należało posiadać pada… Mając na uwadze ten dość istotny zgrzyt zacząłem swoją przygodę z Sacred 3 pełen obaw o pozostałą zawartość. Początek był całkiem obiecujący - przyzwoite intro, nieco uproszczone, ale z klimatem. Wybór postaci i lecimy…. W tym miejscu dłuższa przerwa, musiałem poszukać mojej szczęki gdzieś w drugim pokoju, bo to, co zobaczyłem wywołało u mnie niemały szok. Pierwsza myśl – czy ja aby na pewno uruchomiłem Sacred 3? Niska rozdzielczość, brak AA i wszystko kolorowe niczym w Disneylandzie. Szukam nerwowo opcji, bo może gra przez pomyłkę ustawiła mi minimalne detale. Niestety wejście w takowe spowodowało natychmiastową „zwiechę”. Myślę sobie – no trudno, to tylko grafika i do tego w wersji beta, ważne aby zabawa była interesująca.

Niestety moja nadzieja była próżna. Początkowe zadania to swoisty samouczek, gdzie krok po kroku gra zapoznaje nas z interfejsem oraz podstawowymi umiejętnościami danej postaci. Pierwszy problem jaki się pojawia to brak możliwości jakiejkolwiek konfiguracji, wszystkie klawisze przypisane na stałe. Można do tego przywyknąć, ale od razu na myśl przychodzi konsola. Widać interfejs nie był projektowany z myślą o komputerach. Kilka potyczek później zaczynam poważnie się zastanawiać w co ja właściwie gram. Mój bohater ma dwie z góry przypisane zdolności, wszelkie walki odbywają się w małych, zamkniętych arenach, a przeciwników jest tylu, że ledwo mieszczą się na ekranie. Przypomina to bardziej prostego „slashera” na urządzenia mobilne niż ARPG. Przejścia pomiędzy kolejnymi arenami są zamknięte do momentu, aż wytłuczemy wszystkich przeciwników. Z tych ostatnich wypadają śmiesznie wyglądające kulki różnego koloru, które regenerują naszą energię potrzebną do używania zdolności, Wygląda to zabawnie, pisząc delikatnie.

Zapomnijcie o otwartym świecie czy ciekawych potyczkach, tutaj tego zwyczajnie nie ma. Wszystko jest uproszczone do granic możliwości i absolutnie nie ma to nic wspólnego z poprzednimi częściami serii. Dodatkowo autorzy doszli do wniosku, że humor na poziomie szkoły podstawowej to jest coś, co zapewne umili nam zabawę. Istnieje możliwość, że serwowane nam przez głównego złoczyńcę dialogi kogoś rozbawią, ale bardziej prawdopodobne wydaje się, że podobnie jak w moim przypadku wywołają jedynie poczucie zażenowania. Wszystko to jednak byłoby do wytrzymania, gdyby tylko rozgrywka wciągała. Tak jednak nie jest. Po kilku potyczkach czułem się znużony zabijaniem dziesiątek bezmyślnych potworów. Duża w tym „zasługa” słabego AI naszych wrogów, którzy praktycznie nigdy nie stanowią większego wyzwania.

Przez chwilę miałem jeszcze nadzieję, że choć walka z bossami będzie interesująca. Niestety ponownie się zawiodłem, bo to praktycznie zwykli przeciwnicy z dłuższym paskiem życia i kilkoma unikalnymi zdolnościami. Gdyby ktoś zastanawiał się jeszcze – w Sacred 3 nie istnieje coś takiego jak ekwipunek. Z przeciwników nie wypada żadne oręże. Praktycznie wycięto wszystkie elementy RPG. Trudno słowami opisać moje rozczarowanie. Rozumiem, że to jest wersja testowa, ale wydaje się mało prawdopodobne, że w ciągu miesiąca autorzy gruntownie przebudują grę i poprawią wszystkie braki i błędy. Na koniec napisałbym kilka słów o zabawie wieloosobowej, ale niestety i ten aspekt jeszcze nie funkcjonował poprawnie. Niestety, obecnie czarno widzę przyszłość tej serii.

Wstępna ocena:
plusy:
• tytuł, bo tylko tyle pozostało z tej niegdyś kultowej serii
minusy:
• wszystko inne

Ocena benchmark.pl: 2/5

Maciej Słaboszewski

Źródło: www.benchmark.pl

Na razie tyle. I pomyśleć, że premiera Sacred 3 już za niecałe 20 dni. Jak tylko coś się pojawi ciekawego jeszcze przed premierą to napiszę o tym. Natomiast po wydaniu będę zamieszczał również recenzje gry (polskie w całości, zagraniczne tylko w postaci ocen). Później temat zostanie ostatecznie zamknięty. Zapraszam do tematu z komentarzami. Pozdrawiam. :)
_____________________________________________________________________
:ziew:
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,9 sekundy. Zapytań do SQL: 13