logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Shei
2009-10-30, 17:14
Podbniebna Śmierć
Autor Wiadomość
Skryba 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Dołączył: 26 Cze 2009
Posty: 5
Skąd: BD
Wysłany: 2009-07-04, 19:56   Podbniebna Śmierć

Już całkiem ładny kawałek czasu gram demonicą (można powiedzieć: moja miłość od pierwszego wejrzenia ;p ) i ułożyłem dla niej całkiem ciekawy build. Myślę że sprawdziłaby się tak w singlu, jak i multi. Ale po kolei:

Umiejętności:

Władanie Bronią: By zwiększyć dmg od broni (a przede wszystkim "nalotu"). Co najmniej 100, później w ramach uznania dodawać.

Znajomość Magii: By zwiększyć obrażenia od magicznych zdolności. Jak wyżej.

Koncentracja: By Podniebny Demon, a zwłaszcza Niszczycielski Lot, ładowały się w granicach rozsądku. Proponuję dobić do ok. 140.

Medytacja: Jak wyżej, tylko do magii. Do 100 powinno starczyć, później można dać jak komuś i tak się nie ładuje dość szybko (ale powinno).

Tężyzna fizyczna: Ten skill nie trzeba nikomu tłumaczyć. Polecam 1/2 lvl, ew. więcej jak ktoś i tak szybko pada, choć wątpię by była taka sytuacja...

Zbroja: Jak wyżej: tłumaczyć nie trzeba. I dawać jak wyżej.

Blokowanie Ciosów: Tak, zgadliście. Jak wyżej.

Dajta co chceta ;p : (wiem, wiem. polszczyzna :lol: ). Tu można dać co się chce. Walkę którąś z broni albo zręczność, by jeszcze bardziej podnieść atak. Można również Potęgę Piekieł, jak kto chce jeszcze lepszy regen czarów. Innymi słowy: wasz wybór

Współczynniki

Tu właśnie miałem problem. Osobiście radzę dawać w siłę dla masakrycznego dmg (glad wymięka :] ). Można się zastanowić nad paroma punktami w fizyczną i mentalną regenerację dla lepszego ładowania skilli, ale to jak kto chce.

CA

Podniebny Demon: Najważniejszy skill. Ładować ile się da, jednak uważać na regen niszczycielskiego lotu. Idealna granica to oczywiście jak najmniejsza :P (do 2s. powinno spokojnie wystarczyć), ale należy pamiętać, że przeciwnik po nalocie może zostać oszołomiony (jeśli przeżyje...), więc jest czas na ponowną aktywację. No i mamy oczywiście czary...

Moc Piekieł: Po aktywacji tego dostaniemy wręcz masakryczny dmg z lotu. Mało kto jest w stanie przeżyć takie kombo. Wszystko co znajdziecie i na zmianę z demonem, zależy co akurat wyda nam się lepsze.

Wezwanie Śmierci: No tu już mamy rzeźniczkę... Wczytać do 36. Jeśli załatwimy dość przeciwników przed użyciem lotu... Nawet najbardziej wytrzymałe bossy pokłonią się przed nami.

Macki: Po wylądowaniu i dobrej fali uderzeniowej wszyscy wokół powinni paść. Jeśli ktoś miał to (nie)szczęście nie zginąć szybko razem z innymi... Ładujemy wszystko co znajdziemy.

Chór Piekieł: Używać po wylądowaniu i kiedy akurat nie mamy możliwości użyć lotu. Dobrze rozwinięte daje radę. Jak macki.

Piekielny Dysk/Strażnik Płomienia: Po namyśle postanowiłem dodać ten CA. Daje dobry dmg, a w PvP jest wręcz niezbędny. Nie dawać jednak więcej niż się samemu znajdzie, no, chyba że ktoś się uprze.

Wiem, wiem. Jest 6 CA. Zaraz wytłumaczę.

Układy

1x Podniebny Demon: Jeśli uznamy że nie ładuje się dość szybko aktywujemy z układu. Trza zastąpić jedną z aur (do wyboru, najlepiej ta która ma najdłuższy czas trwania). Można, ale nie trzeba. W następnym układzie i tak mamy Podniebnego Demona.

1x Moc Piekieł, 1x Macki, 1x Wezwanie Śmierci, 1x Podniebny Demon: Jeśli komuś nie pasuje regen powyższej czwórki niech aktywuje wszystko z tego układu. No i tak jest chyba wygodniej, prawda? ;p

4x Piekielny Dysk/Strażnik Płomienia: Niezbędnik w PvP i na bossy. Mieć 4 Piekielne Dyski lub Strażników Płomienia to jest dopiero coś :P UWAGA!! Nieprzetestowane. Jak kto chce to niech spróbuje.

Ekwipunek

Hełm: Diadem Pandory.

Zbroja: Obrońca Kleb-Dracada lub Ciało Dralkciba, choć może być praktycznie każda.

Naramienniki: Podpora Kleb-Dracada.

Ramiona: Męskie Ramiona Draelokka.

Rękawice: Szpony Dralkciba.

Pas: Wiązania Pandory, lub Śmiertelny Uścisk Draelokka.

Nagolenniki: Pośpiech Kleb-Dracada lub Nogawice Taelona.

Buty: Szybkie Stopy Draelokka lub Szponiaste Buty Dralkciba.

Broń: Zależy. Jak kto wziął władanie którąś z broni to bierze cały zestaw (nie trzeba tłumaczyć?). W innym przypadku znajdźcie se jakąś fajną broń, np. któryś z zestawu demonicy, czyli Katowski Miecz Taelona lub Kolec Dralkciba.

Tarcza: Jak ktoś wziął jednoręczną broń. Z zestawów mamy tylko Ochrona Dralkciba. Jak kto coś lepszego znajdzie to proszę bardzo.

Strategia Walki

Prosta jak konstrukcja cepa. Aktywujemy wszystkie aury (jak można to z układu) + Piekielny Dysk/Strażnik Płomienia z układu i lecimy wokół, by zebrać jak największą grupkę wrogów. Kiedy uznamy że wystarczy, pikujemy w dół na jednego z przeciwników. Fala uderzenia i obrażenia powinny powalić wszystkich wokół, a przynajmniej poważnie osłabić. Jak wszyscy wokół padli a ktoś jeszcze żyje dobiją go Macki i Chór Piekieł. Jak wszyscy wokół jakimś cudem żyją aktywujemy Chór Piekieł i bijemy mieczem. Wyrastające z martwych przeciwników Macki dokończą dzieła.

Na PvP nie testowałem (mam Sacred z CDA...), ale zasada jak wyżej: aury (wszystkie z układów), czekamy na odpowiedni moment i pikujemy na przeciwnika. Jak oszołomienie wejdzie to jest już nasz. Chór Piekieł i dyski/strażnik dokończą dzieła.

Pytania i ze dwa słowa wyjaśnienia

Pewnie ktoś się zastanowi po kiego bierzemy Medytację, skoro i tak większość dajemy z Układu. A no po to, gdyby wcześniej któraś z aur się skończyła. Po prostu ją odtwarzamy, jeśli nie mamy możliwości ponownie aktywować układ. No i Chór Piekieł też musi mieć jako-taką regenerację.

Dlaczego nie dwie bronie? A ja się pytam: PO KIEGO GRZYBA W NIE DAWAĆ?! I tak będziemy uderzać od święta (tylko na niższym lvl, kiedy nie mamy odpowiednio rozwiniętej naszej podopiecznej), a + do obrony się przyda, zwłaszcza na łuczników.

A dlaczego lepsza od innych demonic? Demon Walki nie daje rady na wyższych poziomach (według mnie, jak kto ma inne zdanie to proszę o wytłumaczenie). Energii na wyższych nawet, nawet, ale nigdy go nie lubiłem :P Trutki, bo od razu zabija przeciwnika. Ognia, podobnie jak wyżej, a atak demona (podobnie jak energii) chwilę się rzuca.

Wiem, że ta Demonka pochłania naprawdę sporo run, ale sam, grając od 1 lvl na srebrze, nie spotkałem się z NIKIM kto byłby dla niej zagrożeniem. Polecam ją z całego serca. Wszelkie pytania/zażalenia/pochwały/bomby (niepotrzebne skreślić) pisać właśnie tutaj. Z chęcią posłucham wszelkiej krytyki.

Moja pierwsza strategia. Więc z całego serca błagam...

BĄDŹCIE BEZLITOŚNI!! :diablo:
 
 
Yassamet 



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: 2.40
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 28
Dołączyła: 04 Lip 2009
Posty: 90
Wysłany: 2009-07-04, 21:04   

Hmm.. No ciekawie to zrobiłeś. W sumie mam inną strategię. Moja polega na uderzaniu w tylko 4 runy: lot, strażnik, dysk i macki. Ciekawi mnie, jak to wygląda, "krążenie" po polu, wybijając wszystkich. Dla mnie 2 bronie, to niezbędnik, bo tarcza, to zwykły kawał blachy, a łucznicy i tak nigdy nie umieją w nią trafić. No cóż, graj dalej. Ja się dopiero rozwijam, biorąc pod uwagę, że na kampanii Arkandia (którą przechodzę już drugi raz) najwyższą wartością EXP dają mi ogniste trolle: 500 PD. Jest fajnie, a level: 45.
_____________________________________________________________________
Konto odświeżone po wielu latach. Na poprzednie posty proszę nie patrzeć. Do społeczności powoli wracam.
 
  My status
 
Max91 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 85
Wysłany: 2009-07-07, 12:01   

Skoro bezlitośni, to proszę.
Cytat:
PO KIEGO GRZYBA W NIE DAWAĆ?!

chociażby po to ażeby móc użyć np. 2 sztyletów dających bonusy regeneracyjne, prototypów miecza etc, jak nie chcesz 2 broni to dobrze jest sie zdecydowac na cokolwiek, np. bron obuchową i set gungira. Jak dalej jesteś przeciwny – zwinność z bonusami do obrony.

Cytat:
A dlaczego lepsza od innych demonic? Demon Walki nie daje rady na wyższych poziomach (według mnie, jak kto ma inne zdanie to proszę o wytłumaczenie). Energii na wyższych nawet, nawet, ale nigdy go nie lubiłem Trutki, bo od razu zabija
przeciwnika.

Na walkę żadna postać nie daje rady, bo walka w zwarciu oznacza ni mniej ni więcej konieczność oberwania, a na platynie/niobie potworki z podziemi zadają dmg 1/3 naszego HP(natarcie). Poza tym na single a szczególnie w Kampanii Ancaria wszystkie potwory są proste, nawet na silver. Zagraj w kampanie podziemia, zmienisz zdanie ;)

Cytat:
1x Moc Piekieł, 1x Macki, 1x Wezwanie Śmierci, 1x Podniebny Demon

Czy to wszystko naprawdę jest ci potrzebne? Wg starczy wezwanie albo moc+lot, mniej zachodu z rzucaniem wszystkich czarow.

A tak ogólnie, to jest hybryda.... na niewiadomo co 8) Myślę, że gdybyś się zdecydował na same dyski byłaby skuteczniejsza i wygodniejsza w korzystaniu(wezwanie i góra 2 dyski i wszystko kosisz). Dość ciężki build w użytku, ale jak kto lubi, ja wolę wygodę :D
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 33
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2062
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2009-07-09, 17:50   

Skryba, no coz moge powiedziec - strategia bardzo ladnie opisana, ale obawiam sie, ze nieskuteczna.
Na SP prawdopodobnie sprawdza sie bardzo ladnie, ale na MP, a juz na pewno na PVP bys nie przetrwal.
Taktyka zaklada zabicie wszystkiego wokol/ogluszenie ocalalych jednym ciosem. Na pojedynczym jest to mozliwe, ale na MP przeciwnicy maja o wiele wyzsze poziomy i nie zawsze zostana ogluszeni. W tym przypadku taka postac ma nikle szanse, gdyz musi polegac na calej gamie CA, co naprawde nie jest wygodne i zwyczajnie nie zdazysz sie 'obstawic' zanim cie dopadna, a walke wrecz potraktowales zupelnie po macoszemu i w przypadku obstawienia nie masz czym sie opedzac jesli 'zabraknie' ci CA.
Zas PvP - innych graczy ciezko jest ogluszyc (o tym, ze nie zabijesz ich jednym skokiem chyba wspominac nie musze), odstraszyc sie ich nie da Piekielnym Chorem, Macki tez po nic, a wystarczy niewielka odpornosc na ogien i Straznik nawet przeciwnika nie zadrapie.
Dodatkowym minusem jest fakt, ze nabrales sobie skilli regeneracyjnych i brakuje ci miejsca na wszelkie inne - to jest wlasnie glowna wada wszelkich hybryd.
Kolejna sprawa - glowny 'zywiol' ataku to fizyczne, a na to 99% potworow ma bardzo wysoka odpornosc, wiec im wyzszy poziom tym nizsze obrazenia bedziesz zadawal.

Ogolnie taktyka fajna, ale tylko i wylacznie na SP.
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
T3rr0 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Dołączył: 04 Cze 2010
Posty: 4
Skąd: NowaRuda
Wysłany: 2010-06-04, 11:30   

Hmm ładne skorzystam z tego builda. kiedyś tam. ;p
_____________________________________________________________________
Sacred Under World RzĄdZi!i!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 13