logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Driada - klasyczna trójaspektówka
Autor Wiadomość
marrog 
S2 Veteran



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Zakon Ciemności
Wersja gry S2: 2.43
Klan S2: Zakon Ciemności
Platforma S2: PC
Wiek: 30
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 363
Skąd: Żagań
Wysłany: 2010-11-27, 21:04   Driada - klasyczna trójaspektówka

Na początek dość istotna informacja: build [b]nie był testowany w dodatku Władca smoków[/b]. Jak sama nazwa wskazuje jest to build na driadę, która używa wszystkich trzech aspektów. Testowałem już ją na różne strategie, ale ponieważ lubię hybrydy, ten spodobał mi się najbardziej bo mimo tego, że są one słabsze, mnie gra się znakomicie (nawet na poziomie niobowym spisuje się świetnie). Taka driada to połączenie magii i walki z dystansu, tak, że na różne style gry będzie odpowiednia. Oczywiście na późniejszych poziomach bo na początku - jak zawsze - za dobra to nie jest i musimy opierać się głównie na aspekcie Zmiennej Łowczyni :)

[size=20]Atrybuty[/size]

[b]Witalność[/b] - chyba najbardziej przydatny atrybut. Punktów życia nigdy za wiele, dlatego tylko w to należy dodawać punkty w celu zwiększenia HP i jego regenu.


[size=20]Umiejętności[/size]

1. [b]Skupienie Zmiennej Łowczyni[/b] - dla ulepszeń sztuk walki aspektu Łowczyni, jak i dla zmniejszenia regenu CA
2. [b]Wiedza o taktyce[/b] - "must have" - większe obrażenia od broni i zwiększona szansa na ciosy krytyczne. Ponadto daje nam punkty ulepszeń dla aspektu Łowczyni.
3. [b]Bitewny refleks[/b] - mamy lepsze uniki i otrzymujemy mniej krytycznych ciosów. Bierzemy przede wszystkim by odblokować Wiedzę o pancerzu
4. [b]Wiedza o pancerzu[/b] - podstawa każdej postaci: nie obciąża naszej postaci w regenie CA i prędkości ruchu. Mamy także większy % pancerza
5. [b]Skupienie Magii Natury[/b] - bierzemy początkowo dla ulepszenia Starożytnej Kory. Na wyższych poziomach przyda nam się bardziej, ponieważ częściej będziemy używać CA Magii Natury
6. [b]Koncentracja[/b] - obowiązkowy skill: zmniejsza regenerację CA i możemy używać do 2 wzmocnień
7. [b]Broń strzelecka[/b] - większy atak i prędkość ataku
8. [b]Wiedza o Magii Natury[/b] - daje dużo większą premię dla sztuk walki tego aspektu, głównie dla Starożytnej Kory
9. [b]Skupienie Kabalistycznego Voodoo[/b] - początkowo głównie dla pełnego ulepszenia Czarnej Klątwy (9 punktów).
10. [b]Kondycja[/b] - dzięki niej wytrzymamy więcej ciosów i szybciej odzyskamy utracone HP (po 75 poziomie umiejki)

Powyższe umiejętności maksujemy następująco: Wiedza o taktyce, Wiedza o Magii Natury, Skupienie Zmiennej Łowczyni (jako pierwsze trzy mistrzostwa na 75 poziomie postaci), potem Koncentracja, Skupienie Magii Natury i Skupienie Kabalistycznego Voodoo. Na koniec Broń strzelecka, Wiedza o pancerzu i Bitewny refleks.

[size=20]Sztuki walki[/size]

[b][size=15][color=#00A000][u]Zmienna Łowczyni[/u][/color][/size][/b]

[color=#00A000]Niszczące Uderzenie[/color] - do pozbywania się pojedynczych przeciwników. Regen minimum 0.6s. Ulepszamy następująco:
• [i][u]Perforacja[/u][/i] - w zasadzie jest to szansa na otwartą ranę, ale na pewno lepsze to niż [i]Zatrucie [/i], ponieważ wtedy będziemy zadawać tylko obrażenia od trutki - żywioł wkuty w broń nie wpłynie na to CA.
• [i][u]Pęknięcie[/u][/i] - lepiej zadać większe obrażenia przeciwnikowi ignorując jego pancerz, natomiast to drugie ulepszenie jak na moje oko nie działa.
• [i][u]Podwójny strzał[/u][/i] - podwójne obrażenia

[color=#00A000]Nagłe Natarcie[/color] - żaden pojedynczy mob nie przeżyje pełnej salwy, na bossach także przydatne. Regen najlepiej trzymać na 0.5s, ale nie może przekroczyć 0.8 sekund. Ulepszenia:
• [i][u]Przeładowanie[/u][/i] - więcej pocisków: na 50 poziomie sztuki mamy 5 strzałów
• [i][u]Odepchnięcie[/u][/i] - obrażenia rozłożone w czasie są zbyt słabe, dlatego bierzemy ten bonus
• [i][u]Rotacja[/u][/i] - to chyba nie wymaga tłumaczenia

[color=#00A000]Leśny Lot[/color] - dla szybkiego przemieszczania się, coś a'la teleportacja. Regen dowolny (bo zawsze niski jest, pomijając odnawianie :P ) i ulepszamy tak:
• [i][u]Korzenie[/u][/i] - od leczenia to są inne czary, więc to ulepszenie bardziej się przyda
• [i][u]Ekspert[/u][/i] - zamiast 20s, czekamy 10s (i z każdym poziomem jeszcze mniej) na ponowne użycie
• [i][u]Ucieczka[/u][/i] - przyda się, gdy jakiś złośliwy "zakorzeniacz" unieruchomi nas

[color=#00A000]Piaskowy Diabeł[/color] - ulepszamy na końcu bo zawsze zostaje jakiś punkt z wiedzy i skupienia na 75 poziomie. W zasadzie najmniej używalne CA, ale niekiedy bywa przydatne. Regen nie powinien przekraczać czasu trwania (chociaż dopuszczalne max 4s). Ulepszenia:
• [i][u]Odnowienie[/u][/i] - im mniejszy regen tym szybciej użyjemy drugi raz
• [i][u]Tarcza zaklęć[/u][/i] - czyli szansa na blok czaru. Driada jest podatna na magię, więc musimy się jakoś na nią uodpornić.
• [i][u]Rozrzut[/u][/i] - bo od zadawania obrażeń jesteśmy my

[color=#00A000]Złowieszczy Drapieżnik (Wzmocnienie)[/color] - niezbędny buff dla łuczniczki. Ładujemy run ile wlezie, a ulepszamy następująco:
• [i][u]Sokole oko[/u][/i] - większa ilość krytyków to więcej obrażeń
• [i][u]Strzał mierzony[/u][/i] - znacznie zmniejsza szansę przeciwnika na uniknięcie naszych ataków, więc mamy gwarantowane trafienie
• [i][u]Łowiecka koncentracja[/u][/i] - mniejszy regen sztuk walki zawsze się przyda

[b][size=15][color=#8000FF][u]Kabalistyczne Voodoo[/u][/color][/size][/b]

[color=#8000FF]Żmijowa choroba[/color] - co niektórzy pewnie pamiętają ten czar, który przed patchami sprawiał, że Driada była najszybciej expiacą postacią. Większość z niego zrezygnowała, kiedy ów błąd naprawiono, ale wnioskując po testach tego CA, nie do końca naprawili związanego z nim buga (bardzo duży obszar działania). Na wyższych poziomach daje podobny efekt (lecz już nie taki sam), ale używamy go, gdy osiągniemy co najmniej 60 poziom. Dzięki samej Żmijowej możemy szybko wbić poziom. Jedyna wada tego CA to to, że nie jest łatwo zebrać tego, co wypadło z mobków - zasięg tego CA potrafi być powalający zabijając wszystkich wrogów nawet w miejscu spawnu, czyli bardzo daleko od nas. Im wyższy poziom Choroby, tym staje się lepsza, ponieważ ma większą redukcję punktów życia potworów, a więc szybciej giną. Na regenerację nie będziemy musieli zwracać uwagi, jeśli czar będzie skuteczny - wtedy używamy Choroby raz na cały czas. Teraz kolej na ulepszenia:
• [i][u]Nawrót[/u][/i] - większy czas trwania to większe prawdopodobieństwo zarażenia
• [i][u]Rozniesienie[/u][/i] - dzięki temu zarazimy wszystkie typy potworów (pomijając mobki typu "Nieumarły" i "Energia") bez konieczności posiadania skurzonej głowy
• [i][u]Zanieczyszczenie[/u][/i] - bez większego zasięgu nie osiągniemy efektu w postaci całej zarażonej okolicy

[color=#8000FF]Czarna Klątwa[/color] - typowy osłabiacz. Używamy głównie na bossach. Regen nie może przekroczyć czasu trwania. Ulepszenia:
• [i][u]Łowca głów[/u][/i] - na dłuższą metę nie przyda się nam zmniejszenie fizycznego pancerza wroga (będziemy zadawać obrażenia niemalże od samego żywiołu), natomiast żółte/unikatowe skurczone głowy tak
• [i][u]Przedłużenie[/u][/i] - zawsze warto przedłużyć osłabiający efekt
• [i][u]Rozproszenie[/u][/i] - przydatne zarówno na niektórych bossach (mobkach także), jak i na PvP - wyłącza wszelkie wzmocnienia przy każdym użyciu

[color=#8000FF]Dogorywająca wrogość (Wzmocnienie)[/color] - używamy po osiągnięciu mistrzostwa Koncentracji. Przydatne CA gdy chcemy gdzieś urwać się na chwilę od komputera (i nie tylko!), a nie będzie miał kto pozbywać się "kleszczy" - nasz pomocnik odwala wtedy całą robotę za nas :P Bardzo istotne będą tu żółte skurczone głowy: najbardziej przydatne to skurczona głowa owada, smoka (obie możemy mieć [u]tylko[/u] z bossów typu "Insekt" i "Smok", a więc trzeba się trochę napracować by je zdobyć) oraz człowieka, wystarczy zwykła biała. Co prawda ma niższą prędkość ataku i ruchu, ale dmg ma kosmiczne - na 265 poziomie zadaje około 60 tysięcy obrażeń (ponad dwa razy więcej niż pozostałe duchy)! Zwiększamy poziom CA tak, by poziom ducha był przynajmniej 2x większy od naszego. Teraz czas na ulepszenia:
• [i][u]Zajadłość[/u][/i] - na wyższych poziomach i tak będzie nie do pokonania, więc premia do obrażeń jest bardziej użyteczna
• [i][u]Uniesienie[/u][/i] - zamiast szansy na skurczona głowę, którą mamy w Klątwie; poziom pomocnika jest tu istotny, dlatego zwiększamy mu poziom
• [i][u]Adrenalina[/u][/i] - większa prędkość ataku czyni naszego duszka bardziej niebezpiecznego dla wrogów

[b][size=15][color=#40C0E0][u]Magia Natury[/u][/color][/size][/b]

[color=#40C0E0]Ziemne włócznie[/color] - także na wyższych poziomach używamy tylko na bossy wraz z Bystrym umysłem. Na odpowiednim poziomie ta kombinacja czarów jest zabójcza dla większości bossów - nawet na 1 cios możemy pokonać głównego przeciwnika. Poziom czaru zwiększamy tak, by nie przekraczał 2s regenu (ale nie runami - [u]tylko bonusy[/u] ze względu na niższą karę do regeneracji na poziom - z run jest większa). Do 16 poziomu czaru nie będzie większych zmian co do obrażeń, ale dalej znacznie będą się zwiększać. Ulepszenia:
• [i][u]Ciernie[/u][/i] - im więcej cierni mamy, tym szybciej ubijemy bossa
• [i][u]Żądła[/u][/i] - czyli więcej obrażeń od każdej włóczni
• [i][u]Przypalenie[/u][/i] - to samo z różnicą, że będą to obrażenia od żywiołu

[color=#40C0E0]Splątane pnącze[/color] - sztuka walki także przydatna na bossach, ponieważ na pewien czas utrzymujemy dystans od niego. Prawidłowa regeneracja nie powinna być większa niż czas trwania. Czar z tego aspektu ulepszamy jako ostatnie:
• [i][u]Plątanina[/u][/i] - im dłużej wróg będzie zaplątany, tym lepiej
• [i][u]Pogorszenie[/u][/i] - od zadawania dmg mamy co innego, dlatego lepiej zredukować szansę wroga na trafienie nas
• [i][u]Wtargnięcie[/u][/i] - niekoniecznie trzeba dawać to ulepszenie, ale gdy komuś zachce się użyć Pnącza na zwykłym expieniu, niech weźmie to

[color=#40C0E0]Dotyk złotej polany[/color] - potężne CA leczące. Na pewny czas zapewnia nam nietykalność, ponieważ regeneruje nam gigantyczną ilość HP. Przydatne przede wszystkim na bossach. Regeneracja musi być mniej-więcej taka sama, co czas trwania. Ulepszenia:
• [i][u]Przepływ[/u][/i] - większa regeneracja PŻ na czas trwania sztuki
• [i][u]Przyjaźń[/u][/i] - z moich obserwacji wynika, że zwiększona Siła Woli nie zmniejsza obrażeń od czarów, a zmniejsza tylko czas trwania efektów (obrażenia w czasie), z czym da się przeżyć. Natomiast przyda się nam leczenie naszego kompana i niektórych NPC przy robieniu questów.
• [i][u]Staranność[/u][/i] - im dłużej tym lepiej

[color=#40C0E0]Bystry umysł[/color] - to dzięki temu pozbywamy się bossa w niecałą sekundę, ponieważ daje nam potężny bonus do Inteligencji, a z tego do obrażeń od czarów, głównie Ziemnych włóczni. Regeneracją nie musimy się przejmować, więc ładujemy run w to CA ile się da. Poza tym buffa musimy ulepszyć tak:
• [i][u]Biegłość[/u][/i] - gdy Bystry umysł podniesiemy do wysokiego poziomu, nawet bez jednego bonusu do inteligencji szybko poradzimy sobie z paskudztwem, a tak szybciej będziemy mogli użyć bo czasami znajdzie się coś, co przerwie nam czas rzucenia czaru
• [i][u]Wnikliwość[/u][/i] - chociaż jedna dodatkowa, znaczna premia do Inteligencji musi być
• [i][u]Lekkość[/u][/i] - mniejszy regen to klucz do sukcesu

[color=#40C0E0]Starożytna kora (Wzmocnienie)[/color] - obowiązkowe wzmocnienie, "życie" naszej Driady. Bez tego daleko nie zajdziemy, ponieważ ten buff sprawia, że postać staje się pancerna, ma zwiększoną regenerację punktów życia i zapewnia nam odbijanie obrażeń wręcz. Maksujemy na tyle, ile nas stać
• [i][u]Dzikość[/u][/i] - większa ilość pancerza nam nie zaszkodzi
• [i][u]Odwrócenie[/u][/i] - czyli wróg rani samego siebie
• [i][u]Pokrzepienie[/u][/i] - zwiększone leczenie z Kory, a więc miksturki leczące możemy odstawić na bok. Ewentualnie może być 1 stack (20 miksturek), gdy zdarzy się jakaś nieprzyjemna sytuacja :)


[size=20]Uzbrojenie[/size]

Broń - Szybki łuk z kości smoka, W Dziesiątkę, Nemezis Smoków (bądź inne łuki z jakimiś dobrymi modyfikatorami). Przydatne są też shurikeny ze złotym (nie żółtym bo większość myli te dwa bonusy) modyfikatorem do wysysania życia - użyteczne na wrogach mających dużo HP, najbardziej więc na bossach. Warto oczywiście zakuć broń w odpowiednie żywioły - najlepiej sprawdza się lód i ogień, choć na niektóre bossy, np. Władca Trucizn, Władca Ziemi, warto użyć czegoś zakutego na magię, ponieważ mają niewrażliwość na wszelkie obrażenia z wyjątkiem właśnie magii, przy okazji obniża jego atrybuty). Trucizna jest nam zbędna, ponieważ prawie wszystkie moby mają na nią odporność.
Jeśli natomiast będziemy chcieli użyć magii, przydatne mogą być bronie typu Klątwa Tinwory, Tajemnica Nlovae, Excalibran czy Szaleńczy Gniew (opcjonalnie, dla większego expa).

Tarcze (gdy zdecydujemy zabrać się za bossa) - Obrońca Stalworta, Tarcza Zwierciadeł (opcjonalnie, dla większego expa)

Sety - hełm z zestawu Słońce'Meho (ewentualnie Zew Lasu), zbroja z Kosmyków Czasu, naramienniki z Zewu Lasu (ew. Liści i gałęzi), nagolenniki Meho, szarfa Daerwaina, buty Detei oraz naręczaki Meho


[size=20]Modyfikatory[/size]

• Wszystkie umiejętności +x - praktycznie wszystko nam polepsza, dlatego wkuwamy tego jak najwięcej. Wskazane także łączenie tego modyfikatora z innymi, na przykład amulet +all z +zabójcze
• Wszystkie sztuki walki +x - obowiązkowy - runami starajmy się nie zwiększać poziomu CA tylko zwiększać go bonusami do sztuk walki (powtarzam, że wtedy regen zwiększa się w mniejszym stopniu niż po dodaniu runy)
• Poziom zabójczego uderzenia przeciwnika +x% - bonus, który podwaja nam obrażenia (więcej informacji o zabójczym tu) zarówno od czarów (nie działa w dodatku Władca Smoków) jak i broni
• Szansa przeciwnika na uniknięcie ciosu oraz szansa na to, że przeciwnicy nie unikną ataków - wkuwamy tyle, kiedy odczujemy, że za często nie trafiamy (minimum 100% trafienia w jakiegokolwiek moba czy bossa)


[size=20]Wierzchowiec specjalny[/size]

[color=green][size=15]Zielony[/size][/color] (zmniejszenie regenu aspektu Zmiennej Łowczyni)


[size=20]Taktyka gry[/size]

To żadna filozofia jeśli chodzi o używanie aspektu Zmiennej Łowczyni na zwykłym expieniu, ale warto dodać, że wbijanie poziomów przyjdzie łatwo jeśli mamy niski regen Niszczącego uderzenia i Nagłego natarcia - wtedy oba CA używamy praktycznie bez przerwy ubijając moby bardzo szybko. Jeśli natomiast chcemy podexpić się Żmijową Chorobą, idziemy na pustynię (najlepiej od zachodu - Turbaku), zakładamy skurczoną głowę owada (większa szansa na zarażenie), tarczę i broń z bonusami do sztuk walki. Później zbieramy grupkę skarabeuszy, rzucamy na jednego z nich Chorobę i idziemy dalej, zbierając ze sobą mobki i tak praktycznie przez cały czas dostając po drodze całkiem sporego expa. Można też próbować na innych terenach, gdzie potworów nie brakuje.
Inaczej ma się sprawa z bossami. Możemy wybrać dwie opcje ich ubicia: albo czarami, albo bronią strzelecką. Gdy zdecydujemy się ubić bossa samymi czarami, unieruchamiamy go Splątanym pnączem, "odpalamy" Bystry umysł i kosimy skubańca Ziemnymi włóczniami. W przypadku jakichś cięższych bossów włączamy dodatkowo Dotyk złotej polany jako zabezpieczenie przed nagłą utratą życia. Jeśli jednak chcemy pobawić się strzelaniem, warto wziąć ze sobą shuriken z % wysysaniem życia i jakąś tarczą (jeśli tego nie mamy, używamy już samego łuku). Dobieramy rodzaj skurczonej głowy do typu bossa, używamy na nim Czarnej Klątwy (ze skurczona głową daje większy efekt), podchodzimy najbliżej jak się da i używamy wielokrotnie Nagłego Natarcia - wtedy dość szybko pokonamy go. Dodatkowo jeśli jest taka potrzeba, używamy Piaskowego diabła dla lepszych uników.


[size=20]Gdzie expić?[/size]

• od 1 do 8 poziomu - koboldy
• od 8 do 15 poziomu - teren ludzi, najlepiej Grunwald
• od 15 do 18 poziomu - orki
• od 18 do 25 poziomu - bagna lub pustynia
• od 25 poziomu i wyżej - dżungla, wyspa driad i pustkowia


[size=20]Materiały dodatkowe[/size]

Zmijowa Choroba #1
Żmijowa Choroba #2
Driada-magiczka i Bezimienni Strażnicy


Jeśli macie jakieś pytania, zastrzeżenia bądź coś pominąłem to pisać - będę starał się uzupełniać luki. Mam nadzieję, że ten build przyniesie Wam tyle przyjemności, co mi ;)
_____________________________________________________________________
Kiedy spierasz się z głupcem, upewnij się, że on nie robi tego samego.

[img]http://miniprofile.x...arrog.png[/img]

[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [color=red]Piżem pobrafnie po polzkó[/color]
Ostatnio zmieniony przez marrog 2011-03-18, 14:20, w całości zmieniany 7 razy  
 
 
Tidi 



Wersja gry S1: Classic: 1.66
Wersja gry S2: Nie mam gry
Dołączył: 24 Lis 2010
Posty: 10
Skąd: Kontener
Ostrzeżeń:
 2/7/9
Wysłany: 2010-11-27, 21:21   

oo piękny poradnik! kumpel który ma Sacreda 2 chwali ten poradnik i dziękuje że fajnie opisane ;)
  My status
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 32
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2061
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2010-11-29, 19:38   

Jedna rzecz - jak to opakować?
Znaczy combosy. Bo wziąłeś tyle CA, że zakladam, że masz zamiar to 'pokombinować'. Dla potomności jeszcze opisz, jak ;)

A co do zasięgu i zbierania dropu - też ostatnio mam z tym problem łuczniczką, kiedy te wszystkie strzały latają hurtowo dookoła, to na dobrą sprawę, nie wiem, kogo trafiam xD
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Traken 


Wersja gry S1: Classic: 1.66
Wersja gry S2: 2.34
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 60
Wysłany: 2010-11-29, 19:48   

Combosów pewnie nie ma, expisz sobie jak chcesz, nudzi ci się jakieś CA, dobierasz inne, którym teraz wolisz pograć. W sumie to co za problem to zmienić :P
 
 
marrog 
S2 Veteran



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Zakon Ciemności
Wersja gry S2: 2.43
Klan S2: Zakon Ciemności
Platforma S2: PC
Wiek: 30
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 363
Skąd: Żagań
Wysłany: 2010-11-29, 21:45   

Wszystkie comba mam puste bo gdybym rzeczywiście bawił się w kombinacje, niezbędna byłaby do tego Dyscyplina bitewna, ale myślę, że driada ich nie potrzebuje bo zresztą ciężko ułożyć u niej coś skutecznego. Sam skill służyłby do zwiększenia obrażeń wszystkich sztuk walki, co daje spore różnice niż bez tej umiejki, ale niestety tego nie udało mi się już wepchać :P Jak zresztą pisze [b]Traken[/b], gdy expię czym innym niż łukiem/bronia strzelecką, po prostu zamieniam sobie CA Zmiennej Łowczyni (brakuje mi tylko tego piątego miejsca na sztuki walki, ale to problem jedynie w FA :P ) na te z pozostałych aspektów. Mnie osobiście nie przeszkadza taki misz-masz, ale nie wiem co na to inni. Zresztą przy hybrydzie nie da rady tylu sztuk walki ogarnąć na raz, nawet w combosach bo to nie to, co przy normalnym używaniu, dlatego trzeba bawić się w zamienianie ;p
_____________________________________________________________________
Kiedy spierasz się z głupcem, upewnij się, że on nie robi tego samego.

[img]http://miniprofile.x...arrog.png[/img]

[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [color=red]Piżem pobrafnie po polzkó[/color]
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 32
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2061
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2010-11-30, 13:16   

[quote="marrog"]niezbędna byłaby do tego Dyscyplina bitewna[/quote]
Aż tak to nie :P Mam u paru postaci combosy i są ok i bez Dyscypliny.
[quote="marrog"]dlatego trzeba bawić się w zamienianie[/quote]
No chyba, że tak.
No to niezły b...ałagan xD
W zasadzie moja jest trójaspektowa, ale atakuje głównie łukiem, więc nie potrzebuje tylu CA. W tym chyba bym się zamotała xD
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 14