logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kalia
2010-02-21, 18:22
Driada na Magię Natury
Autor Wiadomość
Traken 


Wersja gry S1: Classic: 1.66
Wersja gry S2: 2.34
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 60
Wysłany: 2010-02-21, 14:23   Driada na Magię Natury

[center][img]http://www.sacred-legends.de/images/banner/Dryade_logo.gif[/img] [/center]

Witam wszystkich. Chciałem zaprezentować mój build driady na Magię Natury, dobrze się nią gra, więc postanowiłem wszystko dokładnie opisać.

[size=18]Atrybuty:[/size] [img]http://i241.photobucket.com/albums/ff165/SacredWiki/Sacred_2/Att/vitality.gif[/img] Witalność (Inteligencję i Wytrzymałość daje nam Bystry Umysł, Siłę Woli Dotyk Złotej Polany, Zręczność nam niepotrzebna, częściowo daje nam to Starożytna Kora, a Siła jest nam zbędna)

[size=18]Umiejętności:[/size]
1.[img]http://i241.photobucket.com/albums/ff165/SacredWiki/Sacred_2/Skills/natureweaverlore.gif[/img] Wiedza o Magii Natury - większe obrażenia, szybkość, szansa na krytyki, większy pancerz z kory, leczenie, więcej inteligencji/po mistrzostwie mamy większe bonusy (dajemy do 75 punktów).
2.[img]http://i241.photobucket.com/albums/ff165/SacredWiki/Sacred_2/Skills/natureweaverfocus.gif[/img] Skupienie Magii Natury - mniejsza regeneracja i większy poziom CA/po mistrzostwie mamy większe bonusy (dajemy do 75 punktów).
3.[img]http://i241.photobucket.com/albums/ff165/SacredWiki/Sacred_2/Skills/ancientmagic.gif[/img] Starożytna Magia - większe obrażenia/ mniejsza niewrażliwość na nasze CA (dajemy do 75 punktów).
4.[img]http://i241.photobucket.com/albums/ff165/SacredWiki/Sacred_2/Skills/concentration.gif[/img] Koncentracja - mniejsza regeneracja/większe bonusy (dajemy do 75 punktów).
5.[img]http://i241.photobucket.com/albums/ff165/SacredWiki/Sacred_2/Skills/combatreflexes.gif[/img] Bitewny Refleks - mniejsza szansa na trafienie nas bronią i zadanie ciosu krytycznego/większe bonusy (dajemy do 75 punktów).
6.[img]http://i241.photobucket.com/albums/ff165/SacredWiki/Sacred_2/Skills/constitution.gif[/img] Kondycja - większa ilość punktów życia/regeneracja życia w walce (dajemy do 75 punktów).
7.[img]http://i241.photobucket.com/albums/ff165/SacredWiki/Sacred_2/Skills/armorlore.gif[/img] Wiedza o Pancerzu - mniejsza kara pancerzy i większy pancerz/po mistrzostwie mamy większe bonusy (dajemy do 75 punktów).
8.[img]http://i241.photobucket.com/albums/ff165/SacredWiki/Sacred_2/Skills/shieldlore.gif[/img] Wiedza o Tarczach - większa obrona/szansa na blokowanie ataków w walce wręcz (dajemy do 75 punktów).
9.[img]http://i241.photobucket.com/albums/ff165/SacredWiki/Sacred_2/Skills/spellresistance.gif[/img] Odporność na Czary - szansa, że czary nie zadziałają/krótsze działanie czarów czasowych (dajemy do 75 punktów).
10.[img]http://i241.photobucket.com/albums/ff165/SacredWiki/Sacred_2/Skills/combatdiscipline.gif[/img] Dyscyplina Bitewna - skraca regenerację o 10% i zwiększa obrażenia/skraca regenerację o 20% (dajemy do 75 punktów).

Najpierw pakujemy punkty w Wiedzę i Skupienie Magii Natury oraz Koncentrację. Resztę punktów dajemy w Dyscyplinę Bitewną. Gdy osiągniemy pierwsze 3 mistrzostwa, pozostałe punkty pakujemy w Dyscyplinę Bitewną aż do mistrzostwa. Gdy już je też zdobędziemy, 5 punktów umiejętności pakujemy w Odporność na Czary (bardzo przydatne dla naszej driady, efekty uziemienia lub obrażeń w czasie trwają tylko 1 sekundę, tak samo otrzymujemy obrażenia w czasie tylko raz). Później zdobywamy mistrzostwa w takiej kolejności: Starożytna Magia, Wiedza o Tarczach, Bitewny Refleks, Wiedza o Pancerzu. Gdy już osiągniemy mistrzostwa we wszystkich umiejętnościach, punkty rozdajemy według uznania.

3 Mistrzostwa - 75 lvl
4 Mistrzostwo - 78 lvl
5 Mistrzostwo - 93 lvl
6 Mistrzostwo - 108 lvl
7 Mistrzostwo - 123 lvl
8 Mistrzostwo - 138 lvl
9 Mistrzostwo - 152 lvl
10 Mistrzostwo - 167 lvl

[size=18]Sztuki Walki:[/size]
[img]http://i241.photobucket.com/albums/ff165/SacredWiki/Sacred_2/CombatArts/Dryad/Gods_Char_Diff_CAs_180.gif[/img]
[color=cyan]Starożytna Kora[/color] (Wzmocnienie) - daje nam pancerz oraz leczenie, jedyne co nam może utrudniać grę, to zmniejszenie odporności na ogień; po mistrzostwie Wiedzy i Skupienia Magii Natury, daje nam sporą premię do leczenia i pancerza (przy maksowaniu daje powyżej 1000/s leczenia i 800% do pancerza); im wyższy lvl buffa, tym bardziej nasza driada staje się mocniejsza (większy pancerz = mniejsze obrażenia, a z każdym lvlem rośnie leczenie, co nam daje szybsze odzyskiwanie życia); maksujemy po dwóch pierwszych mistrzostwach, można wcześniej, aby kara nie przekraczała 20-30%.
Ulepszamy jako pierwsze CA.

Ulepszenia:
•Dzikość - z każdym lvlem mamy większą premię do pancerza.
•Odwrócenie - na wyższych lvlach dobrze odbija wszystkie ataki.
•Pokrzepienie - mamy większe leczenie.

[img]http://i241.photobucket.com/albums/ff165/SacredWiki/Sacred_2/CombatArts/Dryad/Gods_Char_Diff_CAs_178.gif[/img]
[color=cyan]Bystry Umysł[/color] - idealne CA na bossy i czempiony, skraca nam regenerację i zwiększa obrażenia ( po mistrzostwie Wiedzy i Skupienia Magii Natury daje nam spory bonus do inteligencji, ok 10 000, co zwiększa obrażenia od Ziemnych Włóczni o kilka tysięcy). Pakujemy w to runy ile się da. Dajemy w jedną kombinację.
Ulepszamy jako drugie CA.

Ulepszenia:
•Bystrość - skraca nam regenerację, a z każdą kolejną runą skraca coraz bardziej. Tak na 115 lvlu tego CA czeka się po użyciu 9 sekund na ponowne użycie (czas trwania 21 sekund, odnowa 30 sekund). Dzięki temu będziemy mogli expić z Bystrym Umysłem.
•Wnikliwość - zwiększenie inteligencji, czy obrażeń.
•Lekkość - daje nam większy bonus do skracania regeneracji innych CA, nie warto brać drugiego ulepszenia, ponieważ i tak maksymalna prędkość wykonywania to 150% co szybko osiągniemy.

[img]http://i241.photobucket.com/albums/ff165/SacredWiki/Sacred_2/CombatArts/Dryad/Gods_Char_Diff_CAs_149.gif[/img]
[color=cyan]Dotyk Złotej Polany[/color] - daje nam spory bonus do regeneracji punktów życia, a po 2 ulepszeniu także bonus do Siły Woli ( po mistrzostwie Wiedzy i Skupienia Magii Natury mamy leczenie powyżej 10 000/s, czas trwania 12 sekund, a odnowa 7 sekund, do tego spory bonus do siły woli, ok. 8 000). Pakujemy w to runy ile się da. Dajemy w jedną kombinację.
Ulepszamy jako trzecie CA.

Ulepszenia:
•Przepływ - bonus do regeneracji punktów życia, a z każdym lvlem mamy coraz więcej.
•Wytrwałość - bonus do Siły Woli, zmniejsza obrażenia czarów.
•Staranność - dzięki temu trwanie tego CA będzie dłuższe niż regeneracja, czyli możemy korzystać z tego cały czas.

[img]http://i241.photobucket.com/albums/ff165/SacredWiki/Sacred_2/CombatArts/Dryad/Gods_Char_Diff_CAs_146.gif[/img]
[color=cyan]Ziemne Włócznie[/color] - używamy ich na bossach ( na wyższych lvlach można nimi expić, polecam bagna, dużo ich trafia, mamy również odporność na trucizny); z Bystrym Umysłem osiągają spore obrażenia ( tak po mistrzostwach rośnie do ok. 20000); dajemy w to tylko 1 runę, ponieważ z każdą następną maleje ich zasięg, a także obrażenia z Bystrym Umysłem. Po 16 lvlu tego CA obrażenia z Bystrym Umysłem znowu rosną, dlatego nie pakujemy w to run, tylko korzystamy z bonusów do zwiększenia poziomu. Dajemy w jedną kombinację.
Ulepszamy jako czwarte CA.

Ulepszenia:
•Ciernie - dodaje nam więcej włóczni, czyli zwiększają się nasze szanse na większą ilość trafień.
•Żądła - zwiększa nam fizyczne obrażenia włóczni.
•Przypalenie - dodaje nam obrażenia od ognia.

[img]http://i241.photobucket.com/albums/ff165/SacredWiki/Sacred_2/CombatArts/Dryad/Gods_Char_Diff_CAs_138.gif[/img]
[color=cyan]Splątane Pnącze[/color] - używamy na bossach, ciężko trafić Ziemnymi Włóczniami, więc przytrzymujemy wroga i załatwiamy od razu ( z Bystrym Umysłem osiąga nawet dobre obrażenia, przy czym używając tego czaru kilka razy na jednym przeciwniku, osiągamy ładne obrażenia w czasie); (można też wykorzystać to do expienia, dając większe obrażenia, dodatkowe obrażenia od ognia i do łapania większej ilości wrogów, ale nie testowałem tego) dajemy 1 runkę, można dać więcej jeśli ktoś potrzebuje. Dajemy w jedną kombinację.
Ulepszamy 1/3 ulepszeń jako piąte CA.

Ulepszenia:
•Plątanina - dłużej nam przytrzymuje przeciwnika.
•Pogorszenie - spowalnia ataki przeciwnika, co jest czasem przydatne.
•Zamiar - większa szansa na trafienia krytyczne, np. od Ziemnych Włóczni.

[img]http://i241.photobucket.com/albums/ff165/SacredWiki/Sacred_2/CombatArts/Dryad/Gods_Char_Diff_CAs_41.gif[/img]
[color=green]Złowieszczy Drapieżnik[/color] (Wzmocnienie) - używamy przy expieniu, dajemy 1 runę tylko po to, aby zwiększyło nam prędkość ataków, przy bossach wyłączmy. Od 65 lvla nie korzystamy z niego, tylko ze Starożytnej Kory. Jest nam wtedy całkowicie zbędny.

[size=18]Handlarka:[/size]

Umiejętności:
5/7/8.[img]http://i241.photobucket.com/albums/ff165/SacredWiki/Sacred_2/Skills/bargaining.gif[/img] Targowanie się - dajemy jako jedną z podanych do wyboru umiejętność, nie dając w to punktów. Dzięki temu kupujemy różne dobre bonusy takie jak. np. +X do wszystkich umiejętności. Im wyższy poziom postaci, tym większe bonusy kupujemy. Bonusy nie zależą od poziomu tej umiejętności. Oczywiście doprowadzamy do mistrzostwa, ale wtedy, kiedy tylko chcemy, jednak radzę doprowadzić to jako 4 mistrzostwo.

[size=18]Co nosić? [/size]
Tarcza - Stalwort/Tarcza Zwierciadeł
Broń - expienie łukiem lub shurikenem (na początku), gdy expimy włóczniami, bierzemy Szable Oficera/Klątwę Tinwory/Szaleńczy Gniew.
Zestawy - naramienniki z zestawu Zew Lasu, Nagolenniki Meho, pancerz i hełm z zestawu Kosmyki Czasu, a resztę z Liści i Gałęzi.

[size=18]Bonusy do wkuwania:[/size]
•+X wszystkie umiejętności - główny bonus, z nim łączymy pozostałe bonusy (np. pierścień ma bonus +5 do wszystkich umiejętności i +5 do wszystkich sztuk walki).
•+X wszystkie sztuki walki - dzięki temu mamy zwiększony poziom CA z dużo mniejszą regenerację niż z run.
•+X % do doświadczenia za przeciwnika - szybciej expimy, przydatne na niobie, ponieważ tam od pewnego poziomu (ok. 100) zamiast mieć więcej expa za przeciwnika co lvl, ten exp nam już spada.
•+X % zabójczego uderzenia przeciwnika - chodzi o to, że np. kiedy bonus wynosi 30%, to od 30% życia przeciwnika, nasze obrażenia wzrastają dwukrotnie.
•+X % szansy na skrócenie regeneracji czaru o połowę - przydatne, ponieważ mamy szansę, że po użyciu czaru, którego regeneracja wynosi 1,4s, będziemy mieli następnie regenerację 0,7s.

Ogólnie postać łatwa i mocna, idealna do trybu HardCore , powyżej 75 lvla osiąga pancerz ze Starożytnej Kory powyżej 60 000, leczenie też spore, jedyną wadą jest długie expienie na początku. To chyba tyle, miłej gry i dużo wytrwałości :wink:

[size=18]Driada na Magię Natury w praktyce:[/size]
(Materiały nie są moje, ale działanie jest identyczne)
Bezimienni Strażnicy
Holos
Wbijanie poziomów

[center][img]http://www.sacred-legends.de/images/banner/Dryade-Banner3.jpg[/img] [/center]
Ostatnio zmieniony przez Traken 2010-11-12, 20:21, w całości zmieniany 13 razy  
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 32
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2062
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2010-02-21, 18:20   

[quote="Traken"]Tarcza - Stalwort
Broń - expienie łukiem lub shurikenami, najlepiej z bonusem do wszystkich umiejętności, nie musi to być coś unikalnego[/quote]
Albo tarcza albo łuk ;)
[quote="Traken"]jedyną wadą jest długie expienie na początku[/quote]
Obecnie też ćwiczę Driadę magiczkę... Jakoś właśnie wolno idzie...

Wygląda całkiem porządnie, choć ja jakoś wolę postacie 'mieszane', a dodatkowo Driada z tarczą mało klimatyczna jak na mój gust ^^

Btw - przenoszę do Strategii ;)
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Traken 


Wersja gry S1: Classic: 1.66
Wersja gry S2: 2.34
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 60
Wysłany: 2010-02-21, 21:59   

Ogólnie chodziło mi o to - na początku expienie jest wolne, więc lepiej i szybciej jest łukiem, na wyższych lvlach lepiej expi się włóczniami i wtedy przenosimy się na tarczę i cokolwiek jeszcze. Ta postać jest bardzo wygodna, tylko trzeba mieć trochę cierpliwości :wink:
 
 
Harthoon 



Wersja gry S1: Nie mam gry
Wersja gry S2: 2.43
Wiek: 33
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 7
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2010-03-02, 11:09   

Czy wybor Bostwa na poczatku ma znaczenie dla Driady ? :roll:
A i jeszcze jedno czy w Bron Strzelecka nie dodawac ? :?:
_____________________________________________________________________
[img]http://pl6.the-west....d=1157909[/img]
Ostatnio zmieniony przez Harthoon 2010-03-02, 11:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Thecmelion 
TheC(melion) :P



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: [SF] Black Hand
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Klan S2: Nie dotyczy :)
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 32
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2226
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2010-03-02, 13:59   

[quote="Harthoon"]Czy wybor Bostwa na poczatku ma znaczenie dla Driady ?[/quote]
Nie, Bóstwo daje tylko doddatkową "boską" umiejętność dla postaci, która na dodatek długo się ładuje. Wybór patrona nie ma żadnego dodatkowego wpływu na rozgrywkę i statystyki danej postaci, więc możesz wybrać sobie jakiegolwiek bożka dla chara. :P A na początku bierzesz taki, jaki Ci najbardziej pasuje (najlepszy według Ciebie).
_____________________________________________________________________
:ziew:
Ostatnio zmieniony przez Thecmelion 2010-03-02, 15:38, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Traken 


Wersja gry S1: Classic: 1.66
Wersja gry S2: 2.34
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 60
Wysłany: 2010-03-02, 15:36   

Ogólnie na bóstwo wybrałem Forensa, jest chyba najbardziej przydatne, bo prawie wszystko odbija na wyższych poziomach. Kybele niepotrzebna bo leczenie mamy, inne też nie za bardzo będziemy używać i ma mniejszy regen od pozostałych.
Początkowo mając 60 lvl załamałem się ciągle wolnym expem i chciałem dać broń strzelecką, aby ułatwić sobie grę, ale później po ulepszeniu włóczni na liczbe, obrażenia i dodatkowe obrażenia szybciej się grało i lepiej niż łukiem. W ponowną liczbę włóczni chyba nie opłaca się dawać, bo po 3 driadach na naturę wole większe dmg, bo różnicy nie ma w większej ilości trafień, chyba, że na bossach, ale z nimi radzę sobie szybko. Jeśli zdecydujesz się expić od początku włóczniami, ulepsz je najpierw, a później korę i inne, no i nie trzeba będzie korzystać z dodatkowego wzmocnienia.
 
 
marrog 
S2 Veteran



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Zakon Ciemności
Wersja gry S2: 2.43
Klan S2: Zakon Ciemności
Platforma S2: PC
Wiek: 30
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 363
Skąd: Żagań
Wysłany: 2010-03-02, 20:40   

[quote="Traken"]Początkowo mając 60 lvl załamałem się ciągle wolnym expem[/quote]
Oj, tak. Samymi włóczniami expi się bardzo wolno, ale myślę ,ze warto się pomęczyć ;)

Najłatwiej idzie od 75 levela, kiedy uzyskamy mistrza wiedzy, skupienia i magii. Później to już z górki bo pancerz, leczenie i obrażenia znacznie nam się zwiększają. Mam podobnie zbudowaną Driadę i taka jest mocna, że mogę spokojnie na niobie nią expić (od 75) :)

Jeśli chodzi o boskie dary to w ogóle z nich nie korzystam. Lepiej idzie i bez tego, dla tego dla nie nie ma znaczenia jakiego wybiorę :P
_____________________________________________________________________
Kiedy spierasz się z głupcem, upewnij się, że on nie robi tego samego.

[img]http://miniprofile.x...arrog.png[/img]

[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [color=red]Piżem pobrafnie po polzkó[/color]
 
 
Harthoon 



Wersja gry S1: Nie mam gry
Wersja gry S2: 2.43
Wiek: 33
Dołączył: 26 Lut 2010
Posty: 7
Skąd: Nowy Sącz
Wysłany: 2010-03-07, 13:13   

Mam do was pytanie czy mozna cofnac zle dodana rune? przez przypadek do voodo dodalem ? :/ A i jeszcze jedno .
[quote="Traken"]Starożytna Kora - daje nam pancerz oraz leczenie, jedyne co nam może utrudniać grę, to zmniejszenie odporności na ogień; po mistrzostwie Wiedzy i Skupienia Magii Natury, daje nam sporą premię do leczenia i pancerza (przy maksowaniu daje powyżej 1000/s leczenia i 800% do pancerza); im wyższy lvl buffa, tym bardziej nasza driada staje się mocniejsza (większy pancerz = mniejsze obrażenia, a z każdym lvlem rośnie leczenie, co nam daje szybsze odzyskiwanie życia); [u][b]maksujemy po dwóch pierwszych mistrzostwach,[/quote] [/b]
[/u]
Mam rozumiec ze ladowac w Wiedza o Magii Natury - mistrzostwo
Skupienie Magii Natury - mistrzostwo od poczatku tylko i w nic innego ? Pewnie cos zle zrozumialem ale wole sie zapytac niz pozniej sie wkurzac :P
_____________________________________________________________________
[img]http://pl6.the-west....d=1157909[/img]
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 32
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2062
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2010-03-07, 14:13   

Nie da się, ale jedna runa to nie tragedia, więc się nie martw, tylko po prostu nie dodawaj tam nic więcej.

Podejrzewam, że chodzi o to, że jak już masz dwa pierwsze Mistrzostwa (Natury), to ładujesz tu ile wlezie. Jak się pomyliłam, to proszę o poprawę.
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Traken 


Wersja gry S1: Classic: 1.66
Wersja gry S2: 2.34
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 60
Wysłany: 2010-08-13, 15:02   

Co do pierwszego, dodałem, że można dawać w to runki, ale aby nie przekraczało kary powyżej 30% i tak radzi sobie dobrze bez większej ilości, a po tych dwóch mistrzostwach maksujemy. Po drugie, pod umiejętnościami napisałem co maksować- po kolei. Jak już te dwa będą zmaksowane, dajemy w kolejne. Jak już zmaksujesz jakieś mistrzostwo, nie dawaj później w nie punkty, tylko dawaj w kolejne- najpierw mistrz wiedzy i skupienia natury oraz koncentracja (to idzie w 75 lvlu), później całe 5 punktów ładujemy w Starożytną Magię (to będzie na 78 lvlu), a potem całe 5 punktów w kondycje, później pewnie w wiedze o tarczach bym dawał, ale do wyboru.

Dobra, czas na małe zmiany:
Umiejętności:
Jako ostatnią na pewno wybiorę Dyscyplinę Bitewną. Zwiększa nam obrażenia, a po mistrzostwie podobno jeszcze lepsza. Gdy ją mamy, wkładamy jedno CA do jednej kombinacji i tak zmniejsza nam się od razu regeneracja.

Sztuki Walki:
W Bystrym Umyśle jednak jako pierwsze lepiej się sprawdza szybsza regeneracja (do czego doszedł marrog x) ). Obrażenia i tak są wysokie, a wraz z wyższym lvlem tego CA skraca nam się regeneracja, czyli na wyższych lvlach prawie w ogóle nie będzie trzeba czekać.

Obydwie poprawki pomagają nam w lepszym expieniu Ziemnymi Włóczniami (o to przecież tu chodzi), czyli większe obrażenia, mniejsza regeneracja, a jak Bystry Umysł ma już niską regeneracje, to expimy z nim.

Próbuję rozgryźć Splątane Pnącze, bo je powinno się ulepszyć na końcu. Jak już mamy wszystkie umiejętności na mistrzostwie (ok. 169 lvl x) ) to pewnie zabierzemy się za pnącza. Był jakiś filmik, co expili nimi i nieźle szło, ale nie wiem, czy to było przed patchami. Można też ulepszyć tak jak w buildzie, na bossy. Wtedy włócznie byłyby na bossy, z jednym ulepszeniem, a expiłoby się pnączem z 3 ulepszeniami. Jednak nie jestem pewien, co do tego pomysłu, bo pnącza atakują tylko wtedy, kiedy przeciwnik się nie rusza, a włócznie po każdym terenie wszędzie dotrą. Na razie zostawiam je w spokoju.
 
 
marrog 
S2 Veteran



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Zakon Ciemności
Wersja gry S2: 2.43
Klan S2: Zakon Ciemności
Platforma S2: PC
Wiek: 30
Dołączył: 22 Kwi 2009
Posty: 363
Skąd: Żagań
Wysłany: 2010-08-13, 15:52   

[quote="Traken"]Jako ostatnią na pewno wybiorę Dyscyplinę Bitewną. Zwiększa nam obrażenia, a po mistrzostwie podobno jeszcze lepsza. Gdy ją mamy, wkładamy jedno CA do jednej kombinacji i tak zmniejsza nam się od razu regeneracja. [/quote]
Żeby nie męczyć się łukiem polecam wbić jako pierwsze Dyscyplinę, Wiedzę i skupienie magii natury do 75 poziomu i dalej zwiększać ich poziom poprzez "Wszystkie umiejętności +x". Staroż. magia daje dużo mniejszy bonus do obrażeń (tylko zmniejsza niewrażliwości, [u]nie[/u] pancerz wroga, a to tylko na kilku bossach przydatne) niż Dyscyplina na mistrzostwu (-20% mniejsza regeneracja i znaczne zwiększenie dmg), a ponieważ przez dłuższy czas włócznie muszą być na 1 poziomie (do 16 poziomu tego czaru obrażenia co poziom są mniejsze), trzeba zwiększać ich obrażenia skillami. Od mistrzostwa wymienionych skilli można odstawić łuk na bok i expić włóczniami.
[quote="Traken"]Próbuję rozgryźć Splątane Pnącze, bo je powinno się ulepszyć na końcu. Jak już mamy wszystkie umiejętności na mistrzostwie (ok. 169 lvl x) ) to pewnie zabierzemy się za pnącza[/quote]
Zapewne tak, ale tylko nieliczni wbiją taki poziom :P Niemniej pnącze można trzymać na jednym ulepszeniu: zwiększonym czasie trwania. Na dłuższą metę i tak będziemy coraz mniej razy tego używać, aż na końcu w ogóle przestaniemy, podobnie z Dotykiem złotej polany. Wystarczy nam Umysł na wysokim poziomie i nie trzeba będzie się leczyć ani przytrzymywać wroga/bossa skoro po jednym ciosie będzie gryźć ziemię :]
_____________________________________________________________________
Kiedy spierasz się z głupcem, upewnij się, że on nie robi tego samego.

[img]http://miniprofile.x...arrog.png[/img]

[img]http://www.otofotki.pl/obrazki/wqdz690429546a.GIF[/img] [color=red]Piżem pobrafnie po polzkó[/color]
 
 
Yarpan 



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Wiek: 47
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 19
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-09-20, 19:50   

Mam podobną driadę i jedną wątpliwość.
Taka driada ma sporo punktów życia. Kora robi z niej mały czołg. Zwykłe mobki są zupełnie niegroźne, championi zresztą też. Na bossów stosujemy leczenie z polany. Czy w związku z tym nie jest stratą umiejętności wybranie odporności na czary? Proszę doradźcie :)
 
 
Traken 


Wersja gry S1: Classic: 1.66
Wersja gry S2: 2.34
Dołączył: 21 Lut 2010
Posty: 60
Wysłany: 2010-09-20, 20:26   

Nie, polana zmniejsza obrażenia czarów, albo coś z nimi robi (zauważyłem, że zmniejsza). Odporność na czary jest jedną z potrzebniejszych umiejętności, bo tylko na to jest wrażliwa. Mistrzostwo doprowadzamy tak jak napisałem na 108 poziomie. Zmniejsza szansę na trafienia krytyczne i czas działania czarów, np. pnącze lub dmg w czasie trwają krócej (tyle zauważyłem po mistrzostwie na bagnach) jak i zmniejsza obrażenia. Ta umiejętność jest niezbędna tylko po mistrzostwie, bo bez niego mało daje, co jest niezauważalne :wink:
 
 
Yarpan 



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Wiek: 47
Dołączył: 26 Cze 2010
Posty: 19
Skąd: Włocławek
Wysłany: 2010-09-21, 12:19   

Ok, dziękuje :) na szczęście jeszcze mogę to wziąć :)
Z tą dyscypliną i jednoskładnikową kombinacją to ktoś miał wspaniał pomysł!!!
 
 
wladyslaw 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Dołączył: 30 Lis 2008
Posty: 28
Skąd: Lublin
Wysłany: 2013-05-28, 16:00   

Mam mistrzostwo wiedzy i skupienia ale niestety bystry umysł daje tylko nieco ponad 2tys inteligencji a nie 10tys jak w opisie....o co chodzi? ;/
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 14