logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Shei
2009-06-16, 21:23
Ocencie mojego maga
Autor Wiadomość
Kastedan 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 31
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 17
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2009-06-16, 16:06   Ocencie mojego maga

Chcialbym byscie ocenili mojego maga i doradzili, jak dalej go prowadzic.

Lvl 26

Umiejetnosci:
Medytacja - 24
Znajomosc magii - 16
Magia Ognia - 13
Magia Wody - 19
Zwinnosc - 7

Wszystko w umyslowa regeneracje.

Czary:
Spiralka - 18, 16,1sekundy
Ostrza - 13, 2,7 sekundy
Astralna na 1.

Takim magiem, jak narazie, gralo mi sie bardzo dobrze, kiedy mobow bylo duzo wystarczyla spiralka i od razu wszystko "znikalo", a na pojedyncze mobki ostrza tez byly bardzo dobre. Nawet ze smokiem radzilem sobie swietnie. (spiralka + kilka razy ostrza i po smoku).
Ale jest problem - moj mag ma bardzo malo obrony i zycia. Rozwalam wszystko jak leci, bez problemu, ale musze czesto zagladac do handlarza po poty, a przy jakims bosie praktycznie non-stop naciskam spacje. HP mam ledwo cos okolo 800.
Jak do tej pory gralem na singlu, na bronzie i srebrnym. Na bronzie jakos sie jeszcze dalo, ale na srebrnym strasznie duzo potow.

Wiec tu pytanie - co w moim magu zmienic, zeby w przyszlosci byl jeszcze dosc dobry ? (nie tracil zbyt duzo zycia, ani nie potrzebowal polowy eq zapchanego potami do walki)

Rozwazalem takze rozwiniecie podmuchu i szkoly powietrza, czy to by sie oplacalo ?
 
 
Nether 
Polish Leader ((UU))



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: United Underworld
Wersja gry S2: 2.0.2
Klan S2: przyjaciel (WW)/(SM)
Wiek: 37
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 218
Skąd: Bytom
Wysłany: 2009-06-16, 17:39   

kamienna i ognista skora.
_____________________________________________________________________


"Nie walcz z głupcem...
... najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu...
... a później pokona doświadczeniem."
 
  My status
 
Gauri 
WHY HELLO THERE



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Wiek: 29
Dołączył: 22 Kwi 2008
Posty: 252
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2009-06-16, 17:44   

Na Twoim miejscu szukałbym za wszelką cenę przedmiotów z LL(wysysaniem życia). Skoro mówisz, że nieźle bijesz, to to powinno pomóc. Do tego, jak Nether wspomniał, czary ochronne. Dużo ulepszanych przedmiotów (armor przede wszystkim), od czasu do czasu możesz też dać punkcik w fizyczną regenerację. Trzymaj wrogów na dystans i jedziesz. :)
_____________________________________________________________________
 
 
kskula 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 32
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 3
Skąd: Kielce
Wysłany: 2009-06-16, 18:39   

ja tam polecam tez cos na duzy zasieg do bicia ;) aktualnie mam raczej system nie wiem czy dobry, ale dla mnie smiga, ogien + powietrze.
Ognista kula dobry dmg na 1 cel :D dobre na smoki i inne smieszki.
a tu drugi alter mial byc piorun, obrazenia ladne do 8 uderzen. minus ze musi byc dwoch wrogow minimum zeby weszlo 8 uderzen :D . Ostatnio sobie dalem punkt w podmuch wiatru i jestem zaskoczony :D duzo lepsze obrazenia od trucizn jesli dobrze widze, no a zasieg w przod masakryczny :D . Jesli chodzi o obszarowki przy sobie to jedynie spirala no i ognista skora jest wymiatacz, jeszcze teleport aktualnie uzywam jak mi sie nie chce czasem przechodzic przez rzeki i inne duperele kawal :D reszta jak na razie mi sie nie przydaje. uzupelnienie zycia dobre na poczatek gry ale potem :D 15% wysysania i nikt nie rusza ( bardzo duzo uderzen przez podmuch wiatru daje pelny life zawsze :D ). ognista skora jest zabojcza poprostu regenka nizsza zawsze niz dlugosc uzywania. mega wysysa zycie :D

nie sluchaj ich :D fizyczna regeneracja nic mi nie daje tak samo jak cale ostatnie drzewko po prawej :D umyslowa regeneracja i sila ( dla ilosci zycia ) do tego medytacja znajomosc magii tezyzna fizyczna zwinnosc i wymiatasz :D
Ostatnio zmieniony przez kskula 2009-06-16, 18:41, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
Kastedan 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 31
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 17
Skąd: Czeladź
Wysłany: 2009-06-16, 19:38   

Wiec zainwestuje w kamienna i ognista skore. Tylko jeszcze pytanie - czy obu tych czarow moge uzywac jednoczesnie ? Czy albo ten, albo ten.

Jesli chodzi o trzymanie przeciwnikow na dystans - na 1 - 3/4 przeciwnikow uzywam ostrzy, ale jesli widze ze jest duzo mobow przede mna, to biegam zeby je zebrac, lykam mentorka i spirale. I przewaznie przed rzuceniem spiralki trace tyle hp.
A przy smokach trace 1/2 - 3/4 hp za jeden cios (z wyjatkiem zioniecia, wtedy trace ciagle hp).

W umiejetnosci zainwestuje troche w tezyzne fizyczna, oraz w itemki z wysysaniem zycia.

Dzieki wszystkim za pomoc.
 
 
Shei 
Rest in Pieces



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Citadel
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Wiek: 39
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2852
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2009-06-16, 21:23   

Najważniejsze modyfikatory dla takiego maga (w sumie nie tylko dla niego) to wysysanie życia, krytyk i rozpołowienie. Staraj się mieć jak najwięcej tego na przedmiotach. W przedmioty wkuwaj runy wampki z wysysaniem życia (3%), a później jak znajdziesz pierścienie, które dają więcej niż 3% wysysania, to wkuwaj te pierścienie.

Czary defensywne raczej tylko na bossów będziesz używał magiem, ja moim na spiralę nie używam defensywnych czasów przy normalnej walce, tylko jak idę na jakiegoś smoka, to wolę zarzucić na siebie je (w sumie bym ich nawet na bossach nie używał, no ale gram na HC i jakbym laga złapał czy coś, to już wolę mieć je na sobie jednak :P ).

Wszystkie czary defensywne możesz używać jednocześnie, nie ma tak, że albo ten, albo ten.

W fizyczną nie inwestuj nic, dawaj wszystko w mentalną, wysysanie i tak będzie ładnie odnawiało HP. Na każdy poziom postać dostaje do współczynników 10% ich podstawowej wartości, więc fizyczna i tak mu sama rośnie, a na poziom dostajesz tylko 1 punkt współczynników do rozdania, więc szkoda tracić na fizyczną, te kilka punktów w nią Cię nie zbawi, a jak dasz w mentalną, to będzie lepiej.
_____________________________________________________________________

 
 
zbylus95 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 26
Dołączył: 02 Lip 2009
Posty: 5
Skąd: Kraków
Wysłany: 2009-07-02, 12:05   

No postać niedopracowana, jedyne co bym zamienił to zamiast zwinności dał bym tężyznę i starał się wymaksować, teraz ci się dobrze kosi mobki ale na wyższych poziomach trudności z małą ilością hp możesz nie dawać rady, No chyba że będziesz miał duże wyssanie życia :P

To oczywiście moje twierdzenie i nie musisz mnie słuchać ale posłuchaj :P
Ostatnio zmieniony przez zbylus95 2009-07-02, 12:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Max91 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 85
Wysłany: 2009-07-02, 13:52   

Wg mnie podstawową umiejętnością przy rozwoju maga jest tężyzna fizyczna i to w nią powinieneś dawać pkt co lvl, a nie wybierać jako 5-tą czy 6-stą. Po drodze wybrałeś zwinność i magie ognia, trzeba było zdecydować się na początek na jeden czar(w twoim przypadku ostrza lodu), maxować go razem z astralną i byś kosił jeszcze bardziej, takie moje zdanie. I oczywiście wysywanie musi być przynajmniej 12%(4 runy wampirze) bo może się zdarzyć, że przeciwnik do ciebie podejdzie(u maga to rzadkość, ale jednak) wtedy to jedyne zabezpieczenie jak nie używasz skóry i tarczy(czarów obronnych).
 
 
myster 


Wersja gry S1: Classic: 1.66
Wersja gry S2: 2.0.2
Dołączył: 07 Sie 2009
Posty: 6
Skąd: kęty
Ostrzeżeń:
 1/7/9
Wysłany: 2009-08-07, 13:54   

a mój mag ma 32 a kulę ognia robi w 1 sek :mg: i6 setnych
:mg: :mg: :mg:

[ Dodano: 2009-08-07, 13:55 ]
i teraz szukam żywiołu wiatru
_____________________________________________________________________
sacred rządzi
 
 
spajki32 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wiek: 30
Dołączył: 21 Mar 2008
Posty: 133
Skąd: Krk
Wysłany: 2009-08-07, 16:29   

Kastedan, pakuj wiecej w astralna regeneracje uzywaj wodnej przemiany i skory z kamienia do obrony lub zamiast wodnejj to plonaca sam robie takiego maga :D i jest dobry :P na 30 lvl daj tezyzne fizyczna zeby zwiekszalo hp a na 50 blokowanie i bedzie git :D powodzenia...
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,09 sekundy. Zapytań do SQL: 13