logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Demonka ( rozważania/hybryda/pvp )
Autor Wiadomość
Loki 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 35
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 16
Wysłany: 2009-03-20, 17:03   Demonka ( rozważania/hybryda/pvp )

Może demonka nie jest moją ulubioną postacią, przychylał bym się raczej do gladiatora ale ostatnio zaniechałem nim gry ze względu na natłok pomysłów których nie chce mi się/nie mam czasu ich zrealizować.
Postanowiłem więc odpocząć grając demonką. Jako że nigdy nią nie grałem przeczytałem wszystko co mogłem znaleźć na jej temat ale jak zwykle nie wyczerpało to moich pytań i dążeń do ideału.
Zacząłem od ogólnego wizerunku, musiałem odpowiedzieć sobie na pytania czym ma się posługiwać owa postać. Doszedłem do wniosku że optymalnym połączeniem była by hybryda, stawiam na przemiany, wzmocnienie moc piekieł oraz dyski i strażnicy zapewnią skuteczną oraz bezproblemową walkę z każdym przeciwnikiem. Wiem, że taka postać wymaga olbrzymią ilość run, ale wtedy jest ona najskuteczniejsza ( najlepiej mieć jakąś postać na zdobywanie run i przerzucać na demke ).
Pomysł wydawał się prosty trudniej o realizacje zacząłem przeglądać tabelę SC i HC w poszukiwaniu demek by zaczerpnąć inspiracji. Oto dwie które nie jako mnie inspirują http://eng.sacred-game.co...826&subsiteid=1 i http://eng.sacred-game.co...098&subsiteid=1 . Miałem już pomysł i skąd czerpać, wydawało się że postać nabiera rumieńców.
Następnie zacząłem wybierać itemy, o to na co padło :
- Diadem Pandory
- Ostroga Pandory
- Wiązania Pandory
- Męskie Ramiona Draelokka
- Nogawice Taelona
- Napierśnik Magii Taelona
- Szpony Dralkciba
- Szponiaste Buty Dralkciba
- Rada Reginy
- Migdałowa Tarcza Gildii
Ogólny zarys już mam czas przejść do współczynników i umiejętności.
Ze współczynnikami doszedłem do wniosku że najlepszym rozwiązaniem będzie fizyczna regeneracja ze względu na ilość życia jaką można wyśrubować w końcowy stadium budowy postaci, jest to około bagatela 100 000 hp ( hehe nawet gladiator się chowa :P :D ) oraz na regeneracje przemian co pozwoli nam jeszcze bardziej dopakować przemiany zwiększając odporności.
Z umiejętnościami mam ten problem że nie mogę się zdecydować jaki mają końcowy kształt, na razie planuje tak :
Bonusy z przedmiotów do ekwipunku:
- barki i rękawice dają + 91 do wszystkich do umiejętności
- zbroja i tarcza +160 do Zn. Magii
- nagolenniki + 85 do potęgi piekieł
- tarcza + 84 do medytacji
- hełm +92 w. bronią
Bonusy za zebrane części zestawów:
- zbroja +11
- potęga piekieł +11
- w. bronią + 7
Planowane umiejętności na czysto bez przedmiotów:
Zn. Magii 1 ( reszta z przedmiotów )
w. bronią 1 ( j.w. )
medytacja 200
potęga piekieł 200
w. toporem 110 ( ze względu na atak potrzebny na walkę z DE i inne demonki z wysoką odpornością na ogień )
t. fizyczna 110
zwinność 110
zbroja 98

Żądam konstruktywnych uwag :P :D oraz ciekawych pomysłów na poprawienie tego co jest.
Pozdrawiam Jacek.
_____________________________________________________________________
no pain no gain
Ostatnio zmieniony przez Loki 2009-03-20, 19:11, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Shadow 
Jestem iluzją koguta.



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: nie mam
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 25
Dołączył: 10 Sty 2009
Posty: 213
Skąd: Przewrotne
Wysłany: 2009-03-20, 18:01   

muzy se wybrałeś nie najlepsze (a szczególnie ta pierwsza xD )...
we w. bronią chcesz dać 1 ?? nie wiem jak ty chcesz walczyć :> tego toporka to za dużo ja na gladzie mam wystarczająco nawet bez itemów thaine'a nie mogę założyć xD ... dobra ale nie porównujmy demki do glada... :D ogólnie to się postarałeś tylko te nie dogodności które napisałem wyżej mi się nie podobają ;P
_____________________________________________________________________
Ostatnio zmieniony przez Shadow 2009-03-20, 18:03, w całości zmieniany 2 razy  
 
  My status
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 33
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2063
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2009-03-20, 19:14   

Loki napisał/a:
stawiam na przemiany, wzmocnienie moc piekieł oraz dyski i strażnicy zapewnią skuteczną oraz bezproblemową walkę z każdym przeciwnikiem

Bez sensu tak dużo. "Czysta" Demonica radzi sobie o wiele lepiej niż hybryda i nie ma najmniejszych problemów z runami ;)
Loki napisał/a:
Zn. Magii 1 ( reszta z przedmiotów )
w. bronią 1 ( j.w. )
medytacja 200
potęga piekieł 200
w. toporem 110 ( ze względu na atak potrzebny na walkę z DE i inne demonki z wysoką odpornością na ogień )
t. fizyczna 110
zwinność 110
zbroja 98

Nadal twierdzę, że powinieneś się zdecydować na jeden kierunek rozwoju, bo hybryda jest mniej skuteczna ;)
Ale jak się uprzesz, to:
Zn. magii i Władanie bronią - tu o wieeeeele więcej, każdy punkt jest ważny
Medytacja - nie trzeba tak dużo, w końcu to nie magiczka
Potęga piekieł - rezygnujemy zupełnie, to jest umiejętność dla magiczki
Władnie toporem - nie więcej niż 10 pkt (czyli o 100 za dużo przydzieliłeś)
Tężyzna - może być
Zwinność, Zbroja -może być, ale ja bym do 150 podniosła
-zamiast Potęgi- Koncentracja - koniecznie i to dużo wcześniej weź, jeśli chcesz używać Demonów (a jak nie, to zrób sobie po prostu magiczkę)

Co by nie było - nadal mogę ci powiedzieć, że "czyste" postacie są o wiele lepsze niż hybrydy, a moje zdanie na temat obydwu ścieżek rozwoju masz tutaj:
magiczka
wojowaniczka na ogień
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Loki 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 35
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 16
Wysłany: 2009-03-20, 19:18   

Gdzieś mi zjadło dodatkowe bonusy z hełmu już edytowałem. W sumie będzie około 200, więc starczy. W. toporem zostaje nie chcę mieć problemu z trafieniem w DE który ma około 400 CA adrenaliny :D . Cieszę się że tak mówisz biorąc pod uwagę że demonką nie grałem a są to tylko suche, teoretyczne rozważania. Jaszcze raz wielkie dzięki :D

[ Dodano: 2009-03-20, 19:30 ]
Droga Kalio ( chyba się odmienia :P ) zgadza się to jest hybryda, ale raczej magiczka/wojowniczka a nie na odwrót. Ona ma w 80% korzystać z magii.
Przemiany są dla odporności, ewentualnie dodatkowych obr. dla magii lub ostatecznie do walki. Zobacz że ta demonka będzie miała 250 punktów w zn. magii z przedmiotów, a medytacje i p.piekieł maksujemy ze względu na chęć zjedzenia jak największej ilości run ( co w konsekwencji daje większe obrażenia ). Na razie tyle spieszę się bo mam dzisiaj wychodne ;p , później napisze więcej, albo jutro. Pozdrawiam Jacek.
_____________________________________________________________________
no pain no gain
Ostatnio zmieniony przez Loki 2009-03-20, 22:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Alcalata 
Death and Glory



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: Freedom
Wersja gry S2: Nie mam gry
Klan S2: Freedom
Wiek: 28
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 173
Skąd: Ancaria
Wysłany: 2009-03-21, 01:09   

Cytat:
Zn. Magii 1 ( reszta z przedmiotów )
w. bronią 1 ( j.w. )

Lepiej dodaj tutaj te zdrowe 120 pkt.
Cytat:
medytacja 200
potęga piekieł 200

Naprawde ostra przesada. 100 to max, szczególnie, że opisany przeze mnie set będzie dawał tu sporo.
Cytat:
w. toporem 110 ( ze względu na atak potrzebny na walkę z DE i inne demonki z wysoką odpornością na ogień )

Gdybym musiał tu cokolwiek dawać to dałbym 10. Po pierwsze to obrażenia się tu nie zwiekszą, tylko atk. spd. i to tylko do 220 :P po drugie na walke z DE to użyjesz strażników, bo można obejść Pak'i - ten na magie działa tylko, gdy DE podejdzie do demki po trzecie i chyba najważniejsze resy na pvp nie odgrywają żadnej roli.
Cytat:
t. fizyczna 110

Tutaj dałbym 150, bo demka ma naprawde dużo HP, i można to jeszcze zwiększyć :D

Z setów proponowałbym cały set Pomoc Gai - daje wielkie bonusy do umiejętnosci, których potrzebujemy. Rękawiczki setowe, te z +all skills (nie chce mi sie szukać). Buciki z regenem.
Co w łapki? Tacza ''Migdałowa Tarcza Gildi'' i ''Sztylet Trucizny'' (moge się mylić co do nazwy drugiego, wiem, że +70% obrażenia tru. dodaje na niobie).
Biżuterie polecam Srebny Pierścień Regeneracji, w ilościach hurotowych i amulety z bonusem do expa (jak masz jakąś postać tradera to nie będzie problemu). Socketujemy się % obrażenia ogień.
CA:
Demon Trucizny - max, patrzymy na regen <6 (od chyba 180 lvla CA mam 6, ale normalnie trzymamy poniżej czasu trucia)
-Wezwanie Śmierci - 60.
-Potęga Piekieł - max, regen <10.
-Dysk - dajemy w to 30 i potem zostawiamy, sam zobaczysz dlaczego.
-Strażnik - max, używamy tylko z CA.
Z runkami są problemy, z itemami na szczęście nie ma. Postać nadaje się do expa gdzie tylko można.
Kalio nie zgodzę się z Toba - hybryda dużo lepiej się sprawdza, bo magiczka nigdy nie będzie tak efektycznie lagować, jak demon wymiarowy, a demon wymiary nie będzie tak tłukł bossów jak magiczka - hybrydy to rozwiązanie.
Link to
Kod:
postaci.

Na pvp radzi sobie świetnie, na pvm również. Szczerze polecam, jednak uprzedzam, że na lvlach <120 będzie ciężko :]
_____________________________________________________________________
Nigdy nie zapomnij, skąd pochodzisz, bo zapomnisz, gdzie już byłeś.
[img]http://miniprofile.x...sznka.png[/img]
[img]http://img266.imageshack.us/img266/9518/sznka.png[/img]
[img]http://www.ubar.pl/img_1171_normal.gif[/img]
[img]http://www.ubar.pl/img_14651_normal.gif[/img]
Najlepsza Leśna Elfka w Tabeli
Triumph or Agony - Top 5 HC ladder

Szukam hostera na S:UW - kontakt w profilu
 
 
 
Loki 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 35
Dołączył: 24 Lut 2009
Posty: 16
Wysłany: 2009-03-21, 12:37   

Sztylet daje obrażenia tylko do trującego pierścienia ( chyba że strażnik zadaje część obr. od trucizn tak jak zabójcze ), który na pvp imo jest nieprzydatny ( pierścień jest typowo pvm a bardziej mnie kreci walka z myślącym :mg: kumplem, niż walka w zlagowanym BC )
Umiejętności zostawię swoje... w. toporem 1 punkt musi być, ze względu na reginę, może jest i lamerska, noobowska czy jak ją nazywają ale jest również skuteczna.
Zwinność można wymienić na parowanie lub koncentrację ( tutaj proszę o sugestie i dlaczego tak a nie inaczej :D ).
Co do ekwipunku mój wydaję się lepszy, zastanawiam się jeszcze nad hełmem, no i buty wymienię na unikatowe.
Co do pierścieni nie lepsze +X do wszystkich czarów ?Tzn. czy przyrost obr. ze strażników jest na tyle mało satysfakcjonujący że lepiej sprawdzają się pierścienie z % do obr. od ognia lub magii. Jeżeli stwierdzisz że jednak lepsze są te drugie, to pytam czy nie lepiej skupić się na jednym typie obrażeń. Jeżeli jednak zostaniemy przy obu typach, to w jakiej proporcji wkuwać.
Może coś przeoczyłem, najwyżej dopisze później. Kurcze dobiłem 30 ale coś mi się wydaje że będę musiał zacząć od nowa ( dobrze, że nie 130 tak jak gladiatorem :lol: ).
_____________________________________________________________________
no pain no gain
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 14