|
|
|
Matma czy Polak |
Matma czy Polak |
Matma |
|
54% |
[ 41 ] |
Polak |
|
45% |
[ 34 ] |
|
Głosowań: 75 |
Wszystkich Głosów: 75 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Riki Bomori
Riki theBoner


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 27 Dołączył: 28 Sty 2008 Posty: 111 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2008-12-21, 22:38
|
|
|
matma bo:
- nauka idzie mi bez większych problemów (no może poza brakiem zeszytu, ale do tej pory nikt tego nie zauważył )
- atmosfera na lekcji jest dużo przyjemniejsza niż na Polskim
- jakoś nie mam natchnienia do pisania wypracowań dłuższych niż 3-5 linijek |
_____________________________________________________________________ "A holy vampire hunter who was blessed by the light. His name means "cross."
His rival is a Slovenian vampire, Kudlak, and their battle is unparalleled. They both assume various animal forms such as pigs, cows, and horses, but his forms can be recognized by their white color. It is said that evil can never overcome light, and each battle ends with Kresnik victorious." |
|
|
|
 |
Zobrak80 [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-12-21, 22:46
|
|
|
POLAK
Czemu: Lubie pisac
A czemu lubie pisac: Bo lubie pisac
A czemu wole polaka: No chyba juz mowilem!
Acha: ?
A dlaczego nie matma: Bo nie chce mi sie myslec
A czemu nie chce mi sie myslec: Bo tak jest fajnie i leniuch jestem xd!!! |
|
|
|
 |
BrunoN
koszed'


Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Dragon of Shadow
Wiek: 28 Dołączył: 27 Maj 2007 Posty: 165
|
Wysłany: 2008-12-22, 02:57
|
|
|
czlowiek uzywa teraz kilka % swojego mozgu okolo 16 albo i 8- nie pamietam, czytajac wasze posty wnioskuje spokojnie ze w nastepnym pokoleniu czlowiek bedzie uzywal jedynie 5> % swojego mozgu. wiekszosc odpowiedzi : ' nie chce mi sie myslec ' powodzenia w dalszym zyciu |
_____________________________________________________________________ Wesołych świąt. |
|
|
|
 |
Gauri
WHY HELLO THERE


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Wiek: 28 Dołączył: 22 Kwi 2008 Posty: 252 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2008-12-24, 18:58
|
|
|
Zdecydowanie polak. Matma jest z dziwną gościówą (całe życie chodzi jakby jej ktoś dwunastnicę przeczyścił kijem od miotły a przebieg lekcji zależy głównie od jej humoru), teraz trudne tematy są i ni w ząb nie czaję o co chodzi, a z polaka to akurat jestem jednym z prymusów i babka strasznie mnie lubi. I chociaż to trochę dziwne uczucie jak przez bite 45 minut na lekcji odzywa się tylko nauczycielka i ja. |
_____________________________________________________________________
 |
|
|
|
 |
golonqa
Prowokator ]:->


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: Strażnicy Frostgardu
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 28 Dołączył: 29 Lut 2008 Posty: 268 Skąd: Słomniki
|
Wysłany: 2008-12-24, 20:39
|
|
|
polski lubię czytać, pisać a majcy nie trawie (no tuman jestem po prostu ) zresztą nie sadze aby obliczanie funkcji liniowych czy zadań z x niewiadomymi było mi do życia potrzebne a poprawna wymowa jak i nie pisanie bóż i żek jak najbardziej |
_____________________________________________________________________
 |
|
|
|
 |
Lilith
Mów mi Maryha :)


Wersja gry S1: S+: 1.8.96
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 25 Dołączyła: 13 Sty 2008 Posty: 40 Skąd: wROCK
|
Wysłany: 2008-12-25, 12:45
|
|
|
Matma, zacytuję koleżankę-
Cytat: | Jak ty to, Justyna robisz, że jesteś w klasie matematycznej, twój zeszyt po pierwszym semestrze ma zużytych 16 kartek, nie robisz zadań, na lekcji piszesz albo czytasz książki, a masz kolejną szóstkę ze sprawdzianu? |
|
_____________________________________________________________________ Kill'em all! |
|
|
|
 |
Whiteshine
Confused


Wersja gry S1: Nie mam gry
Wersja gry S2: 2.40
Klan S2: [WW] White Warriors
Platforma S2: PC
Wiek: 29 Dołączył: 19 Gru 2008 Posty: 95 Skąd: Inwałd
|
Wysłany: 2008-12-29, 00:22
|
|
|
Zdecydowanie wole matme bo nie trzeba się jej uczyć (wszytko chwytasz na lekcji )
Ale za to po prostu Nienawidze!!! Nienawidze!!! Nienawidze wypracowań z polaka ...
Dlaczego? Ortografia, interpunkcja, gramatyka, itp. przeczież wypracowania nie da się napisać poprawnie.... (ostanie robiłem SAM 2h, dostałem dopa, a koledzy którzy śćiągli z neta czwórki i piątki ) |
_____________________________________________________________________ [img]http://miniprofile.x...sy777.png[/img]
[img]http://img.userbars.pl/150/29895.jpg[/img]
[img]http://i749.photobucket.com/albums/xx140/White-shine/malsigtop.png[/img]
[img]http://i749.photobucket.com/albums/xx140/White-shine/malsigleft.png[/img][img]http://myanimelist.n...shine.png[/img][img]http://i749.photobucket.com/albums/xx140/White-shine/malsigright.png[/img]
[img]http://i749.photobucket.com/albums/xx140/White-shine/malsigbottom.png[/img] |
|
|
|
 |
Glaadiator
WOJTEX


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wiek: 24 Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 23 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2009-01-20, 11:39
|
|
|
Moja nauczycielka od polaka jest bardzo wymagajaca i dlatego wole MATME. |
_____________________________________________________________________ Wchodzcie i komentujcie:
http://sacred.blog.pl |
|
|
|
 |
Adijos
buahaha

Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wiek: 24 Dołączył: 29 Gru 2008 Posty: 147 Skąd: Polska
|
|
|
|
 |
Rii

Wersja gry S1: Classic: 1.66
Wiek: 26 Dołączył: 29 Paź 2008 Posty: 116
|
Wysłany: 2009-01-20, 15:43
|
|
|
na obu lekcjach spie.. Wiec trudno mi sie wypowiadac w tym temacie. W kazdym razie babka od polaka jest łagodnijesza i przymyka oko na spanie/słuchanie muzy na lekcji.. |
_____________________________________________________________________ IS THat A Sword In UR HANd? NO Its JUSt A Carrot / |
|
|
|
 |
woj4tek [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-01-31, 18:39
|
|
|
I teraz wiadomo dlaczego jesteś takim pajacem rii. Nie śpij na obu tych przedmiotach i będzie z tobą lepiej. |
|
|
|
 |
krzysiekplayer
Lider Klanu

Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Klan S2: Niedlugo reaktywacja
Platforma S2: PC
Wiek: 25 Dołączył: 10 Lut 2007 Posty: 14 Skąd: Rumia
|
|
|
|
 |
Kalia
w(y)kurzacz trolli


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 31 Dołączyła: 13 Lut 2007 Posty: 2054 Skąd: Zielonka k. Warszawy
|
Wysłany: 2009-02-01, 17:59
|
|
|
Riki Bomori napisał/a: | nauka idzie mi bez większych problemów (no może poza brakiem zeszytu, ale do tej pory nikt tego nie zauważył |
Jak dla mnie - matma.
Może nie tak radylaknie jak u niektórych, ale zdecydowanie matma.
Fakt, potrafi być wkurzająco pokręcona, ale jest logiczna i to dla mnie się liczy - nie to co większość przedmiotów humanistycznych gdzie trzeba wszystko na pamięć zakuć. A ja nienawidzę pamięciówek.
O nauczycielach nie będę się rozwodzić, bo od obydwu miałam dobrych. Za to cechy samych przedmiotów:
PL:
+ zasady pisowni zdecydowanie się przydają, a ja lubię czasem coś napisać (mój problem na pisemnych maturach - zbyt mało miejsca, limity słów...)
+ czytanie i znajomość lektur (nie tylko tych szkolnych) przydaje się, chociaż dla mnie ma to niewielki związek z przedmiotem - na lekcjach czytałam głównie książki mocno niezwiązane z tematem... ale mniejsza o to, dla ludzi, którzy nie czytają dobre będzie i to szkolne minimum
- po... g...rzyba mam się uczyć wszystkich dat urodzin i śmierci pisarzy, wydania tego a tego dzieła, początków i końców epok literackich... ba, po co mi wiedza, jak one tam szły po kolei? I jeszcze rozpoznawać cechy charakterystyczne utworów z danej epoki... Imo - totalny bezsens jeśli ktoś nie zamierza zostać nauczycielem polskiego lub studiować na jakimś kierunku, na którym taka wiedza się przyda. A ja nie zamierzam, bo z czegoś takiego zwyczajnie nie da się wyżyć. I to jest dla mnie cecha, która kładzie ten przedmiot na łopatki...
Matma:
+ może tak łatwo się tego nie zauważa, ale po obserwacji siebie oraz kolegostwa i osób z klas humanistycznych widzę różnicę - 'matematycy' kojarzą dużo szybciej, gdyż nie rozważają po kolei wszystkiego, tylko skokowo przetwarzają sobie problem do takiej formy, w której mają tylko najważniejsze elementy i nie muszą męczyć się z całym bałaganem dookoła (w wielu przypadkach skutkuje to też niesamowicie ciętym dowcipem, co nieraz powodowało sprzeczki zajmujące nam całe przerwy - dyskutowało po kilka osób i żadna nie mogła innych przegadać)
+ nauka matmy i logicznego myślenia nie ogranicza się do samego liczenia, pozwala też dużo łatwiej radzić sobie z innymi zadaniami; na przykład zgadnijcie, kto na Zwierciadłach (taki przegląd teatrów amatorskich) u nas w liceum dawał najlepsze przedstawienia (mam na myśli najlepiej odbierane przez publikę, nie mówię o ocenie jury, które wybiera... grupy prowadzone przez zaprzyjaźnionych aktorów - tak, to ma być występ 'amatorów', kiedy przedstawienie reżyseruje im zawodowiec...)? Bynajmniej nie humaniści, odstawiający... hmmm... bardzo nietypowe ( ) inscenizacje sztuk klasycznych lub własne wytwory; na scenie świetnie spisują się klasy matematyczne. Chyba nigdy nie zapomnę kabaretów straszej o dwa lata klasy a (mat-inf), 'Szczęśliwych wydarzeń' wystawionych przez równoległą do nas klasę d (mat-fiz), a już na pewno nie naszego własnego (mat-inf) 'Tanga' (jako pierwszy zespół w historii Zwierciadeł dostaliśmy owacje na stojąco ). Ale wracając do tematu - nauka matmy rozwija ogólnie zdolności myślenia, nie tylko składania cyferek.
+ a swoją drogą składanie cyferek też się przydaje; często zainm ktoś zdąży wyciągnąć kalkulator z jakiejś szuflady, ja mogę już podać mu wynik; przydatne nawet przy głupim obliczaniu reszty w sklepie - bynajmniej nie dlatego, że sprzedawcy są nieuczciwi, ale dlatego, że każdemu zdarza się pomylić
+ kolejną zaletą jest to, że opanowanie jako-takie matmy pozwala łatwiej przyswoić inne przedmioty, w szczególności informatykę, fizykę i chemię, które są z nią ściśle powiązane, a także pomaga w mniej pokrewnych dziedzinach jak biologia (no proszę - dostajesz na sprawdzianie podział mitotyczny i mejotyczny jakiejś komórki i policz, ile będziesz miał komórek po zakończeniu iluśtam cykli), geografia (wszelkie obliczanie odległości, kątów, szerokości i długości geograficznych itd. itp.) i wielu innych, bardziej sporadycznych przypadkach (nasz wychowawca w liceum - matematyk - obcinał punkty na klasówkach za błędy ortograficzne w zadaniach... przecinki na szczęście darował - ale też poprawiał na czerwono)
+ no i po matematyce czy podobnych można dużo lepiej wystartować dalej; z wykształceniem matematycznym możesz iść gdzie chcesz, i tak sobie poradzisz (no może jakaśtam Akademia Sztuk Pięknych odpada, ale co można po takim... czymś... robić - obrazki malować?) - na prawo, architekturę, medycynę, ekonomię, bankowość, finanse i wszelkie kierunki techniczne; a spróbuj po humanie wybrać się na kierunek ścisły
- to co wielu staje w poprzek: matmę trzeba zrozumieć... a żeby zrozumieć trzeba się naprawdę przyłożyć, przynajmniej na początku, potem już człowiek wpada w rytm i dalsze zagadnienia nie wchodzą już tak opornie
- fakt faktem, po studiach wiele zagadnień jest bezużyteczne (chyba, że jest się nauczycielem), ale - jak pisałam wcześniej - można je wykorzystywać często w bardzo nietypowych celach, gdyż matma jest nauką, wbrew pozorom, bardzo wszechstronną |
_____________________________________________________________________ Moja galeria
Gauri napisał/a: | Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach |
Oh, I love this job...
Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html |
|
|
|
 |
Alcalata
Death and Glory


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: Freedom
Wersja gry S2: Nie mam gry
Klan S2: Freedom
Wiek: 27 Dołączył: 18 Mar 2008 Posty: 173 Skąd: Ancaria
|
|
|
|
 |
KsiadzRobaQ
Leaf mean a loan!


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry SC: Citadel
Platforma SC: PC
Wiek: 28 Dołączył: 25 Lip 2007 Posty: 268 Skąd: Kruszyna
|
Wysłany: 2009-02-01, 19:54
|
|
|
Napiszę coś jeszcze, mimo że się w tym temacie już wypowiadałem, ale jeszcze parę argumentów dodatnich... Tja, warunków... nie... no, wiecie, ocb, chciałem to napisać bardziej po "humanistycznemu", ale no, nie mogę.
Co do wcześniejszego posta Alcalaty. Fakt, o wiele łatwiej nauczyć się jednego czy dwóch wzorów, pod które trzeba podstawić jakieś cyferki i voila - zadanie gotowe... rozwiązanie/a zadania odnalezione. A nie jakieś, jak to wcześniej Kaila opisała, nudne, żmudne i tak potem prawie nikomu nie potrzebne definicje.
I co do zadań... Ja właśnie takie długie zadania uwielbiam. Pamiętam, jak kiedyś nie załapałem, jak rozwiązać zadanie takiej postaci: |cyferki i działania|cyferki i działania|| = cyferki i działania. Jak wybić wartość bezwzględną z wartości bezwzględnej? Cóż, męczyłem się nad tym 4h i dotarłem tylko do... 1/2 rozwiązania. Ale jak następnego dnia w szkole dotarło do nas, już właściwie, jak to się robi, to takie zadanie rozwiązywałem w 5 minut. Magia.
I coś jeszcze. Przy rozwiązywaniu zadań musisz myśleć. Przy kuciu kolejnych @up musisz... kuć Mówi samo przez się, nie?
A co do skilla jarzenia matematyki... sądzę, że albo się z tym rodzisz, albo nie. Znam wiele ludzi, którzy mimo wielkich chęci nie poradzą sobie z prościutkimi przykładami z serii np. "bardziej złożone dodawanie z uwzględnieniem pierwiastków i potęg ułamków właściwych i niewłaściwych", ale są osobami niezwykle uzdolnionymi/mądrymi itp. w innych dziedzinach nieścisłych. Ja sam natomiast ba(^n, n ε R+ ( ))rdzo dużo czasu potrzebuję na wkucie głupiej definicji głupiego gatunku głupiej epiki, ale za to liczenie idzie mi z łatwością.
Chyba, że ktoś ma jakiś, ekhm, chol... i tak dalej zapał.
Tyle. |
_____________________________________________________________________ /*Hah, tu był kiedyś durny podpis. A teraz nie ma. I długo nie będzie, bo nie ma na to pomysłu. Ugh.*/
Much sharper than C#. Much more tasty than Java. |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|
|
|
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 14 |
|
|