logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Piekielny berserker
Autor Wiadomość
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 30
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2045
Skąd: Zielonka k. Warszawy
  Wysłany: 2008-12-05, 12:59   Piekielny berserker

"Brutalnie wyrwany z należnego mi wiecznego spoczynku jestem wściekły. A swoją wściekłość rozładowywałem zawsze w jeden sposób - przerabiając moich wrogów na karmę dla psów. Teraz jednak mogę więcej. Mój styl walki nie zmienił się zbytnio w stosunku do tego, który preferowałem gdy byłem... cóż - żywy w normalnym tego słowa znaczeniu - lecz obecnie posiadam zasób nowych zdolności powiązanych z moim powrotem do tego świata. Łącząc moje dawne i nowe umiejętności stałem się potężniejszy niż kiedykolwiek. Nikt mnie nie powstrzyma, zaś truchłami moich wrogów nakarmię mojego nowego psa - Ogara, który przybył ze mną prosto z Piekieł. Chcesz wiedzieć jak zyskałem tak wielką siłę. To posłuchaj. Wytłumaczy ci to mój Gracz, ja nie znam się na tych waszych nowoczesnych technologiach i innych głupotach. Jedynym, co do mnie przemiawia, jest trzask łamanych kości i krzyki umierających."

No to chyba się poznaliście...
Wojownik Cienia jest naprawdę potężną postacią, zaś dobrze poprowadzony staje się praktycznie nie do ruszenia. W moim odczuciu jest godnym następcą (a może poprzednikiem?) Wampki z S1. Na spisanie tej strategii zdecydowałam się wczoraj będąc bardziej świadkiem niż czynnym uczestnikiem odsyłania Karnaka spowrotem do Piekła. Fakt, że ponad 1/4 moich obrażeń stanowił ogień nie miał najmniejszego znaczenia - demon padł "zużywając" mi jedną średnią miksturkę życia (dokładniejsze dane: Karnak - 73lvl, mój SW - 64lvl, poziom trudności - złoto, na złocie średnia mikstura leczenia przywraca 70% życia).


Umiejętności:
(UWAGA! Na to ludzie się czasem nacinali - punkty, które podaję poniżej nie są punktami rozdanymi 'na czysto', tylko tymi po dodaniu premii przedmiotów)

1. Skupienie Wojownika Śmierci - trzymamy wysoko, ale jeśli w danej chwili Koncentracja daje nam większe zmniejszenie regenu, to nie pakujemy punktów na siłę, tylko rozwijamy Koncentrację; Mistrzostwo - tak

2. Wiedza o pancerzu - trzymamy co najmniej na równi ze swoim poziomem; Mistrzostwo - tak

3. Wiedza o taktyce - j.w.; Mistrzostwo - tak

4. Koncentracja - trzymamy wysoko, mniej-więcej na równi ze Skupieniem Wojownika Śmierci; Mistrzostwo - tak

5. Druga broń - nie rozwijamy zbyt wysoko - tak do 2/3 poziomu, punkty dodajemy głównie wtedy gdy potrzebujemy wyższego poziomu broni bez kary lub większej ilości punktów ataku; Mistrzostwo - może być, ale w późniejszym stadium gry gdy będziemy już mieli te ważniejsze

6. Skupienie Czempiona Zła - nie trzeba rozwijać tak mocno jak Skupienia Wojownika Śmierci, może być 3/4 poziomu postaci, rozwijamy głównie wtedy, kiedy któreś CA z tego aspektu "wyskoczy" nam z zakresu bez kar lub chcemy zmniejszyć karę regenu od Refleksyjnej emanacji; Mistrzostwo - j.w.

7. Bitewny refleks - trzymamy wysoko, około poziomu postaci, a jak się da to i wyżej; Mistrzostwo - j.w.

8. Wiedza o prędkości - trzymamy wysoko, tak jak Bitewny Refleks czy Skupienie Wojownika Śmierci; Mistrzostwo - niekonieczne

9. Odporność - również nie musimy rozwijać zbyt wysoko, ok. 3/4 poziomu wystarcza; Mistrzostwo - może być, ale w późniejszym stadium gry gdy będziemy już mieli te ważniejsze

10. Kondycja - rozwijamy do 75 punktów, w samodzielnie wybranym tempie, potem nie; Mistrzostwo - tak (tylko po to bierzemy tę umiejętność :P )


Atrybuty:

główne: Siła, Zręczność - rozwijamy systematycznie by podnieść Atak i Obronę oraz zadawane obrażenia

poboczne: Wytrzmałość, Witalność - nie trzeba bardzo ich rozwijać, chyba że czujecie nieodpartą wewnętrzną potrzebę wrzucenia tu paru punktów - premie z przedmiotów w zupełności wystarczą


CA:
(UWAGA! Czas regeneracji liczony jest z włączonymi buffami i bez wierzchowca)

Demoniczny cios
nasza główna broń, początkowo można sobie pozwolić nawet na 5s regenu, ale dobrze by było na ok. 35lvl mieć nie więcej jak 3s, a powyżej 65lvl nie wychodzić ponad 2s
Modyfikacje:
1.Porywczość - pozwala nam jednym ciosem położyć i z 5 przeciwników, zamiast jednego [2]
2.Kruchość - jednak obniżenie pancerza przeciwnika daje dużo, zwłaszcza gdy atakujemy stworzenie odporne na żywioły, które mamy zakute w broniach [4]
3.Trauma - w przypakdu bossów jest o wiele bardziej przydatna (w walce z bossem się nie "odessiemy", choćbyśmy nie wiadomo co robili, lepiej drania szybko utłuc) [7]

Mordercza furia
bardzo przydatne przy walce z większymi grupami - jak porządnie trzepnie, to połowa padnie zanim zdążymy się do niej dobrać, przy walce z bossami też użyteczna, bo zwiększa nam atak i dodaje dwa/trzy dodatkowe "ciosy"; trzymamy tak wysoko, jak pozwala nam na to Skupienie Czempiona Zła
Modyfikacje:
1.Kontrola - więcej punktów ataku = większa rzeź = częstsze i mocniejsze wybuchy [3]
2.Wytrwałość - dzięki temu przy normalnym tempie walki mamy trzy eksplozje zamiast dwóch, przy okazji większej jatki bywają i cztery [4]
3.Osmalenie - przysmażyć nie zaszkodzi, a jak się przy okazji podpalą, to będzie jeszcze weselej [7]

Wzmacniający proporzec
użyteczne przy walce z bossami (bonus do ataku i obrony) oraz gdy prowadzimy oddział, który za nic nie ma zamiaru trzymać się grzecznie naszych pleców; trzymamy tak wysoko, jak pozwala nam na to Skupienie Czempiona Zła
Modyfikacje:
1.Chorąży - niektórzy bossowie mają brzydki zwyczaj zbyt aktywnego przemieszczania się, podobnie członkowie drużyny [5]
2.Leczenie - co nam po doświadczeniu jeśli nie przeżyjemy? [6]
3.Strach - w tym wypadku lepszym wyjściem jest obniżenie sprawności bojowej przeciwników niż zwiększanie szybkości własnych ataków bez zwiększenia ich skuteczności [8]

Ożywiający rozkaz
ogólnie użyteczne, szczególnie przy większych bitwach i walce z bossami - punktów ataku nigdy za dużo; ładujemy ile wlezie, żeby tylko trzymać się w granicach wyznaczonych przez Skupienie Wojownika Śmierci
Modyfikacje:
1.Wytrwałość - im dłużej tym lepiej, premia do ataku jest i tak olbrzymia, więc nie ma potrzeby podnosić jej jeszcze bardziej [6]
2.Impuls - nie robimy za sprintera (bo i po co, i tak nic nam nie ucieknie), tylko za maszynkę do mięsa [8]
3.Przypływ mocy - jak rzeź, to na całego [9]


Buffy:

Posępna żywotność
zapewnia nam zapasik HP i punkciki Siły woli, dzięki czemu nie musimy aż tak się martwić magikami; rozwijamy tak, jak na to pozwala nam Skupienie Wojownika Śmierci i nie rozciąga nam zbytnio regenu
Modyfikacje:
1.Umocnienie - pewnie niektórzy się zbuntują "dlaczego nie regeneracja?"; ano dlatego, że jak ci ktoś/coś przygrzmoci solidnie, to nie będziesz miał czasu się regenerować, a mając więcej punktów życia przeżyjesz więcej ciosów i zdążysz łyknąć miksturkę leczenia [1]
2.Dyscyplina - chyba nie muszę tłumaczyć, po co [3]
3.Refleks - lepiej unikać ataków, niż przyjmować na siebie nawet jeśli są osłabione [5]

Refleksyjna emanacja
dobrze jest gdy możemy uniknąć zadanych obrażeń, a jeszcze lepiej gdy te obrażenia wrócą do "nadawcy"; trzymamy tak wysoko, jak pozwala nam na to Skupienie Czempiona Zła i buff nie rozciąga nam zbytnio regenu "zwykłych" CA
Modyfikacje:
1.Odbicie - do zabawy z łucznikami [1]
2.Antymagia - do zabawy z magikami [2]
3.Do wyboru, obydwa są dobre; ja wybrałam Bożka, gdyż ten buff ma mnie tylko chronić, zadawaniem obrażeń sama się zajmę, a ochrona drużyny może służyć i przy eskortowaniu, i przy prowadzeniu oddziału, i przy grze w drużynie z innymi graczami [9]

Piekielny hołd
jako trzeci buff, gdy już będziemy mieli Mistrzostwo Koncentracji
kolegów przyzywamy w razie potrzeby, gdyż trzymanie ich "na co dzień" zbyt mocno wydłużałoby nam regen innych CA - nie mamy przecież żadnej Umiejętności odnośnie aspektu Astralnego władcy
poziom trzymamy tak wysoki, jaki możemy osiągnąć bez kar

(UWAGA! Liczby w nawiasach [.] przy modyfikatorach oznaczają kolejność, w jakiej najlepiej jest w ramach danego aspektu rozdawać punkciki)


Uzbrojenie i modyfikatory:

Trochę poprawiłam swoją wiedzę na temat uzbrojenia:
- z setów użyteczne są kawałki Dendarana (szczególnie pas - Rezerwa), Armantina (rękawice), Wieczna Cisza (obecnie używam hełmu, nagolenników i naramienników) oraz - oczywiście - napierśnik z Piekielnego Cierpienia, chociaż inne kombinacje tychże też powinny być dobre
- jako bronie mogą być zarówno miecze jak i trzonkowe, staramy się uzyskać jak najwyższy dmg; dobrymi unikatami są: Rozcinacz Kandara, Zabójca Graczy Lorda Wayne'a, Prawo Ysandrify, Berło Ker, Ostrze Ankryda, Szaleńczy Gniew itd.
- każdą broń zakuwamy innymi obrażeniami specjalnymi (ostatnio chodzę z ogniem i lodem - lód w prawej łapie - i jest w porządku)
- jeśli chodzi o mody, bardzo przydatny jest zmniejszający szansę przeciwników na uniknięcie ciosu oraz wszelkie zwiększenia szans na krytyka/zmpiejszanie regeneracji, o podnoszeniu wszystkich umiejętności nie wspominam xD
- olewamy mody typu "Szansa przeciwnika na:X" czy "Obrażenia rozłożone w czasie:X"; bez tego da się przeżyć, a jest wiele innych, ciekawszych rzeczy, które możemy wkuć w broń/zbroję
- dobrze by było, aby jedna z broni miała bonus wyssania życia; jak już wcześniej pisałam - na bossach nam to nie pomoże, ale w 'życiu codziennym' pozwala szybciej odzyskać utracone HP (jeśli mamy Naramienniki z Wiecznej Ciszy możemy sobie zafundować dwie inne bronie, bo LL już mamy)


Wierzchowiec specjalny:

czerwony, z usprawnieniem regeneracji Wojownika Śmierci


Opis postaci i taktyka:

Gra takim SW nie należy do trudnych. Walcząca postać dzięki szybkości i sposobowi zadawania ciosów wygląda jak w berserkerskim szale. Pancerz jest, pomimo braku tarczy, odpowiednio dobry, byśmy nie musieli co chwila ratować się miksturkami. Dodatkowo wspomagają nas dwa niezłe buffy i trzy CA. No po prostu żyć, nie umierać... ponownie xD Ekspić można praktycznie wszędzie, choć Wyspa Driad i okolice Zapomnianego Miasta (Nuk-Nuki powracają...) nie należą do najprzyjemniejszych - te okolice polecam raczej na wyższym poziomie (tak po 40).
Taktyka natomiast jest skomplikowana jak budowa cepa. W 'warunkach normalnych' chodzimy ot tak, nie potrzeba żadnych wzmocnień (poza aktywnymi buffami ofc). Jeśli natomiast szykuje się ostrzejsza walka z grupą zorganizowaną - aktywujemy Ożywiający rozkaz, Moderczą furię, ładujemy się w środek zamieszania, ustawiamy Wzacniający proporzec i sieczemy wszystko w okolicy. Z bossami jest niewiele inaczej - aktywujemy co fabryka dała i tłuczemy aż zdechnie (najlepiej on, nie my).

Materiały dodatkowe:
-jak znajdę jakiś hosting, to wrzucę filmiki z powrotem-
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
Ostatnio zmieniony przez Kalia 2016-02-20, 15:30, w całości zmieniany 15 razy  
 
 
SoulHunteR 
Tępiciel spamerów



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: White Warriors
Wersja gry S2: 2.43
Klan S2: White Warriors
Platforma S2: PC
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 414
Skąd: Skoczów
Wysłany: 2008-12-05, 13:12   

Kalia jak zwykle świetna strategia i do tego bardzo przejrzyście napisana.
Aż mnie korci żeby go przetestować :D
10/10 :P
_____________________________________________________________________


------------------------------------------
Ostatnio zmieniony przez SoulHunteR 2008-12-05, 13:19, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 30
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2045
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2008-12-05, 13:17   

SoulHunteR napisał/a:
Kalia jak zwykle świetna strategia i do tego bardzo przejrzyście napisana

A dzięki :*
SoulHunteR napisał/a:
Aż mnie korci żeby go przetestować

Naprawdę polecam :D
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
Ostatnio zmieniony przez Kalia 2008-12-07, 16:11, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Lawryn 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lis 2008
Posty: 13
Wysłany: 2008-12-08, 23:58   

Ładnie opisana strategia...

Mam jedno ale... brak odblokowania modyfikatorow broni... chodzi tu o wiedze o mieczach lub broni trzonkowej
_____________________________________________________________________
 
 
Wampir 
Poleje się krew...



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 24
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 565
Skąd: Wojcieszów
Wysłany: 2008-12-09, 10:44   

Świetnie napisany build i wydaje się dość dobry w praktyce. Mam tylko małe pytanie: jakiego boga proponujesz do tego Wojownika Cienia? Chodzi mi jakie boskie CA przydaje się tej postaci zarówno po stronie dobra i zła. :)
 
 
SoulHunteR 
Tępiciel spamerów



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: White Warriors
Wersja gry S2: 2.43
Klan S2: White Warriors
Platforma S2: PC
Wiek: 35
Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 414
Skąd: Skoczów
Wysłany: 2008-12-09, 11:00   

Wampir napisał/a:
Mam tylko małe pytanie: jakiego boga proponujesz do tego Wojownika Cienia?
Wampir, szczerze? Te boskie dary to beznadzieja i tak raczej się tego nie używa.
Wybiera się bo któregoś trzeba a jak nie weźmiesz "Boskiej ochrony" to regen czaru masz nawet ponad 1200s :)
Jedynym przydatnym po stronie cienia może być Sakkara tyle, że trzeba sie liczyć z jego uwolnieniem i kolejnymi problemami bo wcale taki słaby skubanic nie jest.
_____________________________________________________________________


------------------------------------------
 
 
cube01 
Autostop


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wiek: 38
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 98
Wysłany: 2008-12-09, 12:54   

SoulHunteR napisał/a:
Jedynym przydatnym po stronie cienia może być Sakkara

a co powiesz o bogu Testa i jego AoE :)
_____________________________________________________________________

Teraz:
SŚ: Marvin MK2 lvl 10

RIP:
SŚ: Marvin MK1 lvl 50
SŚ: Zwarcie MKIII rev.b lvl 53
SŚ: Zwarcie MKIII rev.c lvl 19
 
 
Shei 
Rest in Pieces



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Citadel
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Wiek: 36
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2844
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2008-12-09, 15:02   

cube01 napisał/a:
Testa i jego AoE

Testa? A nie czasami Lumen? Testa ma leczące duszki, a Lumen ma błyskawice.
_____________________________________________________________________

 
 
Shei 
Rest in Pieces



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Citadel
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Wiek: 36
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2844
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2008-12-09, 18:59   

Irbis, On napisał AoE, czyli area of effect, czar obszarowy, działający na kilka mobów. Lumen wali błyskawięcę, która przeskakuje po przeciwnikach :) Forens ma odbijanie cześci obrażeń, a tego bym nie nazwa jako takim AoE :P
_____________________________________________________________________

 
 
Morgul 


Wersja gry S1: Nie mam gry
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 138
Wysłany: 2008-12-09, 19:49   

Testa wali takimi kolczekami w przeciwnikow wokol postaci i leczy przyjaciol za.. 100.. bezuzyteczne, chyba ze ktos maxuje boski dar to moze.. :)
_____________________________________________________________________
s2.. nuda panie...
 
 
cube01 
Autostop


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wiek: 38
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 98
Wysłany: 2008-12-10, 09:54   

Testa leczy pomocnikow i zabija przeciwnikow, Lumen tylko zabija undeady i T-mutant dla testy to nie ma znaczenia :)
poza tym w porownaniu do na przyklad kuana, nie ma ograniczenia na poziom przeciwnika :D

Jak dla mnie jest najlepszy :) przynajmniej dla TG bo jemu brakuje CA dzialajacych na kilku przeciwnikow
_____________________________________________________________________

Teraz:
SŚ: Marvin MK2 lvl 10

RIP:
SŚ: Marvin MK1 lvl 50
SŚ: Zwarcie MKIII rev.b lvl 53
SŚ: Zwarcie MKIII rev.c lvl 19
 
 
Shei 
Rest in Pieces



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Citadel
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Wiek: 36
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2844
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2008-12-10, 13:49   

Z tym zabijaniem u Testy to nie wiedziałem, a raczej nie widziałem :P Ostatni raz TG grałem jakiś czas temu i jakoś nie zabijały te duszki nikogo, jak je sobie sprawdzałem, a później nie używałem ich :P Nie wiem, czy coś zmienili w tym CA, czy może takie było, a ja akurat nie widziałem. Nawet w opisie tego CA (spisywałem z gry już jakiś czas temu to) nie widzę, żeby było coś o zabijaniu wrogów.
Cytat:
Nagle pojawia się kilka duszków. Poruszane duchem Testy pomagają bohaterowi, lecząc jego rany i wchłaniając część obrażeń.


Lumen zabija wszystkich, nie tylko nieumarłych i T-mutanty :P Przynajmniej wcześniej tak było, zabiłem grupkę wilków serafią, gdy sobie chciałem sprawdzić jak działa to CA. Później już też nie używałem tego CA, może coś pozmieniali w nich?
Cytat:
Boska błyskawica oślepia wszystkich w pobliżu. Zamroczeni przeciwnicy przez jakiś czas nie są w stanie się ruszać. Ten efekt jest mocniejszy przeciwko niektórym mocom zła. Złe istoty staną natychmiast w płomieniach i spalą się w oczyszczającym świetle Lumena!
_____________________________________________________________________

Ostatnio zmieniony przez Shei 2008-12-10, 13:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
cube01 
Autostop


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wiek: 38
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 98
Wysłany: 2008-12-10, 14:13   

moj blad, w opisie pisze ze w stosunku do zlych efekt jest wiekszy :)

poza tym i tak grajac TG po stronie cienia wole Teste bo Lumen nie jest dostepny

Cytat:
Z tym zabijaniem u Testy to nie wiedziałem, a raczej nie widziałem


czasem potrzeba kilka duszkow aby ich pozabijac, ale dziala na 100 bo z tego korzystam
_____________________________________________________________________

Teraz:
SŚ: Marvin MK2 lvl 10

RIP:
SŚ: Marvin MK1 lvl 50
SŚ: Zwarcie MKIII rev.b lvl 53
SŚ: Zwarcie MKIII rev.c lvl 19
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 30
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2045
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2008-12-10, 14:33   

Lawryn napisał/a:
brak odblokowania modyfikatorow broni... chodzi tu o wiedze o mieczach lub broni trzonkowej

Mi to jakoś nie przeszkadza. Latam sobie z dwoma unikatami i jest dobrze bez odblokowywania ;)
EDIT by Kalia: Zresztą przecież najlepsze bronie nie mają odblokowywalnych modów. U unikatów się z takim przypadkiem nigdy nie spotkałam. Nie wiem, jak to się ma z ew. setami i legendarnymi, ale nie sądzę, aby "wyższe" przedmioty miały gorsze staty niż te z niższej półki.
Wampir napisał/a:
jakiego boga proponujesz do tego Wojownika Cienia? Chodzi mi jakie boskie CA przydaje się tej postaci zarówno po stronie dobra i zła

Yyyyy, chcesz teorię, czy szczerze? Teoretycznie to Testa lub Kybele są chyba ogólnie najbardziej "praktyczni". A tak w rzeczywistości to nigdy nie używałam nim tych Boskich Darów - nie było potrzeby albo czasu (efekt mojego sposobu gdy) :P

[ Dodano: 2008-12-21, 15:07 ]
O, dorzuciłam jeszcze dwa filmiki, jakby ktoś chciał pooglądać.
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
Ostatnio zmieniony przez Kalia 2008-12-14, 23:08, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Alion 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 08 Lip 2008
Posty: 2
Wysłany: 2009-02-01, 11:14   

a skille w tej kolejnosci co podene?
_____________________________________________________________________
TRAIN HARD !! ! GET PRO !! !
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,35 sekundy. Zapytań do SQL: 14