logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Shei
2009-01-21, 14:15
Nemmelie I Vallerie - Nowy Ulepszony Armageddon
Autor Wiadomość
Watchmaker 
Tempus Fugit



Wersja gry S1: Nie mam gry
Wiek: 33
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 66
  Wysłany: 2008-12-04, 20:35   Nemmelie I Vallerie - Nowy Ulepszony Armageddon

Chcecie mieć super silną postać? Taką, która chordy wrogich stworzeń niszczy jednym ruchem dłoni? Od 45 levelu króluje na złocie i expi bez problemu na wrogach o 20 poziomów silniejszych? Taką, która każdą umiejętność opanuje kilkukrotnie lepiej niż ktokolwiek inny? Powiem wam jak... krok po kroku... Na przykładzie moich bliźniaczek...

Jeżeli chcecie mieć super silną postać, z której wyciągniecie maximum możliwości tak naprawdę będą wam potrzebne 2 postacie.. Świetnie nadają się do tego elfki.. Dobry efekt uzyskacie też jedną postacią ale maximum tylko za pomocą dwóch.



Handel nie umarł wraz z nowym pathem.. wręcz przeciwnie.. jest potężniejszy niż kiedykolwiek.. teraz można udać się na Niob na zakupy i do kowala gdzie bonusy są kilkukrotnie wyższe niż na niższych poziomach trudności. Pomysł jest prosty..tworzycie 2 postacie.. jedną z handlem a drugą normalną. Ta z handlem będzie słabsza na początku ale to się bardzo szybko zmieni.. levelować obie postacie trzeba jednocześnie z różnicą jakichś 10 poziomów tak żeby bez problemu mogły używać tego samego sprzętu.

Kupiec zdobywa świetne przedmioty ale jest słabszy bo zmarnował slot na umiejętność żeby wziąć handel i dużo punktów żeby go utrzyma na wysokim poziomie. Czysta postać za to skorzysta z tych przedmiotów dla maksymalnego efektu..

1 Atrybuty

Nie inwestujcie w nic.. dopiero na bardzo wysokim levelu stwierdzicie w co najlepiej rozlokować punkty dla najlepszego efektu.. nie martwcie się, że postać bez tych kilku punktów sobie nie poradzi.. poradzi sobie..i to doskonale.

2 Umiejętności

Główne

Wiedza Arcypiromantki
Skupienie Arcypiromantki
Koncentracja
Skupienie Arkan Delfickich
Starożytna Magia
Wiedza OPancerzu
Wiedza Tarczach
Kondycja

Kupiec bierze do tego jako pierwszą umiejętność Targowanie Się a jako ostatnią lepszoną Percepcję

Postać klasyczna jako dwie ostatnie umiejętności wybiera Walkę Mieczem i Wiedzę o prędkości. A właśnie, że nie.. hehe.. odpuszczamy sobie mieczyk i prędkość..zamiast tego Dyscyplina bitewna i cokolwiek innego.. Odporność na czary mogła by być niezła ale podobno nie działa..

3 Rozwój

U kupca maksujemy Handel a potem resztę po równo w umiejętności Arcypiromantki a gdy i one są już na maksymalnym poziomie resztę inwestujemy w Koncentrację potem w Arkana Delfickie itd

Postać klasyczna od początku maksuje umiejętności Arcypiromantki i również przenosi się z pozostałymi punktami po kolei do następnych kolejno Koncentracja Arkana Delfickie

Całkowicie pomijamy resztę umiejętności przy awansowaniu na poziom.

Robimy tak do poziomu 75 od którego skupiamy się na rozwinięciu każdej umiejętności na poziom mistrzowski. Potem wracamy do poprzedniego stylu rozwoju postaci. Z tym wyjątkiem, że Kupiec inwestuje również w Percepcję aby była na maksymalnym poziomie.


4 Bonus do wszystkich umiejętności.

To właśnie klucz do sukcesu.. skupiamy uwagę na przedmiotach, które mają dużo gniazd do wkuwania (najlepiej żeby miały też już taki bonus) i wkuwamy w nie wszystkie amulety i pierścienie z bonusem do wszystkich umiejętności jakie znajdziemy..

Bardzo szybko okazuje się, że nasza postać ma wszystkie umiejętności na poziomie o wiele wiele wyższym niż poziom samej tej postaci... wtedy zaczyna się zabawa..

Na poziomie 200 przewiduje jakieś 250-300 bonusu do każdej umiejętności. Wtedy biżuteria z +15do wszystkiego nie jest rzadkością a i 20 gniazd na postaci na pewno się znajdzie...

Maksymalny efekt jest wtedy kiedy te przedmioty zakłada druga postać, która nie zużyła żadnych punktów na Handel oraz Percepcję i ma dodatkowo Wiedzę O Prędkości.

5 Konkrety.

Moja handlująca elfka Nemmelie jest obecnie na 59 poziomie. Bonus do wszystkich umiejętności wynosi 126!!! Handel ma na 206 punktów.. umiejętności Arcypiromantki na 182 a Koncentrację na 142! Wszystkie inne umiejętności w okolicach 130 punktów!

To maszyna do zabijania... Gorejąca Burza, Deszcz Meteorów oraz Wzmocnienia Rozrzażona Skóra I Wielkie Pokrzepienie.. wszystko na maksymalnym poziomie ograniczanym przez poziom umiejętności (ok 50)... regen ok 3,7 i spada ciągle.. chciałem zobaczyć jaki będzie gdy dociągnę sztuki walki do ograniczenia.. zaczęło się od 4 a teraz już jest na 3,7 tak jak pisałem przed chwilą.

Burza zadaje przy uderzeniu 5000 obrażeń. Potem jeżeli jakieś potworki przeżyją płoną za 3000 co sekundę...
Meteorów jest 16 każdy za 3000=48000potencjalnych obrażeń.

Ma 7000 punktów życia, 4000 obrony i 3000 pancerza

Nie będę nawet wspominał jak te statystyki wyglądają na mojej drugiej elfce...jest po prostu jeszcze potężniejsza.. a przytaczam te z elfki na handel dla tych którym nie chce się męczyć z dwoma postaciami...


Co ze sztukami walki? Sprawa prosta.. co następuje:

Gorejąca Burza: Spopielenie, Pożoga, Ambicja ^ v v
Deszcz Meteorów: Miażdżyciel Czaszek, Ciągłość, Ulewny Deszcz ^ ^ v Coż.. tym razem zdecydowałem się na większą szansę na trafienia krytyczne w zotym ulepszeniu.. działa dość ładnie.
Rozrzażona Skóra: Płonące Strzały, Zemsta, Żarliwy Płomień v v v

Skóra zasługuje na kilka słów.. spalanie strzał przy poziomie 50 skóry daje 57% szansy na blok pocisków... Zemsta 57% szansy, że dostaniecie 0 obrażeń i odbijecie wszystkie na atakującego..zabijają się sami.. Żarliwy płomień daje na tym pziomie +150% obrażeń od ognia (bazowych)

Wielkie pokrzepienie wiadomo: Doświadczenie Arcypiromantki, Uzupełnienie, Odporność ^ ^ ^
Ognisty Demon jako trzecie wzmocnienie.. doda wam obrażeń od ognia bardzo dużo za bardzo mały wzrost regeneracji.. kilka setnych..sekunda.. Potęga, Pieczęć, Umiarkowanie^ v ^

Odepchnięcie Magi wspomoże was w walce z bossami gdyż nie będą mogli używać specjalnych technik..pomaga też na moby które używają czaszkowej pułapki: Siła, Pentagram, Ochrona ^ ^ ^

Nie opłaca się brać zamiast tego co napisałem przyśpieszonych regeneracji bo i tak będziecie ograniczeni przez poziom umiejętności a wtedy regen bardzo szybko idzie w dół...


To chyba tyle..mam nadzieję, że mnie nie wyśmiejecie.. ale one naprawdę koszą jak szalone ;)
Ostatnio zmieniony przez Watchmaker 2008-12-15, 11:10, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Rii 


Wersja gry S1: Classic: 1.66
Wiek: 27
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 116
Ostrzeżeń:
 9/7/9
Wysłany: 2008-12-04, 20:45   

fajny build napewno wybroboje =D Ja moja Elfka na burzomagie mam sredni regen skilli 2s caly set i dmg z kolcow 2k. Bossow rozwalam w doslownie 4-5s. 2 razy puszce lodowymi ciernami i juz nie wstana..Nie robilem jeszce postaci na handel nigdy wiec mam pytanie od jakiego lvlu handlu mozna kupowac sety w sklepach?
_____________________________________________________________________
IS THat A Sword In UR HANd? NO Its JUSt A Carrot ;/ /
 
 
Watchmaker 
Tempus Fugit



Wersja gry S1: Nie mam gry
Wiek: 33
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 66
Wysłany: 2008-12-04, 20:51   

Już nie można.. A co do lodowych cierni to jestem pewien, że zostaną ograniczone w następnym pathu..znowu nie tak bardzo że będą takie jak były przed tym pathem ale na pewno odejmą sporo...
 
 
Rii 


Wersja gry S1: Classic: 1.66
Wiek: 27
Dołączył: 29 Paź 2008
Posty: 116
Ostrzeżeń:
 9/7/9
Wysłany: 2008-12-04, 20:58   

:P poszlem sobie dzisiaj na golda i na te terney z tg jakis czempion walnom mnie czyms i zadal mi 4k!!!!! (mam 2.6k pancerza) =/ I sb cale sie zjebalo swietnie. JEDEN CIOS.
No to mozna kupowac te sety wkoncu?
_____________________________________________________________________
IS THat A Sword In UR HANd? NO Its JUSt A Carrot ;/ /
 
 
Watchmaker 
Tempus Fugit



Wersja gry S1: Nie mam gry
Wiek: 33
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 66
Wysłany: 2008-12-04, 21:17   

Nie, już się nie da setów kupować w sklepach... A to coś to była czaszka pułapka.. coś jak techniki mrocznego elfa z sacred 1.. Właśnie po to przydaje się Odepchnięcie magii... moja elfka jest praktycznie nieśmiertelna..bossowie 20 leveli więksi mają max 20%szansy trafienia..moby na moim poziomie ok 5%... ale jak wejdę na wysoki poziom i mi taki mobek przywali z pułapki to niestety.. nie ma się dość HP po prostu..
 
 
BrunoN 
koszed'



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Dragon of Shadow
Wiek: 28
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 165
Wysłany: 2008-12-05, 13:47   

jezeli oslabia ostrza , oslabia tez gorejaca burze : ) moim zdaniem na bossy duzo lepsza jest burzomagini tylko jej nimb jest hmm taki slaby. z jakich itemow masz takie ogromne bonusy do umiejetnosci ? (arcypiromania itp) i srednio jeden item ile daje ci dodatkowych bonusow do tej umiejetnosci ? chodzisz w zlotych/pomaranczowych itemkach, tak ?
_____________________________________________________________________
Wesołych świąt.
 
  My status
 
cube01 
Autostop


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wiek: 40
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 98
Wysłany: 2008-12-05, 13:50   

a moze takie przedmioty by sie przydaly??
_____________________________________________________________________

Teraz:
SŚ: Marvin MK2 lvl 10

RIP:
SŚ: Marvin MK1 lvl 50
SŚ: Zwarcie MKIII rev.b lvl 53
SŚ: Zwarcie MKIII rev.c lvl 19
 
 
Watchmaker 
Tempus Fugit



Wersja gry S1: Nie mam gry
Wiek: 33
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 66
Wysłany: 2008-12-05, 16:01   

Bonus jest jeden..dość rzadki.. dlatego potrzebne jest targowanie się aby występował w sklepach.. jeden bonus np +5 DO WSZYSTKICH UMIEJĘTNOŚCI dokładnie tak się nazywa.. czyli jeden przedmiot z takim bonusem wpływa na wszystkie twoje umiejętności...

Nie osłabią burzy bo jest zbalansowana.. po prostu nie wyszło im z lodem.. osłabią go do takiego poziomu na jakim teraz jest burza..

Itemki nosze jakie popadnie..byle miały dużo gniazd.. oczywiście jak jest z czego to wybieram te lepsze..polecam Przyodziewek Przodków.. ma łącznie chyba ze 14 gniazd..

Obecnie na zbrojach i broni występuje bonus od +6 do +9 a pierścienie i amulety +5.. jak wkuje amulet +5 do złotego gniazda dostaje dodatkowe +1 czyli 6.. mam zbroje łącznie +17 w oryginale miała +5 i wkułem w nią dodatkowe 12..
 
 
BrunoN 
koszed'



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Dragon of Shadow
Wiek: 28
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 165
Wysłany: 2008-12-05, 16:20   

no to beda musieli zbalansowac rozszalaly nimb bo 3000 dmg/s nie jest zbalansowane ;_; jaki masz poziom tej umiejetnosci ?
_____________________________________________________________________
Wesołych świąt.
 
  My status
 
progress 


Wersja gry S1: Nie mam gry
Wiek: 36
Dołączył: 13 Lis 2008
Posty: 29
Skąd: Pionki
Wysłany: 2008-12-06, 22:04   

A ja mam prośbę taką do użytkownika Watchmaker, . Z racji tego że gram pierwszy raz w gre z serii sacred, możesz podać mi tą taktykę jakoś tak najprościej jak się da. Chodzi mi o postać czystko do walki. Bez handlu i tak dalej. Będę Ci wdzięczny bo czytam tą taktykę i nie bardzo czaje o co chodzi :] .

pozdrawiam
 
 
sphinxbox 


Wersja gry S1: S+: 1.8.96
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 6
Wysłany: 2008-12-06, 23:10   

Chcialbym sie dowiedziec dlaczego w tym buildzie w sztuce walki ZAPALAJACY DESZCZ w ulepszeniu wybrales ogluszanie a nie zwiekszone obrazenia od ognia ??
 
 
Watchmaker 
Tempus Fugit



Wersja gry S1: Nie mam gry
Wiek: 33
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 66
Wysłany: 2008-12-06, 23:15   

Progress.. niestety nie mogę ci pomóc.. Od początku praktycznie skupiłem się na Wysokiej Elfce i nie mam pojęcia o tym jak rozwijać inne postacie...

Co do ogłuszenia... cóż.. obrażenia są już na wysokim poziomie.. poza tym co ci po zwiększonych obrażeniach jeśli wrogowie będący w ciągłym ruchu bardzo szybko wychodzą poza zasięg rażenia i obrywają tylko kilkoma meteorami?... ogłuszenie świetnie się sprawuje.. jest na nie wysoka szansa..każdy meteor ma tą szansę.. mam ich 16.. świetnie działa na bossów.. po prostu stoją w miejscu i zbierają obrażenia nie robiąc absolutnie nic.. trzeba tylko wypracować odpowiedni czas regeneracji żeby nie odzyskali sprawności przed ponownym użyciem...

Nie ma to jak unieruchomić 40 leveli silniejszą od ciebie sakkarę przyzwaną przez wrednego inkwizytora na wyspę i zatłuc w paru użyciach meteorów gdy reszta graczy nie potrafi jej nawet drasnąć...

poza tym meteory z ogłuszeniem w combie z odepchnięciem magii sprawiają, że mimo długiego czasu wykonywania tego comba, możesz sobie przycisnąć czymś przycisk myszki i iść po herbatkę a po powrocie już tylko wcisnąć Q ;)
Ostatnio zmieniony przez Watchmaker 2008-12-06, 23:31, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hellraiser 
MH


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wiek: 34
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 48
Wysłany: 2008-12-07, 00:31   

Build dość oczywisty ale nie radze maksować umiejętności bo powyżej 150lvl dają już strasznie mało. Zamiast tego można mieć większość na 75lvl i resztę z przedmiotów + x do wszystkich umiejętności.

btw, jakie kary do regena masz namyśli? na testowej postaci lvl200 ładując wszystko w regena miałem CA z regenem 0.0 ,]
 
 
SoulHunteR 
Tępiciel spamerów



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: White Warriors
Wersja gry S2: 2.43
Klan S2: White Warriors
Platforma S2: PC
Wiek: 37
Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 414
Skąd: Skoczów
Wysłany: 2008-12-07, 00:49   

sphinxbox, jeśli chcesz zrobić Elfkę "czysto do walki" (nie handlującą) to w dużym skrócie z tego co napisał Watchmaker:

Umiejętności:
Wiedza Arcypiromantki
Skupienie Arcypiromantki
Koncentracja
Skupienie Arkan Delfickich
Starożytna Magia
Wiedza OPancerzu
Wiedza Tarczach
Kondycja
Miecze
Wiedza o prędkości

Starasz się po kolei dojść nimi do 75 lvlu

CA (Sztuki walki)
^ - ulepszenie w górę
V - ulepszenie w dół
Cytat:
Gorejąca Burza: Spopielenie, Pożoga, Ambicja ^ v v
Deszcz Meteorów: Miażdżyciel Czaszek, Ciągłość, Ulewny Deszcz ^ ^ v
Rozrzażona Skóra: Płonące Strzały, Zemsta, Żarliwy Płomień v v v

Skóra zasługuje na kilka słów.. spalanie strzał przy poziomie 50 skóry daje 57% szansy na blok pocisków... Zemsta 57% szansy, że dostaniecie 0 obrażeń i odbijecie wszystkie na atakującego..zabijają się sami.. Żarliwy płomień daje na tym pziomie +150% obrażeń od ognia (bazowych)

Wielkie pokrzepienie wiadomo: Doświadczenie Arcypiromantki, Uzupełnienie, Odporność ^ ^ ^
Ognisty Demon jako trzecie wzmocnienie.. doda wam obrażeń od ognia bardzo dużo za bardzo mały wzrost regeneracji.. kilka setnych..sekunda.. Potęga, Pieczęć, Umiarkowanie^ v ^

Odepchnięcie Magi wspomoże was w walce z bossami gdyż nie będą mogli używać specjalnych technik..pomaga też na moby które używają czaszkowej pułapki: Siła, Pentagram, Ochrona ^ ^ ^


Jeśli chodzi o itemy to sam musisz wybrać jakie są dla Ciebie najlepsze.
Głównie to takie, które dają:
+x do wszystkich umiejętności
+x Aspekt Arcypiromantki
+x% obrażeń od ognia
dające szansę na zmniejszenie czasu regeneracji
no i przyda się +x% szansa na znalezienie kosztowności


Prościej już nie da się tego ująć :)
_____________________________________________________________________


------------------------------------------
 
 
damador 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wiek: 39
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 282
Wysłany: 2008-12-07, 10:09   

+x% obrażeń od ognia - lepiej oplaca sie wkuc kowalksie sztuki daja minimum 40,2 %(na 30 poziomie postaci i trudnosci NIOB jest jzu max) do obrazen - i dziala z deszcem meterow w 100 % ( podnosi i ogien i fizyczne obrazenia)

gram obecnie 2 HE jednym pyro i jednym ICE
oba bazuja na powyzszym buildzie

zmienilem tylko spped lore na riding i zastanawiam sie nad wybraniem zamiast sword lore Combat Discipline - zminiesza regen CA i daje bonusowe obrazenia - w S2 jako combo mozna wstawic tylko jedno CA wiec nadaj sie lepiej. I tak na wyzszych poziomach uzywamy glownie unikatow ktore nie maja przypozadkowania typu przedmiotu a mag nie walczy bronai tylko czarami

mam obecnie 57 poziom 9200 dmg regen 4.1
Ostatnio zmieniony przez damador 2008-12-07, 10:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 13