logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Shei
2008-10-31, 03:17
Serafka Celestal Magic do PvE i trochę mechaniki
Autor Wiadomość
C4hir 
zjemcie zjemcie



Wersja gry S1: Nie mam gry
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 26
Wysłany: 2008-10-29, 16:50   Serafka Celestal Magic do PvE i trochę mechaniki

-

Serafka Celestal Magic do PvE i zdobywania itemów



-


Intro:
Zainspirowany tym wątkiem: http://forum.sacredeng.as...ead.php?t=49602 i po kilku testach serafki stwierdziłem, że to jest to, co mi pasuje. Dodając swoje 3 grosze i planując build dla odpornej postaci PvE mającej farmować duże grupy mobów na AoE spellach spisałem co następuje poniżej. Postuję to w 2 celach - po 1 fajny pomysł i może komuś się przyda, po 2 z nadzieją, że ktoś gra podobnie, jest bardziej zaawansowany i może odpowiedzieć na kilka moich wątpliwości.

Z czystego lenistwa nie chciało mi się wszystkiego tłumaczyć na polski, zamiennie stosuję polskie i angielskie nazwy skilli/CA lub odmieniam po polsku angielskie słowa itd (o zgrozo) - jak kogoś to boli to motylek i niech dalej nie czyta (zresztą te polskie nazwy mi totalnie nie leżą, śmiesznie brzmią i są jakieś takie upośledzone...).

Pewnie jest tu trochę błędów lub spraw niejasnych, możecie do tego postrzelać, może się razem czegoś dowiemy. Build jest cały czas in-progress i będzie z czasem modyfikowany. Wiele rzeczy sam jeszcze nie wiem i nikt ich nie wie oprócz devsów.

Jako, że to wszystko jest nowe, to topic zawiera też sporo sprawdzonych informacji dotyczących mechaniki klasy i gry, nie dało się tego oddzielić na razie.

Umiejętności:
Skill cap: do rozdania jest łącznie 916 skill pointów (moje obliczenie poniżej), cap na skill to 200 bez modyfikacji z itemów.

    1. Celestial Magic Lore - maxować do ~200 - Do wzmocnienia główne źródła dmg (Radiant Pillar) - masowe AoE, maksowany skill, poziom ma być taki, żeby na lev 200 móc zabijać tak jak na początkowych levelach.

    2. Celestial Magic Focus - 75+ - Ustawić w zależności od cooldownu, tak aby móc spamować Radiant Pilarem (lvl1 CA z runów, ew poziom ustawić później, aby cooldown był poniżej sekundy). Ten skill da możliwość ustawienia modyfikacji na Pillarze - które przekładają się na esencję tego buildu.

    3. Concentration - 75 lub ~10? - Do regenu cooldownów CA (Radiant Pilar, Flaring Nova, Soul Hammer, Archangel's Wrath) oraz możliwości posiadania 2 buffów lub 3 buffów (na 75 - 3, ale może wystarczy zostawić 2, wtedy lev ~10 skilla i maxować coś innego) [Update]: Concentration narazie nie maksuję, zostawiłem na lvl10. Wystarcza narazie.

    4. Armour Lore - 75+ - Do zwiększenia regeneracji cooldownów CA i zwiększenia armora

    5. Enhanced Perception - 75? - Do lepszych dropów z chestów/mobów/bossów. [Update]: zauważyłem, że bardzo poprawiły mi się dropy z chestów - leci masówka niebieskich sprzedających się za 15-20k u vendora. Poprawiły mi się też dropy kasy z mobów i chestów - wypada od 2-30k! Tego skilla mam na ~50 wyłącznie z bazowych +5 (aby móc wziąć Targowanie się) + bonus itemów.

    6. Bargaining - 75+? - Do lepszych itemów od NPC (ile jest sens dać - nie wiem dziś, wyjdzie w czasie, może lepiej będzie maxować coś innego). [Update]: Podnoszę maksymalnie z itemów osobnym setem sprzętu (itemy +all skills +umiejętności ogólne socketowane amuletami/ringami +all skills) - poziom ~75 - mega dużo żółtych, złotych, zielonych w sklepie.

    7. Warding Energy - 75 - Do wzmocnienia Buffa Warding Energy. [Update]: Ten skill baaardzo wzmacnia energy shielda wraz z Revered Tech Focus.

    8. Revered Technology Focus - 75+ - Do wzmocnienia Buffa Warding Energy oraz Novy mającej dawać slow + stun effect, do synergii z Radiant Pillarem

    9. Shield Lore - 75+ - W celu zwiększenia możliwości tankowania dużej ilości mobów / bossa - testowane przez innych - ludzie piszą że shield lore jest naprawdę wypas.

    10. Sword Weapons? - 75 - Do okazyjnych hitów z Sould Hammera + normal hitów, przydatne na bossów.


Przy założeniu że wydajemy jak powyżej 200 + 9*75 = 875 zostaje jeszcze 916 - 875 = 41 do wydania na coś.

Punkty umiejętności - skill pointy
Źródło 1: http://www.sacredwiki.org...Sacred_2:Skills
Źródło 2: http://www.clan-da.com/sh...highlight=level - przetestowane przez kolesia który wbił 192 lev, może jest jeszcze jakiś gain na 200 ><
Źródło 3: http://darkmatters.org/fo...?showtopic=8683

Level | Dostępne skill pointy | W sumie

1-4 | (4-1)*1 | 3
5-11 | (11-5+1)*2 | 14
12-24 | (24-12+1)*3 | 39
25-49 | (49-25+1)*4 | 100
50-150 | (150-50+1)*5 | 505
150-200 | (200-150+1)*5 | 255

Suma: 916

Jak rozdawać skill pointy?
Rozplanować i wydawać należy z głową w zależności od tego co potrzeba w danym momencie - np. enhanced perception na 5, potem zwiększanie targowania się na początku, celestal magic lore jeśli za słabo bijemy, celestal magic focus jeśli za długi cooldown Pilarka, w Concentration na razie 1 punkt dla dodatkowego buffa, armour lore narazie na 1, rev technology focus do modyfikacji novy, shield lore 1. Tak dużo jest narazie na poziomie 1, bo mamy masowo w sprzęcie modyfikator +all skills.

Poziom skilli odpowiedzialnych za regenerację CA należy ustawić tak, aby były przyzwoite (~1sek na Radiant Pilar + <3-4 sek na Novę) cooldowny na CA. Jakie będą finalne wartości - będę wiedział jak wbiję 200 level.
Poziom pozostałych skilli myślę, że warto dać przynajmniej na 75 (na ten dodatkowy bonus), zastanawia mnie jednak Concentration, czy będzie potrzebny aż tak wysoko. Trudno mi też na razie przewidzieć, czy poziom np. Celestal Magic Lore na będzie wystarczający do dpsu na lvl 200. Się pożyje, się zobaczy..

Dylematy:
1. Tactics + Dual Wield, aby zwiększyć DPS czy Sword Weapons + Shield Lore? - tarcza naprawdę rox i trochę nie chcę z niej rezygnować. Z drugiej strony jak się ma uniki z runów w socketach to tarczę można wywalić hehe.
2. Może Constitution lub Exalted Warrior Focus zamiast któregoś ze skilli? (na HC pewnie Constitution to podstawa, ja HC nie gram)


[Update]:
Ad. Dylematy:
Stwierdzam, że bicie czegoś swordem w tym buildzie to strata czasu, miecz mam tylko po to, żeby mieć z niego +6all skills (3 sockety). Może później będzie mi to potrzebne, do bicia bossów odpornych na magię. Się pogra, się zobaczy co dalej.
Raczej zrezygnuję ze sword weapons, zastanawiam się nad zostawieniem Shield Lore. Myślę, że Shield Lore zostanie i wrzucę na 10 skilla jeden z poniższych:
Combat Reflexes (o ile stackuje się z socketami uniki) lub Constitution lub Spell Resistance lub Toughness - ewentualnie zostanie jako rezerwa na później.

Rezygnuję z Tactics + Dual wield, rezygnuję też z Exalted Warrior Focus - po prostu szkoda czasu na swingi mieczem, więcej mi da cast następnego Pilara albo spamowanie Smite'm.


Sztuki walki (CA):

CA cap
Maksymalny lvl CA jest limitowany przez lvl postaci + zwiększany przez focus dla danego aspektu. To oznacza, że max lvl dla pojedynczej CA to 200 bez modyfikacji z itemów (nie wiem czy bez czy z uwzględnieniem focusa).
(Źródło: wypowiedź devsa odnośnie ile run można odczytać: http://forum.sacredeng.as...&postcount=200.)

[Update]:
Max lvl dla pojedynczej CA to 200 - teoretycznie - zauważmy, że odczytanie +1 runy nie zawsze zwiększa lvl CA o 1, rośnie to później logarytmicznie.


CA - ich poziom - komentarz:

    1. Radiant Pilar - 1 - Główne źródło dmg - 1 lub wyższy, generalnie na razie zostawiam na poziomie 1, ewentualnie później zdecyduję w zależności od cooldownu/regeneracji tak, aby móc spamować; konieczne modyfikacje: Hypnosis/Brightness/Magnify.

    2. Flaring Nova - 1 - Poziom - analogicznie - jeszcze tego nie wiem, zależy jaki będzie cooldown; modyfikacje: Expand/Stun/Laggard (zrobiony pod synergie z Radiant Pilarem).

    3. Soul Hammer - można maksować - Dobijanie mobów, dmg na bossów - fajny CA, mały cooldown, można raczej maksować w zależności od CD.

    4. Pelting Strikes - ? - Dodatkowa opcja na fizyczny typ obrażeń.

    5. Hallowed Restoration - ? - Opcjonalnie do podleczenia / przydaje się nawet do podleczenia NPC przy eskortach itp.

    6. Archangel's Wrath / Baneful Smite - ? - Dodatkowo do dobijania / na bossów - poziom zależy jaki będzie cooldown wyżej i która CA się lepiej sprawdzi do tego celu.

    Buffy:

    7. Warding Energy - 200? - To raczej będę maksować.

    8. Battle Stance - ? - Zależy jaki się rozłożą cooldowny CA - (dopasować tak, aby nie opóźniał spamowania Radiant Pillarem).

    9. BFG lub Cleansing Brilliance - ? - BFG: zbugowany na dziś bo daje efekt po przełączeniu broni - daje attack speed - a może to nie bug i tak ma być - można biegać z tym buffem dodatkowo Cleansing Brilliance - do rozpatrzenia później - zawsze większe AoE.


[Update]:
Radiant Pilar nadal lvl 1 - spisuje się świetnie - cast time ~1 sek. Obecnie castuję ich około 10. Wyliczenia odnośnie DPS zrobię później, bo to trochę roboty.
Soul Hammer w odstawkę. Zamiast tego zacząłem używać lvl 1 Baneful Smite z modyfikacjami: Laggard/Confuse/Chain - haha 0,6 cast - wypasione do dobijania bossów. Stoi powiedzmy z 5 pilarów + spam Smite'm - imba.
Pelting Strikes - szkoda czasu.
Hallowed Restoration - maksuję.
Archangel's Wrath - potestuję później.

Buffy - Warding Energy - nie maksuję, starcza mi lvl 1 CA. Modyfikacje: Field Force/Field Force/Block.
Z Battle Stance i BFG rezygnuję bo nie biję już bronią, a szkoda opóźniać cooldowny, natomiast przebojowe jest:
Cleansing Brilliance - rewelacja - malutka kara do cooldownów, na lvl 1 CA (ofc) i dodatkowo bije samo undeadów i T-moby - modyfikacje Distract/Cleanse/Illuminate. Zdecydowałem się na Cleanse, bo T-moby słabiej schodzą niż undeads.


Atrybuty:
Głównie w Inteligencję + Wytrzymałość do zwiększenia dmg z Radiant Pilarka + regeneracja. Na HC pewnie również w Żywotność.

[Update]:
Pakuję już tylko w Int.


Bóstwo:
Forens - Inspiration - dodatkowy AoE dps.

Styl gry:
Styl grania: buffy: Battle Stance (na poczatku lepiej bez) + Warding Energy, zbieramy na tygrysku duże grupy mobów, spamujemy Radian Pilarem + Nova + dobijamy Soul Hammerem / hitami. Moby są genialnie przyciągane do pilarów, spowalniane/stunowane przez Novę. Hokus pokus czary mary, twoja stara to twój stary i po paru sekundach zostają sterty trupów >< My biegamy i uciekamy wokoło albo przy wysokich unikach/bloku po prostu stoimy w miejscu i śmiejemy się. Po naciśnięciu klawisza Q dostajemy przycięcia gry od pojawienia się dużej ilości napisów od itemów, które lądują w naszym plecaku.

[Update]:
Latamy już tylko na Warding Energy (którą czasem trzeba odnowić jak za dużo mobów nas leje), cast Radiant Pilarów + czasem Nova w bardzo dużych grupach + Smite na dobicie bossów. Nie biję już bronią - szkoda czasu.


Największym plusem tego buildu jest bardzo wysoki DPS, granie tym daje mi wiele przyjemności. Na bossów jak na razie działa: Radiant Pilar Spam + Soul Hammer + hity + Archangel's Wrath/Baneful Smite.

Sprzęt
Najbardziej w początkowym stadium gry buffują postać itemy +all skills z socketami z aspektu CM Serafki. Co będzie w end-game? - zobaczymy co można uzyskać łącząc unique/legendary z setowymi.

Jak na razie te setowe sprzęty to dla mnie crap, wygląd fajny, ale nic poza tym; dużo lepsze staty uzyskuje się na itemach +2 all skills +jeszcze wybrane skille +jeszcze jakies mody +sockety z runami.

Nie wiem jeszcze jakie są ograniczenia na modach itemów jeszcze, ale chociażby każdy item miał opcję na +2 lub wyżej do all skills + 1-2 sockety w które wsadzamy amu/ring +2 all skills i buffujemy skille postaci masakrycznie mocno - szacuję na okolice +51 all skills (np. zakładając, że wsadzamy jeszcze w sockety np amulety +2 all skills, a itemy posiadają po przynajmniej 1 sockecie, tarcza 3). Ja na dziś mam +23 all skills i jeszcze sporo do wymiany na lepsze.

Sockety
W sockety do wyboru (jeszcze nie zdecydowałem ostatecznie - narazie jade na unikach - jak potestuje to się okaże co działa najlepiej; staty secondary effect runów podaję z poziomu bronze, silver i dalej są jeszcze mocniejsze (Źródło: http://www.sacredwiki.org.../Sacred_2:Runes):

    - amu/ringi z +all skills lub +CA lub co tam kto potrzebuje (np. +mf albo zmniejszenie regeneracji aspektów)
    - runy z aspektu Mystic Stormite Elfki - Spell intensity +0.5 % - zwiększymy dps
    - runy z aspektu Astute Supremacy Inkwizytora - Chance to reflect Close Combat + 4.9 % - dodatkowy efekt odbijania obrażeń / dodatkowy AoE dps
    - runy z aspektu Celestal Magic Serafki - Chance to evade +11.8 % - to na dziś jest najsilniejszym buffem zestackowane w socketach - lol to jest wręcz przegięte, mam w sumie ~90% na unik i nic mnie nie może trafić (może to się zmieni na wyższych poziomach), myślę, że to dostanie nerfa, bo takie socketowanie skreśla istnienie całej masy skilli typu shield lore, toughness, combat relfexes itp. coś tu nie halo z tym evade, może mam za niski level mobów w stosunku do levelu swoich skilli.
    - runy z aspektu Revered Technology Serafki - Shield Regeneration Time +12.5% - też warte rozważenia jeśli tarcza będzie za szybko schodzić


[Update]:
Socketowanie - utrzymując Uniki na 90%+ ze sprzętu (głównie z tarczy, która mi daje około 60% uniku z 2 runami do uników w socketach + na butach jakieś 20+%) wszystko totalnie socketuję amuletami/ringami +2 all skills +cośtam.
Wyjątkowo na 1 itemie (ring) mam jeszcze mod na -12% do regeneracji Celestal Magic co pozwala mi castować Pilary co 1 sekundę.

Potestuję jeszcze amulety/ringi z -% do regeneracji Celestal Magic w socketach + ten sam mod na itemach, żeby zejść z castem Pilara do 0,5 sekundy.
Uwaga! TYGRYS biały daje aż -33% do regeneracji Celestal Magic - bez tego ani rusz. Od razu jak tylko można - lev10? 15? polecam zrobić questy na mounta.

W związku z tym pojawia się dylemat. Animacja castowania na tygrysie trwa chwilkę. Trwa tyle samo co bez niego? Muszę potestować. Nie wiem czy nie będzie opłacało się bardziej wsadzenie większej ilości amuletów/ringów z -% na regenerację Celestal Magic w sockety itemów i zrezygnowanie z tygrysa w trakcie walki.

Trzeba też potestować czy mod do itemów cast time wpływa również na animację na mouncie.



-


uff, pozdro!
_____________________________________________________________________
.:HW4Life:.
Ostatnio zmieniony przez C4hir 2008-11-03, 16:11, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
popek8881 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: Dark Ravens
Wiek: 32
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 74
Skąd: Płock
Wysłany: 2008-10-29, 19:09   

Człowieku przede wszystkim respect ^^

Wszystko ładnie, klarownie opisane i przede wszystkim nazwy po angielsku co mi sie spodobalo :P

Co do buildu, pomysl fajny, napewno sciągne coś z niego do mojej serki, albo zrobię nową, podobną(jak mi ta na RT padnie na HC :P ) W sumie to dla mnie moze jest zbyt skomplikowane, ale jestem ciekaw jaki wyciagasz dmg z Pilara i Novy skoro masz je na 1lv, no chyba ze cos zle zrozumialem, a u mnie to mozliwe ^^

Ale ogolnie zawarles duzo informacji, napisales tak ze kazdy moze sie polapac "w co dawac" (no moze oprocz mnie :P ) Duży plusss xP

A teraz... ide wkuwac runy do evasion xD
 
 
 
C4hir 
zjemcie zjemcie



Wersja gry S1: Nie mam gry
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 26
Wysłany: 2008-10-31, 12:24   

@popek: dzięki! już mam spory update do tego co napisałem, dużo się zmienia jak się trochę podrasuje itemy z modem do -%regen do Celestal Magic + tygrys który daje -33%, stawiam z tym regenem narazie po ~9 pilarów. A tickają pilarki szybciutko.

Potem dopisze update, przelicze i potestuje dmg jeszcze szczegolowo i wrzuce video, ale nie w tej formie z mega ukrytym postem w jakims dziale, ktorego nie widac...

@Admin:
Dlaczego ten topic wylądował w tak bezsensownym i trudno dostępnym miejscu? Poprzednie umiejscowienie go miało ręce i nogi, można było trochę podyskutować o mechanice gry, a tutaj trudno to znaleźć.
_____________________________________________________________________
.:HW4Life:.
 
 
BrunoN 
koszed'



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Dragon of Shadow
Wiek: 30
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 165
Wysłany: 2008-11-02, 11:27   

a czy z wkuwaniem run jest tak jak w s1 ze tylko 1 runke mozna wyjac ?
 
  My status
 
PowerOfSerafia 
Skrzydlaty Wojownik



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: NIE MAM
Wersja gry S2: 2.40
Klan S2: TEŻ NIE MAM
Wiek: 35
Dołączył: 01 Lis 2008
Posty: 34
Skąd: Przasnysz
Wysłany: 2008-11-02, 19:18   

Pozdrowienia dla C4hir :D
Masz Ty cierpliwość do pisania buildu ja nigdy nie miałem takich zdolności przekazywania innym swoich doświadczeń i fajnie że wziąłeś się za Serafie bo dla mnie to The Best char ;p
Jeszcze raz pozdro :)
_____________________________________________________________________
Drużyna Hardcoru walczy do oporu!
 
 
 
C4hir 
zjemcie zjemcie



Wersja gry S1: Nie mam gry
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 26
Wysłany: 2008-11-03, 15:22   

Podpisywałem kilka rzeczy na fioletowo (różowo? sic! ><) ze znacznikiem [Update]. Są to wnioski, rozwinięcia do tego co pisałem poprzednio.

@BrunoN: Nie zadziałało mi wyjęcie amuletu. Nie wiem jak jest z runami.

@PowerOfSerafia: Dzięki, wzajemnie pozdrawiam!
_____________________________________________________________________
.:HW4Life:.
 
 
sinman 


Wersja gry S1: Nie mam gry
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wiek: 35
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 28
Skąd: WlCk
Wysłany: 2008-11-27, 19:22   

Witam Was bardzo prosze przetlumaczcie na nazwy polskie(chodzi o nazwy jakie wystepuja w polskiej wersji jezykowej.nie o doslowne tlumaczenia) mi to:Baneful Smite.

Z gory bardzo dziekuje:)
 
 
C4hir 
zjemcie zjemcie



Wersja gry S1: Nie mam gry
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 26
Wysłany: 2008-11-27, 19:44   

"Baneful Smite" to po polsku "Prawe zgromienie".

pozdro
_____________________________________________________________________
.:HW4Life:.
 
 
sinman 


Wersja gry S1: Nie mam gry
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wiek: 35
Dołączył: 02 Lis 2008
Posty: 28
Skąd: WlCk
Wysłany: 2008-11-27, 19:53   

dzieki wielkie:)
 
 
BrunoN 
koszed'



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Dragon of Shadow
Wiek: 30
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 165
Wysłany: 2008-11-30, 19:38   

[q]Nie wiem jeszcze jakie są ograniczenia na modach itemów jeszcze, ale chociażby każdy item miał opcję na +2 lub wyżej do all skills + 1-2 sockety w które wsadzamy amu/ring +2 all skills i buffujemy skille postaci masakrycznie mocno - szacuję na okolice +51 all skills (np. zakładając, że wsadzamy jeszcze w sockety np amulety +2 all skills, [/q]


o co chodzi z tym buffowaniem?
_____________________________________________________________________
Wesołych świąt.
 
  My status
 
C4hir 
zjemcie zjemcie



Wersja gry S1: Nie mam gry
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 26
Wysłany: 2008-12-01, 19:20   

Buffowanie to najogólniej rzecz biorąc wzmocnienie postaci. Postać może być wzmocniona np. czasowo poprzez wypicie/zjedzenie czegoś co da jej więcej power'a, życia, prędkości itd.

W różnych grach jest to różnie, ja użyłem tego słowa do wzmocnienia skilli jakie dają postaci w sacred 2 itemy +all skills.

pozdro
_____________________________________________________________________
.:HW4Life:.
 
 
Wampir 
Poleje się krew...



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 27
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 565
Skąd: Wojcieszów
Wysłany: 2009-01-28, 13:50   

Po pierwsze świetnie opisany build. Że też miałeś cierpliwość do tych kolorów i wielkości. No ale do rzeczy. Jak wszyscy wiedzą "Targowanie się" nie jest już tak przydatne jak kiedyś, jednak dla tej Serafii nie ma zbyt dużego wyboru Umiejętności, więc myślę, że to będzie nadal dobry Skill. Jednak nie wiem czego można oczekiwać od nie go. Jakie przedmiotu można znaleźć w sklepach po ostatnim patchu? No i jakie nagrody za misje (75 pkt.)? A jeśli chodzi o "Ulepszoną percepcje" to czy nadal działa tak samo jak opisał ją C4hir? I ostatnie pytanie: co to jest cooldown?

Edit
Skoro jeszcze nikt nie odpowiedział to mam jeszcze jedną prośbę - oceńcie czy dobrze przetłumaczyłem:

Kolumna Blasku - Hypnosis/Brightness/Magnify - Hipnoza/Jasność/Powiększenie
Płomienna Nova - Expand/Stun/Laggard - Rozszerzenie/Ogłuszenie/Opieszalec
Prawe Zgromienie - Laggard/Confuse/Chain - Opieszalec/Oszołomienie/Łańcuch
Energia Chroniąca (Wzmocnienie) - Field Force/Field Force/Block - Siła pola/Siała pola/Blok
Oczyszczająca Jasność (Wzmocnienie) - Distract/Cleanse/Illuminate - Rozproszenie/Oczyszczenie/Iluminacja

Z tym Oczyszczeniem jest trochę dziwnie, bo obie modyfikacje tak się zwą. Tylko jedna zwiększa obrażenia przeciw nieumarłym, a drugie zwiększa obrażenia od ognia przeciw mutantom T. Tak więc którą modyfikacje miałeś na myśli C4hir? A co inni doradzają wybrać?



Za wszelkie odpowiedzi będę serdecznie wdzięczny. :D
Ostatnio zmieniony przez Wampir 2009-01-28, 14:36, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Wampir 
Poleje się krew...



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 27
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 565
Skąd: Wojcieszów
Wysłany: 2009-01-28, 19:04   

Rex napisał/a:
ja polecam wybrać :kolumna blasku :wink:

Coś przegapiłem? Do czego mi polecasz wzięć Kolumnę Blasku? Przecież jest już wpisana w buildzie, więc i tak ją wezmę i tak. Chyba coś źle przeczytałeś.
Mógłby ktoś napisać co teraz dokładnie daje "Targowanie się" i "Ulepszona percepcja"? :P
 
 
Cerberus 



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Brak
Wersja gry S2: 2.43
Klan S2: Brak
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 03 Sty 2009
Posty: 382
Ostrzeżeń:
 2/7/9
Wysłany: 2009-01-28, 21:20   

Ulepszona percepcja Daję szanse wykrycia magicznych skrytek i pułapek
Na 75 lvl MISTRZOSTWO szansa wykrycia sekretnych schowków w skrzyniach i skrytkach :P
_____________________________________________________________________
Ostatnio zmieniony przez Cerberus 2009-01-28, 21:21, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wampir 
Poleje się krew...



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 27
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 565
Skąd: Wojcieszów
Wysłany: 2009-01-28, 22:01   

No naprawdę, skopiować ze strony to wielki wyczyn. Przecież o tym wiem. Chodziło mi czy nadal dzięki tej Umiejętności zwiększa się drop kasy i innych przedmiotów (jak to opisał C4hir). No cóż, widzę że nikt nie jest skłonny mi pomóc więc sam będę musiał wszystko sprawdzić. :evil:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,16 sekundy. Zapytań do SQL: 13