logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: SoulHunteR
2010-02-01, 01:02
Rozmyślając O Armageddonie
Autor Wiadomość
Watchmaker 
Tempus Fugit



Wersja gry S1: Nie mam gry
Wiek: 34
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 66
Wysłany: 2008-10-28, 12:49   

Słuchajcie się jej... bo dobrze robi, że w obronę pakuje.. HC :shock: było minęło.. jedziemy od początku... :( tym razem w samą zwinność będę dawał.. i więcej do Pancerza i Tarczy oraz HP..
 
 
Selaya 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wiek: 42
Dołączyła: 05 Wrz 2008
Posty: 238
Wysłany: 2008-10-28, 13:22   

W gruncie rzeczy nie musisz tylko i wylacznie w zwinnosc inwestowac :)

Tzn. przynajmniej do poziomu 20-tego to dobry pomysl, tak na przeplot z witalnoscia. Od 20-tego powiedzmy tez od czasu do czasu w inteligencje. Musisz po prostu patrzyc jak sobie radzisz i ile szkod zadaja ci przeciwnicy.

Dobrym pomyslem jest takze wkuc sobie u kowala obrone na przemian ze szkoda. Do noszenia: Pierscienie w tym przypadku tylko takie ktore daja ci +% na obrazenia ogniem, a amulety - np. takie ktore daja ci +1 na wszystkie sztuki walki albo zwiekszajace zycie.

Relikwie sa takze bardzo wazne - zwracaj zawsze uwage, jakie szkody zadaja cie przeciwnicy w danym regionie i zmieniaj jej pod tym katem. :)
_____________________________________________________________________
[GUIDE] Wampirzyca - walka wrecz
[GUIDE] Succubus - walka wrecz
Ostatnio zmieniony przez Selaya 2008-10-28, 13:23, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Watchmaker 
Tempus Fugit



Wersja gry S1: Nie mam gry
Wiek: 34
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 66
Wysłany: 2008-10-28, 15:50   

hmmm znalazłem laseczkę co przyśpiesza regenerację o 0,4 sekundy za każde trafienie... tylko pytanie... pizgać tym po łbie żeby działało czy może jak użyje burzy i przywali w kilku wrogów to też zadziała? Jakoś nie widzę różnicy ani tak ani tak..
 
 
Selaya 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wiek: 42
Dołączyła: 05 Wrz 2008
Posty: 238
Wysłany: 2008-10-28, 16:15   

Ona zadziala tylko jak dasz nia w leb :lol:
Jedyne naprawde sensowne (potencjalne) bonusy to takie ktore ci np. daja + na ognista burze albo obrazenia ogniem i maja jeszcze tak z 3 (najlepiej 4) sockel.

Mimo wszystko jak juz wspomnialam - uwazam ze (dla mnie) najlepsza kombinacja jest "Blutdryadenschwert" (zwroc uwage na obrazenia ogniem jakie daje) + "Trutzwall". Wybaczcie ale nie znam polskiego okreslenia.
_____________________________________________________________________
[GUIDE] Wampirzyca - walka wrecz
[GUIDE] Succubus - walka wrecz
 
 
Wraith 
Upiór Dzienny



Wersja gry S1: Nie mam gry
Wersja gry S2: 2.43
Klan S2: a po co mi to?
Platforma S2: PC
Dołączył: 09 Paź 2008
Posty: 58
Skąd: DC
Wysłany: 2008-10-31, 17:30   

Tak się zastanawiam czy warto dodać do tego builda "jeździectwo", chodzi oczywiście o bonus z jaszczura -33% do czasu regeneracji aspektu arcypiromantki.
 
 
Watchmaker 
Tempus Fugit



Wersja gry S1: Nie mam gry
Wiek: 34
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 66
Wysłany: 2008-10-31, 18:22   

Ja tam raczej wolę nie zawracać sobie tym głowy...nawet konika nie używam bo mnie irytuje aktywowanie co chwila wzmocnień.... a mount nagle nie zrobi z cienkiej postaci super herosa więc...
 
 
blajx 
Tępiciel Piratów



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.40
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 98
Skąd: Lubię Placki
Ostrzeżeń:
 1/7/9
Wysłany: 2008-10-31, 20:31   

Właśnie, że zrobi, bo łatwiej uciekać xD

plus 2x % hp i obrony - to też nie jest mało...
_____________________________________________________________________
PUSTY!!! : O
 
 
Watchmaker 
Tempus Fugit



Wersja gry S1: Nie mam gry
Wiek: 34
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 66
Wysłany: 2008-10-31, 21:14   

Po co uciekać...chcemy zabijać... :| hehe no tak daje bonusy nie małe... ale żeby zaraz jeździectwo brać..no nie wiem..
 
 
BrunoN 
koszed'



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Dragon of Shadow
Wiek: 30
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 165
Wysłany: 2008-11-01, 12:21   

Cytat:
Jeśli ktoś zapyta mnie jaka postać dostępna w grze jest najbardziej dewastacyjna i posiada największą siłę ognia (tu dosłownie..) bez wahania odpowiem, że jest to Elfka właśnie. Jest to postać stricte ofensywna.
to ty chyba nie grales Inq. zrob sobie wir rojowy ze 100 potworow, a elfka ze 100 potworow rzuc zaklecie, niektore potwory nie dostana,a wirem po prostu inq robi masakre.

@temat
poradnik bardzo dobry : )
@selaya
a co to jest ta zolta opcja co daje ci 190% czegostam (wutschaden bei verwundungen)
Ostatnio zmieniony przez BrunoN 2008-11-01, 12:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
  My status
 
Selaya 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wiek: 42
Dołączyła: 05 Wrz 2008
Posty: 238
Wysłany: 2008-11-01, 15:06   

Wutschaden bei Verwundungen -> tu chodzi o zwiekszone obrazenia ktore zadajesz gdy zostaniesz zraniony. Bylo juz w S1 tyle ze sie inaczej nazywalo.
_____________________________________________________________________
[GUIDE] Wampirzyca - walka wrecz
[GUIDE] Succubus - walka wrecz
 
 
Watchmaker 
Tempus Fugit



Wersja gry S1: Nie mam gry
Wiek: 34
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 66
Wysłany: 2008-11-01, 19:10   

No bo nie grałem inkwizytorem :roll: I to tylko moje subiektywne zdanie hehe
 
 
Zielak89 



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wiek: 33
Dołączył: 15 Maj 2007
Posty: 41
Skąd: Małopolska
Wysłany: 2008-11-08, 13:14   

grałem inkwizytorem i uważam że elfka jest lepsza. Gorejąca burza spokojnie daje radę na grupy potworów. A na dobitkę można pokiereszować ich cierniami. Jak narazie na srebrze nie ma problemu z hurtową eliminacją wrogów.
 
 
sphinxbox 


Wersja gry S1: S+: 1.8.96
Dołączył: 04 Gru 2008
Posty: 6
Wysłany: 2008-12-04, 19:43   Re: Rozmyślając O Armageddonie

Watchmaker napisał/a:

Załóżmy, że Inteligencja przyrasta o 15% przy awansie z 30 na 31 poziom...

Mamy 100 inteligencji na 30 poziomie i awansujemy. Po awansie mamy 115
Mamy 115 inteligencji na 30 poziomie bo w nią dodaliśmy 15 punktów i awansujemy. Po awansie mamy 132

Jest różnica? Im więcej zainwestujemy w jeden współczynnik tym o więcej nam przyrośnie z każdym kolejnym awansem.


Bardzo mnie zaciekawilo to co napisales odnosnie tego procentowego przydzielania atrybutow i postanowilem to sprawdzic. Zalozylem dwie postaci a dokladniej SERAFIE, kazda z nich levelowalem do 29 poziomu z ta roznica ze u jednej co poziom przyznawalem punkty atrybutow w SILE WOLI a u drugiej przyznalem je dopiero po osiagnieciu 29 poziomu. U tej u ktorej nie przyznawalem punktow na 29 poziomie statystyki wygladaly tak:

Sila 85 Zrecznosc 98

Wytrzymalosc 95 Inteligencja 95

Witalnosc 95 Sila Woli 100

Do rozdysponowania zostalo mi 28 punktow.

Natomiast u drugiej serafi ktorej przyznawalem punkty co poziom w SILE WOLI na 29 poziomie statystyki wygladaly tak:

Sila 85 Zrecznosc 98

Wytrzymalosc 95 Inteligencja 95

Witalnosc 95 Sila Woli 128




Wniosek jest prosty nie ma zadnego procentowego przyznawania punktow bo gdyby tak bylo to serafia u ktorej przyznawalem punkty co level miala by ich wiecej na 29 levelu niz serafia ktorej przyznalem je wszystkie dopiero na 29 levelu.

Zauwazylem jednak pewna rzecz ze u kazdej z postaci te statystyki roznie wzrastaja, naprzyklad u serafi najszybciej wzrasta SILA WOLI natomiast kiedy to sprawdzalem u WYSOKIEJ ELFKI okazalo sie ze u niej najszybciej wzrasta inteligencja. Stad wnioskuje ze u kazdej postaci roznie atrybuty beda roznie wzrastac. U serafi naprzyklad WYTRZYMALOSC co level wzrastala o taka liczbe punktow +2 , +3 , +2 , +3 ... a SILA WOLI roznie bo nie moglem sie dopatrzec jakiejs systematycznosci pozniewaz wzrastala raz o +3 punkty raz o +2 a zdazalo sie czasem ze nawet o +4.

Jesli popelnilem gdzies blad to krytyka jest mile widziana.

A w razie gdyby ktos pytal to TAK uzylem do tego testu TRAINERA ktory jest dostepny na CHEAT HAPPENS do wersji 2.10.1

Jesli ktos z was mialby dokladna tabele albo system w jaki sposob sa rozdysponowywane punkty atrybutow u wszystkich postaci to bylbym bardzo zadowolony gdyby go ktos udostepnil.

A co do samego samego builda to uwazam ze jest bardzo dobry, jednak tylko do jednej rzeczy mialbym zastrzezenie a mianowicie do umiejetnosci, proponowalbym takie:

Wiedza o Arcypiromantce (wieksze obrazenia do czarow)
Skupienie Arcypiromantki (szybsza regeneracja)
Starozytna Magia (wieksze obrazenia do czarow)
Dyscyplina Bitewna (wieksze obrazenia do czarow)
Skupienie Arkan Delfickich (tylko zeby ulepszyc WIELKIE POKRZEPIENIE)
Wiedza o Pancerzu (zeby troche obnizyc kare do czasu regeneracji)
Koncentracja ( zeby miec miejsce na dwa wzmocnienia)
Kondycja (wiecej zycia)
Wiedza o tarczach (lepsze tarcze i zeby troche obnizyc kare do czasu regeneracji)
Magiczne Laski (aby moc korzystac z bonusow)

Głownie skupilbym sie na Wiedzy o Arcypiromantce, Starozytnej Magii, Dyscyplinie Bitewnej, Skupieniu Arcypiromantki.

Pozdrawiam
 
 
Watchmaker 
Tempus Fugit



Wersja gry S1: Nie mam gry
Wiek: 34
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 66
Wysłany: 2008-12-05, 21:23   

Przeczytaj mój nowy temat z nowym buildem..ten wcale nie jest dobry..po prostu wcześniejszy i nieaktualizowany.. a co do statystyk to ta wtedy myślałem..ale okazuje się, że atrybuty wzrastają co poziom o 10% wyjściowej wartości... czyli elfka np. ma na początku 35 punktów inteligencji i co poziom zdobywa 3.5 punkta.. ta połowa się zaokrągla..czasem w górę czasem w dół...

Temat chyba można już zamknąć.
 
 
Head Hunter 
Fast Dryad Killer


Wersja gry S1: Nie mam gry
Wiek: 41
Dołączył: 18 Sty 2009
Posty: 10
Skąd: Katowice
Wysłany: 2009-01-23, 11:16   

A ja śmiem się nie zgodzić z pierwszym postem w tym temacie :)
a szczególnie z tym zdaniem:

Cytat:
Jeśli ktoś zapyta mnie jaka postać dostępna w grze jest najbardziej dewastacyjna i posiada największą siłę ognia (tu dosłownie..) bez wahania odpowiem, że jest to Elfka właśnie. Jest to postać stricte ofensywna. Śmiem twierdzić, że bardziej nawet niż Wojownik Cienia.


No chyba ze na 140 lvl osiągniesz więcej obrażeń na sekundę niż ja driada wtedy przyznam ci racje ;) A próg zaporowy to 15 hitów na sekundę w przedziale od 17k do 34k :) Dajmy na to takie drzewko na niobie obrywa od 200k do 300k dmg na sekundę jeśli zdąży się zregenerować to raz lub w ogóle :)

Jedyne w czym Elfka jest dobra to w zabijaniu masowej ilości mobów a i w tym taki inq z rojowym jest lepszy nie wspominając już o żmijowej chorobie :P
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,11 sekundy. Zapytań do SQL: 13