logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: SoulHunteR
2010-02-01, 01:02
Rozmyślając O Armageddonie
Autor Wiadomość
Watchmaker 
Tempus Fugit



Wersja gry S1: Nie mam gry
Wiek: 34
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 66
  Wysłany: 2008-10-25, 21:01   Rozmyślając O Armageddonie

Witam wszystkich, którzy jeszcze nie mają super wysokich leveli jako Wysoka Elfka i dopiero rozważają bądź planują czy i jak nią grać... W tym temacie postaram się Wam przybliżyć rozwój i potencjał naszej ślicznotki. Zaznaczam jednak, iż ja sam nie gram jeszcze Elfką więc w zasadzie to tylko spekulacja i wnioski na podstawie tego co doradzili mi bardziej doświadczeni gracze. Będę na bieżąco informował Was jak Elfka podążająca drogą jaką tu zaraz przedstawię radzi sobie w świecie pełnym potworów magii i bogactw... Zaczynajmy więc...


Rozmyślając O Armageddonie



W pierwszej części Sacred wszystkie postacie były zrównoważone pod względem ogólnych możliwości. Każda zaleta obarczona była wadą w innej dziedzinie i nie inaczej jest też w Sacred 2. Jeśli ktoś zapyta mnie jaka postać dostępna w grze jest najbardziej dewastacyjna i posiada największą siłę ognia (tu dosłownie..) bez wahania odpowiem, że jest to Elfka właśnie. Jest to postać stricte ofensywna. Śmiem twierdzić, że bardziej nawet niż Wojownik Cienia. Elfka posiada najwyższy współczynnik DPS i MPS (obrażenia na sekundę i zabite potwory na sekundę) Że nie wspomnę o braku problemu ze współczynnikiem ataku bo czary zawsze trafiają i nie ma możliwości zablokowania ich przez wroga. Jej główną wadą jest ciężka do nadrobienia wyjątkowo niska wartość punktów życia i obrony. Trzeba więc uważać, żeby nic nie przedarło się zbyt blisko naszej bohaterki bo wystarczy chwila nieuwagi i bam... każdy wie o co chodzi.

Wysoka elfka to także postać najprawdopodobniej najszybciej zdobywającą kolejne poziomy. Potrafi wyczyścić jednym czarem obszarowym praktycznie każdą ilość wrogów, którzy ją ścigają...

Oczywiście są też aspekty czysto samcze... tak jak np uroczo wystające fragmenty staniczka spod jej zielonego wdzianka itp.. ale nie zagłębiajmy się zbytnio w temat..

Więc jak zamienić świeżo upieczoną studentkę magicznej uczelni w siejącą śmierć i zniszczenie kreaturom maści wszelakiej za pomocą oczyszczającego ognia niczym podczas Armageddonu?


1 Współczynniki.

Konkretna decyzja. Trzy opcje do wyboru.
-Inteligencja=Większe obrażenia od czarów
-Wytrzymałość=Szybsza ich regeneracja
-Witalność=Więcej punktów życia

Polecam skupić się na jednym współczynniku i rozwijać tylko ten jeden ponieważ bonusy jakie z nich płyną wcale nie są takie ogromne. Na dodatek przy każdym poziomie współczynniki wzrastają o procent wartości jaką miały przy wchodzeniu na poziom.. więc im więcej inteligencji ma nasza elfka tym więcej dostanie jej przy awansie na kolejny poziom.

Załóżmy, że Inteligencja przyrasta o 15% przy awansie z 30 na 31 poziom...

Mamy 100 inteligencji na 30 poziomie i awansujemy. Po awansie mamy 115
Mamy 115 inteligencji na 30 poziomie bo w nią dodaliśmy 15 punktów i awansujemy. Po awansie mamy 132

Jest różnica? Im więcej zainwestujemy w jeden współczynnik tym o więcej nam przyrośnie z każdym kolejnym awansem.

W zasadzie wybór między samą Inteligencją a Wytrzymałością jest wcale nie tak istotny... zależy od preferencji. Jeśli wybierzesz Inteligencje dla większych obrażeń zawsze ktoś powie, że lepiej mniej a częściej i odwrotnie jeśli skupisz się na Wytrzymałości zawsze ktoś powie, że co z tego, że częściej..on walnie raz i wszyscy leżą..

Co z Witalnością... cóż.. zawsze można zainwestować w HP zamiast w inne współczynniki.. są tacy co tak robią.

Ja osobiście wybiorę Wytrzymałość dla szybszej regeneracji. Po prostu bardziej mi to odpowiada/ da mi większe możliwości zapanowania nad sztukami walk i wykluczy sytuacje kiedy gracz ginie bo mu się na czas sztuka walki nie naładowała.
EDIT!! Doszedłem do wniosku, że najlepiej będzie przygotować się odrazu na wyższe poziomy trudności i pakuję w Zręczność dla zwiększenia obrony.. na poziomie 20 zaczyna już dodawać spore wartości i moja Elfka nie dostaje takiego łupnia jak poprzednia, której dodawałem w wytrzymałość... w zasadzie wcale nie dostaje łupnia od nikogo/niczego puki co.. a co do regenów/obrażeń nie widać różnicy w zasadzie


2 Umiejetności

Wybieramy 10 odpowiednio na 2,3,5,8,12,18,25,35,50,65 poziomie. więc wybierajcie mądrze bo zanim skompletujecie wszystkie minie troszkę czasu. Te najpotrzebniejsze i najbardziej rozwijane na początku.. tu nie ma co się szczypać.. to nie Wojownik cienia.. Elfka nie poradzi sobie przez 5-10 poziomów bez konkretnie zaplanowanego rozwoju naparzając wrogów mieczem bądź laską.

Według większości graczy najlepiej sprawuje się specjalizacja w ogniu. Szczególnie gdy gracz nastawia się na dużą częstotliwość rzucania zaklęć kosztem obrażeń. (Lodowe zaklęcia obszarowe mają większe obrażenia ale z kolei ogniste większe pole rażenia )

Więc... Uważajcie kiedy jest wiedza a kiedy skupienie!! Ja wybiorę takie umiejętności:

1 Wiedza O Arcypiromantce
2 Skupienie Arcypiromantki
3 Skupienie Arkan Delfickich Edit: Doszedłem do wniosku, że się nie sprawdza.. mozna mieć ale lepiej za dużo nie dodawać.. tyle co z itemków.. poprostu lepiej dorzucić w coś innego a efekt wcale nie gorszy..
4 Koncentracja
5 Starożytna Magia
6 Wiedza O Pancerzu
7 Kondycja
8 Magiczne Laski
9 Wiedza O Obrażeniach
10 Boska Ochrona

Postarajcie się zdobyć pierwsze 4 z tych umiejętności w pierwszej kolejności. Przy awansie te z drugiej kolumny są dostępne po wydaniu 5 punktów na te z lewej kolumny.

Wiedza i Skupienie Arcypiromantki pozwoli szybko ulepszyć jej umiejętności i rozwinąć wysokie poziomy bez duzego czasu regeneracji to oczywiste.

Skupienie Arkan Delfickich zapewni możliwość rozwinięcia na wysoki poziom i ulepszenia najważniejszej aury naszej Elfki (Wielkie Pokrzepienie), które znaczaco skruci czasy regeneracji.

Koncentracja dla jeszcze krótszych czasów regeneracji i możliwości używania na raz 2 wzmocnień (Rozżarzona Skóra)

Starożytna Magia wiadomo dla większych obrażeń.

Pancerz.. trzeba w niego troszkę zainwestować na wszelki wypadek.. chociażby po to żeby nosić jakieś w miarę mocne pancerze i żeby nie zwiększały one czasu regeneracji sztuk walki

Laski podobnie dla noszenia lepszych lasek z pełną korzyścią.

Kondycja żeby sobie troszkę punkty życia podpompować bo Elfka ma strasznie mało.

W zasadzie ostatnie 2 umiejętności to niezbyt ważny wybór. Nie starczy na nie punktów (w zasadzie to dobrze jak na jako takie rozwinięcie 4 umiejętności Wam starczy..) Ja wybrałem większą szanse na zatrucie podpalenie zamrożenie itp (Wiedza O Obrażeniach)
oraz skrócenie regeneracji Boskiego Daru.. Czasem się przydaje.. poza tym Boska ochrona odblokowuje dodatkowe właściwości artefaktów.. i mimo iż w ostatnie umiejętności wiele nie planuje inwestować to zawsze trafi się jakiś przedmiot z większym bądź mniejszym bonusem do nich. Nie łaszczę się na Dyscyplinę bitewną bo Comba raczej mi nie powinny być potrzebne.

3. Sztuki Walki

Na samym wstępie zaznaczam, że ogólnie nawet w angielskiej wersji wiele jest niedomówień i błędów a co dopiero w naszej rodzimej.. zatroszczyłem się więc o opis rozwoju umiejętności dla Elfki.. które ulepszenie co robi.. żeby nie było potem "chciałem obrażenia obszarowe a zamiast tego kula sama na cel leci" Kula ognia to nie jedyny źle przetłumaczony opis rozwoju sztuk walki.

Co nam się przyda najbardziej..

Wielkie Pokrzepienie(wzmocnienie) Klucz do sukcesu. Wyjątkowa aura przyspieszająca czas regeneracji sztuk walki. a ulepszę ją tak: Doświadczenie Arcypiromantki/Uzupełnienie/Odporność czyli kod dla ulepszeń góra/góra/góra

Rozrzażona Skóra(wzmocnienie). Już jeden punkt Koncentracji daje możliwość używania drugiego wzmocnienie i oto właśnie ono. Do pewnego momentu zaawansowania przyśpiesza regeneracje.. potem nieznacznie zwiększa.. jednak jest bardzo pomocna mimo wszystko. ulepszam tak: Płonące Strzały/Najsłabsze Ogniwo/Żarliwy Płomień dół/góra/dół (zastanawiam się czy jako 3 modyfikacji nie wybrać dodatkowego przyspieszenia regeneracji... zobaczymy.. poradzę się.) Edit doszedłem do wniosku, że zapalanie strzał to lipa.. lepiej chyba pójść w zwiększoną szansę na zapalenie. Jakoś nie zaobserwowałem działania tego spalania strzal.. kazda jedna dolatuje i trafia..

Kula Ognia. Jest dobra na początek i potem do zdejmowania z odległości czempionów (jeśli w ogóle zajdzie taka potrzeba) dół/dół/dół co daje odpowiednio eksplozję/większe obrażenia/samonaprowadzanie na cel.

Gorejąca Burza. Wspaniały czar.. duży obszar.. prawie 360 stopni. Ulepszamy Spopielenie/Przepływ Czarów/Ambicja góra/góra/dół

Zapalający Deszcz. Zaklęcie specjalnie przygotowane dla bossów.. Można wrzucić w combo. Nie musimy skupiać się na niskiej regeneracji.. zawsze jakaś miksturka na odnowienie comba się trafi... uwaga! wykonanie poczwórnego comba długo trwa... więc chyba lepiej podlecieć aktywować i w nogi.. niech płonie.. ulepszamy: Deszcz Magmy/Dymiacy Głaz/Ulewny Deszcz dół/dół/dół EDIT! Albo Deszcz Magmy/Ciągłość/Ulewny Deszcz dół/góra/dół Ciągłość sprawi, że czar działa dłużej i spada więcej meteorów(ale częstotliwość spadania bez zmian czyli dodaje więcej meteorów porostu!) a Ulewny deszcz sprawi ze meteory będą spadać w krótszych odcinkach czasu(ale ich nie przybywa) Więc dodajemy sobie meteory za pomocą ciągłości i przyśpieszamy spadanie ich i zadawanie obrażeń za pomocą Ulewnego Deszczu

Cienisty Krok. Jeśli przyjdzie brać nogi za pas... a przyjdzie co jakiś czas.. ulepszamy Ucieczka/Sanktuarium/Odnowa dół/dół/dół

Kobaltowy Cios. Podobno warto.. przydaje się.. zobaczymy .. Ciężkie Obrażenia/Reakcja Łańcuchowa/Eksplozja góra/dół/góra

Tak.. i to tyle jak sadzę.. mam nadzieje, że komuś się tam kiedyś przyda.. tak właśnie poprowadzę swoją Elfusię... Kody góra dół są po to żeby ktoś kto może ma inną wersje językową też mógł skorzystać... poza tym to co napisane w grze nie zawsze pokrywa się z tym co się dzieje po wybraniu takiej opcji.. Niedłógo sprawozdanie z postępów na Closed MP


Log
Edit 1 - Sztuki Walki - Zapalający Deszcz.
Edit 2 - Sztuki Walki - Rozrzażona Skóra
Edit 3 - Współczynniki - Zręczność
Edit 4 - Umiejętności - arkana Delfickie
Ostatnio zmieniony przez Watchmaker 2008-10-30, 20:16, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Selaya 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wiek: 42
Dołączyła: 05 Wrz 2008
Posty: 238
Wysłany: 2008-10-25, 21:22   

W sumie dobrze przemyslane, mimo to chetnie wniose kilka wlasnych (wyprobowanych do poziomu 70-tego) sugestii:

Wspolczynniki:

Inteligencja i witalnosc jak najbardziej. Ale zamiast wytrzymalosci (naprawde po pierwsze nie daje zbyt wiele, po drugie przez fakt ze ma sie do pomocy cala mase innych mozliwosci by zmniejszyc regenracje jest po prostu nie potrzebna) inwestuje osobiscie w zrecznosc, ktora zapewnia dobry bonus na obrone.

Umiejetnosci:

1 Wiedza O Arcypiromantce - jak najbardziej
2 Skupienie Arcypiromantki - jak najbardziej
3 Skupienie Arkan Delfickich - jak najbardziej bo zmniejsza regenracje i niweluje negatywny bonus na wielkie pokrzepienie.
4 Koncentracja - tylko jeden jedyny punkt zainwestowac by moc wybrac w sumie 2 buffy
5 Starożytna Magia - jak najbardziej
6 Wiedza O Pancerzu - jak najbardziej
7 Kondycja - jak najbardziej
9 Wiedza O Obrażeniach - jak najbardziej (podwyzsza obrazenia wszystkich sztuk walki)

8 Magiczne Laski - nie potrzebne (dlaczego? nie znalazlam do tej pory naprawde fajnej laski dla ktorej by sie oplacalo wybrac ta umiejetnosc. Zamiast tego zdecydowalam sie na miecz i tarcze bez wybierania umiejetnosci wladania mieczem. Bo niekonieczne)
10 Boska Ochrona - tez niepotrzebne



Zamiast ostatnich dwoch proponowalabym:

7. Wiedza o tarczach (tak to sie nazywa?)

10. Nie wiem jak to sie po polsku nazywa... ale zapewnia rezystencje (ochrone) przeciwko czarom.


Co do sztuk walki:

STAROZYTNA KULA OGNIA
GOREJACA BURZA
ZAPALAJACY DESZCZ
ROZZAZONA SKORA (buff) - zapewnia takze zmiejszona regeneracje w aspekcie arcypiromantki)
+
WIELKIE POKRZEPIENIE (buff)

Najlepiej wpakowac gorejaca burze i zapalajacy deszcz w combo - po uaktywnieniu cale grupy wrogow padaja jak muchy.
_____________________________________________________________________
[GUIDE] Wampirzyca - walka wrecz
[GUIDE] Succubus - walka wrecz
 
 
Watchmaker 
Tempus Fugit



Wersja gry S1: Nie mam gry
Wiek: 34
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 66
Wysłany: 2008-10-25, 21:53   

Oczywiście się z tobą zgadzam.. Wiesz co mówisz po osiągnięciu takiego poziomu. Wezmę rady pod uwagę.. dzięki.
 
 
blajx 
Tępiciel Piratów



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.40
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 98
Skąd: Lubię Placki
Ostrzeżeń:
 1/7/9
Wysłany: 2008-10-25, 22:29   

koncentracja z kazdym punktem daje wiekszy bonus do regeneracji niz np wielkie pokrzepienie, takze dawac w to sie oplaca ;p

edit: IMO :)
_____________________________________________________________________
PUSTY!!! : O
Ostatnio zmieniony przez blajx 2008-10-25, 22:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Esox_nh 
Wojownik Ancarii



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: SweetManiacs
Klan S2: SweetManiacs
Wiek: 38
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 87
Skąd: Kraków (NH)
Wysłany: 2008-10-26, 09:10   

Wydaje sie ten build naprawde fajne, Zaraz biore sie do gry :) Dzieki !! !
_____________________________________________________________________
Sacred 2: Fallen Angle

Galadriela >> Elfka Wysokiego Rodu >> 30 lvl [Main Character] [SC]
Nazgul >> Wojownik Cienia >> 1 lvl [HC]
_________________
Sacred 1: Underworld

Thorin_DT >> Krasnolud >> 148 lvl [Main Character] [SC]
 
 
 
ZannEssu 


Wersja gry S1: S+: 1.8.96
Dołączył: 26 Paź 2008
Posty: 1
Wysłany: 2008-10-26, 13:56   Boska ochrona

szybkie pytanie - umiejętność j.w odblokowuje dodatkowe właściwości artefaktów: jakie to dokładnie artefakty??

są relikty jak już (te małe orby ochronne).

Ktoś może mnie oświecić?? ( chodzi o itemki?)
 
 
Firnomir 
Posiadacz EK


Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S2: SweetManiacs
Dołączył: 19 Kwi 2008
Posty: 23
Skąd: Koszalin
Wysłany: 2008-10-26, 15:12   

O te lepsze - magiczne itemki.
_____________________________________________________________________
Sacred Gold - już nie gram
Sacred 2 - chwilowo tylko single (jak skończę biorę się za multi)
 
 
 
aoetje 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 130
Ostrzeżeń:
 2/7/9
Wysłany: 2008-10-26, 15:27   

Koncentrację warto wziąść i pakować do 75 punktów bo dostaniemy bonus do zmniejszenia prędkości regeneracji CA, ja np. na driadzie mam multishota na 2s regeneracji więc spamuję jak głupi xD

Wg. Boska ochrona to lipa, szkoda punktów, lepiej je inwestować w co innego.
Cytat:
9 Wiedza O Obrażeniach - jak najbardziej (podwyzsza obrazenia wszystkich sztuk walki)


to jakiś bullshit jest, wiedza o obrażeniach jedynie zwiększa szansę na dodatkowe efekty(spalanie, trucizna itp), to Starożytna Magia i Wiedza o taktyce zwiększają dmg. all CA odpowiednio dla czarów i zasięgowców/zwarciowców.

Te tarcze to nie taki głupi pomysł, ale laski magowe podobno zwiększają dmg, czy coś więc tu by się trzeba zastanowić.

Cytat:
tu nie ma co się szczypać.. to nie Wojownik cienia..


No już tak nie przesadzajmy, WC jak go opadnie kupa mobów potrafi trochę oberwać, dwa nie ma zasięgowych czarów do eliminacji casterów/łuczników, jego aoe jest dość ograniczone.

Apropo buildów to swego czasu strasznie mi sie podobał build na lodówkę, ale jakoś miałem dziwne problemy z odtworzeniem builda tzn. raz wyszedł mi spoko dobry dmg, czas regeracji, a potem się coś chyba zbugowało i już było gorzej, no nie wiem, trzeba by przetestować :)
 
 
blajx 
Tępiciel Piratów



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.40
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 98
Skąd: Lubię Placki
Ostrzeżeń:
 1/7/9
Wysłany: 2008-10-26, 16:21   

Ja narazie podpakuje troche starozytna magie i koncentracje (starozytna magia ma calkiem niezly bonus po 75 lvlu) a te dwa skille do piromancji mam poki co na maxa. Arkan nie rozwijam (mam do 15 lvlu bez kary), moze troche pozniej

btw te meteory moze nie sa zle, ale uzywa sie ich bardzo rzadko (na wieksze grupki mobkow w zupelnosci wystarczy burza ognista, tych z tylu dobijamy kulka)

Poza tym kulka na bossa tez sie dobrze sprawdza (sprawdzone na golemie, siekalem go raz tym raz tym xD )

Dopakowalem to do 20 lvl, bo nie mialem w co runek dawac i modyfikacji :P

PS. Golem to cienias :/
_____________________________________________________________________
PUSTY!!! : O
Ostatnio zmieniony przez blajx 2008-10-26, 16:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Watchmaker 
Tempus Fugit



Wersja gry S1: Nie mam gry
Wiek: 34
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 66
Wysłany: 2008-10-26, 23:19   

"Te tarcze to nie taki głupi pomysł, ale laski magowe podobno zwiększają dmg, czy coś więc tu by się trzeba zastanowić."

Generalnie sprawa wygląda tak, że jak mamy item (tu akurat się rozchodzi o laski i tarcze) co do którego nie mamy umiejętności w używaniu to nie zobaczymy w opisie jego bonusów albo zobaczymy tylko niektóre.. to dlatego Selaya nie znalazła żadnej dobrej laski :wink:

A tak w ogóle to ma raczej małe znaczenie bo w zasadzie wszystko idzie w skille od aspektów i na wiele więcej już nie starcza.. chyba, że postać wymiata w obrażeniach i regeneracji to można przystopować z tym i wrzucić więcej w armor hp i tak dalej
 
 
blajx 
Tępiciel Piratów



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.40
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 98
Skąd: Lubię Placki
Ostrzeżeń:
 1/7/9
Wysłany: 2008-10-27, 01:14   

Ja tam wzialem targowanie sie i jezdziectwo, potem moze wezme zycie :P

Wbrew pozorom na epic mouncie nawet z minusem do regen i tak regeneracja rosnie, wiec raczej przyda sie jezdziectwo (nawet ten jeden punkcik, bo z itemkow dojdzie troche)
_____________________________________________________________________
PUSTY!!! : O
Ostatnio zmieniony przez blajx 2008-10-27, 01:14, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Watchmaker 
Tempus Fugit



Wersja gry S1: Nie mam gry
Wiek: 34
Dołączył: 24 Paź 2008
Posty: 66
Wysłany: 2008-10-27, 06:55   

W sumie jak mus wybierać między np Wiedzą O Obrażeniach a np Laskami czy Tarczami to już lepiej te drugie.. bo w taki skill jak Wiedza wiele się nie napakuje i prawie zero zysku a (o ile się nie mylę) już 1 punkt z Lasek czy tarcz odblokowuje ich bonusy i specjalne właściwości... ktoś to może potwierdzić?
 
 
Selaya 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wiek: 42
Dołączyła: 05 Wrz 2008
Posty: 238
Wysłany: 2008-10-28, 04:34   

aoetje napisał/a:


to jakiś bullshit jest, wiedza o obrażeniach jedynie zwiększa szansę na dodatkowe efekty(spalanie, trucizna itp),


No to mi sie pomylilo - nie znam polskiego okreslenia.

Fakt jest faktem, ze moja mala uzyskala dzisiaj na HC stopien 89. Nie wazne z kim mam doczynienia - a z reguly wybieram sobie na pustyni grupy po 10 do 20-stu przeciwnikow - wszyscy padaja jak muchy.

Jednakze pomimo naprawde dobrej tarczy, miecza i kompletnego setu (celdrahils?) odczuwam co jakis czas, ze w zasadzie to moglabym duzo wiecej zainwestowac w obrone - bo ani ze szkodami jakie robie, ani z regenracja nie mam absolutnie zadnych problemow.

Tak wiec jak mowie - postarajcie sie znalezc "zloty srodek" w przeciwnym razie moze byc ciezko od najpozniej plytyny/niobu.




A tak wygladala na poziomie 70-tym.
Wprawdzie po niemiecku - ale po symbolach mozna wszystko rozpoznac ;)
_____________________________________________________________________
[GUIDE] Wampirzyca - walka wrecz
[GUIDE] Succubus - walka wrecz
Ostatnio zmieniony przez Selaya 2008-10-28, 06:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
blajx 
Tępiciel Piratów



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.40
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 98
Skąd: Lubię Placki
Ostrzeżeń:
 1/7/9
Wysłany: 2008-10-28, 08:31   

Zamiast mowic ze nie masz problemow, powiedz jaki masz czas regeneracji ;)
_____________________________________________________________________
PUSTY!!! : O
 
 
Selaya 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wiek: 42
Dołączyła: 05 Wrz 2008
Posty: 238
Wysłany: 2008-10-28, 11:40   

No wiec na podstawie tych liczb u gory - przyklad z 70-tka:

Ognista burza byla (i jest) - na mn.w. 4,5 do max. 5,3 sec
Meteor mn.w. 4 sec
Ognista kula na 0,7

tyle ze z reguly uzywam como z swoch powyzszych, ktore ma regeneracje mniejsza jak bym tylko uzywala ognistej burzy czyli tak kolo 4 sec.

To wystarcza absolutnie.
_____________________________________________________________________
[GUIDE] Wampirzyca - walka wrecz
[GUIDE] Succubus - walka wrecz
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 13