Przesunięty przez: Shei 2008-10-31, 03:29 |
Proponowany build. |
Autor |
Wiadomość |
aoetje

Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 05 Wrz 2008 Posty: 130
|
Wysłany: 2008-10-16, 11:50 Proponowany build.
|
|
|
Jak w dwóch innych tematach postanowiłem rzucić swoje 2 grosze co do buildów.
Z driadą podobnie jak Shadow Warriorem postanowiłem iść w tzw. biały dmg.
Czyli co? Czyli podstawowa umiejętność to wiedza o taktyce(tu idą wszystkie punkty), bronie zasięgowe(tu idzie reszta punktów), pozostałe skille do wzięcia to skupienie zmiennej łowczyni czy jak to się zwie(ale narazie zero punktów), potem to jak leci, zbroje, wiedza o prędkości, docelowo jeździectwo, w zależności co kto już potem będzie chciał. Natomiast podstawa to zwiększanie przede wszystkim obrażeń z łuku(nie skilli), potem zwiększanie szansy na trafienie, potem szansy na przeżycie (czyli wedle uzniania, zbroje, życie etc.).
Punkty statystyk: wszystko w zręczność.
Jak narazie sprawdza się to nieźle, combat arts wykorzystujemy do niszczenia championów i bosów oraz grup mobów, reszta padnie z łuku
Próbowałem inne buildy, ale ta całą magia jakaś taka rozmemłana, wolna, słaba...etc. no i driada dla mnie to łuczniczka i koniec kropka |
|
|
|
 |
cube01
Autostop

Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wiek: 41 Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 98
|
Wysłany: 2008-10-17, 16:04
|
|
|
Podobnie jak ty stawiam na pierwszy aspekt ale z dodatkiem voodoo, aby wykorzystac skurczone glowy |
|
|
|
 |
popek8881

Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: Dark Ravens
Wiek: 31 Dołączył: 10 Lut 2007 Posty: 74 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2008-10-17, 16:39
|
|
|
Taaa jak zaczniesz grac na g/p/n czy jak to tam leci to napewno nie bedziesz miec 1 shoot = 1 kill Magia driady jest dobra ale nie na poczatku, w sumie bardziej mi sie podoba te voodoo niz magia natury(brakuje mi w niej krzaka wlocznie sa nawet fajnie ale krzaka nie zastapia )
Kondycja sie przydaje na wyzszych poziomach, zbroje tez warto sobie zaaplikowac na tych mniejszych poziomach, skraca czas regenu skilli i daje def a nawet na poczatku mozna dostac laga/scine inne niespodziewane swinstwo a kilkoma skillami mozna wyjsc z opresji.(bardziej tu chodzi o HC, bo na SC padniesz i "nic sie nie stanie", swoją drogą cos malo ldzui na HC jest teraz, w sumie to sie nie dziwie )
Jezdziectwo to kto co lubi, ja bym wzial koncentracje zamiast tego
Tak to nawet fajny build choc ja bym go zmodyfikowal aby regen skilli byl szybszy
BTW: A mowilem juz ze driada brzydko wyglada? Ech ile ja bym dal za blond elfkę taka jak byla w s1 |
|
|
|
 |
stgOlo

Wersja gry S1: S+: 1.8.96
Wiek: 55 Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 73 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 2008-10-17, 22:28
|
|
|
No i co narobiles????:)) Znow musze skasowac postac i jedziem od poczatku
Dzis dotarlem do Karnaka i mnie pojechaly jego przywolance ok 10 szt(fire)
Kurcze trzeba pomyslec nad mocnym defensem. |
_____________________________________________________________________ __________________________________________
Tehh driada HC
Xess elfka HC |
|
|
|
 |
BrunoN
koszed'


Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Dragon of Shadow
Wiek: 29 Dołączył: 27 Maj 2007 Posty: 165
|
Wysłany: 2008-10-17, 23:25
|
|
|
kurde,wszyscy mowia o 'bialym dmg' ale co to jest ? krytyczne uderzenia, czy co ? |
|
|
|
 |
Wampir
Poleje się krew...


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 27 Dołączył: 18 Mar 2008 Posty: 565 Skąd: Wojcieszów
|
Wysłany: 2008-10-18, 11:29
|
|
|
O ile się nie mylę, chodzi tu o obrażenia fizyczne, a nie np. o obrażenia trucizną, czy magią. |
|
|
|
 |
aoetje

Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 05 Wrz 2008 Posty: 130
|
Wysłany: 2008-10-18, 22:37
|
|
|
Biały damage to w przypadku łuków zwykły strzał(wiadomo, krytyki dużo pomagają w kwestii obrażen tutaj), w przypadku zwarciowych postaci, to są zwykłe uderzenia z 1 czy 2 broni.
Nazwa białe bo zazwyczaj obrażenia z magii czy umiejętności bojowych są wyświetlane w innych kolorkach(przynajmniej tak było w wow, stare przyzwyczajenia).
Apropo jeszcze tych skurczonych głów, to jakoś tak naprawdę nie widzę ich cudownego zastosowania, poza jakimś tam małym bonusem który mają. Jakaś taka mała z nich korzyść a strasznie dużo zachodu
Jak idzie o magię Driady, nie wiem, ale za wolno się tu czary regenerują i tak naprawdę nawet Elfka musi sporo czasu walczyć w zwarciu co mnie nieco zniechęca do gry postaciami czarującymi(Elfka, Inkwizytor, czy czarujące buildy Serafii, Wojownika Cienia itp.)
Szkoda, natomiast nie ma paniki bo nie wiem jak to będzie wyglądać np. na 150poziomie to raz, i jak to będzie wyglądać po iluś tam patchach
Nowe info:
Przechodzę sobie teraz kampanię(czytaj robie all q i klepie level) na singlu moją driadą.
I tak sobie widzę że bardzo się opłaca mieć buffa Złowieszczy Drapieżnik + Starożytna Kora, no jestem nie do ruszenia. Jeszcze dużo później będę próbował 3 buff Dogorywająca wrogość ale już mi się trochę nie podoba bo ten buff na 1 poziomie już przyzywa moba 2 level niższego niż ja |
Ostatnio zmieniony przez aoetje 2008-10-20, 21:44, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Master50


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wiek: 35 Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 17 Skąd: Łuków
|
Wysłany: 2008-10-24, 19:34
|
|
|
Witam,
mam kilka pytań o rozwój Driady, głównie chodzi mi o atrybuty i umiejętności, załączam screena:
Jeśli chodzi o rodzaj broni to używam dmuchawek. Z góry dzięki za podpowiedzi |
Ostatnio zmieniony przez Master50 2008-10-24, 19:39, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
aoetje

Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 05 Wrz 2008 Posty: 130
|
Wysłany: 2008-10-26, 14:10
|
|
|
Master50 napisał/a: | Witam,
mam kilka pytań o rozwój Driady, głównie chodzi mi o atrybuty i umiejętności, załączam screena:
[url=http://images43.foto...b0m.jpg]Obrazek[/URL]
Jeśli chodzi o rodzaj broni to używam dmuchawek. Z góry dzięki za podpowiedzi |
Przede wszystkim, wszystkie punkty atrybutów w zręczność, pierwsza umiejętność jaką wybierasz to wiedza o taktyce, druga to broń strzelecka i rozwijasz je na maksa w takiej kolejności jak podałem od początku:) 3 umiejętność to albo wiedza o prędkości albo któraś ze specjalizacji w danej szkole CA, czyli nie wiem kabalistyczne/magia natury/zmienna łowczyni. Reszta potem w to co masz, końcowe umiejętności to już wedle preferencji, zostanie Ci ze 2 sloty to wybrania. O ile oczywiście chcesz aby koncentrować się na podziałaniu dmuchawami. |
|
|
|
 |
stgOlo

Wersja gry S1: S+: 1.8.96
Wiek: 55 Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 73 Skąd: Legionowo
|
Wysłany: 2008-10-30, 06:01
|
|
|
Oczywiscie omawiane buildy nie dotycza gry hc )))
Mimo ze Driada walczy z dystansu to i tak przyjmuje na klate wiele obrazen.
Akurat gram hc i pancerz musi byc max,potem reflex a cala reszta na pozniej.
Acha i kora do bolu.Driada ma zmniejszony resist na ogien i to trzeba nadrabiac reliktami.
Dmg wypracowac mozna w miare konretny z samych itemow,ciut dluzej sie zabija. |
_____________________________________________________________________ __________________________________________
Tehh driada HC
Xess elfka HC |
|
|
|
 |
aoetje

Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 05 Wrz 2008 Posty: 130
|
Wysłany: 2008-10-30, 08:55
|
|
|
stgOlo napisał/a: | Oczywiscie omawiane buildy nie dotycza gry hc )))
Mimo ze Driada walczy z dystansu to i tak przyjmuje na klate wiele obrazen.
Akurat gram hc i pancerz musi byc max,potem reflex a cala reszta na pozniej.
Acha i kora do bolu.Driada ma zmniejszony resist na ogien i to trzeba nadrabiac reliktami.
Dmg wypracowac mozna w miare konretny z samych itemow,ciut dluzej sie zabija. |
Muszę się nie zgodzić, tzn. różnimy się w kwestii koncepcji, ja wolę zabić coś zanim do mnie podejdzie niż się męczyć z tym. Swój build robię na max. dmg i sprawdza się super, nawet championy nie są w stanie do mnie podejść No ale każdy ma swój pomysł i przede wszystkim swój styl gry |
|
|
|
 |
Wishnu

Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Dołączył: 19 Paź 2008 Posty: 43
|
Wysłany: 2008-10-30, 10:33
|
|
|
słuchajcie mam pytanie o skill kondycja - czy na wyższych poziomach daje konkretny boost do hp czy jest on raczej mierny - w sacred1 ten skill działał procentowo a tutaj dodaje konkretną ilość. Zastanawiam się czy w niego inwestować czy raczej liczyć na bonus do hp z przedmiotów, solidny defence z kory + regeneracje ze złotej polany jako rekompensata mniejszej ilości hp. Nie mówię o HC. Ktoś ma pomysł? |
|
|
|
 |
Gwain


Wersja gry S1: Nie mam gry
Wiek: 47 Dołączył: 20 Kwi 2008 Posty: 84
|
Wysłany: 2008-10-30, 14:02
|
|
|
Heyka
Ja na 31 lvl rozwijam na maxa z podstawowych - zręczność
a reszta leci w Ranged Weapons i w Sword Weapons po 1 punkcie za lvl i do wyboru Shield Lore, Cabalistic Voodoo Lore i kilka innych ale podstawa to luki i tarcza i miecze
oczywiscie kora i Sinister Predator tez na maxa... i na razie nie mam problemow z klepaniem mobow. wczoraj ubilem scorpiona i naprawde nie bylo problemu ok 2-3 min biegania i padł:-) |
_____________________________________________________________________
 |
|
|
|
 |
|