logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Shei
2008-10-31, 03:29
Proponowany build.
Autor Wiadomość
aoetje 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 130
Ostrzeżeń:
 2/7/9
Wysłany: 2008-10-16, 11:50   Proponowany build.

Jak w dwóch innych tematach postanowiłem rzucić swoje 2 grosze co do buildów.

Z driadą podobnie jak Shadow Warriorem postanowiłem iść w tzw. biały dmg.
Czyli co? Czyli podstawowa umiejętność to wiedza o taktyce(tu idą wszystkie punkty), bronie zasięgowe(tu idzie reszta punktów), pozostałe skille do wzięcia to skupienie zmiennej łowczyni czy jak to się zwie(ale narazie zero punktów), potem to jak leci, zbroje, wiedza o prędkości, docelowo jeździectwo, w zależności co kto już potem będzie chciał. Natomiast podstawa to zwiększanie przede wszystkim obrażeń z łuku(nie skilli), potem zwiększanie szansy na trafienie, potem szansy na przeżycie (czyli wedle uzniania, zbroje, życie etc.).
Punkty statystyk: wszystko w zręczność.

Jak narazie sprawdza się to nieźle, combat arts wykorzystujemy do niszczenia championów i bosów oraz grup mobów, reszta padnie z łuku :)

Próbowałem inne buildy, ale ta całą magia jakaś taka rozmemłana, wolna, słaba...etc. no i driada dla mnie to łuczniczka i koniec kropka :D
 
 
cube01 
Autostop


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wiek: 41
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 98
Wysłany: 2008-10-17, 16:04   

Podobnie jak ty stawiam na pierwszy aspekt :) ale z dodatkiem voodoo, aby wykorzystac skurczone glowy :)
 
 
popek8881 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: Dark Ravens
Wiek: 31
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 74
Skąd: Płock
Wysłany: 2008-10-17, 16:39   

Taaa jak zaczniesz grac na g/p/n czy jak to tam leci to napewno nie bedziesz miec 1 shoot = 1 kill :P Magia driady jest dobra ale nie na poczatku, w sumie bardziej mi sie podoba te voodoo niz magia natury(brakuje mi w niej krzaka :P wlocznie sa nawet fajnie ale krzaka nie zastapia ^^ )

Kondycja sie przydaje na wyzszych poziomach, zbroje tez warto sobie zaaplikowac na tych mniejszych poziomach, skraca czas regenu skilli i daje def a nawet na poczatku mozna dostac laga/scine inne niespodziewane swinstwo a kilkoma skillami mozna wyjsc z opresji.(bardziej tu chodzi o HC, bo na SC padniesz i "nic sie nie stanie", swoją drogą cos malo ldzui na HC jest teraz, w sumie to sie nie dziwie :P )

Jezdziectwo to kto co lubi, ja bym wzial koncentracje zamiast tego xP

Tak to nawet fajny build choc ja bym go zmodyfikowal aby regen skilli byl szybszy ;p

BTW: A mowilem juz ze driada brzydko wyglada? :P Ech ile ja bym dal za blond elfkę taka jak byla w s1 ^^
 
 
 
stgOlo 


Wersja gry S1: S+: 1.8.96
Wiek: 55
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 73
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2008-10-17, 22:28   

No i co narobiles????:)) Znow musze skasowac postac i jedziem od poczatku :)
Dzis dotarlem do Karnaka i mnie pojechaly jego przywolance ok 10 szt(fire)
Kurcze trzeba pomyslec nad mocnym defensem.
_____________________________________________________________________
__________________________________________
Tehh driada HC
Xess elfka HC
 
 
BrunoN 
koszed'



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Dragon of Shadow
Wiek: 29
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 165
Wysłany: 2008-10-17, 23:25   

kurde,wszyscy mowia o 'bialym dmg' ale co to jest ? krytyczne uderzenia, czy co ?
 
  My status
 
Wampir 
Poleje się krew...



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 27
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 565
Skąd: Wojcieszów
Wysłany: 2008-10-18, 11:29   

O ile się nie mylę, chodzi tu o obrażenia fizyczne, a nie np. o obrażenia trucizną, czy magią. :)
 
 
aoetje 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 130
Ostrzeżeń:
 2/7/9
Wysłany: 2008-10-18, 22:37   

Biały damage to w przypadku łuków zwykły strzał(wiadomo, krytyki dużo pomagają w kwestii obrażen tutaj), w przypadku zwarciowych postaci, to są zwykłe uderzenia z 1 czy 2 broni.
Nazwa białe bo zazwyczaj obrażenia z magii czy umiejętności bojowych są wyświetlane w innych kolorkach(przynajmniej tak było w wow, stare przyzwyczajenia).

Apropo jeszcze tych skurczonych głów, to jakoś tak naprawdę nie widzę ich cudownego zastosowania, poza jakimś tam małym bonusem który mają. Jakaś taka mała z nich korzyść a strasznie dużo zachodu :)

Jak idzie o magię Driady, nie wiem, ale za wolno się tu czary regenerują i tak naprawdę nawet Elfka musi sporo czasu walczyć w zwarciu co mnie nieco zniechęca do gry postaciami czarującymi(Elfka, Inkwizytor, czy czarujące buildy Serafii, Wojownika Cienia itp.)
Szkoda, natomiast nie ma paniki bo nie wiem jak to będzie wyglądać np. na 150poziomie to raz, i jak to będzie wyglądać po iluś tam patchach :)

Nowe info:

Przechodzę sobie teraz kampanię(czytaj robie all q i klepie level) na singlu moją driadą.
I tak sobie widzę że bardzo się opłaca mieć buffa Złowieszczy Drapieżnik + Starożytna Kora, no jestem nie do ruszenia. Jeszcze dużo później będę próbował 3 buff Dogorywająca wrogość ale już mi się trochę nie podoba bo ten buff na 1 poziomie już przyzywa moba 2 level niższego niż ja :/
Ostatnio zmieniony przez aoetje 2008-10-20, 21:44, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Master50 



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wiek: 35
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 17
Skąd: Łuków
Wysłany: 2008-10-24, 19:34   

Witam,

mam kilka pytań o rozwój Driady, głównie chodzi mi o atrybuty i umiejętności, załączam screena:



Jeśli chodzi o rodzaj broni to używam dmuchawek. Z góry dzięki za podpowiedzi
Ostatnio zmieniony przez Master50 2008-10-24, 19:39, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
aoetje 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 130
Ostrzeżeń:
 2/7/9
Wysłany: 2008-10-26, 14:10   

Master50 napisał/a:
Witam,

mam kilka pytań o rozwój Driady, głównie chodzi mi o atrybuty i umiejętności, załączam screena:

[url=http://images43.foto...b0m.jpg]Obrazek[/URL]

Jeśli chodzi o rodzaj broni to używam dmuchawek. Z góry dzięki za podpowiedzi


Przede wszystkim, wszystkie punkty atrybutów w zręczność, pierwsza umiejętność jaką wybierasz to wiedza o taktyce, druga to broń strzelecka i rozwijasz je na maksa w takiej kolejności jak podałem od początku:) 3 umiejętność to albo wiedza o prędkości albo któraś ze specjalizacji w danej szkole CA, czyli nie wiem kabalistyczne/magia natury/zmienna łowczyni. Reszta potem w to co masz, końcowe umiejętności to już wedle preferencji, zostanie Ci ze 2 sloty to wybrania. O ile oczywiście chcesz aby koncentrować się na podziałaniu dmuchawami.
 
 
stgOlo 


Wersja gry S1: S+: 1.8.96
Wiek: 55
Dołączył: 10 Paź 2008
Posty: 73
Skąd: Legionowo
Wysłany: 2008-10-30, 06:01   

Oczywiscie omawiane buildy nie dotycza gry hc :) )))
Mimo ze Driada walczy z dystansu to i tak przyjmuje na klate wiele obrazen.
Akurat gram hc i pancerz musi byc max,potem reflex a cala reszta na pozniej.
Acha i kora do bolu.Driada ma zmniejszony resist na ogien i to trzeba nadrabiac reliktami.
Dmg wypracowac mozna w miare konretny z samych itemow,ciut dluzej sie zabija.
_____________________________________________________________________
__________________________________________
Tehh driada HC
Xess elfka HC
 
 
aoetje 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 130
Ostrzeżeń:
 2/7/9
Wysłany: 2008-10-30, 08:55   

stgOlo napisał/a:
Oczywiscie omawiane buildy nie dotycza gry hc :) )))
Mimo ze Driada walczy z dystansu to i tak przyjmuje na klate wiele obrazen.
Akurat gram hc i pancerz musi byc max,potem reflex a cala reszta na pozniej.
Acha i kora do bolu.Driada ma zmniejszony resist na ogien i to trzeba nadrabiac reliktami.
Dmg wypracowac mozna w miare konretny z samych itemow,ciut dluzej sie zabija.


Muszę się nie zgodzić, tzn. różnimy się w kwestii koncepcji, ja wolę zabić coś zanim do mnie podejdzie niż się męczyć z tym. Swój build robię na max. dmg i sprawdza się super, nawet championy nie są w stanie do mnie podejść :) No ale każdy ma swój pomysł i przede wszystkim swój styl gry :)
 
 
Wishnu 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Dołączył: 19 Paź 2008
Posty: 43
Wysłany: 2008-10-30, 10:33   

słuchajcie mam pytanie o skill kondycja - czy na wyższych poziomach daje konkretny boost do hp czy jest on raczej mierny - w sacred1 ten skill działał procentowo a tutaj dodaje konkretną ilość. Zastanawiam się czy w niego inwestować czy raczej liczyć na bonus do hp z przedmiotów, solidny defence z kory + regeneracje ze złotej polany jako rekompensata mniejszej ilości hp. Nie mówię o HC. Ktoś ma pomysł?
 
 
Gwain 



Wersja gry S1: Nie mam gry
Wiek: 47
Dołączył: 20 Kwi 2008
Posty: 84
Wysłany: 2008-10-30, 14:02   

Heyka
Ja na 31 lvl rozwijam na maxa z podstawowych - zręczność
a reszta leci w Ranged Weapons i w Sword Weapons po 1 punkcie za lvl i do wyboru Shield Lore, Cabalistic Voodoo Lore i kilka innych ale podstawa to luki i tarcza i miecze
oczywiscie kora i Sinister Predator tez na maxa... i na razie nie mam problemow z klepaniem mobow. wczoraj ubilem scorpiona i naprawde nie bylo problemu ok 2-3 min biegania i padł:-)
_____________________________________________________________________
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 14