Przesunięty przez: Shei 2008-10-31, 03:40 |
Rady co do budowy postaci |
Autor |
Wiadomość |
Morgoth


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wiek: 30 Dołączył: 03 Paź 2008 Posty: 65
|
Wysłany: 2008-10-19, 19:50
|
|
|
Ja mam obecnie na stanie jakąś dzidę, miecz + tarczę i miecz dwuręczny (i to on jest najlepszy). Szybki i skuteczny W s1 też dwuręczny był the best
btw. czemu u Was jest 23 coś (jako czas napisania wiadomości)? Ledwo 21 będzie |
|
|
|
 |
marcelii21

Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 25 Paź 2007 Posty: 102
|
Wysłany: 2008-10-19, 20:08
|
|
|
WielebnyB napisał/a: | Czy ja wiem czy najwolniejsze?
Jak tak sprawdzałem sklepikarzy to czasami mieli słabe młoty, miecze z -6% do prędkości ataku, a czasami bardzo dobre z dobrymi cechami z 0% do prędkości.
Tak czy siak uważam, że jeżeli ktoś chce grać na 2H broń, to proponuję właśnie "broń trzonkową". |
Tak ale tu niechodzi o szybkość w % ona poprostu nie jest z góry określona weżmy pod uwage 2h miecz i młot bez żadnych bonusów miesz 2h jest szybszy ale ma nieco mniejsze obrarzenia a młot troche wolniejszy ale zato wieksze obrarzenia poprostu maja wbudowana swoją predkość oczywiscie jak weżniesz młot z +6% do szybkośći ataku a miesz bez tego bonusu to młot wtedy jest szybszy tak naprawde wszystko zależy od gusty jedno i drugie jest dobie ja wole miecze poprostu bardziej mi się podobają |
|
|
|
 |
aoetje

Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 05 Wrz 2008 Posty: 130
|
Wysłany: 2008-10-20, 07:32
|
|
|
Bo ja na przykład zaginam czasoprzestrzeń i dlatego wyświetla mi inne godziny postów
Szkoda że kurcze na broniach nie pisze jaki mają współczynnik szybkości, było by tak jakoś klarowniej. Aczkolwiek i bez tego idzie wyczaić co jest jakie |
|
|
|
 |
Sir Killer

Wersja gry S1: Nie mam gry
Dołączył: 17 Paź 2008 Posty: 6
|
Wysłany: 2008-10-20, 11:22
|
|
|
Cytat: | Szkoda że kurcze na broniach nie pisze jaki mają współczynnik szybkości |
po pierwsze to "NIE JEST NAPISANE" a nie "NIE PISZE"
a po drugie to przecież na każdej broni stoi napisane "+/- % prędkości do ataku" i to jest chyba wystarczające.
Ja osobiście wrzuciłem sobie 2h+miecze i broń trzonkowa i targam z żelastwem które jest w danej chwili najbardziej mordercze czy to dwa miecze, czy topory aczkolwiek moim faworytem jest w prawej ręce miecz a w lewej topór |
_____________________________________________________________________ Tylko umarli widzieli koniec wojny |
|
|
|
 |
aoetje

Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 05 Wrz 2008 Posty: 130
|
Wysłany: 2008-10-26, 15:39
|
|
|
Sir Killer napisał/a: | Cytat: | Szkoda że kurcze na broniach nie pisze jaki mają współczynnik szybkości |
po pierwsze to "NIE JEST NAPISANE" a nie "NIE PISZE"
|
Jak ja nie cierpię takich 'ekspertów' jak Ty to szkoda mówić...Otóż Panie specjalisto zanim zaczniesz mnie poprawiać to sobie poczytaj trochę na dany temat, bo jakbyś nie wiedział to słowniki języka polskiego dopuszczają obie formy na zasadzie uzusu, więc błędu nie popełniłem.
Dwa, jak nie wiesz nic o grze to się nie wypowiadaj, bo jeżeli na broni pisze -15% dajmy na to, to nie jest jej prędkość tylko kara, ponieważ akurat broń ma wyższy level czy coś, po inwestowania w odpowiednią umiejętność czy zdobyciu poziomu kara znika. Jako takiej prędkości nie ma podanej, odsyłam np. do gry world of warcraft, gdzie każda broń ma napisaną prędkość np. sztylet 1.5, miecz jednoręczny 2.1, miecz dwuręczny 3.5 etc.
Edit. Poprawiono literówki, które zjadam notorycznie. |
Ostatnio zmieniony przez aoetje 2008-10-26, 15:40, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Goofy23

Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PS3
Wiek: 42 Dołączył: 27 Paź 2008 Posty: 6 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2008-10-27, 22:16
|
|
|
Jest jakiś sposób żeby Wojownik cienia znajdywał lepsze itemy lub sklepikarze mieli większy wybór? |
_____________________________________________________________________ PSN ID: Malkavian23 |
|
|
|
 |
cube01
Autostop

Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wiek: 42 Dołączył: 13 Paź 2008 Posty: 98
|
Wysłany: 2008-10-28, 11:09
|
|
|
Goofy23 napisał/a: | Jest jakiś sposób żeby Wojownik cienia znajdywał lepsze itemy lub sklepikarze mieli większy wybór? |
jeśli chodzi o MF (magic find, lepsze itemki) to ulepszona percepcja
jeśli chodzi o lepsze itemu w sklepach to targowanie
Edit: do MF pomaga też sb (bonus za nie ginięcie czy jakoś tak) |
_____________________________________________________________________
Teraz:
SŚ: Marvin MK2 lvl 10
RIP:
SŚ: Marvin MK1 lvl 50
SŚ: Zwarcie MKIII rev.b lvl 53
SŚ: Zwarcie MKIII rev.c lvl 19 |
Ostatnio zmieniony przez cube01 2008-10-28, 11:11, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
EvilMan


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wiek: 36 Dołączył: 14 Cze 2008 Posty: 79 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2008-10-28, 13:40
|
|
|
a ja z innej beczki
który z buff wam sie najbardziej podoba się i dlaczego?
mi podoba sie Posępna Żywotność
daje dużo życia co wojownikowi najbardziej sie przydaje
a po za tym daje większą odporność na magie co jest dobre dla kogoś kto macha mieczem czy inną bronią i musi raczej z bliska zaatakować (choć niekoniecznie - koszący zamach + łuk lub inna broń strzelająca daje nam bardzo efektowny atak zcinający z nóg dużą ilość przeciwników za jednym razem )
dodatkowo dzięki rozbudowie żywotności dostajemy dużą szybkość regenerowania życia
kolejnym uleprzeniem godnym uwagi jest zwiększona obrona
i jeśli połaczymy z ostatnim uleprzeniem szanse na uniknięcie ataku
daje nam potężny buff dzięku któremu nasz wojownik jest mocny i ciężko go pokonać
a i posiekać możemy
a nie tak jak w przyzywaniu szkieletów .... i w sumie nudzimy sie potem....
szkielety dobre są jak mamy zadanie z ochranianiem kogoś i trzeba dużą grupe wrogów zabić zanim któryś pogoni naszego towarzysza i potem jest zabawa w "berka" |
Ostatnio zmieniony przez EvilMan 2008-10-28, 13:43, w całości zmieniany 2 razy |
|
|
|
 |
aoetje

Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 05 Wrz 2008 Posty: 130
|
Wysłany: 2008-10-29, 21:58
|
|
|
cube01 napisał/a: | Goofy23 napisał/a: | Jest jakiś sposób żeby Wojownik cienia znajdywał lepsze itemy lub sklepikarze mieli większy wybór? |
jeśli chodzi o MF (magic find, lepsze itemki) to ulepszona percepcja
jeśli chodzi o lepsze itemu w sklepach to targowanie
Edit: do MF pomaga też sb (bonus za nie ginięcie czy jakoś tak) |
Wojownik Cienia ma trochę przechlapaną sytuację bo nie ma Targowania się(a ta umiejętność już przy 1-2% bonusowych procentach spooooro daje i różnicę jakości sprzętu w sklepach WIDAĆ ).
Jeżeli idzie o Ulepszoną Percepcję, to moim zdaniem kolega cube się myli, mf w moim rozumieniu to szansa na zdobycie lepszego sprzętu z dropu(czyli z zabitych monstr) tymczasem Ulepszona Percepcja NIC nie zwiększa szansy na takie dropy.
Nie znaczy to że nie ma sposobu, przede wszystkim to nie dać się zabić, podbić sobie Premię Za Przetrwanie ile się da, wtedy dropy są duuużo lepsze, co więcej nie trzeba niczego w nic inwestować
Drugi sposób zrobić postać z Targowaniem się i na niej kupować itemy dla innych postaci. |
|
|
|
 |
jaszczur
No-Life ]:->

Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: SweetManiacs
Klan S2: SweetManiacs
Wiek: 37 Dołączył: 07 Paź 2008 Posty: 454 Skąd: Płock
|
Wysłany: 2008-10-30, 14:33
|
|
|
Cytat: | Ulepszona Percepcja NIC nie zwiększa szansy na takie dropy.
|
zwieksza. |
|
|
|
 |
EvilMan


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wiek: 36 Dołączył: 14 Cze 2008 Posty: 79 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2008-11-06, 11:46
|
|
|
moim zdaniem najlepiej sie gra i najmocniejszy jest SW
z aspektem Wojownik Śmierci (Walka Ciężka)
Demoniczny Cios - bardzo dobra rzecz i najlepiej mieć regeneracje na 1 lub 2sekundy
Koszący Zamach - jeden z najlepszych w tym aspekcie dobre do walki każdą bronią warte każdej runy ale nie bez przesady nie wiem 4 lub 5sekundy regeneracja
Posępna Żywotność - genialny buff warty każdej runy i warto dać na zwiększenie regeneracji życia przy rozbudowie jak i zwiekszeniu obrony czy uniku
ale w sumie wychodzi że tylko dwa ataki mamy a sloty 4 są...
dlatego polecam jeszcze dwie sztuki z innego aspektu
o tyle dobre jest rozwiazanie mieć jakiś atak z innego aspektu do którego nie wybraliśmy umiejętności lepszej regeneracji, bo jak sie użyje atak z danego aspektu to atak z innego aspektu nie musi sie regenerować (w takim sensie że jak zrobimy demoniczny cios to odrazu można dać szaleńczą rzeź )
także polecam:
Szaleńcza Rzeź - doby na mocnych wrogów a i może dwóch mocno pokiereszować
Mordercza Furia - jako dopełnienie do Ponurej żywotności w razie wiekszej mocniejszej grupy
co do umiejętności czy statów sie nie wypowiadam bo jeszcze nie wiem w co warto a w co nie warto inwestować... |
|
|
|
 |
Kalia
w(y)kurzacz trolli


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 34 Dołączyła: 13 Lut 2007 Posty: 2063 Skąd: Zielonka k. Warszawy
|
Wysłany: 2008-11-08, 22:56
|
|
|
Ja mam podobnie, z tym że nie brałam trzeciego ataku (po grzyba?). Jeśli chcesz ataki z dwóch aspektów, to można wziąć Koszący zamach - na grupy i Szaleńczą rzeź - na pojedynczych. Rzeź i Demoniczny cios się trochę dublują.
Osobiście preferuję:
Demoniczny cios - na pojedynczych, ew. na dużego z grupką małych (ulepszenie obszarowe)
Koszący zamach - na stada pokurczy z którymi nie ma sensu bawić się pojedynczo
Mordercza furia - gdy szykuje się większa jatka daje bardzo ładną... aurę
I do tego dwa buffy:
Posępna Żywotność - wiadomo, życia nigdy dość
Refleksyjna emenacja - po co ja mam ich bić, skoro mogą bić się sami?
Ale co do dokładniejszych danych, to jeszcze trochę muszę popracować i można będzie próbną strategię pisać |
_____________________________________________________________________ Moja galeria
Gauri napisał/a: | Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach |
Oh, I love this job...
Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html |
|
|
|
 |
EvilMan


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wiek: 36 Dołączył: 14 Cze 2008 Posty: 79 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2008-11-09, 20:31
|
|
|
to jeszcze dodam że SW chyba nie warto latać z jednoręczna bronią + tarcza
SW ma potencjał główne umiejętności to Wiedza o Taktyce i Kondycja jak i Wiedza o Pancerzach
dlatego warto brać albo dwie jednoręczne lub dwuręczną broń nawet z łukiem jest dobry
osobiście lazę z dwoma mieczami
czemu nie dwuręczna hmmm... może dlatego że z dwóch broni więcej jakiś bonusów mam..
ale jak znajdę jakiś fajny unikat lub pomarańczowy dwuręczny to nie pogardzę |
_____________________________________________________________________ [color=green][size=18][b]THERE CAN BE ONLY ONE[/b][/size][/color] |
|
|
|
 |
Karister

Wersja gry S1: UW: 2.28
Wiek: 34 Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 27
|
Wysłany: 2008-12-21, 16:14
|
|
|
Przeczytałem strategię na piekielnego berserkera. W innych tematach polecane jest natomiast wybranie tylko aspektu wojownika śmierci, a zamiast drugiego aspektu, wybranie kondycji. Nie wiem, na co się zdecydować. Odpowiedzi na kilka pytań mogłyby mi pomóc.
1) Ile życia ma WC na wysokim poziomie z kondycją, a ile bez?
2) Kalia pisze, że Mordercza furia sieje zniszczenie. Na singlu krótko ją potestowałem (postać 9lv) i szału nie było. Trzy wybuchy energii, zazwyczaj w nieodpowiednim momencie. Musiałem się specjalnie podstawiać, by był dobry efekt, co w sumie było niewygodne i powodowało, że walka stawała się sztuczna. Czy na wyższych levelach jakoś to się zmienia? Częstsze wybuchy albo coś?
3) Gdybym jednak nie wziął drugiego aspektu, czy jest sens korzystać ze dwóch wzmocnień? To drugie (odbicie obrażeń) mógłbym bez kary mieć raptem na 5lv. I jak wtedy wygląda kara do regeneracji CA przy braku umiejętności skupienia na danym aspekcie?
I ogólnie, co Wy byście wzięli? Może ktoś już porównywał obie wersje? |
|
|
|
 |
Kalia
w(y)kurzacz trolli


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 34 Dołączyła: 13 Lut 2007 Posty: 2063 Skąd: Zielonka k. Warszawy
|
Wysłany: 2008-12-22, 10:40
|
|
|
Karister napisał/a: | Ile życia ma WC na wysokim poziomie z kondycją, a ile bez? |
Mój na 72lvl ma ponad 7k życia (z Posępną żywotnością, bez żadnych bonusów z itemów).
Karister napisał/a: | Na singlu krótko ją potestowałem (postać 9lv) i szału nie było. |
No to żeś zaszalał normalnie z tym 9lvl Jak sądzisz, na jakim poziomie ja pisałam tę strategię? Podpowiem - 64lvl, na poziomie złotym. Wtedy gdy Furia miała 2X poziom i wszystkie trzy ulepszenia.
Karister napisał/a: | Trzy wybuchy energii, zazwyczaj w nieodpowiednim momencie |
No to momentu wybuchu to już sobie nie ustawisz Jak 'zbierzesz' odpowiednio dużo dmg, to zaczyna serię wybuchów.
Karister napisał/a: | Musiałem się specjalnie podstawiać, by był dobry efekt |
A po grzyba? To nie jest główna broń (do tego absolutnie się nie nadaje), tylko wsparcie! Jak nie trafi, to trudno. Ja ostatnio zazwyczaj zakańczam walki zanim zdąży drugi raz strzelić. Więc czy jest to wyznacznik nieskuteczności CA?
Karister napisał/a: | i powodowało, że walka stawała się sztuczna |
No zdecydowanie, jeśli chciałeś wszystko załatwić samą Furią, to musiało wyglądać dziwnie...
Karister napisał/a: | To drugie (odbicie obrażeń) mógłbym bez kary mieć raptem na 5lv |
Jak awansujesz, to zwiększy się też lvl bez kary. Ale jak nie weźmiesz Skupienia Czempiona Zła, to i nie weźmiesz Furii i Proporca - a bez tego z bossami może być kwadratowo. W strategii dodałam dwa filmiki - zobacz sobie, jak wygląda walka w momencie gdy włączone są wszystkie trzy wspomagające CA, a jak zmienia się sytuacja gdy się wyłączą.
Wiesz, ogólnie twój post mnie nieco rozśmieszył z tym 9lvl, który chcesz porównać do 64lvl I bynajmniej nie mam zamiaru ci dokuczyć, po prostu logicznie patrząc - nie ma to sensu, nie ma żadnego odniesienia |
_____________________________________________________________________ Moja galeria
Gauri napisał/a: | Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach |
Oh, I love this job...
Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html |
|
|
|
 |
|