logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Shei
2008-10-31, 03:40
Rady co do budowy postaci
Autor Wiadomość
Esox_nh 
Wojownik Ancarii



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: SweetManiacs
Klan S2: SweetManiacs
Wiek: 38
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 87
Skąd: Kraków (NH)
Wysłany: 2008-10-13, 20:15   Rady co do budowy postaci

W tym temacie bardzo bym prosil o wszelkie propozycje/rady co do budowy bohatera, w co dawac pkt, jak najlepiej odziac postac i czym walczyc, jednym slowem wszystkie informacje ktore pomoga poczatkujacym uniknac zlej rozbudowy postaci.
Bardzo prosze o sprawdzone pomysly i taktyki !!
_____________________________________________________________________
Sacred 2: Fallen Angle

Galadriela >> Elfka Wysokiego Rodu >> 30 lvl [Main Character] [SC]
Nazgul >> Wojownik Cienia >> 1 lvl [HC]
_________________
Sacred 1: Underworld

Thorin_DT >> Krasnolud >> 148 lvl [Main Character] [SC]
Ostatnio zmieniony przez Esox_nh 2008-10-13, 20:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
TobiAlex 
High Warlord


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Wiek: 46
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 122
Skąd: Tczew
Wysłany: 2008-10-13, 20:30   

Ale tu wszyscy są początkujący (no może oprócz beta testerów).
 
 
 
popek8881 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: Dark Ravens
Wiek: 32
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 74
Skąd: Płock
Wysłany: 2008-10-13, 21:35   

Ja tam obowiazkowo w kazdej postaci bym dal w wiedze o pancerzu(bo podnosi def i zmniejsza kare za pancerz ktoora powoduje dluzszy regen skilli) oraz w kondycje czyli odpowiednik tezyzny fizycznej z s1(wiecej hp i wieksza regeneracja poza walka :P )
 
 
 
aoetje 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 130
Ostrzeżeń:
 2/7/9
Wysłany: 2008-10-14, 13:00   

Po pierwsze to nikt Ci sprawdzonej taktyki nie da, najpierw to by trzeba dobić do 200levelu i zobaczyć jak dany build hula, a buildów to może być masa.

Osobiście olałem kondycje(za mało daje hp, lepiej użyć buffa z pierwszego drzewka), pancerz to tak 1 punkt da picu, idę w biały dmg, czyli max. w wiedze o taktycze, potem bronie trzonkowe czy jak to sie po polskawemu zwie(gram na ang:D) potem pewnie wiedza o prędkości(bo niewiedzieć czemu dodaje współczynnik ataku i obrony :| ) zlewam skille, bo one są tylko na aoe moby lub bosów to się użyje od czasu do czasu :D

Jak na razie jest easy mode, ZERO problemów gram od początku na srebrze, zobaczymy co będzie na goldzie :D
 
 
BrunoN 
koszed'



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Dragon of Shadow
Wiek: 30
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 165
Wysłany: 2008-10-14, 14:57   

moim zdaniem zbroje trzeba rozwijac w miare zdobycia ekwipunku, aby nie miec kary odnawiania sie zycia. wal wszystko w sile, najlepiej pierwsze drzewko rozwijaj i niektore skille z drugiego. poza tym nie mozemy tobie narzucic buildu, chcesz grac 2h to rob pod 2h , chcesz grac 1h+shield to rob pod to, tak sie stalo ze to my mamy teraz robic nowe buildy a nie uzywac istniejacych, mimo wiekszosci buildow jakie beda ja bede probowal stosowac swoj build ; p
_____________________________________________________________________
Wesołych świąt.
 
  My status
 
aoetje 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 130
Ostrzeżeń:
 2/7/9
Wysłany: 2008-10-15, 12:07   

No cóż nie zgodzę się z przedmówcą, wcale nie trzeba rozwijać zbroi, osobiście nawet nie wziąłem wiedzy o pancerzu i nie mam problemów nawet z grupami mobów, bo jak mówiłem wcześniej, mam taki "biały" damage że 1 strzał w moba = 1 trup :D

Natomiast wszystko zależy od tego jaką postać chcesz. Jak chcesz szybko zabijać rozwijaj te umiejętności które Ci to umożliwią, jak chcesz wytrzymać więcej ciosów to wiadomo, zbroje, tarcza etc. :)
 
 
BrunoN 
koszed'



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Dragon of Shadow
Wiek: 30
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 165
Wysłany: 2008-10-15, 14:03   

teraz to ci problemu nie bedzie sprawiac , ale pozniej jak bedziesz miec reg pena 200% no to bedzie dopiero problem, no coz, graj jak uwazasz
_____________________________________________________________________
Wesołych świąt.
 
  My status
 
aoetje 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 130
Ostrzeżeń:
 2/7/9
Wysłany: 2008-10-15, 14:43   

BrunoN napisał/a:
teraz to ci problemu nie bedzie sprawiac , ale pozniej jak bedziesz miec reg pena 200% no to bedzie dopiero problem, no coz, graj jak uwazasz


Aż wszedłem do gry żeby pewne rzeczy sprawdzić.

Po pierwsze: mając 1 pkt w zbroje, nosząc zbroje mojego poziomu, nie inwestując w szybszą regenerację skilli nie jest tak tragicznie to raz, dwa robie taki dmg biały że nie potrzebuje skilli na zwykłe moby, na championy i bosy są wtedy skille ale ich regen nie jest taki zły.
Po drugie: skąd wziąłeś informacje że zbroja zmniejsza Ci regen hp?(bo tak pisałem post wcześniej)

Apropo jeszcze shadow warrka, zauważyłem że bardziej się w nim opłaca inwestować w życie niż armora, no ale to wszystko narazie do 30 levela :D
 
 
BrunoN 
koszed'



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Dragon of Shadow
Wiek: 30
Dołączył: 27 Maj 2007
Posty: 165
Wysłany: 2008-10-15, 19:59   

skad to wiem ? no w inv masz ten pasek i regeneration pentaly czyli 'kara' regeneracji, niektore zbroje daja reg pen +x % lub -x %
_____________________________________________________________________
Wesołych świąt.
 
  My status
 
astrith 


Wersja gry S1: Nie mam gry
Dołączył: 14 Paź 2008
Posty: 3
Wysłany: 2008-10-18, 01:43   

Ja idę na młoty 2h. Max dmg, tylko na twardszych potworkach (mini-bossy??) muszę walić więcej niż raz.
Czyli idzie tak:
Pancerz
Broń Trzonkowa
Wiedza o prędkości (dodaje atak!!)
Dorzuciłem sztuki - walka i magia i jest nie do zdarcia.
Można też witalność - żeby hp-eki podnieść...
 
 
TobiAlex 
High Warlord


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Wiek: 46
Dołączył: 10 Gru 2007
Posty: 122
Skąd: Tczew
Wysłany: 2008-10-18, 09:28   

Ja idę w dwa miecze jednoręczne. I oczywiście skile, bo walka bez skili jest po prostu nudna jak flaki z olejem (świetnie wyglądające animacje walki ze skilami). Idę na wzór gladiatora z Sacred 1 (build na dwa topory autorstwa RobiX'a).
 
 
 
marcelii21 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 102
Wysłany: 2008-10-18, 10:46   

Ja ide w 2h miecz potworki od 1 śilniejsze takie jak mini boisy na 2-3 chity
Umiejetnośći : wiedza o mieczach, wiedza o pancerzach , wiedza o wojowniku śmieć , taktyka bitewna , koncentracja i wiedza o obrażeniach ale z tym chyba błond zrobiłęm bo mało co to daje z lewelu na lewel gdzies po 1% do np szans zatrućia czy podpalenia no cóż mam to na 3 lvl i chyba tak zostawie ale jeszcze 4 miejsca mam wolne i niewiem co brać może coś poradzićie??. Ja myślałęm nad wiedzą o astralnym władcy zwiększa szanse na kritika i obrarzenia wszystkich Ca astralnego władcy i tu jest problem używam wzmocnienia piekielny chołd widmowi wojownicy sa naprawde bardzo pomocni to nie wilku u wampki z s1 zadaja przyzwoite obrarzenia i sa dojść wytrzymali ale ta umiejetnosc wiedza o astralnym władcy wcale niezwiększa obrarzeń szkieletów czyżby bug ?? testowałem na innym save i teraz niewiem czy brac to czy nie bo chciałbym umocnić Ca piekielnego chołdu a niemam jak bez tej umiejetnośći.
Ostatnio zmieniony przez marcelii21 2008-10-18, 10:47, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
aoetje 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 05 Wrz 2008
Posty: 130
Ostrzeżeń:
 2/7/9
Wysłany: 2008-10-18, 21:42   

BrunoN napisał/a:
skad to wiem ? no w inv masz ten pasek i regeneration pentaly czyli 'kara' regeneracji, niektore zbroje daja reg pen +x % lub -x %


Zgodzę się to jest regen penalty, natomiast ta kara odnosi się do regeneracji sztuk walki tylko i wyłącznie, chyba że Ci zacni wartcy tłumacze czegoś nie napisali. Jeżeli to co podaje mi tooltip gry jest prawdziwy, to możesz na siebie fortecę założyć a i tak nie wpłynie to na Twoją regenerację życia.
Ale zaznaczam, moje info bazuje na tym co mi pisze gra. Mogę się mylić.

Apropo buildów o których pisały inne osoby, fajnie że gramy tą samą postacią a jednak każdy coś dla siebie znalazł :)

Nie wiem na ile ta informacja jest prawdziwa, ale mam wrażenie że z broni dwuręcznych najmocniejsze i najwolniejsze jednocześnie są młoty. Jestem ciekaw czy podobne zastosowanie jest w 1 ręcznych broniach(brakuje mi współczynnika prędkości broni podane na broni)
Ostatnio zmieniony przez aoetje 2008-10-18, 21:45, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
marcelii21 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 102
Wysłany: 2008-10-18, 22:02   

[quote="aoetje"]
BrunoN napisał/a:
Nie wiem na ile ta informacja jest prawdziwa, ale mam wrażenie że z broni dwuręcznych najmocniejsze i najwolniejsze jednocześnie są młoty. Jestem ciekaw czy podobne zastosowanie jest w 1 ręcznych broniach(brakuje mi współczynnika prędkości broni podane na broni)
.

Tak zgadza się najmocniejsze są młoty i topory ale najwolniejsze ponich miecze muwie tu o 2h ale co do jednoręcznych chyba jest to samo.
 
 
WielebnyB 
Nibelung Valesti



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 69
Skąd: adsd
Wysłany: 2008-10-18, 22:07   

Czy ja wiem czy najwolniejsze?
Jak tak sprawdzałem sklepikarzy to czasami mieli słabe młoty, miecze z -6% do prędkości ataku, a czasami bardzo dobre z dobrymi cechami z 0% do prędkości.
Tak czy siak uważam, że jeżeli ktoś chce grać na 2H broń, to proponuję właśnie "broń trzonkową".
_____________________________________________________________________
Sacred 2 - Clozet Multi
Crono - SW - 53 lvl HC
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,08 sekundy. Zapytań do SQL: 13