logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Shei
2009-10-27, 19:52
[GUIDE] Succubus - walka wrecz
Autor Wiadomość
Selaya 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wiek: 42
Dołączyła: 05 Wrz 2008
Posty: 238
Wysłany: 2008-09-07, 21:06   [GUIDE] Succubus - walka wrecz

Succubus - walka wręcz





Spis treści
1. Wprowadzenie
2. Skill's - Współczynniki i Umiejętności
3. Runen - Sztuki Walki
4. Item´s - Przedmioty
5. Jak nią grać
6. Epilog




1. Wprowadzenie

Dlaczego akurat walka wręcz a nie np. walka energią, dyskami albo trucizną? Bo uważam, że taka demonka stanowi interesującą alternatywę do typowych postaci walczących natarciem jak np. gladiator albo wampirzyca i jeżeli została właściwie zbudowana to jest nawet dużo silniejsza od powyżej wymienionych.


2. Skill´s

2.1 Współczynniki


Siła zwiększa obrażenia (fizyczne i od ognia) jakie zadajemy w walce wręcz, tak samo jak podwyższa szybkość naszego ataku i naszą energię życiową. Wszystkie punkty zainwestować.

Wytrzymałość zwiększa naszą odporność. Nie dajemy tu punktów, ponieważ i tak zwiększymy ją poprzez przedmioty.

Zręczność podwyższa obrażenia jakie zadajemy strzelając z łuku albo kuszy. Nie potrzebujemy.

Fizyczna regeneracja zwiększa naszą energię życiową oraz przyspiesza jej regenerację, a także skraca czas regeneracji wszystkich sztuk walki. Nie inwestować punktów.

Mentalna regeneracja podwyższa regenerację wszystkich czarów. Nie potrzebujemy.

Charyzma poprawia ceny u Kupców i podwyższa obrażenia od trucizn. Nie potrzebujemy.


2.2 Analiza współczynników


Ponieważ regeneracja fizyczna nie potrzebna jest nam do sposobu w jaki będziemy tą demonką grali - inwestujemy wszystkie punkty w siłę, która podwyższa szybkość naszego ataku, obrażenia ogniem i nasza energię życiową.


2.3 Umiejętności

Level 1:
Władanie bronią zwiększa obrażenia jakie zadajemy każdym rodzajem broni. To nasza najważniejsza umiejętność i powinno się ja trzymać na poziomie naszej postaci do mniej więcej 130 lvl. Resztę otrzymamy z przedmiotów.

Tężyzna fizyczna podwyższa naszą energię życiową. Na początku można ja trochę zaniedbać. Później powinno się inwestować w nią punkty tak do mniej więcej level 100 albo jak za mało to nawet 130.


Level 3:
Władanie toporem podwyższa szybkość zadawania ciosów toporem. Punkty inwestować tak długo aż możecie używać topora Thain´a.

Minimalny poziom: 38
Minimalnie Władanie toporem: 20


W sumie inwestujcie tu nie więcej jak 34 punkty bo w tym momencie zostanie osiągnięta maksymalna szybkość ataku, czyli 220.

Level 6:
Zwinność podwyższa naszą szybkość zadawania ciosów, a także naszą obronę.
Tutaj inwestujcie punkty jak macie wrażenie ze trafiacie w pustkę. Mnie tu wystarczyło 70 punktów.

Level 12:
Zbroja podwyższa naszą odporność. Im więcej tego mamy tym mniej obrażeń zadają nam wrogowie. Mniej więcej 100 punktów zainwestować.

Level 20:
Medytacja zmniejsza regeneracje czarów jak macki, moc piekieł albo wezwanie śmierci. Co jakiś czas inwestujcie w nią punkty, tyle żeby regeneracja nie przekroczyła długości działania takiego czaru. Jeżeli np. moc piekieł działa w sumie 90sek. to regeneracja nie powinna być wyższa jak 70sek.

level 30:
Blokowanie ciosów podwyższa wprawdzie tylko naszą obronę, ale efektowniej niż zwinność. Dlatego powinno się tu przynajmniej 60-70 punktów zainwestować.

Level 50:
Joker - tzn. tutaj może każdy wziąć to co uważa za stosowne, np. potęgę piekieł która jak najbardziej polecam, bo w momencie gdy moc piekieł znajduje się na bardzo wysokim poziomie, może dojść do problemu z utrzymaniem stosownej regeneracji. Potęga piekieł jest tu bardzo przydatna.

2.4 Pytania

1. Może ktoś się zapyta: "Dlaczego Thain a nie np. Regina z ognistą kulą?"

Inne postacie jak np. Gladiator używają chętnie Reginy właśnie przede wszystkim w związku z szansa wypuszczania ognistych kul. Tyle ze inne postacie nie maja dodatkowych czarów które mocno podwyższają zadawane obrażenia ogniem - tak jak demon ognia albo moc piekieł.

W naszym przypadku przemieniamy fizyczne obrażenia dzięki "demonowi ognia" do 99% w obrażenia ogniem - i te obrażenia maksymalizujemy jeszcze przez moc piekieł. Dzięki naprawdę szybkim (normalnym tzn. naciskamy lewy przycisk myszki - nie prawy) ciosom które nasza demonka zadaje, nie musimy czekać na ogniste kule (które może się pojawia, a może nie) bo przeciwnicy są już dużo wcześniej martwi :brawo:

Dla tych którzy mi nie wierzą - zobaczcie w załączniku zdjęcie z porównaniem Thain´a z Regina (obydwa egzemplarze miały prawie ten sam level)

(u gory Thain, a na dole Regina.
Pierwsze zdjęcie: porównanie bez czarów
Drugie zdjęcie: tylko z mocą piekieł
Trzecie zdjęcie: z demonem ognia i mocą piekieł)


2. "Dlaczego nie wziąć walki na dwie bronie?"

Jeden topór Thain'a wytarczy, czy może 2 będą lepsze?
Tylko po części. Po pierwsze z dwoma toporami odczulibyśmy mocno brak tarczy (ważny jako ochrona przeciwko łucznikom) oraz brakujący bonus, który nam daje "blokowanie ciosów" w połączeniu właśnie z tarcza. Po drugie i najważniejsze: 2 topory nie zadają więcej obrażeń niż jeden.

3. "A co z koncentracja?"

Koncentracji nie potrzebujemy z bardzo prostego powodu: w gruncie rzeczy nie używamy niczego do czego koncentracja mogłaby się przydać. Tzn. przemieniamy się w demona ognia ale przeciwników eliminujemy nie poprzez uaktywnienie ściany ognia (przydaje się ewentualnie jedynie przy całej masie wrogów) tylko przez zwykle ciosy toporem (lewy przycisk na myszce - nie prawy). Dodać należy ze demonka ma najszybszą animacje ciosów ze wszystkich postaci w Sacred. :wink:

Teoretycznie moglibyśmy także używać demona walki. Niekorzystne byłoby w tym przypadku ze ciągle musielibyśmy demona walki na nowo aktywować, czekać aż sie naładuje i dopiero wtedy użyć prawego przycisku myszki i w ten sposób uaktywnić kombinację ciosów, która tak swoja droga za długo trwa i nie wygląda ładnie.

Polecam wam formę demona ognia zawsze mieć aktywną i runy wczytywać przynajmniej do momentu w którym możecie obrażenia fizyczne w 99% przemienić w ogniowe. Nastąpi to gdy wczytacie dokładnie 34 runy. Po wczytaniu 56 run, działa demon ognia przez dokładnie 100 sekund a jego regeneracja wynosi mniej jak 50 sekund.


4. "Dlaczego taka demonka koniecznie potrzebuje medytatcję?"

Oczywiście z powodu mocy piekieł, którą zawsze powinniśmy mieć aktywną i która daje nam niesamowity bonus na obrażeń. Obrażenia które tą demonką zadajemy są tak potężne, że nie gra żadnej roli w którym regionie się znajdujemy albo jak wysoką odporność ogniową mają nasi przeciwnicy.
Medytacja umożliwia nam trzymanie regeneracji tego czaru poniżej długości jego działania.


3. Sztuki Walki



Demon ognia - Runy wczytać przynajmniej do poziomu 34



Podniebny demon - 1 runa wystarczy.



Wezwanie śmierci - wczytać tylko znalezione runy ale nie więcej jak 36 (max. bonus)



Macki - wczytać tylko znalezione runy.



Moc piekieł - nasza najważniejsza sztuka walki. Wczytać maksymalnie ale uważać na regenerację.

Innych run nie potrzebujemy.


4. Item´s - Przedmioty

W zasadzie nie ma konkretnego przepisu na to co ktoś powinien używać... Jedno jest pewne: nie ma żadnego kompletu który można by w całości nosić i który przynosiłby optymalny bonus. Niestety musimy się zadowolić częściami z różnych kompletów. Poniżej kilka przykładów.

Ramiona:



Ostroga Pandory
Obrona: 287
Poziom: 239
Minimalny poziom: 189
Ochrona: 148 89 [237]
Fizyczne Obrażenia: +23%
Siła: +49

Trujący Demon (Obłok Trucizny): +46
Do wszystkich umiejętności: +46
Szansa na otwarte rany: +23%


albo:



Meskie Ramiona Draelokka
Obrona: 240
Poziom: 228
Minimalny poziom: 181
Ochrona: 127 69 [196]
+35% do Atak
Moc Piekieł: +44
Macki: +44

Szansa na otwarte rany: +23%
Podwyższa wszystkie rodzaje obrażeń: +35%


Zbroja:



Zbroja Pandory
Obrona: 644
Poziom: 240
Minimalny poziom: 190
Ochrona: 351 180 [531]
Odporność na Magię: +70%
Ognisty Demon (Ściana Ognia): +46
Zbroja: +92
Procent do wszyst. odporności: +35%
Tracisz złoto zamiast zdrowia: +14%


Pasek:



Miednica Dralkciba
Obrona: 59
Poziom: 235
Minimalny poziom: 186
Ochrona: 25 24 [49]
Fizyczna Regeneracja: +86
Regeneracja specjalnych umiejętności: +116%
Do wszystkich umiejętności: +31


albo:



Wiązania Pandory
Obrona: 59
Poziom: 240
Minimalny poziom: 190
Ochrona: 30 20 [50]
Fizyczna Regeneracja: +69
Moc Piekieł: +46
Regeneracja czarów: +93%

Śmierć wrogów na sam twój widok: +5%
Zastraszanie przeciwnika: +116


Buty:



Szponiaste Buty Dralkciba
Obrona: 59
Poziom: 235
Minimalny poziom: 186
Ochrona: 25 24 [49]
Prędkość: +21
Zręczność: +86
Ognisty Demon (Ściana Ognia): +45
Do Ataku i Obrony: +58%


Tarcza:



Ochrona Dralkciba
Siła Agriosa
Obrona: 245
Poziom: 234
Minimalny poziom: 185
Ochrona: 75 25 101 [201]
Odporność na Ataki Fizyczne: +70%
vs. Walczący na odległość +93% do Obrona
Blokowanie ciosów: +90
Odporność na oszołomienie: +113


Bron:



Ognisty Topór Thaine`a
Obrażenia: 1464-2551
Poziom: 250
Fizyczne: 195-282
Ogień: 134-819
Obrażenia broni Ogień: +47% Siła
Obrażenia broni Ogień: +65
Minimalny poziom: 198
Minimalnie Władanie toporem: 20
Władanie bronią: +65
Rozpołowienie: +5%
Odniesione rany zwiększają zadawane obrażenia: +44%


Jeżeli chodzi o resztę to mogą to być także żółte rzeczy. W zalezności od tego co bardziej potrzebujemy: regeneracje mentalna czy też fizyczna, siła czy może dodatkowy bonus na LL (wysysanie) albo MF (magic find).


5. Jak grać?

Na początek aktywujemy demona ognia, następnie moc piekieł (opcjonalnie aby uzyskać one-hit-kill także macki i wezwanie śmierci) i mordujemy (naciskając tylko lewy przycisk myszki) wszystko co się ośmieli na nas krzywo popatrzyć :jupi:
Jeżeli doszłoby do tego, że natkniemy się na jakieś trudności, bo nagle zebrało się wokół nas za dożo wrogów, to aktywujemy (przyciskamy prawy przycisk myszki) ścianę ognia i przyglądamy się jak potwory zmieniają się w popiół.

6. Epilog

Tą demonke wypróbowałam już na niobie w dolinie łez (closed HC) i muszę się przyznać ze byłam zaskoczona jak doskonale sobie poradziła. Nawet Odnogłowy nie stanowią absolutnie żadnego problemu bo ta demonka nie używa żadnej sztuki walki w normalnym znaczeniu tego słowa, jak np. wampirzyca albo gladiator, używają natarcia i mogą tym samym zostać zablikowani. Mojej Succu to nie grozi :jupi:

Ale wypróbujcie ją i oceńcie sami :wink:


Krytyka, pomysły i pochwały są oczywiście mile widziane :brawo:
_____________________________________________________________________
[GUIDE] Wampirzyca - walka wrecz
[GUIDE] Succubus - walka wrecz
Ostatnio zmieniony przez Shei 2008-09-08, 05:11, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Suriv 
Jednsotka Kamikaze



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: White Warriors
Wiek: 30
Dołączył: 30 Mar 2008
Posty: 70
Wysłany: 2008-09-07, 21:16   

o_O to jest DOKŁADNIE taka sama demokę, jaką sam robię. ^^ Jedynie zamaist toporka mam dwie bronie, chociaż coś kiepsko sobie z dwoma broniami demonica radzi. :/

Edit: Lol, dopiero teraz doczytałem. ^^ No, moja demonica jednak ciutek inna jest, bowiem na demona walki, moc piekieł oraz wezwanie. Też sobie świetnie daje rade. :)
_____________________________________________________________________
This is SPARTA!!!
Ostatnio zmieniony przez Suriv 2008-09-07, 21:21, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Joasia 



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wiek: 29
Dołączyła: 19 Paź 2007
Posty: 463
Skąd: Mińsk Maz.
Wysłany: 2008-09-07, 21:32   

Podobna jest do bulidu Kali :> Ale jednak inna z kilku względów ;)
Ładnie opisana, choć w kilku miejscach tak jakoś dziwnie...
Cytat:
forme demona ognia zawsze miec uaktywniona i runy wczytac przynajmniej do momentu w ktorym mozecie obrazenia fizyczne w 99% w ogniowe przetransformowac. To nastapi jak wczytacie dokladnie 34 runy. Po wczytaniu 56 run, dziala demon ognia przez dokladnie 100 sekund a jego regeneracja wynosi mniej jak 50 sekund.
Nie rozumiem :?

Selaya napisał/a:
Po drugie i najwazniejsze: 2 topory nie robia wiecej szkod ja jeden.
Nie? :? Ja miałam moją calinką dwa i było lepiej niż jakbym miała używać tarczy, po za tym dwie bronie szybciej tną niż jedna :P może to tylko sie tak wydaje ale to prawda :)

Selaya napisał/a:
Wezwanie smierci - wczytac tylko znalezione runy ale nie wiecej jak 36 (max. bonus)
Nigdy nie miałam do tej sztuki zaufania :roll:

Daje 9/10 bo w kilku miejscach (podanych wyżej) mi nie pasuje do reszty :]
_____________________________________________________________________
[img]http://img.userbars.pl/32/6231.jpg[/img]

~"Be careful what you wish for cus you just might get it"~

"Pozdrawiam mojego misia i resztę zabawek" xD
 
 
 
Selaya 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wiek: 42
Dołączyła: 05 Wrz 2008
Posty: 238
Wysłany: 2008-09-07, 21:49   

Joasia napisał/a:
Podobna jest do bulidu Kali Ale jednak inna z kilku względów
Ładnie opisana, choć w kilku miejscach tak jakoś dziwnie...
Cytat:
forme demona ognia zawsze miec uaktywniona i runy wczytac przynajmniej do momentu w ktorym mozecie obrazenia fizyczne w 99% w ogniowe przetransformowac. To nastapi jak wczytacie dokladnie 34 runy. Po wczytaniu 56 run, dziala demon ognia przez dokladnie 100 sekund a jego regeneracja wynosi mniej jak 50 sekund.
Nie rozumiem

Selaya napisał/a:
Po drugie i najwazniejsze: 2 topory nie robia wiecej szkod ja jeden.
Nie? Ja miałam moją calinką dwa i było lepiej niż jakbym miała używać tarczy, po za tym dwie bronie szybciej tną niż jedna może to tylko sie tak wydaje ale to prawda

Selaya napisał/a:
Wezwanie smierci - wczytac tylko znalezione runy ale nie wiecej jak 36 (max. bonus)
Nigdy nie miałam do tej sztuki zaufania

Daje 9/10 bo w kilku miejscach (podanych wyżej) mi nie pasuje do reszty


Nie wiem za bardzo gdzie ty te podobnosci widzisz?
Jej demonka posluguje sie:

- regina
- idzie calkowicie na fiz.reg.
- nie uzywa wezwania smierci ani macek
- uzywa sciane ognia
- takze jej umiejetnosci sa inaczej zbudowane.

--------------------------

Jezeli chodzi o Twoje pierwsze pytanie:

Ta demonka robi fizyczne obrazenia - ale gdy uaktywni demona ognia to przeksztalca tym samym te fizyczne szkody w szkody ogniowe.
Teraz w zaleznosci od tego ile run wczytala moze to byc tylko 20% albo 50% - ale w momencie jak wczytala 34 runy to przeksztalca 99% fizycznych szkod w obrazenia ogniowe. Nie mam pojecia jak mam to wyrazniej napisac...

2 topory naprawde nie robia wiecej szkod jak jeden - zobacz w inwentarzu.
Moze ci sie tylko tak wydawac, bo 2 toporami zadaje 2-3 ciosy wiecej jak jednym.

Wezwanie smierci bardzo mocno podwyzsza szkode ale tylko wtedy jezeli kilku wrogow juz zabilas. Szkoda rosnie tu z kazdym nastepnym martwym przeciwnikiem.
_____________________________________________________________________
[GUIDE] Wampirzyca - walka wrecz
[GUIDE] Succubus - walka wrecz
 
 
Joasia 



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wiek: 29
Dołączyła: 19 Paź 2007
Posty: 463
Skąd: Mińsk Maz.
Wysłany: 2008-09-07, 22:17   

Selaya napisał/a:
2 topory naprawde nie robia wiecej szkod jak jeden - zobacz w inwentarzu.
Moze ci sie tylko tak wydawac, bo 2 toporami zadaje 2-3 ciosy wiecej jak jednym.
Jesli masz modyfikator +x do prędkości (ataku lub ogólnie) to jest spora różnica ;P Bez niego faktycznie tylko troche więcej.

Selaya napisał/a:
Szkoda rosnie tu z kazdym nastepnym martwym przeciwnikiem.
I właśnie dlatego nigdy nie ufałam temu :lol:

Selaya napisał/a:
Nie wiem za bardzo gdzie ty te podobnosci widzisz?
W kilku miejscach widze ale mniejsza z tym ;)

Selaya napisał/a:
Teraz w zaleznosci od tego ile run wczytala moze to byc tylko 20% albo 50% - ale w momencie jak wczytala 34 runy to przeksztalca 99% fizycznych szkod w obrazenia ogniowe.
Troche już rozumiem :roll:
_____________________________________________________________________
[img]http://img.userbars.pl/32/6231.jpg[/img]

~"Be careful what you wish for cus you just might get it"~

"Pozdrawiam mojego misia i resztę zabawek" xD
 
 
 
Wampir 
Poleje się krew...



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 27
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 565
Skąd: Wojcieszów
Wysłany: 2008-09-07, 22:37   

Selaya napisał/a:
runy wczytac przynajmniej do momentu w ktorym mozecie obrazenia fizyczne w 99% w ogniowe przetransformowac. To nastapi jak wczytacie dokladnie 34 runy. Po wczytaniu 56 run, dziala demon ognia przez dokladnie 100 sekund a jego regeneracja wynosi mniej jak 50 sekund.
Czyli najlepiej dodać 56 run? Bo jakoś tak zagmatwałaś z tym 34.
Kolejny build bardzo ciekawy i przejrzysty. Mam tylko małą sugestie, względem kolorów: jeśli będziesz jeszcze pisać jakieś buildy to zrób innym kolorem. Oczywiście ten kolor pasuję, ale taka monotonia się robi. Oczywiście to tylko sugestia. :] Jeśli wypróbuję taką demonice to wy edytuję posta i ocenie. :)
Ostatnio zmieniony przez Wampir 2008-09-08, 21:18, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Alcalata 
Death and Glory



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: Freedom
Wersja gry S2: Nie mam gry
Klan S2: Freedom
Wiek: 28
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 173
Skąd: Ancaria
Wysłany: 2008-09-07, 22:39   

Kolejny świetny build. Wypróbuje, jak dojde do 160 lvl'a moją demonką na dyski.
A taka demonka nie ma jakichś luk w obronie? Nie trafiają jej przypadkiem za często...? Tzn. jeżeli uda im się Ciebie wyprzedzić :P
_____________________________________________________________________
Nigdy nie zapomnij, skąd pochodzisz, bo zapomnisz, gdzie już byłeś.
[img]http://miniprofile.x...sznka.png[/img]
[img]http://img266.imageshack.us/img266/9518/sznka.png[/img]
[img]http://www.ubar.pl/img_1171_normal.gif[/img]
[img]http://www.ubar.pl/img_14651_normal.gif[/img]
Najlepsza Leśna Elfka w Tabeli
Triumph or Agony - Top 5 HC ladder

Szukam hostera na S:UW - kontakt w profilu
 
 
 
Selaya 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wiek: 42
Dołączyła: 05 Wrz 2008
Posty: 238
Wysłany: 2008-09-07, 22:43   

Napisalam: przynajmniej also minimalnie 34 runy wczytac.

Jak sie wczyta wiecej to mozna dluzej biegac w tej formie i nie trzeba za czesto jej na nowo aktywowac.

Takze jeszcze raz: 34 runy musza zostac wpisane - reszta jest dowolna.

---------------
Co do koloru to masz racje... chcialam wziasc inny ale czerwony jakos nalepiej pasuje :)
_____________________________________________________________________
[GUIDE] Wampirzyca - walka wrecz
[GUIDE] Succubus - walka wrecz
 
 
Shei 
Rest in Pieces



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Citadel
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Wiek: 39
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2852
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2008-09-08, 05:16   

Najlepiej gdyby ktoś przecyztał jeszcze raz i sprawdzić, czy się gdzieś nie pomyliłem, bo aż mnie oczy bolą od tego zmieniania :zakrecony: :eyes: :what: :crashed: :lol: Chwilowo zostawię w niezatwierdzonych, bo i tak najpierw muszę dodać ten poprzedni na stronę, a z tym jednak trochę wpisywania tagów będzie i później mi się pomyli i zapomenę dodać ^^
No ale znowu ładnie napisany build, szczegółowo, a nie tak jak kika starych buildów mamy, co w kilku zdaniach były napisane :P
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 33
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2063
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2008-09-08, 22:30   

Tylko takie małe pytania :) Dalczego jest:
Selaya napisał/a:
Ramiona:
...
albo:
...

Przecież Ostrogę zakłada się na ramiaona (naramienniki), a tę część Draelokka na przedramiona (karwasze), więc moża używać i tego i tego ;)

Selaya napisał/a:
2 topory nie zadają więcej obrażeń niż jeden

Ale atakują 2x szybciej :P Jednak to zależy jak zwykle od taktyki gracza i tego, co mu do postaci pasuje.

A w ogóle to postać podobna do mojej (też Demonica na Demona Ognia), tylko ten diabeł, który w szczegółach siedzi to strasznie duży jest ;P Ale wygląda skutecznie :)
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Wampir 
Poleje się krew...



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 27
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 565
Skąd: Wojcieszów
Wysłany: 2008-10-03, 18:09   

Zacząłem grać tą demonicą i już znalazłem błąd, ale tylko w opisie buildu. Napisałaś, że na pierwszym lvl. dajemy Władanie Bronią i Tężyznę Fizyczną. Pomijam fakt, że trzeba w pliku DEFAULT_SKILLS : 1 zamienić na 0, ale i tak nie da się na pierwszym levelu dodać umiejętność Tężyzna Fizyczna, ponieważ występuje on dopiero od 3 lvl. Ale nawet po nabiciu tego trzeciego poziomu nie ma miejsca na tą umiejętność, gdyż trzeba wykorzystać dwa pierwsze. Dlatego powinno pisać tak (przynajmniej ja taką kolejność dałem):
Level 1:
Władanie Bronią
Władanie Toporem
Level 2:
Tężyzna Fizyczna
To mały błąd, ale trochę mylący. Z drugiej strony sama robiłaś taką Demoniczną Wiedźmę, więc może jakoś znalazłaś na to sposób?
Ostatnio zmieniony przez Wampir 2008-10-03, 18:11, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Jacusiek 
Sacredzista!



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wiek: 27
Dołączył: 09 Sie 2007
Posty: 170
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2008-10-05, 14:02   

Czy nikt tutaj czegos nie zauwazyl? Temat i tytul to "Walka wrecz" a tu sie o toporach rozmawia :zakrecony: ale pewnie jak zawsze pominalem maly "szczegol"

Build dobry, wlasnie niedlugo mam zamiar go "wykorzystac" tylko z walka na 2 bronie, ja wole szybsze niz mocniejsze ataki.
_____________________________________________________________________
"Ból bycia samemu... jest nie z tego świata, czyż nie?"
"Nigdy nie mam zamiaru uciekać, Ani rzucać słów na wiatr! Oto moje nindō: moja droga ninja!"
Jeśli masz sprawę, to pisz, szczerze i otwarcie, nie ma się czego wstydzić : )
 
 
Wampir 
Poleje się krew...



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 27
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 565
Skąd: Wojcieszów
Wysłany: 2008-10-05, 14:58   

Jacusiek napisał/a:
Czy nikt tutaj czegos nie zauwazyl? Temat i tytul to "Walka wrecz" a tu sie o toporach rozmawia :zakrecony:
Tytuł nawiązuje do tego, że ta demonica nie wykorzystuje CA do bezpośredniej walki z mobami, ale wykorzystuje je do wzmocnienia ataków bronią. Przecież postać robiona na samą walkę wręcz byłaby słaba, jeśli nie żałosna (no może nie wampirzyca, ale ona walczy pazurami, które w nocy wzmacniają ataki, nie tak jak zwykła postać walcząca pięściami). To taka metafora. Chyba, że ja też źle zrozumiałem. xD
 
 
Shei 
Rest in Pieces



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Citadel
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Wiek: 39
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2852
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2008-10-05, 17:53   

Walka wręcz w sensie "walka w zwarciu", a nie z dystanku lub czarami.
_____________________________________________________________________

 
 
Attyla79 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: [SM]
Dołączył: 18 Sie 2008
Posty: 19
Wysłany: 2009-01-15, 16:32   

Jako Jokera bym proponował znajomość magi, bo moc piekieł to nie tylko bonus procentowy do DMG od ognia, ale też bonus punktowy,na który ma wpływ znajomośc magi. i jest on wymnazany przez bonus procentowy, myslę że to dopali jeszcze dmg^^
_____________________________________________________________________
[url=]http://eng.sacred-game.com/charview.php?charId=24711&subsiteid=1[/url]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,23 sekundy. Zapytań do SQL: 15