Kraś Defensywny |
Jak oceniasz build? |
6 |
|
7% |
[ 2 ] |
5 |
|
18% |
[ 5 ] |
4 |
|
25% |
[ 7 ] |
3 |
|
18% |
[ 5 ] |
2 |
|
11% |
[ 3 ] |
1 |
|
18% |
[ 5 ] |
|
Głosowań: 27 |
Wszystkich Głosów: 27 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Mamut
Mistrz Spamerów


Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: AA
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 315
|
Wysłany: 2007-09-01, 00:16 Kraś Defensywny
|
|
|
Jak nazwa mówi kraś ten jest postacią defensywną i bardzo bojową (chodzi tu o to, że nie znajduje ani dużo setów ani dużo run).
Umiejętności
1.Władanie bronią-50 pkt (zwiększa dmg od miotacza)
2.Tężyzna Fizyczna-100 pkt (zwiększa życie)
3.Wiedza Krasnoludów-75 pkt (zmniejsza czas regeneracji miotacza)
4.Technika Bojowa-50 (zmniejsza czas regeneracji miotacza i szybkość jego ataku)
5.Zbroja-150 pkt (zwiększa skuteczność zbroi)
6.Znajomość Toporów-10 (umiejętność potrzebna aby używać reginy)
7.Blokowanie ciosów-max (zwiększa obronę)
8.Zwinność-max (zwiększa obrone i atak)
Współczynniki
Wszystko w siłę (zwiększa dmg i daje życie)
Sety
Najważniejsze
Regina (to nasza główna broń, miota fireballe)
Posążki (bardzo ważny set, musimy go skompletować jak najszybciej)
Mniej ważne
Buty(zwiększa exp) i hełm(bonus do okrzyku) Walberana
Rękawice(LL) i tarcza(bonus do blokowania) Erossa
Działo (bonus do wszystkich umięjętności i miotacza), zbroja (bonus do wiedzy krasnoludów) i naramienniki (bonus do wszystkich umiejętności) Kabelrinta
Pas (regen i bonus do wszystkich umiejętności) ridega stumela
Sztuki walki
Okrzyk Bojowy-tak aby czas trwania był większy od regenu
Miotacz Ognia-tak aby się regenerował 2 sek
Jak walczymy
Biegamy między przeciwnikami tak, aby włazili oni na posążki, regina załatwi resztę,
Najważniejsze Bonusy
Do wszystkich umiejętności-najważniejszy bonus jeśli mam jakiś ring lub amulet z tym bonusem natychmiast go wkuwamy
XX% do doświadczenia-dość ważny bonus, sprawia, że zdobywamy więcej expa
XX% do obrony-ponieważ to kraś na defensywe to jest to ważny bonus, wkuwamy go u kowala
Co wkuwamy
Wkuwamy srebrne ringi wędrowców (bonus do wszystkich umiejętności i expa) lub obronę u kowala
Expowiska
Głównie lagi w BC, można również lagować GC ale jednak najlepszym expowiskiem dla naszego krasia jest zalagowane BC
Wskazówki
-zawsze miejcie na sobie okrzyk wojenny-to podstawa
-Miotacza używamy tylko jeśli w BC zostajemy otoczeni do tego stopnia, że nie możemy się ruszyć (gdy wrogowie się przerzedzą, używamy reginy i posążków)
-przenigdy NIE używamy żądzy |
_____________________________________________________________________ Prawdziwa siła rodzi się w bólu i cierpieniu |
Ostatnio zmieniony przez Shei 2007-09-01, 16:46, w całości zmieniany 5 razy |
|
|
|
 |
dav3d
Bad Boy


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 30 Dołączył: 01 Lip 2007 Posty: 443 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2007-09-01, 08:53
|
|
|
Mamut napisał/a: | przenigdy NIE używamy żądzy | Mamut, a może by jednak można uzywać żądzy?? W taki sposób że najpierw rzucałoby się żądze a potem okrzyk bojowy? |
|
|
|
 |
Fire Master

Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 10 Lut 2007 Posty: 579
|
Wysłany: 2007-09-01, 09:11
|
|
|
Posążków szybko się nie zgromadzi... Stawiam 4, później łażenie z posążkami staje się monotonne. Nie widzę też sensu maxowania Zwinności i Blokowania. |
|
|
|
 |
Thecmelion
TheC(melion) :P


Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: [SF] Black Hand
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Klan S2: Nie dotyczy :)
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 32 Dołączył: 09 Lut 2007 Posty: 2227 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2007-09-01, 09:35
|
|
|
Fire ma rację, zbieranie posążków nie jest takie łatwe niż mogłoby się wydawać. Tak w ogóle sam w sobie build nie jest zły... dobra trzymaj i czwórkę ode mnie...
PS. Jestem ciekaw, kto zagłosował juz na 6?! |
_____________________________________________________________________
|
Ostatnio zmieniony przez Thecmelion 2007-09-01, 09:59, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
Mamut
Mistrz Spamerów


Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: AA
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 315
|
Wysłany: 2007-09-01, 10:11
|
|
|
dav3d napisał/a: | żądze a potem okrzyk bojowy? | Żadnej żądzy, osłabia ona obronę a ten kraś musi mieć jej dużo. |
_____________________________________________________________________ Prawdziwa siła rodzi się w bólu i cierpieniu |
|
|
|
 |
pp3088
Poszukiwacz Gwiazd


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 31 Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 60 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2007-09-01, 10:19
|
|
|
2, bo zero inowacyjności. Anyway, kolejny kraś z Regina. Mamut jak rzucisz najpierw żądzę potem okrzyk to zmienjsza mało. |
|
|
|
 |
Mamut
Mistrz Spamerów


Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: AA
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 315
|
Wysłany: 2007-09-01, 10:31
|
|
|
pp3088 napisał/a: | zero inowacyjności | Build nie ma być innowacyjny tylko skuteczny w walce, a ten taki jest.Innowacyjne buildy są zwykle mało skuteczne w walce (wiem to bo wiele takich buildów widziałem). pp3088 napisał/a: | jak rzucisz najpierw żądzę potem okrzyk to zmienjsza mało. | Pisałem na początku buildu, że ten kraś jest postacią do walki a nie na zbieractwo). |
_____________________________________________________________________ Prawdziwa siła rodzi się w bólu i cierpieniu |
|
|
|
 |
pp3088
Poszukiwacz Gwiazd


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 31 Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 60 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2007-09-01, 13:19
|
|
|
Mamut napisał/a: | pp3088 napisał/a: | zero inowacyjności | Build nie ma być innowacyjny tylko skuteczny w walce, a ten taki jest.Innowacyjne buildy są zwykle mało skuteczne w walce (wiem to bo wiele takich buildów widziałem). pp3088 napisał/a: | jak rzucisz najpierw żądzę potem okrzyk to zmienjsza mało. | Pisałem na początku buildu, że ten kraś jest postacią do walki a nie na zbieractwo). |
1. Gra z Regina to zero przyjemności, niemalże jak kod na nieśmiertelność. Syf. Inowacyjne buildy sprawiają dużo przyjemności w grze. Sczerze wole grać z jakimś poziomem niż biegać z Reginą. |
|
|
|
 |
Mamut
Mistrz Spamerów


Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: AA
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 315
|
Wysłany: 2007-09-01, 15:55
|
|
|
Kto głosował na 3? |
_____________________________________________________________________ Prawdziwa siła rodzi się w bólu i cierpieniu |
|
|
|
 |
Fire Master

Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 10 Lut 2007 Posty: 579
|
Wysłany: 2007-09-01, 16:03
|
|
|
Tak w ogóle to doczytałem się kilku błędów w buildzie.
Mamut napisał/a: | 3.Wiedza Krasnoludów-75 pkt (zwiększa regen miotacza) |
Mamut napisał/a: | 4.Technika Bojowa-50 (zwiększa regen miotacza i szybkość jego ataku) |
Mamut, jak masz czas popraw to. |
|
|
|
 |
Mamut
Mistrz Spamerów


Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: AA
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 315
|
Wysłany: 2007-09-01, 16:39
|
|
|
Fire Master napisał/a: | Tak w ogóle to doczytałem się kilku błędów w buildzie.
Mamut napisał/a: | 3.Wiedza Krasnoludów-75 pkt (zwiększa regen miotacza) |
Mamut napisał/a: | 4.Technika Bojowa-50 (zwiększa regen miotacza i szybkość jego ataku) |
Mamut, jak masz czas popraw to. | Nie kapuje o co ci chodzi, im masz większy bonus do regeneracji tym szybciej ci się miotacz regeneruje. |
_____________________________________________________________________ Prawdziwa siła rodzi się w bólu i cierpieniu |
|
|
|
 |
Cassidy [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-09-01, 16:44
|
|
|
Czyli zmniejsza regen. |
|
|
|
 |
Max91

Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 16 Lut 2007 Posty: 85
|
Wysłany: 2007-09-01, 19:19
|
|
|
Dam 3. Dlaczego?
1) Jaki sens maxować i blokowanie i zwinność z której % atak i tak sie nie przyda? Brak. Dlatego parry. tak, agility - 50pkt. Za to w tężyzne więcej lub we władanie bronią.
2) Współczynnik siła, z tego co wiem siła zwiększa dmg tylko fizyczny... Fireballe walą ogniem. Proponuje fizyczną, albo zręczność(dmg + % obrona)
3) Co to w ogóle za build opierający się na posążkach? Równie dobrze można taki rozpisać na wszystkie chary oprócz elfki i maga. Zakładam, że używasz też miotacza(częściej niż sytuacje podbramkowe na lagu), więc nie odjąłem od oceny więcej
4) A teraz sprawa PRIORYTETOWA... Masz takim krasiem extremalnie dobra obronę. I dobrze! Tak trzymać. Nasuwa sie jednak pytanie... Co jeżeli obrona takiego krasia zostanie sforsowana... Ded. Powineneś zdecydowanie więcej zainteresować się wkuwaniem amuletów. (ps. skąd zwykły* gracz ma wziąść wg Ciebie unikatowe ringi bez żądzy)
*nie kopiujący |
Ostatnio zmieniony przez Max91 2007-09-01, 19:20, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Mamut
Mistrz Spamerów


Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: AA
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 315
|
Wysłany: 2007-09-01, 19:25
|
|
|
Max91 napisał/a: | że używasz też miotacza | Pisałem, że jak mnie golemy zaklinują ze wszystkich stron to przerzedzam ich miotaczem. Max91 napisał/a: | Powineneś zdecydowanie więcej zainteresować się wkuwaniem amuletów | Ja, jak na razie nie wkułem żadnego ringa czy amu a jedynie obronę i deda nie zaliczyłem a laguje na potęgę w bc, i ciosów wiele zebrałem. Max91 napisał/a: | 1) Jaki sens maxować i blokowanie i zwinność | Bo zwinność też daję do obrony. |
_____________________________________________________________________ Prawdziwa siła rodzi się w bólu i cierpieniu |
|
|
|
 |
Max91

Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 16 Lut 2007 Posty: 85
|
Wysłany: 2007-09-01, 19:43
|
|
|
Bardzo inteligentne odpowiedzi. Pisałeś, że jak Cie "zaklinują', a ja napisałem to samo, lecz użyłem frazeologizmu "sytuacja podbramkowa"... A który lvl masz tym krasnoludem? Bo wierz mi, na niobie długo nie pociągniesz bez odporności przynajmniej 30k. A co do zwinnośći, Wybrałeś sobie do noszenia zarówno narmienniki jak i działo Kalberinta. Oba te itemy dają ok. +20 do skilli. Razem 50+40+bonus z innych itemów(dajmy 30) da ok. 120. Powyżej takiego lvl w przypadku zwinności nic Ci to nie da kolejne kładzenie pkt. |
|
|
|
 |
|