logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Pojedynek
Autor Wiadomość
Niszczyciel 
Patataj



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: SF
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 24
Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 274
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2007-06-13, 14:41   

To kiedy ta walka?? Dajcie już spokój wy zboki xD
_____________________________________________________________________
[img]http://img503.images...59sh2.gif[/img]
[img]http://img13.imagesh...4/nel.jpg[/img]
[img]http://miniprofile.x...iel31.png[/img]
 
 
krzysiekplayer 
Lider Klanu


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Klan S2: Niedlugo reaktywacja
Platforma S2: PC
Wiek: 23
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 14
Skąd: Rumia
Wysłany: 2007-06-13, 14:49   

Walke ustale z waszym liderem klanu. Jak chcecie moze obnizyc lvl?
_____________________________________________________________________
[img]http://img.userbars.pl/115/22905.gif[/img]
[img]http://img.userbars.pl/32/6223.png[/img]
[img]http://img.userbars.pl/94/18697.png[/img]
[img]http://img.userbars.pl/93/18479.jpg[/img]
[img]http://img.userbars.pl/93/18422.png[/img]
 
  My status
 
Forest
[Usunięty]

Wysłany: 2007-07-16, 09:28   

widze miesiac minal i byla walka?
krzysiek a ty zyjesz wogole?
Ostatnio zmieniony przez 2007-11-04, 09:51, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Niszczyciel 
Patataj



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: SF
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 24
Dołączył: 13 Lut 2007
Posty: 274
Skąd: Limanowa
Wysłany: 2007-07-16, 16:02   

Nie było walki ;/ . Krzysiek nie gra i wogóle chyba nie będzie w tym roku pojedynku :(
_____________________________________________________________________
[img]http://img503.images...59sh2.gif[/img]
[img]http://img13.imagesh...4/nel.jpg[/img]
[img]http://miniprofile.x...iel31.png[/img]
 
 
Pawlo 



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 35
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 94
Skąd: kk
Ostrzeżeń:
 10/7/9
Wysłany: 2007-07-17, 16:20   

pojedynkujcie się np na player killer lvl 1 ;)
 
 
krzysiekplayer 
Lider Klanu


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Klan S2: Niedlugo reaktywacja
Platforma S2: PC
Wiek: 23
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 14
Skąd: Rumia
Wysłany: 2007-07-18, 15:44   

teraz sa wakacje i nie wiem jak z pojedynkiem. teraz druga strona sie nie odzywa. a ja instaluje sacreda :P (podziemia). teraz wkladam plytke z Podziemiami i....
_____________________________________________________________________
[img]http://img.userbars.pl/115/22905.gif[/img]
[img]http://img.userbars.pl/32/6223.png[/img]
[img]http://img.userbars.pl/94/18697.png[/img]
[img]http://img.userbars.pl/93/18479.jpg[/img]
[img]http://img.userbars.pl/93/18422.png[/img]
 
  My status
 
Mamut 
Mistrz Spamerów



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: AA
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 315
Ostrzeżeń:
 9/7/9
Wysłany: 2007-08-12, 17:35   

To będzie ten pojedynek?Bo nie wiem czy mam trzymać miejsce na chara czy robić go już?
_____________________________________________________________________
Prawdziwa siła rodzi się w bólu i cierpieniu
 
 
Forest
[Usunięty]

Wysłany: 2007-08-13, 08:45   

heh Mamut nie wiem czy ktos bedzie chcial robic pojedynek z wami jak kazdy wie ze kopiujecie wiedza ze to bedzie nierowna walka
 
 
RobiX 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 306
Wysłany: 2007-08-13, 19:04   

buahahahahahahahahahahahaha
dlatego w rzyci już mam pvp w Sacred ;P
 
 
Tomasz 


Wersja gry S1: UW: 2.24
Dołączył: 11 Paź 2007
Posty: 3
Wysłany: 2007-10-15, 13:49   

czesc mam zapytanko czy za walke miedzy osobami dostaje sie punkty
 
 
Kylson 



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 26
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 217
Skąd: Norwich, Norfolk
Ostrzeżeń:
 5/7/9
Wysłany: 2007-10-15, 16:04   

expa? raczej nie
  My status
 
Forest
[Usunięty]

Wysłany: 2007-10-18, 08:29   

Kylson napisał/a:
expa? raczej nie


nie raczej, tylko napewno nie ma expa, gdyby byl to bym caly czas siedzial na pk
 
 
krzysiekplayer 
Lider Klanu


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Klan S2: Niedlugo reaktywacja
Platforma S2: PC
Wiek: 23
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 14
Skąd: Rumia
Wysłany: 2007-11-10, 22:38   

Kurde nie mialem czasu zeby wejsc na forum, to ze ci sie GG zepsulo to twoja wina. Napisales na forum wiedzac ze dlugo nie wchodze... Powinienes napisac chociaz przez bramkę na forum... Domagam sie pojedynku. a pozatym nie poczekales xD wiec umowa zerwana. zmotywuje ludzi, napraw GG lub uzyj skype. Moje to: krzysiekplayer .
_____________________________________________________________________
[img]http://img.userbars.pl/115/22905.gif[/img]
[img]http://img.userbars.pl/32/6223.png[/img]
[img]http://img.userbars.pl/94/18697.png[/img]
[img]http://img.userbars.pl/93/18479.jpg[/img]
[img]http://img.userbars.pl/93/18422.png[/img]
 
  My status
 
krzysiekplayer 
Lider Klanu


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Klan S2: Niedlugo reaktywacja
Platforma S2: PC
Wiek: 23
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 14
Skąd: Rumia
Wysłany: 2007-11-10, 22:50   

ok, jakos sie dogadamy
_____________________________________________________________________
[img]http://img.userbars.pl/115/22905.gif[/img]
[img]http://img.userbars.pl/32/6223.png[/img]
[img]http://img.userbars.pl/94/18697.png[/img]
[img]http://img.userbars.pl/93/18479.jpg[/img]
[img]http://img.userbars.pl/93/18422.png[/img]
 
  My status
 
sacred 



Wersja gry S1: S+: 1.8.96
Wiek: 23
Dołączył: 21 Lis 2007
Posty: 12
Ostrzeżeń:
 1/7/9
Wysłany: 2007-12-18, 13:49   

ja nie powalcze bo niknie chce ze mną solo :( :( :( :( mówią że mam za duży lvl
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 13