logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Na czym to polega?
Autor Wiadomość
MeTeo 
Pogodynka :)



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Nie w tej grze :)
Wiek: 26
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 73
Skąd: z polski
Wysłany: 2007-05-30, 21:19   Na czym to polega?

Witam.

Ciekawi mnie temat, jak to wygląda... Klany po kilka osób ustawiają się na jakimś terenie i się tłuką? z miksturkami to można bardzo długo... Proszę o wyjaśnienie... I jak tam z levelami postaci :) Może jakiś własny klanik założę ;P
_____________________________________________________________________
Prokom Trefl Sopot
 
 
 
Shei 
Rest in Pieces



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Citadel
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Wiek: 35
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2852
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2007-05-30, 22:31   

No to klany wcześniej uzgadniają czy z miksturkami czy bez. Ale przeważnie walczą bez miksturek. No i też nie tak, że start i wszyscy się na siebie rzucają, tylko raczej w jednym miejscu się umawiają i walczą pojedyńczo. Lvl postaci też jest wcześniej ustalany miedzy jakimś tam przedziałem, tak by każdemu klanowiczowi pasowało i były równe szance. No bo przecież jeżeli klan jakiś, co ma postaci na 200 lvl wyzwie jakiś slabszy klan, który nie ma takich wypakowanych charów, no to trochę by to bylo nie tego.

Ale ogólnie Forest Ci wszystko tu ładnie wyjaśni, bo AH stoczyło już kilka walk klanowych.
_____________________________________________________________________

 
 
Fire Master 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 579
Wysłany: 2007-05-31, 10:53   

Szczerze - to trochę głupie jest. Ryzykowanie utraty SB i te rzeczy ;/
Ostatnio zmieniony przez Fire Master 2007-05-31, 10:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MeTeo 
Pogodynka :)



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Nie w tej grze :)
Wiek: 26
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 73
Skąd: z polski
Wysłany: 2007-05-31, 14:50   

1 vs 1 to trochę głupie ;) załóżmy serafinka czy gladiator przegra z magiem bo ten będzie uciekał... kiedyś tak walczyłem z bratem ( miał serafinkę 120 lv a ja 90 lv maga)... Wygrałem... i jego tańczące ostrza mu nic nie dały... Ciekawiej by było drużynowo... Tu by sie mogło już liczyć zgranie, taktyki... i specjalne trenowanie postacie pod daną rzecz ;)
_____________________________________________________________________
Prokom Trefl Sopot
 
 
 
Kris 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Artifact Hunters
Wiek: 26
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 0
Wysłany: 2007-05-31, 15:12   

Cytat:
Ciekawiej by było drużynowo... Tu by sie mogło już liczyć zgranie, taktyki... i specjalne trenowanie postacie pod daną rzecz


Moim zdaniem tak niestety grać nie da rady z powodu lagów, które przy użyciu wielkiej liczby umiejętności na pewno się pojawią :(

Ostrza lody na szczęście nie lacą bardzo szybko, więc jest jakaś szansa ich uniknąć :)
Ostatnio zmieniony przez Kris 2007-05-31, 15:12, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Forest
[Usunięty]

Wysłany: 2007-05-31, 16:50   

Shei-Var napisał/a:
z miksturkami czy bez. Ale przeważnie walczą bez miksturek.


to jest bez sensu w sacred

rozumiem world of warcraft czy cos ale nie w sacred bo tam na 100 poziomie 2 magow na ostrza i co tam sie liczy? refleks a nie rozwiniecie postaci kto pierwszy strzeli ten wygrywa

to nie ma najmniejszego sensu
powinien liczyc sie rozwoj postaci
bo przeciez mikstury sa od tego zeby je uzywac, kazdy moze ich uzywac wiec umawianie sie na gre bez mikstur jest to czyste uciekanie sie do farta ze "a noz uda mi sie go rozwalic z zaskoczenia" tak samo sprawa ze skilami ktos chce zeby nie rzucac pakow
no ale czemu porywajac sie do walki niech sie liczy z przewaga przeciwnika


ja zawsze wyzywam klan ktory obraza moj klan albo jego czlonkow i ale o jesli chodzi o jakis sparing to nie walcze ze slabszymi

ogolnie do klanow to mam duza cierpliwosc ale jak dlugo nalegaja to wkoncu poznaja moja furie na pvp

a i jeszcze jedno: jak ktos kogos wyzwie to wyzwany ma prawo wejsc swoja postacia stwozona na pvp

kiedys gostki mnie katowaly zebym wszedl na pvp gladiatorem na ktorym mam 0 smierci, ja im tlumacze ze to nie char na pvp ma 0 smierci 94 sb i wogule

obecnie mam 2 chary na pvp na plusie DE Riddick i BM Firestarter na uw specjalnie nie duelowalem sie z nikim
chociaz ostatnio jeden klonujacy klan z golda mnie raz wqrzyl, ale odwrocili kota ogonem ze nic takiego nie powiedzieli i na tym sie skonczylo
 
 
MeTeo 
Pogodynka :)



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Nie w tej grze :)
Wiek: 26
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 73
Skąd: z polski
Wysłany: 2007-05-31, 19:04   

Wg. mnie powinno się ustalić jakąś ilość miksturek... to też polegałoby na mądrym używaniu ich ;) Co do wypowiedzi wyżej:
A jak mnie ktoś wkurza to spisuje IP i mam takie warianty:
- Wysyłam trojanika,
- podaje gg braciszkowi i ma format (gdy sie wyjątkowo wkurzę).

W innych przypadkach to albo zaczynam się bawić jego pocztą, lub spamuje ją lub hackuje mu jego stronę ;) Proste jak budowa cepa :)

btw. Może zrobię jakąś taką ligę...
_____________________________________________________________________
Prokom Trefl Sopot
 
 
 
Forest
[Usunięty]

Wysłany: 2007-06-01, 06:10   

:robix: : moze napisz to w dziale multiplayer bo ty szukasz najlepszego gracza na pvp
 
 
MeTeo 
Pogodynka :)



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Nie w tej grze :)
Wiek: 26
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 73
Skąd: z polski
Wysłany: 2007-06-01, 11:11   

Ligę mogę utworzyć a co do oszukiwania ;) W każdej grze się da ;) Skoro ty porównujesz do Diablo to ja porównam do mojego porzuconego cs'a - Trzeba by było robić screen ekwipunku ze znajdującym sie na widoku przeciwnikiem. Walki toczyły by się na 2 terenach - wybranych przez 2 osoby walczące. Ekwipunek też byłby swój bo od zdolności dobrania ekwipunku na walkę też zależy. można mieć 10 miksturek odpowiednich do poziomu (brąz - małe, silver - średnie...) i atak trzeba oddać co min. 20 sekund. Później napiszę może jakiś regulamin który podlegałby dyskusji ;)
_____________________________________________________________________
Prokom Trefl Sopot
 
 
 
Kylson 



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 26
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 217
Skąd: Norwich, Norfolk
Ostrzeżeń:
 5/7/9
Wysłany: 2007-06-01, 12:51   

jestem jeszcze ja xD
  My status
 
MeTeo 
Pogodynka :)



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Nie w tej grze :)
Wiek: 26
Dołączył: 14 Lut 2007
Posty: 73
Skąd: z polski
Wysłany: 2007-06-01, 15:25   

To nie miałoby polegać na jak najlepszej postaci tylko na jak najlepszych umiejętnościach gracza i umieniu wykorzystać możliwości... byłyby nałożony rygor na postacie więc...
_____________________________________________________________________
Prokom Trefl Sopot
 
 
 
Forest
[Usunięty]

Wysłany: 2007-06-01, 18:05   

RobiX napisał/a:
czy może odrazu lepiej Forestowi wysłać nagrodę? ;) :lol:


mi sie nie przyda ten bajer
mam obudowe otwarta i pomiar teperatury jest bezposredni wystarczy sprawdzic jaka teperatura panuje w pokoju ;P
 
 
Shei 
Rest in Pieces



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Citadel
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Wiek: 35
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2852
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2007-06-01, 21:27   

Szkoda że nie ma tego mojego posta z zasadani walk, które kiedyś napisałem. Tam też właśnie pisałem o robieniu screenów ekwipunku i byłoby wszystko jasne. Trzeba siąść znowu i napisać wszystko od nowa ;P Ale chwilowo nie mam czasu :) Może trochę w niedzielę poczaruję z tym regulaminem.
_____________________________________________________________________

 
 
Forest
[Usunięty]

Wysłany: 2007-06-04, 15:00   

eee tam :robix: skoro nie chca sie lac to mozna inne zawody zrobic
np ten projekt DR przypomne (byc moze pokrece):

sa 2 drozyny 4 osobowe wykonuja na poczatku screena z iloscia przeciwnikow zabitych potem sedzia rozpoczyna i nabijaja przez jakis czas ilosc zabitych przeciwnikow potem sedzia odlicza minute zeby pojawili sie w jednym miejscu i zrobili aktualnego sshota z iloscia zabitych: wygrywa ta drozyna ktora ma wieksza sume zabitych przecinikow

moja modyfikacja: kazda smierc odnotowana podczas rajdu = -500 przeciwnikow pokonanych
Ostatnio zmieniony przez Forest 2007-06-04, 15:00, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Nether 
Polish Leader ((UU))



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: United Underworld
Wersja gry S2: 2.0.2
Klan S2: przyjaciel (WW)/(SM)
Wiek: 33
Dołączył: 12 Paź 2008
Posty: 218
Skąd: Bytom
Wysłany: 2008-12-07, 09:26   

ODSWIERZAM TEMAT xD


pytanko, a jak sprawdzicie, czy postac nie ma wiecej mixtow na sobie?
ze nie zjadla 1k run i ma juz gotowy kombos?

wezme 1lvl glada z maxem w bohaterskiej i wyzwe kazdego 1lvlowca.


sacred pod wzgledem PvP jest niestety nie tyle ubogi co niedorozwiniety.


chetnie zawalcze z kims, ale tylko i wylacznie 1lvlowymi postaciani dopiero co zrobionymi.

tylko wtedy to ma sens
_____________________________________________________________________


"Nie walcz z głupcem...
... najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu...
... a później pokona doświadczeniem."
 
  My status
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,2 sekundy. Zapytań do SQL: 12