logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Prośba o opinie bulidu WE miecznika.
Autor Wiadomość
Aritis 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 24
Skąd: Takie małe
Wysłany: 2010-12-02, 16:05   Prośba o opinie bulidu WE miecznika.

Witam, ostatnio szukam jakiegoś bulidu postaci, która nie będzie zbyt łatwa po wbiciu większego poziomu, a będzie wyzwaniem do gry - nie mam namyśli skopanej postaci.

Na początku miała być postać na topory, ale zazwyczaj są to Reginy i Thain'y,
czyli nic nowego nie wymyślę, a gra będzie dalej nudna.

Tak czytałem po strategiach i coś mnie nakłoniło do sprawdzenia WE.
Znalazłem walkę mieczem, ale nie znalazłem żadnej strategii o tym.

Z mojego punktu widzenia, można zrobić z niej Druidkę na pnącza (korzysta z maggi) oraz koszącą mieczem, obie fajne. Poniżej opiszę obie, proszę o opinie o dwóch bulidach oki.
Może i okażą się klapą, ale kto nie ryzykuje ten nie zyskuje ;)

[b]WE NA MIECZ.[/b]

[b]Współczynnik:[/b]
Siła - podniesie punkty życia elfce i siłę ataku.

[b]Umiejętności:[/b]
1.Blokowanie ciosów.
2.Zwinność.
3.Zbroja.
4.Władanie mieczem.
5.Władanie bronią.
6.Tężyzna fizyczna.
7.Koncentracja.
8.Medytacja.
9.Znajomość magii.

Wymieniłem 9 umiejętności jak zapewne zauważyliście.
Nie jestem pewny, ale raczej 4 umiejętność nie będzie przydatna, gdy będzie umiejętność numer 5. Niestety nie bardzo wiem, ewentualnie numer 9 pójdzie na rezygnację.
Ewentualnie można Handel gdzieś wcisnąć, ale to nie jest konieczne.

[b]Sztuki walki:[/b]
1.Natarcie - główny atak.
2.Trujące pnącza - myślałem o tym, że będzie raniło przeciwników bo i tak będą stać przed postacią.
3.Zew przodków - do ganiania za uciekającymi/łucznikami/magami oraz z bonem do zabierania HP będzie ładował punkty życia.
4.Szybkość błyskawicy - przyda się do szybkiego bicia i uciekania/gonienia.

[b]Combo:[/b]
Można zrobić 4x Potężne uderzenie na bossy.

[b]Ekwipunek:[/b]
Pasuje tutaj Set Skrzydeł Xrystala, gdyż widnieje tam miecz (dla mnie to sztylet),
dodatkowo dodaje bonus do: pnączy, natarcia, zewu i błyskawicy oraz trochę do umiejętności.
Buty i pas Hymira.


[b]WE DRUIDKA NA KRZAKI I PNĄCZA[/b]

[b]Współczynnik:[/b]
Umysłowa regeneracja - do szybkiego ładowania CA.

[b]Umiejętności:[/b]
1.Zbroja.
2.Blokowanie ciosów.
3.Zwinność.
4.Medytacja.
5.Znajomość magii.
6.Magia księżycowa.
7.Tężyzna fizyczna.
8.//dowolna umiejętność\\

[b]Sztuki walki.[/b]
Trujące pnącza.
Zew przodków.
Roślinna klatka.
Ciernisty krzew.

[b]Taktyka:[/b]
Biegamy i zbieramy przeciwników, po czym unieruchamiamy ich r.klatką,
podczas tego możemy z odległości puścić pnącza do ranienia i zew do atakowania i czasem dobijać krzewem.

Ewentualnie na wcześniej przygotowane pole Pnączy i Klatek zwabiamy jak najwięcej potworów po czym wzywamy zew przodków i atakujemy krzewem.

[b]Ekwipunek:[/b]
Opierzenie, puklerz, obrońca i klejnoty Xrystala.
Uzdr. uchwyt, przyłbica i mroźne okrążenie Hymira.
Buty Brunhildy.

Set bardziej na siłę szukany, ale nie bardzo wiem jaki pasuje.


Proszę napiszcie co myślicie o tych bulidach.
Nadały by się, czy jednak klapa totalna??
Obraźic się nie obrażę, ale będę wiedział już co nie pasuje itp. :wink:
Proszę więc szczerze się wypowiadać i dawajcie propozycje co do zmian.
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 31
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2047
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2010-12-03, 08:54   

[quote="Aritis"]4 umiejętność nie będzie przydatna, gdy będzie umiejętność numer 5[/quote]
No tu akurat się nie zgodzę - Władanie mieczem odpowiada za ilość punktów Ataku i możliwość korzystania z niektórych przedmiotów wymagających min. Władania mieczem, a Władaine bronią zwiększa obrażenia zadawane bronią. Tak więc dla postaci walczących wręcz obie są porzebne.
[quote="Aritis"]widnieje tam miecz (dla mnie to sztylet),[/quote]
Nom, to [u]jest[/u] sztylet. Skutkiem tego ma dobre bonusy dla magów, ale do walki średnio się nadaje, gdyż ma o wiele mniejsze obrażenia od mieczy. Lepszym rozwiązaniem będzie jakiś unikat.
Ale oprócz sztyletu i zbroi Xrystal się nadaje (zbroja jest wybitnie dla maga). Pancerz możesz dowolnie dobrać spośród wszystkich pozostałych setów poza Hymirem.
Buty Hymira nie mają sensu - jedyne, co ci dają to bonus do CA, nic więcej. Lepsze już Polemida lub choćby Brunhildy.
Generalnie taka postać może się udać, ale z pewnością będzie słabsza od łuczniczki czy druidki. I istnieje 'ryzyko', że widząc nieskuteczność pojedynczego miecza (wojownicy nie nadają się do dłuższego użytku z bronią i tarczą) zaczniesz się skłaniać ku czarom i wyjdzie ci taka osłabiona druidka. Po prostu będziesz musiał cały czas pamiętać o założeniach projektowych danej postaci :P

[quote="Aritis"]Biegamy i zbieramy przeciwników, po czym unieruchamiamy ich r.klatką,[/quote]
Klatka działa tylko na jednego przeciwnika.
[quote="Aritis"]Ewentualnie na wcześniej przygotowane pole Pnączy i Klatek[/quote]
Nie da się zrobić pola Klatek - można ją tylko rzucić na konkretnego przeciwnika.

A najlepszy set to Hymir, pełny.

Co do ogólnie drugiego buildu - to po prostu druidka, jedna ze skuteczniejszych postaci w grze. W skrócie działa tak, że nic nie jest w stanie do niej podejść, bo Zew zatłucze wszystko, a 2-3 salwy Krzewu kładą trupem smoka. Tak więc jeśli szukasz 'większego wyzwania' to nie tędy droga, bo ta postać jest średnio drukrotnie silniejsza od DE na ostrza czy magicznej Sery.
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Aritis 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Dołączył: 20 Lis 2010
Posty: 24
Skąd: Takie małe
Wysłany: 2010-12-03, 16:02   

[quote="Kalia"]Co do ogólnie drugiego buildu - to po prostu druidka, jedna ze skuteczniejszych postaci w grze. W skrócie działa tak, że nic nie jest w stanie do niej podejść, bo Zew zatłucze wszystko, a 2-3 salwy Krzewu kładą trupem smoka. Tak więc jeśli szukasz 'większego wyzwania' to nie tędy droga, bo ta postać jest średnio drukrotnie silniejsza od DE na ostrza czy magicznej Sery.[/quote]

Co do klatki to nie wiedziałem, przepraszam moja wina :wink:
Druida jest aż tak silna :shock: No to masz rację Kalio
[quote]Tak więc jeśli szukasz 'większego wyzwania' to nie tędy droga,[/quote]

Jednak co do Mieczniczki.
Wezmę Umiejętności tak jak napisałem (te dwie umiejętności razem),
ale i będę się starał nie robić z niej druidki, ale nie wiadomo co wyjdzie :P

Bardzo dziękuje za porady.
 
 
Najsik11 
The end is near


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: ZC
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 26
Dołączył: 28 Gru 2010
Posty: 33
Skąd: Słupca
Wysłany: 2010-12-29, 23:32   

Ten build na WE mieczniczkę całkiem fajny :) . Wypróbuję i dam znać, jak się sprawuje ^^
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 13