|
|
|
Serafia - majestatycznie walcząca mieczem. |
Autor |
Wiadomość |
Aritis

Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 24 Skąd: Takie małe
|
Wysłany: 2010-11-26, 16:37 Serafia - majestatycznie walcząca mieczem.
|
|
|
Witam drodzy użytkownicy forum.
Ostatnio robiłem DE, który jest bardzo silny, ale im zdobywa większy poziom tym staje się lepszy i nudniejszy. Mając już 78 poziom (nie wiem czy to szybko, ale gram po 2, góra 3h dziennie). Z tym DE pomogła mi droga Kalia, której jestem bardzo wdzięczny za to.
Tak sobie ostatnio grałem w NWN2 postacią, którą zmultiklasowałem z Szermierzem.
Szermierz na pierwszy rzut oka posługuje się miecze jednoręcznym,
ale jest w nim coś takiego, że on posługuje się tym mieczem z majestatyczną gracją
i talentem.
Taka gra mnie urzekła i szukałem podobnej postaci.
Szukałem postaci walczącej z gracją i tylko Serafia wydaje mi się najlepszym wyborem.
[b]Szukając + i - postaci ułożyłem strategie, która obniży - i podwyższy +.
Moje + i - postaci:
Minusy[/b]:
-niski wskaźnik punktów życia.
-mała wytrzymałość.
-niska obrona.
-mała ilość zakładanych pierścieni i amuletów.
-mały przyrost umysłowej regeneracji i wytrzymałości co poziom.
-taki ubogi ubiór postaci, ale to moje indywidualne przemyślenia
[b]Plusy[/b]
+majestatyczna walka mieczem, czyli osobiste przemyślenia
+duży przyrost siły, zręczności i fizycznej regeneracji co poziom.
+dużo siły i zręczności.
+możliwość noszenia skrzydłoostrzy.
+czar siła wiary, która będzie dla wojowniczki nieoceniona.
+możliwość zrobienia hybrydy czarująco-walczącej.
+ładne sety.
Z tego myślałem jaki, czary brać, umiejętności i współczynniki.
Wybrałem takie:
[b]Współczynniki:[/b]
Z powodu małej ilości życia, obrony i średniej szybkości ładowania zaklęć, do wyboru są:
Siła i Fizyczna regeneracja.
Z powodu małej ilości wybrałem [b]Siłę[/b]. Podniesie punkty życia, siłę i obronę.
Umiejętności:
Jako iż postać będzie walczyć mieczem, a wspomagać magią skupiałem się tylko na szybkości umiejętności nie magicznych i zmniejszeniu -, a podniesieniem +.
[b]Do wyboru mamy:[/b] blokowanie ciosów, broń obuchowa, handel, jeździectwo, koncentracja, medytacja, magia niebios, tężyzna fizyczna, walka 2-broniami, walka na dystans, władanie bronią, władanie mieczem, zbroja, znajomość magii, zwinność.
Odrzuciłem umiejętności, które nie będą przydatne już na początku:
broń obuchowa, handel, jeździectwo, walka na dystans.
Zostało mi 11 umiejętności do wyboru.
3 umiejętności potrzebne do przyśpieszenia magii.
4 umiejętności odpowiadające za obronę i leczenie.
4 umiejętności odpowiadające za szybkość umiejętności niemagicznych i broń.
Moje postać będąca w większości wojowniczką i tylko jeden/dwa czary magiczne będzie wykorzystywać (siła wiary i tańczące ostrza).
Wybrałem więc takie umiejętności:
-blokowanie ciosów (100pkt)
-Koncentracja (110pkt)
-medytacja (105pkt)
-tężyzna fizyczna (100pkt)
-władanie bronią (120pkt)
-zwinność (100pkt)
-zbroja (120pkt)
-walka na dwie bronie (1pkt)
Jeśli źle podałem wartości proszę o poprawę.
Walczyć będę dwoma mieczami, co nada Serafii gracji walką mieczami i dodatkowej siły od dwóch broni oraz szybsze ataki.
[b]Czary:[/b]
-Siła wiary - zwiększa umiejętności bojowe Serafii. - zwłaszcza Natarcia.
-Tańczące ostrza - przy małej ilości punktów życia, a z ostrzami i wysysaniem życia można nadrobić życie w grupce przeciwników.
-Bojowy - tylko do przeskakiwania przez rzeki itp.
-Natarcie - mocne i wykonywane z gracją. Główny czar atakujący.
-Seryjne uderzenie - ładne AoE i wymach nogą powalający wrogów. Używany najczęściej na łuczników i magów.
[b]Ekwipunek.[/b]
Bardzo ciężka decyzja nad ekwipunkiem, gdyż ciężko wybrać coś ciekawego, a zarazem bardzo przydatnego z pośród tak wielu itemów.
Na początku będę brał to co bardziej zakryje - postaci i doda +. Czyli to co lepsze.
Na większych poziomach EQ się zmieni:
Wybrałem trochę z setów i unikatów.
-Przeznaczenie Regina (pierścień do wkucia).
-Miecz Aarnuma z wkutymi pierścieniami (3). // Miecz może być osobny na nieumarłe
-Set Zdolności Astrali (buty, hełm, napierśnik, naramienniki, miecz, skrzydłoostrza)
-Pas wiązania sieci ze snów.
EQ nad którym się zastanawiam:
-zdobione rękawice [code]http://sacred.pl/index.php?mod=unikaty&cat=showcategory&category=R%EAkawice&character=sera
[/code]
-unikalny magiczny bicz [code]http://sacred.pl/index.php?mod=unikaty&cat=showcategory&category=Miecze&character=sera#15[/code]
-ostry siekacz oświecenia [code]http://sacred.pl/index.php?mod=unikaty&cat=showcategory&category=Miecze&character=sera#9[/code]
-dusza bereniki (amulet)
-sygnet - pierścień [code]http://sacred.pl/index.php?mod=unikaty&cat=showcategory&category=Pier%9Ccienie&character=any#32[/code]
-pierścień [5] [code]http://sacred.pl/index.php?mod=unikaty&cat=showcategory&category=Pier%9Ccienie&character=any#20[/code]
-precyzyjny długi miecz mistrza [code]http://sacred.pl/index.php?mod=unikaty&cat=showcategory&category=Miecze&character=any#28[/code]
Proszę o doradzenie czy dany bulid jest dobry, co w nim zmienić itp.
Bulid może być podobny do innych bulidów (tak myślę), ale jest on robiony bez oparcia o jakikolwiek bulid z Sacred, tylko NWN2. |
Ostatnio zmieniony przez Aritis 2010-11-27, 11:31, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
Kalia
w(y)kurzacz trolli


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 33 Dołączyła: 13 Lut 2007 Posty: 2062 Skąd: Zielonka k. Warszawy
|
Wysłany: 2010-11-26, 18:07
|
|
|
[quote="Aritis"]Wybrałem trochę z setów i unikatów.
-Przeznaczenie Regina (pierścień do wkucia).
-Miecz Aarnuma z wkutymi pierścieniami (3).
-Set Zdolności Astrali (buty, hełm, napierśnik, naramienniki, miecz, skrzydłoostrza)
-Pas wiązania sieci ze snów.[/quote]
Miecz Aarnuma jest dwuręczny, więc z nim nie pobiegasz skoro planujesz postać 2x1h.
Co do ogółu - mam Serkę na miecze, ale powiem ci, że jest bardzo ([u]bardzo[/u]) trudna.
Wbrew temu, co napisałeś, nie ma wiele siły i musi obrażenia nadrabiać szybkością. Mało ma też HP, przez co łatwiej je z niej wytłuc. Ogólnie w walce w zwarciu radzi sobie słabo. Może coś zmienią Tańczące Ostrza, których u swojej nie mam.
A wracając do ekwipunku - polecam pomieszać Wiązanie Boskiej Sieci, Zdolności Astrali i Przeznaczenie Uriela. Z unikatów możesz się postarać o jakieś bronie, Metalowy hełm i rękawice. Ale ogólnie wszystko zależy od tego, co uda ci sięznaleźć. |
_____________________________________________________________________ Moja galeria
Gauri napisał/a: | Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach |
Oh, I love this job...
Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html |
|
|
|
 |
Aritis

Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 24 Skąd: Takie małe
|
Wysłany: 2010-11-26, 20:46
|
|
|
Strategia może ogólnie być??
Co do broni poszukam jakiegoś fajnego miecza.
Mam pytanko czy postać na samą broń RAPIER może być?
Jeden miecz tylko, bez tarczy itp?? |
|
|
|
 |
Kalia
w(y)kurzacz trolli


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 33 Dołączyła: 13 Lut 2007 Posty: 2062 Skąd: Zielonka k. Warszawy
|
Wysłany: 2010-11-26, 20:59
|
|
|
Ogólnie może być.
A jeśli zrobisz na broń 1h+tarczę, to:
a) ucierpi na tym twój i tak nie za mocny atak
b) poprawisz sobie obronę, ale nie sądzę, aby w stopniu, który mógłby uratować życie postaci
1h+tarcza jest kombinacją dobrą dla magów, dla wojownika raczej lepiej jest dwie bronie lub dwuręczną. |
_____________________________________________________________________ Moja galeria
Gauri napisał/a: | Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach |
Oh, I love this job...
Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html |
|
|
|
 |
Aritis

Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 24 Skąd: Takie małe
|
Wysłany: 2010-11-26, 22:40
|
|
|
Tak, wiem o tym
Jak myślisz Kalio czy bulid można tak naciągać pod zatwierdzony?
Oczywiście nie na siłę, gdyż jest przemyślany pod mój typ gry postaci |
|
|
|
 |
Thecmelion
TheC(melion) :P


Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: [SF] Black Hand
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Klan S2: Nie dotyczy :)
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 32 Dołączył: 09 Lut 2007 Posty: 2227 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2010-11-26, 22:47
|
|
|
[quote="Aritis"]Jak myślisz Kalio czy bulid można tak naciągać pod zatwierdzony? [/quote]
Ja co prawda [b]Kalia[/b] nie jestem, ale rozwiać wątpliwości mogę. Jeśli build jest dobrze i ładnie napisany (a twój jest z tego co widzę), to połowa drogi do zatwierdzonych i na stronę główną. Jeśli jeszcze sprawdzisz tą strategię w praktyce i opiszesz, że jest ona dość dobra, to możemy ją przepchnąć do zatwierdzonych. Bo takie wymyslone i niesprawdzone to lepiej sobie darować - liczy się to, czy taka postać się sprawdzi, żeby inni później nie mieli obiekcji, że build nie spełnia oczekiwań. To tyle jeśli chodzi o stronę "zaliczania" strategii. |
_____________________________________________________________________
|
Ostatnio zmieniony przez Thecmelion 2010-11-26, 22:48, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Aritis

Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Dołączył: 20 Lis 2010 Posty: 24 Skąd: Takie małe
|
Wysłany: 2010-11-27, 10:31
|
|
|
Dziękuje Thecmelion'nie za dobrą nowinę.
Strategie testuje i przyznam, że jak na razie sprawuje się bardzo dobrze i nie ma z nią problemów.
Jednak mam pytanko dotyczące Siły Wiary.
Jest napisane, że ten czar podnosi umiejętności bojowe Serafii
w tym Natarcie o dany %.
Czy to znaczy, że podczas włączenia Siły Wiary i bicia potworów z Natarcia będę bił mocniej Natarciem niż z niego bez Siły Wiary?
Osobiście nie widzę, żadnej różnicy - być może jeszcze niski poziom mam. |
|
|
|
 |
Kalia
w(y)kurzacz trolli


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 33 Dołączyła: 13 Lut 2007 Posty: 2062 Skąd: Zielonka k. Warszawy
|
Wysłany: 2010-11-28, 11:51
|
|
|
[quote="Aritis"]w tym Natarcie o dany %.[/quote]
Błąd w tłumaczeniu - chodzi o podnoszenie punktów Ataku.
Co do zatwierdzenia - to zrobić może tylko [b]Shei[/b] (admin) w momencie gdy build zostanie przetestowany (najlepiej przez kilka osób) i na wyższych poziomach (złoto lub platyna przynajmniej). |
_____________________________________________________________________ Moja galeria
Gauri napisał/a: | Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach |
Oh, I love this job...
Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html |
|
|
|
 |
Najsik11
The end is near

Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: ZC
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 28 Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 33 Skąd: Słupca
|
Wysłany: 2011-01-08, 10:07
|
|
|
Ja mam pewne wątpliwości jeśli ktoś już o tym nie wspomniał ( może nieuważnie czytałem ). Mówisz, że chcesz nosić pierścienie z setu Reginy i caly set Aarnuma . A w buildzie nie podajesz ani władania toporem, ani władania mieczem. A nawet jeśli chciałbyś zmienić wymagania Aarnuma wkuwając w niego pierścień z innymi wymaganiami ( wiadomo ocb ). To nie byłby on w pełni zsocketowany ( to nie Regina ). Wyprostuj bo nie rozumiem, może ja coś pominąłem.
Pozdrawiam : ) |
_____________________________________________________________________ Sacred FaN |
|
|
|
 |
Kalia
w(y)kurzacz trolli


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 33 Dołączyła: 13 Lut 2007 Posty: 2062 Skąd: Zielonka k. Warszawy
|
Wysłany: 2011-01-08, 10:54
|
|
|
[quote="Aritis"]-Przeznaczenie Regina (pierścień do wkucia).
-Miecz Aarnuma z wkutymi pierścieniami (3)[/quote]
Dokładniej jeden pierścień.
I ogólniej - nie opłaca się w pełni zakuwać Aarnuma, bo bonusy są mikre, a szkoda pierścieni przy rozkuwaniu.
Generalnie nie wiem, jak w końcu skończył ten build, ale podejrzewam, że to nie Aarnum miał mieć zmieniane właściwości tylko pierścień od Reginy miał być wkuty w coś, bo 'zasłoni' jego wymagania.
Uwaga nt. braku umiejętności do mieczy/toporów jest jak najbardziej trafna, chociaż podejrzewam, że ta strategia została diametralnie zmieniona (jeśli była użyta) ze względu na to, co napisałam w pierwszym moim tutaj poscie - Aarnum jest mieczem dwuręcznym, a kolega chciał robić postać 2x1h. |
_____________________________________________________________________ Moja galeria
Gauri napisał/a: | Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach |
Oh, I love this job...
Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html |
|
|
|
 |
Najsik11
The end is near

Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: ZC
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 28 Dołączył: 28 Gru 2010 Posty: 33 Skąd: Słupca
|
Wysłany: 2011-01-08, 11:34
|
|
|
Dzięki bardzo za rozwianie moich wątpliwości ) . Tak mnie korciło żeby napisać, ale bałem sie ze TheCu znowu stwierdzi, że to spam i zabierze posta.. ;d.
Pozdrawiam |
_____________________________________________________________________ Sacred FaN |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|
|
|
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 13 |
|
|