logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Shei
2008-10-31, 03:32
Build TG
Autor Wiadomość
cube01 
Autostop


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wiek: 42
Dołączył: 13 Paź 2008
Posty: 98
Wysłany: 2008-10-29, 15:38   Build TG

Hej

mój kolejny temat dotyczący TG

ja planuje stworzyc TG nastawionego głównie na walke wręcz:
Atrybuty:
głównie w zręczność (dla obrony na poźniejszych lvl) i wytrzymałość (aby zmiejszyć regen CA) i może jeszcze jeden atrybut siła (dla obrażeń)

skille:
1. 1 aspekt (nie pamiętam jak sie nazywa, ale dotyczy walki wręcz)
2. taktyka (dla obrażeń)
3. wiedza o pancerzach
4. jeździectwo (gram na HC, więc koń daje drugą szanse w przypadku "śmierci")
5. bitewny refleks (dla uników, wspomaga obrone)
6. Bronie trzonkowe (do wymiany z mieczami)

pozostałe do wyboru ja dałem tak
7. zwiększona percepcja
8. 3 aspekt (jedna albno druga umiejetnosc, dla lepszych efektów)
9. to co daje wiecej CA w comba
10. koncentracja (chyba zmiejsza regen, ale głowy nie dam)

CA:

używam głównie rozszrzenia bitewne do walki wrecz (z konia wali zawsze dwa razy)
na grupki mobow to podobnie jak inni czyli zabójcze włócznie/ogien/lód (nie pamietam jak sie nazywają)

na czempionów to combo czujność bojowa z oddanym ciosem

jak wróce do domu dopisze wiecej (musze pare rzeczy przetestować)

uwagi, sugestie, krytyka :D
_____________________________________________________________________

Teraz:
SŚ: Marvin MK2 lvl 10

RIP:
SŚ: Marvin MK1 lvl 50
SŚ: Zwarcie MKIII rev.b lvl 53
SŚ: Zwarcie MKIII rev.c lvl 19
 
 
Baltik 
Exterminować ...



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: 2.40
Platforma S2: PC
Dołączył: 14 Wrz 2009
Posty: 3
Skąd: Łączna
Wysłany: 2009-09-20, 09:27   

1. Ten pierwszy aspekt to wiedza o prędkości . Jedna z najlepszych umiejętności .
2. Skill zwiększający dmg . Chyba każdy ma tą umiejętność .
3 . Dobrze ulepszona daje nawet 50 % zmniejszoną kare do regeneracji . Poza tym znacznie zwiększa ochronę pancerza .
4 . Nie opłaca się inwestować w tą umiejętność ponieważ po przejściu jakieś 40% gry dostaniesz wierzchowca specjalnego na którym będziesz mógł używać CA .
5 . Bitewny refleks . Według uznania .
6 . Znacznie zwiększa atak . Więc OK
7 . Mało przydatne . Przeważnie w ukrytych miejscach wypadnie ci jakiś badziew w postaci miksturki czy niskolewelowego miecza . Nie wiem jak jest na MP ale ja gram w SP więc jak się mylę to sry .
8 . Nie do końca cię zrozumiałem .
9 . Dyscyplina bitewna . Jedna z najmniej przydatnych umiejętności w grze . Combosy są bezużyteczne . Długo się ładują . I dają małą premie do dmg .
10 . Dobra umiejętność . Nie tylko dlatego że zmniejsza regen ale pozwala używać dwóch wzmocnień .

Zamiast jeździectwa zainwestuj w skupienie oddanego strażnika . Widzie że robisz TG na walkę więc przyda ci się ta umiejętność

Co do CA to nie mam zastrzeżeń .
_____________________________________________________________________
Reset przyjaciel Sacredowicza .



W każdym z nas siedzi hardkor .
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 34
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2063
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2009-09-20, 22:29   

Baltik napisał/a:
1. Ten pierwszy aspekt to wiedza o prędkości . Jedna z najlepszych umiejętności .

Baltik napisał/a:
Zamiast jeździectwa zainwestuj w skupienie oddanego strażnika

Baltik, nie powiem, błysnałeś wiedzą jak łysy włosami xD
Tak się składa że pierwszy aspekt to właśnie Oddany Strażnik.
Baltik napisał/a:
2. Skill zwiększający dmg . Chyba każdy ma tą umiejętność .
3 . Dobrze ulepszona daje nawet 50 % zmniejszoną kare do regeneracji . Poza tym znacznie zwiększa ochronę pancerza .

Niesamowite, jak do tego doszedłeś? :rofl:
Baltik napisał/a:
4 . Nie opłaca się inwestować w tą umiejętność ponieważ po przejściu jakieś 40% gry dostaniesz wierzchowca specjalnego na którym będziesz mógł używać CA .

Jeźdźectwo działa też na Wierzchowca... Zmniejsza karę regenu, odblokowuje bonusy i zwiększa prędkość jazdy. To tak ad. pierwszego mojego zdania w tym temacie...
Baltik napisał/a:
5 . Bitewny refleks . Według uznania .
6 . Znacznie zwiększa atak . Więc OK

Niessssamowite... :roll:
Baltik napisał/a:
7 . Mało przydatne . Przeważnie w ukrytych miejscach wypadnie ci jakiś badziew w postaci miksturki czy niskolewelowego miecza . Nie wiem jak jest na MP ale ja gram w SP więc jak się mylę to sry .

No tak się składa, że mi już dwa razy wypadł set, ale nigdy nie miałam Percepcji. Pierwsze twoje zdanie, które ma jakiś sens i z którym się zgadzam - umiejętność absolutnie nieprzydatna.
Baltik napisał/a:
8 . Nie do końca cię zrozumiałem .

Ja ciebie też... Patrz pierwsze moje zdanie w tym temacie... I mogę trochę naprowadzić - chodzi o Strażnika Źródła. Połączenie ciekawe i całkiem dobrze się sprawujace ;)
Baltik napisał/a:
9 . Dyscyplina bitewna . Jedna z najmniej przydatnych umiejętności w grze . Combosy są bezużyteczne . Długo się ładują . I dają małą premie do dmg .

Ooo... kolejna sensowna wypowiedź xD
Baltik napisał/a:
10 . Dobra umiejętność . Nie tylko dlatego że zmniejsza regen ale pozwala używać dwóch wzmocnień .

WOW... :roll:

Baltik napisał/a:
Co do CA to nie mam zastrzeżeń .

Ja bym jedną rzecz stamtąd skreśliła - Rozszerzenie albo Oddany cios. Umiejętności tak podobne, że nie ma sensu trzymać obydwu. Osobiści wolę Oddany cios, gdyż Rozszerzenie wykonuje się niesamowicie długo - proporcjonalnie do skuteczności o wiele za długo.

Co do samej strategii:
1,2,3 ok.
4 - nie jest to imo umiejętność niezbędna. Zamiast tego koniecznie Koncentracja w tym miejscu, inaczej regen CA będzie tragiczny.
5,6 ok.
7 - tutaj może być Skupienie Strażnika Źródła (albo Wiedza, to już co wybierzesz)
8 - Wiedza o prędkości; zdecydwanie przydatne, jak napisał w trochę nietrafionym miejscu mój poprzednik
9 - polecam Odporność dla zwiększenia pancerza
10 - no i Kondycję dla zwiększenia HP

Taka konfiguracja jest dużo lepsza dla wojownika.

O CA już pisałam, więc to tyle jeśli chodzi o to co tu mamy.
Szkoda tylko, że nie ma nic o uzbrojeniu, ilościach punktów, czasach regenu itp., ale to już sprawy mniejszej wagi.

Btw - Baltik, lubisz się bawić w archeologa? Żebyś w koncu czegoś czerwonego nie wykopał...
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
Ostatnio zmieniony przez Kalia 2009-09-20, 22:30, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
SoulHunteR 
Tępiciel spamerów



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: White Warriors
Wersja gry S2: 2.43
Klan S2: White Warriors
Platforma S2: PC
Wiek: 38
Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 414
Skąd: Skoczów
Wysłany: 2009-09-21, 07:58   

Baltik, jak masz dawać takie mądre porady to znajdź sobie nie wiem jakąś bandę przedszkolaków i wciskaj im takie kity bo tu tylko zamieszanie robisz.
Nie dość, że odkopałeś temat sprzed roku to poza 1 zdaniem nic mądrego nie napisałeś.
Kalia napisał/a:
Btw - Baltik, lubisz się bawić w archeologa? Żebyś w koncu czegoś czerwonego nie wykopał...
Tak jak Kalia napisała uważaj bo pasek dający + do szybszego wylotu możesz kiedyś znaleźć jak tak będziesz dalej robił.
_____________________________________________________________________


------------------------------------------
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,1 sekundy. Zapytań do SQL: 13