logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Woda czy Powietrze
Autor Wiadomość
Janum 



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Platforma S2: PC
Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 51
Skąd: Łebieńska Huta
Ostrzeżeń:
 1/7/9
Wysłany: 2009-07-02, 20:49   Woda czy Powietrze

Nie wiem jaką szkołę magi wybrać wodę czy powietrze. Kieruje to pytanie do doświadczonych graczy.
_____________________________________________________________________
http://urwijnagrody.pl/?referrer=8192
 
 
karixx 



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: FreeDom
Wersja gry S2: 2.0.2
Platforma S2: PC
Wiek: 25
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 35
Skąd: Toruń.
Wysłany: 2009-07-02, 21:18   

Ja nie jestem doświadczonym graczem :D ale radził bym wodę. Ma potężne dmg.
ale to tylko moje zdanie :p
_____________________________________________________________________
''...So far away we wait for the day
For the lives all so wasted and gone
We feel the pain of a lifetime lost in a thousand days
Through the fire and the flames we carry on...''

[img]http://cs-gubin.pl/reklama/468x60.gif[/img]
 
 
 
KmiotU 



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 28
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 16
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2009-07-02, 22:16   

Miałem 2 BM na wode tj. na ostrza i są świetni. Wcześniej grałem jeszcze takim na spirale ale to nie to. A dmg od ostrzy jest naprawdę potężne. Z kolei podmuch odpycha przeciwników co często pomaga a jego dmg też nie jest małe. Ja polecam maga na ostrza lodu a w podmuch możesz dać 1 runke resztę będziesz miał z itemów i jeśli się coś do ciebie zbliży to działasz podmuchem przeciwnik jest odpychany, ogłuszony i wtedy walisz ostrzami.
 
 
karixx 



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: FreeDom
Wersja gry S2: 2.0.2
Platforma S2: PC
Wiek: 25
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 35
Skąd: Toruń.
Wysłany: 2009-07-02, 22:23   

Cytat:
w podmuch możesz dać 1 runke resztę...

Moim zdaniem to nawet ta jedna runka jest niepotrzebna :D na odpowiednim regenie nawet mały lvl ostrzy potrafi przecież zadawać potężne dmg. Załóżmy że na 12 lvl-u maga mam ostrza także na 12 kupuję konia i walę ostrzami w grupkę czy w jednego mobka a kiedy jest czas na regen to uciekam na koniku i kiedy ostrza się naładują podjeżdżam do mobka (najczęściej on sam przyjdzie) i attack znowu z ostrzy :D
technika niezła lecz wymyślona by: sznka :D :D
_____________________________________________________________________
''...So far away we wait for the day
For the lives all so wasted and gone
We feel the pain of a lifetime lost in a thousand days
Through the fire and the flames we carry on...''

[img]http://cs-gubin.pl/reklama/468x60.gif[/img]
Ostatnio zmieniony przez karixx 2009-07-02, 22:36, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
 
KmiotU 



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 28
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 16
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2009-07-02, 22:48   

Podmuch się przydaje np. w HC i innych jaskiniach gdzie nie jeździsz koniem oraz czasem na VoTcie.
 
 
karixx 



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: FreeDom
Wersja gry S2: 2.0.2
Platforma S2: PC
Wiek: 25
Dołączył: 25 Wrz 2008
Posty: 35
Skąd: Toruń.
Wysłany: 2009-07-02, 23:10   

hmmm no racja ale mag ten nie za dobry jest przecież na bossów :/
ja bym radził raczej udeżać w zwarte grupki mobów na koniku :D a kiedy już po 20lvl-u kiedy to mamy(ja najczęściej już tu daję tężyznę) to jesteśmy praktycznie niezniszczalni na pustyni :D a potem wyżej i wyżej to tylko łatwiej :D A co do ostrzy ... kiedy mamy dość duży regen ostrzy polecałbym dość dużo runek wpakować w astralkę nawet aby miała wysoki lvl a wtedy idziemy do mistrza układu dajemy jedną runkę w układ i musimy się martwić tylko o miksty koncentry :D ale to nie do tematu :D
_____________________________________________________________________
''...So far away we wait for the day
For the lives all so wasted and gone
We feel the pain of a lifetime lost in a thousand days
Through the fire and the flames we carry on...''

[img]http://cs-gubin.pl/reklama/468x60.gif[/img]
 
 
 
Janum 



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Platforma S2: PC
Pomógł: 2 razy
Wiek: 23
Dołączył: 19 Maj 2009
Posty: 51
Skąd: Łebieńska Huta
Ostrzeżeń:
 1/7/9
Wysłany: 2009-07-03, 12:11   

Dzięki za pomoc a do waszych porad dodam pełen zestaw Lodowa Inwokacj Blackstaffa = ciągła astralka. Blacstaff daje jeszczę dodatkowe punkty do ostrz i podmuchu oraz magi wody albo powietrza już nie pamiętam do jakiej.
_____________________________________________________________________
http://urwijnagrody.pl/?referrer=8192
 
 
KmiotU 



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 28
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 16
Skąd: Cze-wa
Wysłany: 2009-07-03, 12:19   

Dodaje do tej i do tej dlatego jest to świetny set dla takiego maga na ostrza który się wspomaga podmuchem albo na odwrót. Dla zwykłego tylko na wodę też.;]
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 13