logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Zwinna łowczyni
Autor Wiadomość
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 32
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2061
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2009-06-25, 12:53   Zwinna łowczyni

"Nasza wyspa nie jest już bezpieczna. Krwawe wiedźmy najechały nasz kraj, zniszczyły lasy. Wyruszyłam by szukać pomocy, lecz obce krainy są dziwne. Starszne. Tutejsze drzewa nie słuchają mojego głosu, zwierzęta nie chcą ze mną rozmawiać. Niektóre próbują mnie zabić. Muszę jednak wykorzystać wszystkie moje zdolności myśliwego i strażnika natury by ratować swoją ojczyznę. Będę zabijać, jeśli nie będzie innego wyjścia. Jeśli chcesz mi pomóc, posłuchaj, abyś lepiej zrozumiał moją taktykę i nie przeszkadzał mi w walce."

Druga moja postać, która przekroczyła 'magiczny' 65 lvl. A jako że nadaje się do gry (czytaj nie została skasowana, bo i tak się zdarzało) to postanowiłam ją opisać.
Driada jest dość podobna do WE z S1, lecz jej magiczna strona nie jest tak dobra. Z tego też powodu skupiłam się na walce łukiem (plujki wyglądają głupio) ze wspomaganiem ze strony pozostałych aspektów.

Umiejętności:
(UWAGA! Punkty, które podaję poniżej nie są punktami rozdanymi 'na czysto', tylko tymi po dodaniu premii przedmiotów)

1. Bitewny refleks - bierzemy na początku, żeby jak najszybciej odblokować sobie Wiedzę o pancerzu, trzymamy nie niżej niż na połowie poziomu postaci, gdyż Driada nie ma umiejętności Odporność i przez to musi bardziej niż inni polegać na unikach; Mistrzostwo - tak

2. Skupienie Zmiennej Łowczyni - trzymamy wysoko, ale jeśli w danej chwili Koncentracja daje nam większe zmniejszenie regenu, to nie pakujemy punktów na siłę, tylko rozwijamy Koncentrację; Mistrzostwo - tak

3. Wiedza o pancerzu - trzymamy co najmniej na równi ze swoim poziomem; Mistrzostwo - tak

4. Wiedza o taktyce - obrażenia są dla nas dość ważne, więc trzymamy na co najmniej 2/3 swojego poziomu; Mistrzostwo - tak

5. Koncentracja - trzymamy możliwie wysoko, ale jeśli Skupienie Zmiennej Łowczyni bardziej redukuje nam regen w danej chwili, to rozwijamy Skupienie; Mistrzostwo - może być, ale w późniejszym stadium gry gdy będziemy już mieli te ważniejsze

6. Broń strzelecka - trzymamy ok. 1/2 swojego poziomu, może być trochę wyżej, jeśli brakuje nam punktów ataku; Mistrzostwo - niekonieczne

7. Skupienie Magii Natury -nie potrzebujemy bardzo dużo - byle osiągnąć ulepszenia Starożytnej kory i Bystrego umysłu; Mistrzostwo - może być, ale w późniejszym stadium gry gdy będziemy już mieli te ważniejsze

8. Wiedza o prędkości - trzymamy ok. 2/3 swojego poziomu, ale może być trochę niżej; Mistrzostwo - niekonieczne

9. Kondycja - ozwijamy do 75 punktów, w samodzielnie wybranym tempie, potem nie; Mistrzostwo - tak (tylko po to bierzemy tę umiejętność :P )

10. Skupienie Kabalistycznego Voodoo - tu nie potrzeba dużo, ok. 1/2 poziomu wystarcza, chyba, że chcemy podnieść sobie poziom i skuteczność Czarnej klątwy i ew. później Dogorywającej wrogości; Mistrzostwo - niekonieczne


Atrybuty:

główne: Zręczność - rozwijamy systematycznie by podnieść Atak i Obronę oraz zadawane obrażenia

poboczne: Wytrzmałość, Witalność - nie trzeba bardzo ich rozwijać, chyba że czujecie nieodpartą wewnętrzną potrzebę wrzucenia tu paru punktów - premie z przedmiotów w zupełności wystarczą


CA:
(UWAGA! Czas regeneracji liczony jest z włączonymi buffami i bez wierzchowca)

Nagłe natarcie
początkowo można trzymać nawet na 5s regenu, ale ok. 35lvl dobrze by było zredukować to do góra 3s, zaś po 50lvl górna granica to 2,5s
Modyfikacje:
1.Przeładowanie - żaden zwykły mob i niewielu czempionów jest w stanie przeżyć jedną poczwórną salwę wystrzeloną prosto w niego [1]
2.Odepchnięcie - czasami robi się ciasno, to trzeba walczyć o trochę świeżego powietrza [5]
3.Rotacja - czyli oczy dookoła głowy i strzał w dowolnym kierunku [10]

Niszczące uderzenie
broń dodatkowa na pojedynczych, bardziej odpornych przeciwników, regen na początku może być i 3s, ale później (do 65lvl) systematycznie schodzimy do 1,5s
Modyfikacje:
1.Perforacja - szaszłyki na szybko [6]
2.Pęknięcie - gdy zadziała znacząco zwiększa zadawany dmg (pomija pancerz) [7]
3.Podwójny strzał - co dwie strzały to nie jedna [9]

Piaskowy diabeł
dobra ochrona w momencie walki z czymś, co przetrwało nasz ostrzał i zdołało podejść (w tym mieszczą się wszelcy bossowie i co twardsi czempioni)
Modyfikacje:
1.dowolna - w sumie obydwie mają minusy: jeśli weźmiemy Odnowienie, będziemy mieli niski bonus do ukrycia; jeśli weźmiemy Ukrycie, CA będzie się długo regenerowało; ja wzięłam Ukrycie, bo jednak Diabeł nie jest nam co chwila potrzebny, a głównie w sytuacjach gardłowych kiedy każdy uniknięty cios to szansa na przeżycie [8]
2.Przedłużenie - dłuższa ochrona [11]
3.Rozrzut - czy to do ochrony drużyny czy sami będziemy mieli ochotę pobiegać po okolicy [12]

Czarna klątwa
coś na mocniejszych czempionów/bossów, regen ok. 1-1,5s poniżej czasu trwania
Modyfikacje:
1.Porowatość - tym łatwiej będzie naszpikować skubańca [3]
2.Przedłużenie - jak w reklamie "im dłużej tym lepiej" [5]
3.dowolnie - można zrobić niespodziankę bossom, którzy mają umiejętność odbijnia pocisków albo przyspieszyć sobie regen klątwy [6]

Bystry umysł
mały boost do regeneracji CA - szczególnie przydatny przy bossach, kórym chcemy wsadzić jak najwięcej żelaza w bebechy w jak najkrótszym czasie
Modyfikacje:
1.Biegłość - mod ten ma tę przyjemną własność, że nie skraca Odnawiania raz, a cały czas stopniowo, co pozwala genialnie rozwinąć to CA bez podnoszenia jego czasu regenu (a wręcz czasami kolejny poziom skraca czas regeneracji) [4]
2.Oporność - Inteligencja nam po nic, a im mniej nas wykrwawią/spowolnią tym lepiej [5]
3.Lekkość - nie bawimy się w magię tylko w łuk [3]

(UWAGA! Dla osób nie posiadających dodatku - Piaskowego diabła i Bystry umysł możecie spiąć sobie w combo, wtedy wszystko zmieści się wam w slotach)


Buffy:

Złowieszczy drapieżnik
ogólnie rzecz ujmując - podstawa dla łuczniczki; trzymamy możliwie wysoko - tak, jak na to pozwala Skupienie Zmiennej Łowczyni i nie rozciąga zbytnio regenu CA
Modyfikacje:
1.Sokole oko - zdecydowanie przyspiesza pozbywanie się natrętów [2]
2.Strzał mierzony - czyli zwiększenie szansy trafienia [3]
3.Łowiecka koncentracja - świetne ulepszenie, pozwala bardzo mocno podnieść poziomy pozostałych CA tego aspektu [4]

Starożytna kora
chyba najpopularniejszy buff Driady, odrobinę uzupełnia jej niedobory w kwestii odporności; trzymamy możliwie wysoko - tak, jak długo nie rozciąga zbytnio regenu CA
Modyfikacje:
1.Dzikość - ze względu na brak umiejętności Odporność trzeba jakoś, przynajmniej minimalnie, nadrabiać... [1]
2.Odwrócenie - typowy reflect [2]
3.Łatwość - to chyba nie wymaga tłumaczenia [3]

Dogorywająca wrogość
jeśli zdecydujemy się na Mistrzostwo Koncentracji wtedy możemy zafundować sobie towarzysza; fakt, że skubaniec często ginie, ale jest przydatny - ściąga na siebie wrogów, dzięki czemu raz: nasz tyłek jest bezpieczny, dwa: wypuszczenie Nagłego natarcia w zbitą grupę mobów daje naprawdę świetne efekty; trzymamy możliwie wysoko - tak, jak na to pozwala Skupienie Kabalistycznego Voodoo i nie rozciąga zbytnio regenu CA
Modyfikacje:
1.Zajadłość - nasz przyjaciel i tak idzie 'na stracenie', więc im więcej po drodze nakosi tym lepiej [7]
2.Uniesienie - jak będzie miał wyższy poziom, może pożyje trochę dłużej [8]
3.Adrenalina - podobnie jak w pierwszym przypadku [9]

(UWAGA! Liczby w nawiasach [.] przy modyfikatorach oznaczają kolejność, w jakiej najlepiej jest w ramach danego aspektu rozdawać punkciki)


Uzbrojenie i modyfikatory:

- szczerze mówiąc to z setów ciężko jest skombinować coś naprawdę dobrego: noszę mieszankę Liści i gałęzi (hełm i naramienniki), Daerwaina (pas), Detei (buty), Meho (karwasze) i Czasu (zbroja)
- broń to oczywiście łuk, najlepiej z bonusem wyssania życia lub coś w bonusem ignorowania pancerza (świetny jest W Dziesiątkę)
- obecnie noszę przy sobie dwa łuki: jeden zakuty lodem (do użytku ogólnego), drugi ogniem (sprawdza się lepiej np. na banganch czy przy walce z nieumarłymi)
- z modyfikatorów przydatne jest odpychanie wrogów, szansa na uniki oraz wszelkie odporności (ale nie 'Szansa przeciwnika na' czy 'Obrażenia rozłożone w czasie' czy inne procentowe, tylko zwykłe +x do odporności), których niestety Driadzie z natury brakuje


Wierzchowiec specjalny:

zielony, z usprawnieniem regeneracji Zmiennej Łowczyni


Opis postaci i taktyka:

Driada na początku może być trochę niewdzięczną postacią - dość mało odporna, zabija niezbyt szybko, bo nie ma 'grupówek'. Jednak z czasem naprawdę ładnie się rozkręca. Może nie robi rzeźni w takim tempie jak HE, ale podczas walki bardzo często przeciwnicy nie zdążają dojść do niej zanim nie padną. Na początku miło się expi na czymkolwiek, od ok. 15lvl polecam orki. Po wbiciu powiedzmy 40lvl ulubionymi miejscami stają się jednak las Garemów i Wyspa Driad - mieszkające tam stworzenia korzystają w dużej mierze z trucizny, na którą Strarożytna kora daje nam niemal całkowitą nietykalność.
Taktyka też skomplikowana nie jest. Najprzyjemniej walczy się na stoku... pod warunkiem, że to my jesteśmy na górze. Z dołu w górę strzela się trochę niewygodnie, bo mamy mały zasięg 'widzenia'. Natomiast na płaskim... co zobaczymy to nasze. Ideałem walki jest nie pozwolenie nikomu na zbliżenie się, ale jak nam coś wlezie na buty, to też nie tragedia - jak napisałam przy Nagłym natarciu mało co jest w stanie zasłaniać nam widok dłużej niż przez jeden wystrzał. Z bossami czasami bywa więcej roboty, ale to chyba naturalne. Staramy się jak najbardziej zmiękczyć delikwenta Czarną klątwą i wpakować mu dowolnym stylem jak najwiecej strzał. W każdym przypadku (w szczególności w razie problemów) włączamy Piaskowego diabła.
Acha, jedna dość ważna sprawa - zbieramy główki! Przy walce na co dzień dobieramy główkę do rodzaju przeciwników najczęściej występujących na danym terenie. Przy walce z bossem główka z kolei robi jeszcze lepszą robotę, gdyż zwiększa skuteczność Klątwy.

Materiały dodatkowe:
-chwilowo brak-
-jak chcecie coś, to napiszcie-
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
Ostatnio zmieniony przez Kalia 2012-12-13, 11:38, w całości zmieniany 14 razy  
 
 
Meredith 
Awww, so cute D:



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wiek: 25
Dołączyła: 23 Gru 2008
Posty: 226
Skąd: Mielec
Ostrzeżeń:
 2/7/9
Wysłany: 2009-06-25, 12:58   

Nareszcie ktoś napisał dobry bulid na driadę. Chciałam sobie zrobić driadę na łuk, ale nie było strategii. Muszę Ci podziękować za napisanie tego bulidu. Zrobie sobię taką driadę :)
_____________________________________________________________________
[quote=TheC]Widzisz Shadow, hybryda demona z anarchistką, skubana nie? xD [/quote]
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 32
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2061
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2009-06-25, 13:04   

Na zdrowie :)
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
deeveejay 


Wersja gry S1: Nie mam gry
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wiek: 40
Dołączyła: 13 Sie 2009
Posty: 3
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-10-02, 23:23   

pare moich skromnych uwag odnosnie Twojego builda:

1. osobiscie radze nie ladowac w 3 aspekty na raz, jesli walisz lukiem to wystarczy lowczyni + natura. zamiast skupienia voodoo proponuje wariant z wiedza o naturze (a czemu to zaraz wyjasnie :) )

2. nie bardzo rozumiem po co tej driadzie sila? ja pakowalam w dex wylacznie, bo przeciez to wlasnie ten atrybut wplywa na att/def oraz na obrazenia od broni dystansowych. wynik od okolo 90 levelu sprawia, ze masz szanse trafienia bliska 90-100% we wszystko (mowie oczywiscie o grze na niobie)

3. dlaczego wiedza o naturze? bo to kluczowy skill do poprawienia wlasnosci kory (lepsze bonusy pancerza, lepsza regeneracja zycia itd.) uwierz, na niobie jak masz level 105 i moby na 125 to naprawde sie przydaje :) ja schrzanilam i nie wzialam wiedzy, dopiero pewien dobry czlowiek mnie na serwerku uswiadomil co i jak. inna sprawa, ze driada jest tak przegieta ze radzi sobie i bez tej wiedzy, to raczej skill dla perfekcjonistow i/lub hardcorowcow, ktorzy wola miec dobry hp regen.

4. troche dziwia mnie podane przez Ciebie wysokie czasy regeneracji, choc moze to wlasnie wynik skupienia sie na 3 aspektach. generalnie driada poprowadzona w odpowiedni sposob, ze zmodowanym wlasciwie drapieznikiem i kora ma tym lepszy regen im wyzszy level buffa (tak tak, buff OBNIZA Ci regeneracje CA :) tyczy sie to oczywiscie driady z odpowiednim poziomem skupien, i modami regeneracyjnymi w drapiezniku i korze :) oczywiscie kluczowe skille bojowe TRZYMAMY na 1 levelu, a ladujemy w buffy, skupienia, koncentracje. od ok. 60 levelu powinno byc natarcie i kombos z jego udzialem na poziomie 0,2-0,1 sec. docelowo 0,0 (zero) sekund, choc przyznam ze to raczej kosmetyka, bo juz przy 0,2 mozna strzelac z CA non stop.

5. co do itemow, to zupelnie sie nie zgodze - najlepszy set dla driady to Kosmyki Czasu (3 sloty kazdy z 3 itemow), a to z 2 powodow. po pierwsze wspomniane juz sloty, po drugie Pancerz Czasu, ktory daje kosmiczne bonusy do armora, co w polaczeniu z kora daje po 15.000 i wiecej pancerza na fizyczne i trucizne kazdy na ok. 100 levelu :) dzieki temu mozna w sockety wsadzac +all lub wkuwac niobowe obrazenia kowalskie, zamiast bawic sie w podnoszenie obrony (ktora i tak niewiele daje na niobie, bo beda Cie trafiac nawet z wysoka obrona). jedyna wada kosmykow czasu jest to, ze relatywnie czesto wypada pancerz, natomiast helm i naramienniki to jedne z najrzadszych itemow, jakie zdarzylo mi sie widziec w grze ;]

6. luk: jesli ktos ma to polecam Nemezis Smokow (krotko: jest najlepszy), dobry luk ktorego dluuuugo uzywalam to W Dziesiątkę, ostatecznie moze byc Lowca Dyashei lub jakis dobry zolty luk, choc to raczej opcja awaryjna.

ogolnie ciekawy build, przyznam ze nie widzialam jeszcze driady na 3 aspekty :)
Ostatnio zmieniony przez deeveejay 2009-10-03, 14:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 32
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2061
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2009-10-09, 11:22   

ad.2: Qurde, masz rację xD To się nazywa efekt lenistwa - przecież ja tego nie pisałam, tylko skopiowałam od Berserkera, a u niego jest Siła i Zręczność xD Dzięx :)

ad.3: Zobaczymy, mam zamiar robić Driadę jeszcze raz. Co prawda planowałam zupełnie magiczkę, ale mogę jeszcze raz łuczniczkę.

ad.4: No widzisz, a ja dla odmiany preferuję rozwijanie CA :P Wyglada na to, że opisujesz strategię do innej taktyki ;)

ad.5: To mi je znajdź :P Piszę z tego, co znalazłam - jakbym miała Pancerz czasu to bym naprawdę happy była. Tyle że tak się składa, że ogólnie set ten jest raczej rzadki...

ad.6: Niestaty jedyne, co posiadam to Dziesiątki i Dyasheia, ale żółte okazują się lepsze...

Te trzy aspekty to jeszcze sprzed drugiego patcha się wywodzą :P Teraz właśnie, po poważnym osłabieniu VooDoo miałam zamiar przebudować to trochę i albo zmienić tutaj albo napisać zupełnie od nowa. Fakt, że miała to być magiczka, ale może być jeszcze raz Łowczyni :P
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
deeveejay 


Wersja gry S1: Nie mam gry
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wiek: 40
Dołączyła: 13 Sie 2009
Posty: 3
Skąd: Poznań
Wysłany: 2009-10-09, 19:34   

ad 4. no faktycznie, kwestia podnoszenia CA czy buffow to kwestia gustu... choc uwazam i tak ze na dluzsza mete bardziej Ci sie przydadza buffy (na levelu 100+). zwlaszcza, ze jak mowilam, BUFFY OBNIZAJA REGEN! :)

ad 5. powiedz na jaki level chcesz pancerz to postaram sie cos zalatwic ;) ja sprzedalam kilkanascie pancerzy czasu, bo juz nie bylo ich gdzie trzymac :) rzadki z tego seta jest helm i naramy, ale nie zbroja, a tak naprawde to wlasnie zbroja jest podstawa dobrego pancerza na driadzie.

ad 6. no Dziesiatka jest swietna moim zdaniem, zaraz po Nemezis.

co do "przedpatcha" to sie nie wypowiem bo gram od niecalych 3 miesiecy :)

powodzenia z nowa driadka :D
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 32
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2061
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2009-10-12, 16:53   

deeveejay napisał/a:
choc uwazam i tak ze na dluzsza mete bardziej Ci sie przydadza buffy

Też tak sądzę, tyle, że mi jak dotąd rozwijanie 'zwykłych' CA nijak nie przeszkadzało rozwijać buffów, więc dlatego nie bardzo widzę sens ;)

deeveejay napisał/a:
rzadki z tego seta jest helm i naramy, ale nie zbroja

To jak chcesz, to ja mam chyba ze trzy hełmy (albo miałam, a ogólnie to przewineło się przez moje ręce co najmniej pięć sztuk) :P Jeden zdaje się powtarza, więc mogę się chyba podzielić - wiem, mało konkretnie, bo na pamięć nie znam wykazów swoich itemów :P

deeveejay napisał/a:
no Dziesiatka jest swietna moim zdaniem, zaraz po Nemezis.

Tylko pozostaje kwestia - grasz z niobowymi przekuciami, czy bez? Ja bez, więc jeśli dobry item to dla ciebie taki, który ma dużo dziur, to mi to nie będzie pasowało - dla mnie musi mieć też niezłe staty własne ;)

deeveejay napisał/a:
co do "przedpatcha" to sie nie wypowiem bo gram od niecalych 3 miesiecy

Ano ja trochę dłużej, a to jest moja druga co do wieku postać, więc strategia trochę ma...
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Koziu 


Wersja gry S1: S+: 1.8.26
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wiek: 26
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 7
Skąd: Rojca
Wysłany: 2009-10-15, 20:49   

Tez zrobiłem swoją driadę na podstawie buildu Lowczynia + Magia. Zastanawiam się tylko czy Strzalkowy Szturm nie przyda się na większą liczbę wrogów??

[ Dodano: 2009-10-15, 22:02 ]
[quote="Koziu"]Tez zrobiłem swoją driadę na podstawie buildu Lowczynia + Magia. Mam takie pytanie czy Nagłe Natarcie to to samo co Strzałkowy Szturm?/quote]
 
 
spider81 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wiek: 40
Dołączył: 27 Gru 2008
Posty: 68
Wysłany: 2009-10-16, 15:27   

Od dawna pykam ta strategia i jest powiem w krótko doskonala :wink: Wspanialy Build
Ostatnio zmieniony przez spider81 2009-10-16, 21:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Koziu 


Wersja gry S1: S+: 1.8.26
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wiek: 26
Dołączył: 30 Wrz 2009
Posty: 7
Skąd: Rojca
Wysłany: 2009-10-16, 18:08   

Dzis zrobilem nową Driadę bo na poprzednią źle rozwinołem :/ Świetny build, pomyliłem się i na 5 lev wbilem Nagłe Natarcie, ale to tam mały błąd myślę. Zamiast Vodoo dałem pacyfizm. Teraz tylko skracać regen i będzie :twisted: Na orkach exp leci baardzo szybko.
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 32
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2061
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2009-10-19, 15:59   

Koziu napisał/a:
Strzalkowy Szturm

Was-s that??
Koziu napisał/a:
Zamiast Vodoo dałem pacyfizm

Bez sensu. No chyba, że planujesz postać na PvP. A do tego ta Driada się nie najade.
Koziu napisał/a:
Na orkach exp leci baardzo szybko.

Ano - jedno z lepszych expowisk dla niej, choć Dżungla lepsza.

[ Dodano: 2009-10-31, 23:04 ]
deeveejay napisał/a:
dlaczego wiedza o naturze? bo to kluczowy skill do poprawienia wlasnosci kory

Z tego, co wyczytałam, to Wiedza daje bonusy do obrażeń i krytyków... Jesteś pewna, że zmienia też coś w Korze? Bo mi się wydaje, że Wiedza o danym aspekcie to coś jak Wiedza o taktyce (która też ma modyfikatory obrażeń i krytyka), tyle, że wpływająca na CA niezwiązane z bronią.
Nie chciałabym po raz piąty robić tej Driady, więc wolę się upewnić.
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
FiQs 


Wersja gry S1: Nie mam gry
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PS3
Wiek: 38
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 2
Skąd: RAZ TU RAZ TAM
Wysłany: 2009-11-03, 00:16   

Witam
Kalia dziękuję za przejrzysty rozkład jazdy.
Poczytałem sobie ostatnio troszkę o sacred 2 i postaciach wiem mniej więcej o co kaman :)
gram na PS3 mam wygrane 18 godzin i 30 lvl

posiadam już
Skupienie Zmiennej Łowczyni na 20 pkt
ale żadnego CA nie mogę z łowczyni wykorzystać :(

dlaczego?

HELP :)
_____________________________________________________________________
I LOVE THIS GAME
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 32
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2061
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2009-11-03, 19:21   

Samo Skupienie nie odblokowuje możliwości użycia CA. Żeby móc któregoś używać musisz "zjeść" (tzn. użyć) runę noszącą nazwę CA, które chcesz odblokować. Tak samo kiedy chcesz podnieść poziom Sztuki Walki na wyższy. Cofnąć się tego nie da, więc pilnuj regeneracji, żebyś nie podniósł za bardzo, bo będzie ci ciężej grać.
Runy co jakiś czas wypadają z potworów - są małe, na jedną kratkę ekwipunku. Te od Driady mają kształt jakiegoś takiego złotego wianuszka z zielonym środkiem.

A jak już odblokujesz i rozwiniesz to, co chcesz, to nie zapomnij przenieść sobie CA na pasek skrótów (nie wiem, na jakiej zasadzie odbywa się na PS3, nie mam konsoli).
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
FiQs 


Wersja gry S1: Nie mam gry
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PS3
Wiek: 38
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 2
Skąd: RAZ TU RAZ TAM
Wysłany: 2009-11-04, 08:22   

Dziękuję za odpowiedź :)

czyli mam problem i moją "EL SOLARE" do kasacji bo pierwsze co zrobiłem po znalezieniu run
to zeżarłem pierwsze przypadkowe :( Przydałby się poradnik dla kompletnych leszczy takich jak ja żeby nie zrobili takiego błędu bo szkoda czasu na to.

pytanie czy mogę wykorzystać ekwipunek EL SOLRAKI w kolejnej Dridzie ? Jeśli tak to jak?

Ile mogę zjeść runek i dlaczego tak mało?
Ty masz wykorzystanych 7 CA. Czy to znaczy że zjadłaś 7 run??
_____________________________________________________________________
I LOVE THIS GAME
Ostatnio zmieniony przez FiQs 2009-11-04, 08:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 32
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2061
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2009-11-04, 19:15   

FiQs napisał/a:
pierwsze co zrobiłem po znalezieniu run
to zeżarłem pierwsze przypadkowe

Ale to naprawdę nie przeszkadza w niczym ;) Możesz sobie zostawić to, co jej przez przypadek zaaplikowałeś (i więcej w to nie wrzucać) i od tej pory rozwijać tylko to, co ci potrzebne.
FiQs napisał/a:
pytanie czy mogę wykorzystać ekwipunek EL SOLRAKI w kolejnej Dridzie ? Jeśli tak to jak?

Tak - przerzuć wszystko do Wspólnej własności w skrzyni. Jak zrobisz nową (co nie jest konieczne), to sobie wszystko stamtąd wyciągniesz.
FiQs napisał/a:
Ile mogę zjeść runek i dlaczego tak mało?

Zjeść możesz wszystkie, które znajdziesz, ale do niczego to nie posłuży. Lepiej wymienić te, których nie potrzebujesz u tego gościa w niebieskim ze spiczastą czapką na i czymś w rodzaju lilii harcerskiej nad głową.
FiQs napisał/a:
Ty masz wykorzystanych 7 CA. Czy to znaczy że zjadłaś 7 run??

Run zjadłam duuuużo więcej - 7 tylko by te CA odblokowało. Potem dochodzi rozwijanie kolejnych poziomów CA, z których każdy też kosztuje jedną runę. Czyli np. 10lvl Starożytnej kory to 10 zjedzonych run z tym CA.

O runy się nie martw - tych wypada dostatecznie dużo, żebyś zdołał nadrobić tę pomyłkę. Pilnuj tylko max czasu regeneracji, a będzie ok.
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
Ostatnio zmieniony przez Kalia 2014-12-29, 15:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,26 sekundy. Zapytań do SQL: 15