Przesunięty przez: Shei 2008-10-31, 03:40 |
Rady co do budowy postaci |
Autor |
Wiadomość |
Karister

Wersja gry S1: UW: 2.28
Wiek: 34 Dołączył: 10 Paź 2008 Posty: 27
|
Wysłany: 2008-12-22, 11:22
|
|
|
No może 9lv to nie jest jeszcze demon zniszczenia, ale czasem jest tak, że jakiś skill jest beznadziejny od początku do końca, a czasem pokazuje swoją moc dopiero na wyższych levelach. Toteż pytałem.
W każdym razie, poczytałem jeszcze angielskie fora i będę budował bardzo podobnie. Jedynie zamiast wiedzy o obrażeniach zmierzam wziąć kondycję i nieco inaczej modyfikacje CA prawdopodobnie. A propos, ta modyfikacja wzmocnienia z wojownika śmierci mocno skraca regen pozostałych CA?
Btw na tamtych forach zachwalali CA Szaleńcza rzeź przy dwóch broniach. Bardzo sprawnie przetrzebia populacje mobów. Choć na moje oko jest też solidnie zabugowany. |
|
|
|
 |
Kalia
w(y)kurzacz trolli


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 34 Dołączyła: 13 Lut 2007 Posty: 2063 Skąd: Zielonka k. Warszawy
|
Wysłany: 2008-12-22, 22:33
|
|
|
Karister napisał/a: | że jakiś skill jest beznadziejny od początku do końca |
Jakby był taki beznadziejny, to by nie wylądował w strategii
Karister napisał/a: | ta modyfikacja wzmocnienia z wojownika śmierci mocno skraca regen pozostałych CA |
A bo ja wiem... Szczerze mówiąc nie sprawdzałam, ale w.g. mnie lepiej nawet trochę niż w ogóle, bo na wyższych lvl'ach z umiejętności coraz trudniej uzyskać nawet to 'trochę'.
Karister napisał/a: | na tamtych forach zachwalali CA Szaleńcza rzeź |
Nie wykluczam, że może to być niezłe CA, jednak ma - jak dla mnie - jedną wadę: jest na sztywno ograniczone do jednago przeciwnika. Demoniczny cios ma ulepszenie obszarowe, co pozwala ranić/zabijać kilka mobów naraz, jednym klikiem.
Karister napisał/a: | Choć na moje oko jest też solidnie zabugowany. |
A co w Sacredzie nie jest zbugowane? |
_____________________________________________________________________ Moja galeria
Gauri napisał/a: | Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach |
Oh, I love this job...
Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html |
|
|
|
 |
EvilMan


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wiek: 36 Dołączył: 14 Cze 2008 Posty: 79 Skąd: Legnica
|
Wysłany: 2008-12-23, 07:19
|
|
|
Kalia napisał/a: | jednak ma - jak dla mnie - jedną wadę: jest na sztywno ograniczone do jednago przeciwnika |
co masz na myśli "sztywno ograniczone" ?
bo teraz po poprawkach to jeśli ma się dobry dmg i rozwiniętą szaleńczą rzeź to jednym ruchem broni podczas tego ataku rozwalasz mobka a takich róchów jest.... hmmm w sumie nigdy nie liczyłem sporo wychodzi w szczególności kiedy ma sie uleprzenie "szansa na podwójne uderzenie" a jeśli sie dało na uleprzenie by krytyk wiecej razy padał to mamy taki efekty że jak sie puści w ruch szaleńczą rzeź to np. czasem wszystkie walnięcia są z krytykiem
także z tą sztywnością to tak nie jest... bo jak skonczy z jednym przeciwnikiem to odrazu przechodzi na kolejnego... bywa tak że dostaje nawet koleś oddalony o kilka metrów... ale to już taka niespodzianka Ascaronu , która po każdej poprawce sie ujawnia w różnych rzeczach |
_____________________________________________________________________ [color=green][size=18][b]THERE CAN BE ONLY ONE[/b][/size][/color] |
|
|
|
 |
DziQ666

Wersja gry S1: Nie mam gry
Wiek: 39 Dołączył: 27 Sty 2009 Posty: 12
|
Wysłany: 2009-02-05, 17:28
|
|
|
Mam ulepszony demoniczny cios i wydaje mi się że z każdym levelem obszar bicia jest coraz większy ( pierwsze ulepszenie), totez sadzę że na 100 może calkiem nieźle kosić, póki co na zmiane z nim używam szaleńczej rzezi (z naciskiem na rzeź - fajnie to zabrzmiało ) i widzę że mobki nie sa w stanie sie na dobre koło mnie zebrać , zwyczajnie trzebię ich jak sesja studentów na pierwszym roku .. pisałem juz wczesniej że dzięki taktyce ulepszyłem proporzec więc nie narzekam na brak wspomagania dodatkowego w postaci zachęcającej chorągiewki , niekiedy przed bitwą z bossem [*aaa psik!!*] go troszke ( takie oczka z pierwszego drzewka) i zaraz mi atak rośnie.. fajne są szkieletki, szkoda mi tylko aspektu marnowac na jednego buffa , reszta umiejętności z tego drzewka jest raczej dretwa , szczególnie wieżyczka z czaszki, która napiernicza całym jednym pociskiem z niską prędkością i małym dmg , no możemy oczywiście na kilka sekund wezwać całe DWA wskrzeszone potworki ( przy załozeniu że uda nam się je zabić ) i za ich pomoca .. w sumie nie wiem co za ich pomoca mozna zrobic bo do bossow nie dojdą ( wspomniane kilka sekund) a w grupie mobów, cóż, nie obrażajac ich ale nie bardzo sonie radza.. ciekawy z tego drzewka wydaje sie CA widmowe uderzenie, ale to tylko dla zabawy raczej, nie zmienia on za wiele w potyczce ( choc moze jak ktoś slaby to moze biegac obok bossa i go szkieletami i widmowym punktowac, tylko po co jesli mozna na klate wziąśc i szaleńczą rzezią obrzezać bez znieczulenia.. no jak już kto woli .. |
_____________________________________________________________________ For Realise I Have Prayed
Thrown Past Life Not Afraid |
|
|
|
 |
Pro_PL
Pro

Wersja gry S1: UW: 2.20
Wiek: 32 Dołączył: 12 Lut 2009 Posty: 13 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 2009-02-12, 23:02
|
|
|
Eloszka , mam naprawde zrobionego kosiarskiego build tylko brakuje mi jeszcze dwoch cech, podam build'a i inne szczegoly jak dokoncze pewny lvl , moze mi ktos powiedziec na ktorym poziomie mozna miec wszystkie 10 cech ? |
|
|
|
 |
Wampir
Poleje się krew...


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 27 Dołączył: 18 Mar 2008 Posty: 565 Skąd: Wojcieszów
|
Wysłany: 2009-02-12, 23:04
|
|
|
Na 65 levelu można wybrać ostatnią, dziesiątą Umiejętność. |
|
|
|
 |
Pro_PL
Pro

Wersja gry S1: UW: 2.20
Wiek: 32 Dołączył: 12 Lut 2009 Posty: 13 Skąd: Tarnobrzeg
|
Wysłany: 2009-02-12, 23:05
|
|
|
o kurde az 65, no coz dobije sie... narazie mam 40- na srebro |
|
|
|
 |
|