Przesunięty przez: SoulHunteR 2010-02-01, 01:02 |
Rozmyślając O Armageddonie |
Autor |
Wiadomość |
Watchmaker
Tempus Fugit


Wersja gry S1: Nie mam gry
Wiek: 35 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 66
|
Wysłany: 2008-10-28, 12:49
|
|
|
Słuchajcie się jej... bo dobrze robi, że w obronę pakuje.. HC było minęło.. jedziemy od początku... tym razem w samą zwinność będę dawał.. i więcej do Pancerza i Tarczy oraz HP.. |
|
|
|
 |
Selaya

Wersja gry S1: UW: 2.28
Wiek: 42 Dołączyła: 05 Wrz 2008 Posty: 238
|
Wysłany: 2008-10-28, 13:22
|
|
|
W gruncie rzeczy nie musisz tylko i wylacznie w zwinnosc inwestowac
Tzn. przynajmniej do poziomu 20-tego to dobry pomysl, tak na przeplot z witalnoscia. Od 20-tego powiedzmy tez od czasu do czasu w inteligencje. Musisz po prostu patrzyc jak sobie radzisz i ile szkod zadaja ci przeciwnicy.
Dobrym pomyslem jest takze wkuc sobie u kowala obrone na przemian ze szkoda. Do noszenia: Pierscienie w tym przypadku tylko takie ktore daja ci +% na obrazenia ogniem, a amulety - np. takie ktore daja ci +1 na wszystkie sztuki walki albo zwiekszajace zycie.
Relikwie sa takze bardzo wazne - zwracaj zawsze uwage, jakie szkody zadaja cie przeciwnicy w danym regionie i zmieniaj jej pod tym katem. |
_____________________________________________________________________ [GUIDE] Wampirzyca - walka wrecz
[GUIDE] Succubus - walka wrecz |
Ostatnio zmieniony przez Selaya 2008-10-28, 13:23, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Watchmaker
Tempus Fugit


Wersja gry S1: Nie mam gry
Wiek: 35 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 66
|
Wysłany: 2008-10-28, 15:50
|
|
|
hmmm znalazłem laseczkę co przyśpiesza regenerację o 0,4 sekundy za każde trafienie... tylko pytanie... pizgać tym po łbie żeby działało czy może jak użyje burzy i przywali w kilku wrogów to też zadziała? Jakoś nie widzę różnicy ani tak ani tak.. |
|
|
|
 |
Selaya

Wersja gry S1: UW: 2.28
Wiek: 42 Dołączyła: 05 Wrz 2008 Posty: 238
|
Wysłany: 2008-10-28, 16:15
|
|
|
Ona zadziala tylko jak dasz nia w leb
Jedyne naprawde sensowne (potencjalne) bonusy to takie ktore ci np. daja + na ognista burze albo obrazenia ogniem i maja jeszcze tak z 3 (najlepiej 4) sockel.
Mimo wszystko jak juz wspomnialam - uwazam ze (dla mnie) najlepsza kombinacja jest "Blutdryadenschwert" (zwroc uwage na obrazenia ogniem jakie daje) + "Trutzwall". Wybaczcie ale nie znam polskiego okreslenia. |
_____________________________________________________________________ [GUIDE] Wampirzyca - walka wrecz
[GUIDE] Succubus - walka wrecz |
|
|
|
 |
Wraith
Upiór Dzienny


Wersja gry S1: Nie mam gry
Wersja gry S2: 2.43
Klan S2: a po co mi to?
Platforma S2: PC
Dołączył: 09 Paź 2008 Posty: 58 Skąd: DC
|
Wysłany: 2008-10-31, 17:30
|
|
|
Tak się zastanawiam czy warto dodać do tego builda "jeździectwo", chodzi oczywiście o bonus z jaszczura -33% do czasu regeneracji aspektu arcypiromantki. |
|
|
|
 |
Watchmaker
Tempus Fugit


Wersja gry S1: Nie mam gry
Wiek: 35 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 66
|
Wysłany: 2008-10-31, 18:22
|
|
|
Ja tam raczej wolę nie zawracać sobie tym głowy...nawet konika nie używam bo mnie irytuje aktywowanie co chwila wzmocnień.... a mount nagle nie zrobi z cienkiej postaci super herosa więc... |
|
|
|
 |
blajx
Tępiciel Piratów


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.40
Dołączył: 14 Sty 2008 Posty: 98 Skąd: Lubię Placki
|
Wysłany: 2008-10-31, 20:31
|
|
|
Właśnie, że zrobi, bo łatwiej uciekać
plus 2x % hp i obrony - to też nie jest mało... |
_____________________________________________________________________ PUSTY!!! : O |
|
|
|
 |
Watchmaker
Tempus Fugit


Wersja gry S1: Nie mam gry
Wiek: 35 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 66
|
Wysłany: 2008-10-31, 21:14
|
|
|
Po co uciekać...chcemy zabijać... hehe no tak daje bonusy nie małe... ale żeby zaraz jeździectwo brać..no nie wiem.. |
|
|
|
 |
BrunoN
koszed'


Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: Dragon of Shadow
Wiek: 30 Dołączył: 27 Maj 2007 Posty: 165
|
Wysłany: 2008-11-01, 12:21
|
|
|
Cytat: | Jeśli ktoś zapyta mnie jaka postać dostępna w grze jest najbardziej dewastacyjna i posiada największą siłę ognia (tu dosłownie..) bez wahania odpowiem, że jest to Elfka właśnie. Jest to postać stricte ofensywna. | to ty chyba nie grales Inq. zrob sobie wir rojowy ze 100 potworow, a elfka ze 100 potworow rzuc zaklecie, niektore potwory nie dostana,a wirem po prostu inq robi masakre.
@temat
poradnik bardzo dobry : )
@selaya
a co to jest ta zolta opcja co daje ci 190% czegostam (wutschaden bei verwundungen) |
Ostatnio zmieniony przez BrunoN 2008-11-01, 12:33, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Selaya

Wersja gry S1: UW: 2.28
Wiek: 42 Dołączyła: 05 Wrz 2008 Posty: 238
|
|
|
|
 |
Watchmaker
Tempus Fugit


Wersja gry S1: Nie mam gry
Wiek: 35 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 66
|
Wysłany: 2008-11-01, 19:10
|
|
|
No bo nie grałem inkwizytorem I to tylko moje subiektywne zdanie hehe |
|
|
|
 |
Zielak89


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wiek: 33 Dołączył: 15 Maj 2007 Posty: 41 Skąd: Małopolska
|
Wysłany: 2008-11-08, 13:14
|
|
|
grałem inkwizytorem i uważam że elfka jest lepsza. Gorejąca burza spokojnie daje radę na grupy potworów. A na dobitkę można pokiereszować ich cierniami. Jak narazie na srebrze nie ma problemu z hurtową eliminacją wrogów. |
|
|
|
 |
sphinxbox

Wersja gry S1: S+: 1.8.96
Dołączył: 04 Gru 2008 Posty: 6
|
Wysłany: 2008-12-04, 19:43 Re: Rozmyślając O Armageddonie
|
|
|
Watchmaker napisał/a: |
Załóżmy, że Inteligencja przyrasta o 15% przy awansie z 30 na 31 poziom...
Mamy 100 inteligencji na 30 poziomie i awansujemy. Po awansie mamy 115
Mamy 115 inteligencji na 30 poziomie bo w nią dodaliśmy 15 punktów i awansujemy. Po awansie mamy 132
Jest różnica? Im więcej zainwestujemy w jeden współczynnik tym o więcej nam przyrośnie z każdym kolejnym awansem. |
Bardzo mnie zaciekawilo to co napisales odnosnie tego procentowego przydzielania atrybutow i postanowilem to sprawdzic. Zalozylem dwie postaci a dokladniej SERAFIE, kazda z nich levelowalem do 29 poziomu z ta roznica ze u jednej co poziom przyznawalem punkty atrybutow w SILE WOLI a u drugiej przyznalem je dopiero po osiagnieciu 29 poziomu. U tej u ktorej nie przyznawalem punktow na 29 poziomie statystyki wygladaly tak:
Sila 85 Zrecznosc 98
Wytrzymalosc 95 Inteligencja 95
Witalnosc 95 Sila Woli 100
Do rozdysponowania zostalo mi 28 punktow.
Natomiast u drugiej serafi ktorej przyznawalem punkty co poziom w SILE WOLI na 29 poziomie statystyki wygladaly tak:
Sila 85 Zrecznosc 98
Wytrzymalosc 95 Inteligencja 95
Witalnosc 95 Sila Woli 128
Wniosek jest prosty nie ma zadnego procentowego przyznawania punktow bo gdyby tak bylo to serafia u ktorej przyznawalem punkty co level miala by ich wiecej na 29 levelu niz serafia ktorej przyznalem je wszystkie dopiero na 29 levelu.
Zauwazylem jednak pewna rzecz ze u kazdej z postaci te statystyki roznie wzrastaja, naprzyklad u serafi najszybciej wzrasta SILA WOLI natomiast kiedy to sprawdzalem u WYSOKIEJ ELFKI okazalo sie ze u niej najszybciej wzrasta inteligencja. Stad wnioskuje ze u kazdej postaci roznie atrybuty beda roznie wzrastac. U serafi naprzyklad WYTRZYMALOSC co level wzrastala o taka liczbe punktow +2 , +3 , +2 , +3 ... a SILA WOLI roznie bo nie moglem sie dopatrzec jakiejs systematycznosci pozniewaz wzrastala raz o +3 punkty raz o +2 a zdazalo sie czasem ze nawet o +4.
Jesli popelnilem gdzies blad to krytyka jest mile widziana.
A w razie gdyby ktos pytal to TAK uzylem do tego testu TRAINERA ktory jest dostepny na CHEAT HAPPENS do wersji 2.10.1
Jesli ktos z was mialby dokladna tabele albo system w jaki sposob sa rozdysponowywane punkty atrybutow u wszystkich postaci to bylbym bardzo zadowolony gdyby go ktos udostepnil.
A co do samego samego builda to uwazam ze jest bardzo dobry, jednak tylko do jednej rzeczy mialbym zastrzezenie a mianowicie do umiejetnosci, proponowalbym takie:
Wiedza o Arcypiromantce (wieksze obrazenia do czarow)
Skupienie Arcypiromantki (szybsza regeneracja)
Starozytna Magia (wieksze obrazenia do czarow)
Dyscyplina Bitewna (wieksze obrazenia do czarow)
Skupienie Arkan Delfickich (tylko zeby ulepszyc WIELKIE POKRZEPIENIE)
Wiedza o Pancerzu (zeby troche obnizyc kare do czasu regeneracji)
Koncentracja ( zeby miec miejsce na dwa wzmocnienia)
Kondycja (wiecej zycia)
Wiedza o tarczach (lepsze tarcze i zeby troche obnizyc kare do czasu regeneracji)
Magiczne Laski (aby moc korzystac z bonusow)
Głownie skupilbym sie na Wiedzy o Arcypiromantce, Starozytnej Magii, Dyscyplinie Bitewnej, Skupieniu Arcypiromantki.
Pozdrawiam |
|
|
|
 |
Watchmaker
Tempus Fugit


Wersja gry S1: Nie mam gry
Wiek: 35 Dołączył: 24 Paź 2008 Posty: 66
|
Wysłany: 2008-12-05, 21:23
|
|
|
Przeczytaj mój nowy temat z nowym buildem..ten wcale nie jest dobry..po prostu wcześniejszy i nieaktualizowany.. a co do statystyk to ta wtedy myślałem..ale okazuje się, że atrybuty wzrastają co poziom o 10% wyjściowej wartości... czyli elfka np. ma na początku 35 punktów inteligencji i co poziom zdobywa 3.5 punkta.. ta połowa się zaokrągla..czasem w górę czasem w dół...
Temat chyba można już zamknąć. |
|
|
|
 |
Head Hunter
Fast Dryad Killer

Wersja gry S1: Nie mam gry
Wiek: 41 Dołączył: 18 Sty 2009 Posty: 10 Skąd: Katowice
|
Wysłany: 2009-01-23, 11:16
|
|
|
A ja śmiem się nie zgodzić z pierwszym postem w tym temacie
a szczególnie z tym zdaniem:
Cytat: | Jeśli ktoś zapyta mnie jaka postać dostępna w grze jest najbardziej dewastacyjna i posiada największą siłę ognia (tu dosłownie..) bez wahania odpowiem, że jest to Elfka właśnie. Jest to postać stricte ofensywna. Śmiem twierdzić, że bardziej nawet niż Wojownik Cienia. |
No chyba ze na 140 lvl osiągniesz więcej obrażeń na sekundę niż ja driada wtedy przyznam ci racje A próg zaporowy to 15 hitów na sekundę w przedziale od 17k do 34k Dajmy na to takie drzewko na niobie obrywa od 200k do 300k dmg na sekundę jeśli zdąży się zregenerować to raz lub w ogóle
Jedyne w czym Elfka jest dobra to w zabijaniu masowej ilości mobów a i w tym taki inq z rojowym jest lepszy nie wspominając już o żmijowej chorobie |
|
|
|
 |
|