logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Mag na magie wody i powietrza
Autor Wiadomość
Shei 
Rest in Pieces



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Citadel
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Wiek: 38
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2852
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2007-06-17, 10:07   Mag na magie wody i powietrza

WaCo napisał/a:

1. Bierzemy za umiejętności:



- Rozbrajanie

- Magia powietrza

- Magia wody

- Znajomosc magi

- Medytacja

reszta dowoli...



2. Statystyki



W statsach pakujemy zawsze nasz jeden punkt w "umysłową regenerację", ponadto staramy się trzymać medytacje i magie wody wymaksowaną. Na póżniejszych levelach gdzie powyższe są mało efektowne rozwijamy głównie rozbrajanie i jeżdziectwo. Oczywiście na samym początku z 11 pkt w jeździectwo też można włóżyć.



3. Czary



- Podmuch wiatru, rozwijamy do momentu w którym rozmiar będzie 20 a odpychanie 200

- Ostrza lodu, dla leveli 1-45 trzymamy się między 2.5 do 3 sek regeneracji ( wraz z "astralną regenracją" o czym za chwilę ) dla leveli 45-110 trzymamy się między 2.0 do 2.5 sek regeneracji a powyżej 110 levelu staramy się oscylować około 1.9 regeneracji. Btw, nie bujcie się, że rozmiar potem nie rośnie, on rośnie, ale powoli.

- Astralna regeneracja - tak, żeby trwała 140 sekund, bo poniżej to irytuje to ciągłe klikanie...

- krąg strachu - 1 punkt

- szybkie poruszanie - 10 punktów

- teleport - 5 punktów

- petryfikacja - do momentu osiągnięcia czasu petryfikacji 30 sekund

- wodna przemiana - tu łądujemy 50 punktów, ale staramy się to robić stopniowo przez całą grę.



Przedmioty:



Staramy się trzymać poziom wysysania życia powyżej 20%, ponadto "Dusza blackstaffa" jest całkiem niezła do socketowania pozostałych dziur. Wysysanie życia to klucz do przeżycia naszego maga. Konieczny jest przedmiot dający z 50+ do dalekowidzenia.

Trudno to wytłumaczyć, ale to pozwala na lepsze wykrywanie lodowych elfów.



Taktyka:



Ostrza lodu dobrze kontrolują tłum, dlatego expujemy głównie u elfów lodowych, a następnie u smoków, i na pustyniach. To są najlepsze miejsca.



Tak niski poziom podmuchu nie służy nam do zadawania obrażen, ale do odpychania. Czasem 0.5 sekund regeneracji i te kilkanaście punktów włożonych w magie powietrza uratuje nam życie... Podmuchu uzywamy w sytuacjach podbramkowych, dlatego tak nisko go rozwijaliśmy ( dla szybkiej regeneracji)



Smoki robimy tak: mikstura mentora + przemiana wodna + szybkie poruszanie

Przemiana wodna daje nam to, że wlaka odbywa się w stylu "cios za cios" Pobawcie się przemianą, to zrozumiecie. Smok ginie w 5-7 sekund, więc warto zrobić save a jak wypadną złe przedmioty to zrobić reload i tak do skutku.



Chodzimy do tristram, zombiaki są powolne ( co jest korzystne dla nas z oczywistych względów) a i itemy są niezłe. Na areny chodzimy dla expa.



Najwięcej runów znajdziemy na poziomach złoto i wzwyż. Najwięcej runów jest na pustyniach, w sekcji dla orków.



Nie giniemy !! ! Survival bonus jest bardzo ważny. Od 75% na złocie, jak coś nas trafi np mag to dostajemy ogłuszenie, a nie śmierć.



Oczywiste? Mag niestety ma baaaardzo mało życia. Dlatego survival bonus jest taki ważny dla tej postaci. To taka rada na przyszłość.



Mag, w 95% porusza się na koniu ( jest nieuchytny ). Szybkie poruszanie się działa

na prędkość konia. Koń nie wysysa życia razem z nami, więc nie dajcie go sobie zabić.

ps: Pamiętajcie o super konikach koło feries crossing...



Jak zajdzie nas 2 wrogów z różnych stron to lepiej się cofnąć kawałek i za jednym zamachem zabić ich dwóch. W przypadku lodowych elfów, możemy wydłużyć kolumnę, odsuwając się o 3 kroki i wtedy wszystkie elfy zabić jednymi ostrzami lodu. Do tych i podobnych wniosków dojdziecie w czasie gry.



Co w końcu zbindować?

Ja mam tak:

6: podmuch

7: ostrza lodu

8: przemiana wodna

9: astralna regeneracja

0: szybkie poruszania





Pytania dodatkowe:

Q: Czemu ten mag, jest lepszy od air elemental?

A: Bo piorun ma tendencje do nie przeskakiwania na wrogów oddalonuch trochę dalej niż "blisko", ponadto jest nieskuteczny na jednego wroga. Rozwijanie na wysoki poziom zarówno podmuchu jak i pioruna jest dość żmudne i wymaga zdobywania duuużo runów. A to psuje zabawe.



Q: czemu ten mag, jest lepszy od fire elemental?

A: Bo ostrza zadają obrażenia dwóch typów, a spirala to tylko ogień. Na niobie odporności wrogów są baaaardzo odczuwalne, dlatego dualne obrażenia są great. Ponadto wabianie każdego wroga do ówcześniej przygotowanej spirali trwa długo i się nuzy. Co prawda obrażenie są great, ale ten czar traci dużo czasu rzeczywistego oraz gra się nudzi.
_____________________________________________________________________

Ostatnio zmieniony przez Shei 2007-06-17, 11:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Lilith 
Mów mi Maryha :)



Wersja gry S1: S+: 1.8.96
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 26
Dołączyła: 13 Sty 2008
Posty: 40
Skąd: wROCK
Wysłany: 2008-02-21, 19:41   

hmmmmmm... ja rozwijając mojego maga nie korzystałam z żadnych strategii, i to chyba był błąd:( teraz zaczynam gre na srebrnym, ale chyba zaczne grać od nowa patrząc na tą strategię...
_____________________________________________________________________
Kill'em all!
  My status
 
Riki Bomori 
Riki theBoner



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 28
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 111
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/7/9
Wysłany: 2008-02-21, 21:01   

Sprzeciw. Ja mam na plusie maga woda-ziemia i bezproblemowo gram na platynce. Co prawda w niektórych miejscach jest ciężko, ale jeszcze ani razu nie padłem.
_____________________________________________________________________
"A holy vampire hunter who was blessed by the light. His name means "cross."
His rival is a Slovenian vampire, Kudlak, and their battle is unparalleled. They both assume various animal forms such as pigs, cows, and horses, but his forms can be recognized by their white color. It is said that evil can never overcome light, and each battle ends with Kresnik victorious."
 
 
 
Riki Bomori 
Riki theBoner



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 28
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 111
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/7/9
Wysłany: 2008-02-21, 21:11   

MusiE zobaczyć, ale jeśli nalegasz to podam.
_____________________________________________________________________
"A holy vampire hunter who was blessed by the light. His name means "cross."
His rival is a Slovenian vampire, Kudlak, and their battle is unparalleled. They both assume various animal forms such as pigs, cows, and horses, but his forms can be recognized by their white color. It is said that evil can never overcome light, and each battle ends with Kresnik victorious."
 
 
 
Riki Bomori 
Riki theBoner



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 28
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 111
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/7/9
Wysłany: 2008-02-22, 11:01   

To zależy od twoich decyzji. Ja np. Nie muszę dawać we władanie mieczem czy coś podobnego. Kasy też mi nie brakuje, więc handel też niezbyt mi potrzebny. O runy wcale tak trudno nie jest jak uważasz. Ja zbieram wpierw całą skrzynię run, potem wymieniam i konsumuję. Dalej spowiadać się nie będę :P

Cytat:
a jaką masz premie za przetrwanie ?


Po tym jak mnie wczoraj ogłuszyli to 51%.
_____________________________________________________________________
"A holy vampire hunter who was blessed by the light. His name means "cross."
His rival is a Slovenian vampire, Kudlak, and their battle is unparalleled. They both assume various animal forms such as pigs, cows, and horses, but his forms can be recognized by their white color. It is said that evil can never overcome light, and each battle ends with Kresnik victorious."
 
 
 
Riki Bomori 
Riki theBoner



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 28
Dołączył: 28 Sty 2008
Posty: 111
Skąd: Płock
Ostrzeżeń:
 1/7/9
Wysłany: 2008-02-22, 13:31   

Cytat:
trochę nie rozumiem, zabili cie czy tylko ogłuszyli? jeżeli zabili to coś kręcisz poniewaz miałbyś wyzerowany licznik premii za przetrwanie


Tylko ogłuszyli.
_____________________________________________________________________
"A holy vampire hunter who was blessed by the light. His name means "cross."
His rival is a Slovenian vampire, Kudlak, and their battle is unparalleled. They both assume various animal forms such as pigs, cows, and horses, but his forms can be recognized by their white color. It is said that evil can never overcome light, and each battle ends with Kresnik victorious."
 
 
 
Rudolf 
Kazu! Kazu!



Wersja gry S1: UW: 2.21
Wersja gry S2: Nie mam gry
Dołączył: 22 Mar 2008
Posty: 117
Skąd: raczej Miasteczko ;)
Wysłany: 2008-06-30, 20:34   

Jak dla mnie ta strategia jest nie najgorsza, aczkolwiek i nie najlepsza :) Czyli taka średniawa. Ale myślę, że w praktyce mogłaby okazać się skuteczna. Oceniam na 8/10 i raczej jej nie wypróbuję, bo zamierzam przetestować "FireSnajpera" lub "Bąbelka" :P
_____________________________________________________________________



"Nagrody są jak orgazm. Każdy wcześniej czy później dostanie." ~ Kazik Staszewski.
 
 
Wampir 
Poleje się krew...



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 26
Dołączył: 18 Mar 2008
Posty: 565
Skąd: Wojcieszów
Wysłany: 2008-07-01, 08:58   

Zgadzam się z Fire Master, Mag Bitewny na dwa żywioły to strata punktów Umiejętności i run. Nie twierdze, że taki mag byłby słaby, ale o wiele lepszy byłby mag na jedną szkołę magi. Sam wypróbuje Air Elemental, bo moim zdaniem jest lepszy choć może się zastanowie nad piorunem. A ocena moja to 3-/6.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 12