Czary dla DE |
Autor |
Wiadomość |
Piskleziaa
Rasta.

Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Dołączył: 25 Gru 2007 Posty: 30
|
Wysłany: 2008-02-06, 21:39 Czary dla DE
|
|
|
witam. chcialbym zapytac, czy oplaca sie ladowac w czar typu np. atak kobry...
Moze sa jeszcze inne oplacalne czary?
z góry dziękuję.. |
|
|
|
 |
galgan

Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Pomógł: 5 razy Wiek: 21 Dołączył: 04 Sty 2008 Posty: 127 Skąd: miasto k. Bydgoszczy
|
Wysłany: 2008-02-07, 10:25
|
|
|
Napisz najpierw, na co robisz swojego DE. Czy na truciznę, czy na wojownika, wtedy ci na pewno pomogę. |
|
|
|
 |
dav3d
Bad Boy


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Pomógł: 8 razy Wiek: 28 Dołączył: 01 Lip 2007 Posty: 441 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2008-02-07, 10:54
|
|
|
Według mnie atak kobry jest zupełnie nieprzydatny,szkoda w to pakować runy.Jeśli robisz DE na walkę inwestuj wa natarcie,ewentualnie w zemstę(potężne udzerzenie),dla wzmocnienia DE używaj Adrenaliny i Testosteronu.Natomiast dla Pułapkowego DE ładuj w Trującą Mgłe oraz Adrenalinę i Tesotsteron. galgan napisał/a: | Napisz najpierw, na co robisz swojego DE. Czy na truciznę, czy na wojownika | to akurat nie ma znaczenia,bo Atak Kobry nie jest przydatny ani dla fightera,ani dla trapera. |
|
|
|
 |
thek [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-07, 19:40
|
|
|
dav3d napisał/a: | Atak Kobry nie jest przydatny ani dla fightera,ani dla trapera. | Nie do końca mogę się z tym zgodzić. Dla fightera ten czar nie jest złym rozwiązaniem. Stopuje bowiem nie zawsze jedną ofiarę. Zdarza mu się często zablokować kilka potworków. Niektórzy lepszym rozwiązaniem nazwaliby Mgłę bitwy, ale też nie każdy idzie w pułapki fighterem (rezygnując także z przydatnej Adrenaliny czy Testosteronu). Wprawdzie nie grałem już dawno w ten sposób, ale może kiedyś i ten wariant rozwoju postaci przetestuję Taki czysty fighter... |
|
|
|
 |
Kalia
w(y)kurzacz trolli


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 59 razy Wiek: 30 Dołączyła: 13 Lut 2007 Posty: 2045 Skąd: Zielonka k. Warszawy
|
Wysłany: 2008-02-08, 21:30
|
|
|
dav3d napisał/a: | Według mnie atak kobry jest zupełnie nieprzydatny, |
Cóż - jeśli mam być szczera, to nieraz uratował mi tyłek Chociażby w "słynnym" Wonnym Lesie tylko Atak Kobry pozwalał mi przeżyć spotkanie z grupą upierdliwych mumii i ich Wodzem/Magiem, bo po jednym skoku wszystkie siedziały grzecznie w swoich kółeczkach i nie było mowy o bieganiu czy sztyletach
Dlatego też bardzo bym się zastanawiała, czy
dav3d napisał/a: | Atak Kobry nie jest przydatny ani dla fightera |
|
_____________________________________________________________________ Moja galeria
Gauri napisał/a: | Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach |
Oh, I love this job...
Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html |
|
|
|
 |
thek [Usunięty]
|
Wysłany: 2008-02-09, 13:09
|
|
|
Postanowiłem zacząć tego typu postać wczoraj i nie wiem czemu, ale dziwnie on działa w moim przypadku. Postać wykonuje animację, ale nie wyświetla się efekt graficzny, czyli owo kółeczko a same postacie nie są stopowane. Może w 2.28 na moim kompie jest coś nie tak... A może zmienili to na zależne od poziomu. Ale by nie zastopowało goblina na poziomie postaci to przesada W każdym razie powiem, iż na razie na 15 poziomie (zacząłem od razu na srebrze). CA to punkt w Koci, kilka w Kobrę i Szerokie (podstawowy atak) i... postać jest całkiem wdzięczna jako "rune factory" Gdy dojdę do ponad 100 powiem jak się gra i ewentualne warianty rozwoju wprowadzę bo już widzę, że postać można nieco podkręcić w zależności od naszego widzimisię. Podstawa jednak będzie fighter na Szerokim. Reszta będzie "wariantowa" |
|
|
|
 |
Kalia
w(y)kurzacz trolli


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 59 razy Wiek: 30 Dołączyła: 13 Lut 2007 Posty: 2045 Skąd: Zielonka k. Warszawy
|
Wysłany: 2008-02-09, 20:11
|
|
|
Jeśli chodzi o poziom Kobry, to znalazłam jakąś starszą postać na SP, która na 68lvl ma 24lvl Kobry i spokojnie unieruchamia grupy przeciwników o 7lvl wyżej, również tych z gwiazdkami pod nogami (przed chwilą testowałam ). Jedyne, czego nie udało mi się usadzić w miejscu to smoki.
EDIT by Kalia: Zrobiłam parę screenów z tego, jak na w.w. poziomie wygląda skuteczność Kobry Jak widać Kobra jest jednak dość skuteczna |
_____________________________________________________________________ Moja galeria
Gauri napisał/a: | Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach |
Oh, I love this job...
Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html |
Ostatnio zmieniony przez Kalia 2008-02-13, 10:25, w całości zmieniany 4 razy |
|
|
|
 |
Spikes
Metalowy Smok


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.10
Wiek: 30 Dołączył: 02 Lut 2010 Posty: 4 Skąd: Poznan
|
Wysłany: 2010-02-02, 22:44
|
|
|
Ja tam kobry nawet na smoki używam i działa jak należy. Tylko ładuje sie 500 s i trzeba używać kilkanaście razy... Ale pająka sie pokonać da |
_____________________________________________________________________ Koniec początku to początek końca. |
|
|
|
 |
|