logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Czary dla DE
Autor Wiadomość
Piskleziaa 
Rasta.


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Dołączył: 25 Gru 2007
Posty: 30
Wysłany: 2008-02-06, 21:39   Czary dla DE

witam. chcialbym zapytac, czy oplaca sie ladowac w czar typu np. atak kobry...
Moze sa jeszcze inne oplacalne czary?
z góry dziękuję..
 
 
galgan 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Pomógł: 5 razy
Wiek: 20
Dołączył: 04 Sty 2008
Posty: 127
Skąd: miasto k. Bydgoszczy
Wysłany: 2008-02-07, 10:25   

Napisz najpierw, na co robisz swojego DE. Czy na truciznę, czy na wojownika, wtedy ci na pewno pomogę.
 
 
dav3d 
Bad Boy



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Pomógł: 8 razy
Wiek: 27
Dołączył: 01 Lip 2007
Posty: 439
Skąd: Poznań
Wysłany: 2008-02-07, 10:54   

Według mnie atak kobry jest zupełnie nieprzydatny,szkoda w to pakować runy.Jeśli robisz DE na walkę inwestuj wa natarcie,ewentualnie w zemstę(potężne udzerzenie),dla wzmocnienia DE używaj Adrenaliny i Testosteronu.Natomiast dla Pułapkowego DE ładuj w Trującą Mgłe oraz Adrenalinę i Tesotsteron.
galgan napisał/a:
Napisz najpierw, na co robisz swojego DE. Czy na truciznę, czy na wojownika
to akurat nie ma znaczenia,bo Atak Kobry nie jest przydatny ani dla fightera,ani dla trapera.
 
 
thek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-07, 19:40   

dav3d napisał/a:
Atak Kobry nie jest przydatny ani dla fightera,ani dla trapera.
Nie do końca mogę się z tym zgodzić. Dla fightera ten czar nie jest złym rozwiązaniem. Stopuje bowiem nie zawsze jedną ofiarę. Zdarza mu się często zablokować kilka potworków. Niektórzy lepszym rozwiązaniem nazwaliby Mgłę bitwy, ale też nie każdy idzie w pułapki fighterem (rezygnując także z przydatnej Adrenaliny czy Testosteronu). Wprawdzie nie grałem już dawno w ten sposób, ale może kiedyś i ten wariant rozwoju postaci przetestuję :) Taki czysty fighter... :P
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 60 razy
Wiek: 29
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2020
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2008-02-08, 21:30   

dav3d napisał/a:
Według mnie atak kobry jest zupełnie nieprzydatny,

Cóż - jeśli mam być szczera, to nieraz uratował mi tyłek :P Chociażby w "słynnym" Wonnym Lesie tylko Atak Kobry pozwalał mi przeżyć spotkanie z grupą upierdliwych mumii i ich Wodzem/Magiem, bo po jednym skoku wszystkie siedziały grzecznie w swoich kółeczkach i nie było mowy o bieganiu czy sztyletach ;P
Dlatego też bardzo bym się zastanawiała, czy
dav3d napisał/a:
Atak Kobry nie jest przydatny ani dla fightera

:]
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
thek
[Usunięty]

Wysłany: 2008-02-09, 13:09   

Postanowiłem zacząć tego typu postać wczoraj i nie wiem czemu, ale dziwnie on działa w moim przypadku. Postać wykonuje animację, ale nie wyświetla się efekt graficzny, czyli owo kółeczko a same postacie nie są stopowane. Może w 2.28 na moim kompie jest coś nie tak... A może zmienili to na zależne od poziomu. Ale by nie zastopowało goblina na poziomie postaci to przesada :/ W każdym razie powiem, iż na razie na 15 poziomie (zacząłem od razu na srebrze). CA to punkt w Koci, kilka w Kobrę i Szerokie (podstawowy atak) i... postać jest całkiem wdzięczna jako "rune factory" :) Gdy dojdę do ponad 100 powiem jak się gra i ewentualne warianty rozwoju wprowadzę bo już widzę, że postać można nieco podkręcić w zależności od naszego widzimisię. Podstawa jednak będzie fighter na Szerokim. Reszta będzie "wariantowa" :)
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 60 razy
Wiek: 29
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2020
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2008-02-09, 20:11   

Jeśli chodzi o poziom Kobry, to znalazłam jakąś starszą postać na SP, która na 68lvl ma 24lvl Kobry i spokojnie unieruchamia grupy przeciwników o 7lvl wyżej, również tych z gwiazdkami pod nogami (przed chwilą testowałam :P ). Jedyne, czego nie udało mi się usadzić w miejscu to smoki.

EDIT by Kalia: Zrobiłam parę screenów z tego, jak na w.w. poziomie wygląda skuteczność Kobry :) Jak widać Kobra jest jednak dość skuteczna :]
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
Ostatnio zmieniony przez Kalia 2008-02-13, 10:25, w całości zmieniany 4 razy  
 
 
Spikes 
Metalowy Smok



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.10
Wiek: 29
Dołączył: 02 Lut 2010
Posty: 4
Skąd: Poznan
Wysłany: 2010-02-02, 22:44   

Ja tam kobry nawet na smoki używam i działa jak należy. Tylko ładuje sie 500 s i trzeba używać kilkanaście razy... :hellno: Ale pająka sie pokonać da
_____________________________________________________________________
Koniec początku to początek końca.
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,15 sekundy. Zapytań do SQL: 12