Serafia na gungira |
Jak oceniasz tą strategię? |
5 |
|
30% |
[ 9 ] |
4 |
|
36% |
[ 11 ] |
3 |
|
23% |
[ 7 ] |
2 |
|
0% |
[ 0 ] |
1 |
|
10% |
[ 3 ] |
|
Głosowań: 30 |
Wszystkich Głosów: 30 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Shei
Rest in Pieces


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Citadel
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Wiek: 39 Dołączył: 09 Lut 2007 Posty: 2852 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 2007-08-02, 20:17
|
|
|
Jak na ten lvl to chyba trochę małe obrażenia zadajesz |
_____________________________________________________________________
 |
|
|
|
 |
Forest [Usunięty]
|
Wysłany: 2007-08-04, 16:33
|
|
|
Kalia napisał/a: | Forest napisał/a: | ogolnie gungnir ma wieksze problemy z wyzwoleniem piorunow niz regin |
No tak, Regin miewa problemy z wzywaniem piorunów |
hahaha wygasanie nic ci juz nie pomoze
nie ladnie lapac za slowka
czy ja napisalem o wyzwalaniu piorunow przez regina?
z tego co napisalem mozna wywnioskowac ze regin wyzwala cos nie okreslilem ze sa to pioruny
jesli chodzi o wyzwalanie ladunkow to regin ma stabilne wyzwalanie, podczas jednego wyzwolenia nie nastepuje reakcja lancuchowa tak jak w gungnirze
gra sie zawiesza bez znaczenia na jakim trybie jakiej trudnosci grasz
gungnir wyzwala n piorunow jest szansa ze np n/3 z tych wyzwola kolejne n piorunow a caly proces trwa ulamki sekund, osobiscie nie znam procesora ktory jest w stanie wygenerowac nieograniczona ilosc operacji w czasie rzeczywistym, a co juz mowic o podziale mocy procesora na procesy systemowe
ascaron powinien zastosowac algorytm eliminacji reakcji lancuchowych ograniczajac ilosc wyladowan do kilku - kilkunastu na pewien okres czasu (nie czepiac sie, wydaje sie jak maslo maslane ale to co innego ). |
|
|
|
 |
mya-serafia
Mya


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.40
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 29 Dołączyła: 18 Gru 2007 Posty: 97 Skąd: Będzin/Łagisza
|
Wysłany: 2008-01-08, 09:29
|
|
|
ta strategia podoba mi się chyba najbardziej Ale czegoś brakuje... |
|
|
|
 |
|