logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Serafia - Dual Weapons
Autor Wiadomość
Shei 
Rest in Pieces



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Citadel
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Wiek: 37
Dołączył: 09 Lut 2007
Posty: 2844
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 2007-06-17, 11:50   Serafia - Dual Weapons

Drag4on napisał/a:
A więc jest to Serafia walcząca dwoma brońmi:



Umiejętności:





Znajomość magii

Władanie bronią

Koncentracja

Walka na dwie bronie

Blikowanie ciosów

Zbroja

Tężyzna fizyczna

Zwinność



Nie bede pisał konkretych liczb bo Sacred to nie Diablo, tylko co rozwijać. Jak wiadomo powyżej 100 punktów zazwyczej dostaje sie mały bonus premie, dlatego nie ma co przesadzać z rozwijaniem jednej zdolności do np. 200.



Przedewszyskim Koncentracja / Władanie bronią a także Zbroja / Tężyzna fizyczna / Blikowanie ciosów /

Walka na dwie bronie max 10

Znajomość magii nic





Współczynniki:




Jeżeli chodzi o współczynniki to dajemy w Fizyczna regeneracja.





Bronie to co najważniejsze w grze:

Najlepiej mieć kilka broni na switch aby zmnieniać w zależności od wroga z dmg fizyczne, magiczne, ogien, trucizna



Polecam 2x topór to chyba najlepszy wybór / 2 topory 1H dają dużo dmg fizycznego.

Mogą być Miecze Serafi takie co zadają obrażenia od magii, albo tylko fizyczne.



Zdolności:




Główym atakiem jest Natarcie

Pobocznym przydatnym Szerokie uderzenie

Resze można sobie używać w wolnym czasie



Modyfikatory:





Najważniejsze dla serafi, a żeby itemy miały dużo

- Regeneracja specjalnych umiejętności

- Krytyczne Uderzenie

- Każde trafienie wysysa życie z przeciwnika
_____________________________________________________________________

Ostatnio zmieniony przez Shei 2007-06-17, 11:57, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Caprio 
:ME i Kraś FoR EvEr:



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wiek: 31
Dołączył: 27 Sie 2007
Posty: 47
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2007-08-28, 20:11   

Serafia ma całkiem niezły secik tak samo jak mroczy elf ale we wszysykich postaciach chociaż 1 punkt na 2 lvl należy pakować w wytrzymałość bo inaczej będzie traciła więcej życia ;]
Ostatnio zmieniony przez Caprio 2007-08-28, 20:13, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
bioman 



Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 9
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2007-09-14, 20:52   

Drag4on napisał/a:
Znajomość magii

Władanie bronią

Koncentracja

Walka na dwie bronie

Blikowanie ciosów

Zbroja

Tężyzna fizyczna

Zwinność

Jakoś nie widać sensu brania umiejętności "blokowanie ciosów" - bonus do obrony dostaje się wtedy, gdy używa się broni jednoręcznej i tarczy. A przecież postawiłeś na walkę na dwie bronie.
Ja tam wole miecze niż toporki, więc pewnie wybrałbym zamiast tej umiejętności umiejętność "władanie mieczem".


Czyli najlepsza opcja na wojowniczą serafię, to poniższe umiejętności:

1. Znajomość magii
2. Władanie bronią (na maxa)
3. Koncentracja
4. Walka na dwie bronie
5. Zbroja
6. Tężyzna fizyczna
7. Zwinność
8. Władanie mieczem

Najbardziej istotne umiejętności to władanie bronią (nie żałować, na maxa), koncentracja, walka na dwie bronie, zbroja.
No i oczywiście walczymy dwoma mieczykami :D
Ostatnio zmieniony przez bioman 2007-09-14, 21:10, w całości zmieniany 7 razy  
 
 
Fire Master 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 10 Lut 2007
Posty: 579
Wysłany: 2007-09-15, 10:17   

bioman napisał/a:
Jakoś nie widać sensu brania umiejętności "blokowanie ciosów" - bonus do obrony dostaje się wtedy, gdy używa się broni jednoręcznej i tarczy.

Bynajmniej. Owszem, z tarczą obrona jest większa, ale także i gdy jej nie używamy Blokowanie ją zwiększa (obronę).
bioman napisał/a:
1. Znajomość magii

Cytat:
Wersja Gry: UW: 2.28

Skoro to wojowniczka to po co jej Znajomość magii? Przecież w UW po zmodyfikowaniu odpowiedniego pliku możemy sobie wybrać pierwsze 2 umiejętności.
bioman napisał/a:
władanie bronią (nie żałować, na maxa)

Po co? Przecież potem (powyżej 150 pkt) bonus rośnie o zbyt mało - czasem trzeba wydać kilka punktów żeby dmg zwiększył się o 1%.
bioman napisał/a:
walka na dwie bronie

Tu wystarczy jeden punkt, nie widzę sensu inwestowania w nią więcej.
 
 
bioman 



Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 14 Wrz 2007
Posty: 9
Skąd: Wielkopolska
Wysłany: 2007-09-15, 13:43   

Fire Master napisał/a:
bioman napisał/a:
Jakoś nie widać sensu brania umiejętności "blokowanie ciosów" - bonus do obrony dostaje się wtedy, gdy używa się broni jednoręcznej i tarczy.

Bynajmniej. Owszem, z tarczą obrona jest większa, ale także i gdy jej nie używamy Blokowanie ją zwiększa (obronę).

Fire Master napisał/a:
Skoro to wojowniczka to po co jej Znajomość magii? Przecież w UW po zmodyfikowaniu odpowiedniego pliku możemy sobie wybrać pierwsze 2 umiejętności.

:shock: No to fajnie :| . Szkoda, że wcześniej tych rzeczy nie wiedziałem :x
A nie lepiej inwestować w "zbroje" i "tężyzne fizyczną" zamiast w "blokowanie ciosów". Wiem, że to nie dodaje do obrony, ale przez "zbroje" ponosi się mniejsze obrażenia, a "tężyzna fizyczna" daje lepszą regeneracji życia.

Fire Master napisał/a:
bioman napisał/a:
walka na dwie bronie

Tu wystarczy jeden punkt, nie widzę sensu inwestowania w nią więcej.

Walka na dwie bronie dodaje więcej do ataku niż umiejętność władania mieczem.
Dlatego właśnie ją wybrałem no i poza tym lubię walkę na dwa mieczyki :D

Dzięki za posta :)
Ostatnio zmieniony przez bioman 2007-09-15, 13:47, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,14 sekundy. Zapytań do SQL: 13