|
|
|
Serafia - Dual Weapons |
Autor |
Wiadomość |
Shei
Rest in Pieces


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Citadel
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Wiek: 39 Dołączył: 09 Lut 2007 Posty: 2852 Skąd: Zawiercie
|
Wysłany: 2007-06-17, 11:50 Serafia - Dual Weapons
|
|
|
Drag4on napisał/a: | A więc jest to Serafia walcząca dwoma brońmi:
Umiejętności:
Znajomość magii
Władanie bronią
Koncentracja
Walka na dwie bronie
Blikowanie ciosów
Zbroja
Tężyzna fizyczna
Zwinność
Nie bede pisał konkretych liczb bo Sacred to nie Diablo, tylko co rozwijać. Jak wiadomo powyżej 100 punktów zazwyczej dostaje sie mały bonus premie, dlatego nie ma co przesadzać z rozwijaniem jednej zdolności do np. 200.
Przedewszyskim Koncentracja / Władanie bronią a także Zbroja / Tężyzna fizyczna / Blikowanie ciosów /
Walka na dwie bronie max 10
Znajomość magii nic
Współczynniki:
Jeżeli chodzi o współczynniki to dajemy w Fizyczna regeneracja.
Bronie to co najważniejsze w grze:
Najlepiej mieć kilka broni na switch aby zmnieniać w zależności od wroga z dmg fizyczne, magiczne, ogien, trucizna
Polecam 2x topór to chyba najlepszy wybór / 2 topory 1H dają dużo dmg fizycznego.
Mogą być Miecze Serafi takie co zadają obrażenia od magii, albo tylko fizyczne.
Zdolności:
Główym atakiem jest Natarcie
Pobocznym przydatnym Szerokie uderzenie
Resze można sobie używać w wolnym czasie
Modyfikatory:
Najważniejsze dla serafi, a żeby itemy miały dużo
- Regeneracja specjalnych umiejętności
- Krytyczne Uderzenie
- Każde trafienie wysysa życie z przeciwnika |
|
_____________________________________________________________________
 |
Ostatnio zmieniony przez Shei 2007-06-17, 11:57, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Caprio
:ME i Kraś FoR EvEr:


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wiek: 33 Dołączył: 27 Sie 2007 Posty: 47 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2007-08-28, 20:11
|
|
|
Serafia ma całkiem niezły secik tak samo jak mroczy elf ale we wszysykich postaciach chociaż 1 punkt na 2 lvl należy pakować w wytrzymałość bo inaczej będzie traciła więcej życia |
Ostatnio zmieniony przez Caprio 2007-08-28, 20:13, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
bioman


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 9 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 2007-09-14, 20:52
|
|
|
Drag4on napisał/a: | Znajomość magii
Władanie bronią
Koncentracja
Walka na dwie bronie
Blikowanie ciosów
Zbroja
Tężyzna fizyczna
Zwinność |
Jakoś nie widać sensu brania umiejętności "blokowanie ciosów" - bonus do obrony dostaje się wtedy, gdy używa się broni jednoręcznej i tarczy. A przecież postawiłeś na walkę na dwie bronie.
Ja tam wole miecze niż toporki, więc pewnie wybrałbym zamiast tej umiejętności umiejętność "władanie mieczem".
Czyli najlepsza opcja na wojowniczą serafię, to poniższe umiejętności:
1. Znajomość magii
2. Władanie bronią (na maxa)
3. Koncentracja
4. Walka na dwie bronie
5. Zbroja
6. Tężyzna fizyczna
7. Zwinność
8. Władanie mieczem
Najbardziej istotne umiejętności to władanie bronią (nie żałować, na maxa), koncentracja, walka na dwie bronie, zbroja.
No i oczywiście walczymy dwoma mieczykami |
Ostatnio zmieniony przez bioman 2007-09-14, 21:10, w całości zmieniany 7 razy |
|
|
|
 |
Fire Master

Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 10 Lut 2007 Posty: 579
|
Wysłany: 2007-09-15, 10:17
|
|
|
bioman napisał/a: | Jakoś nie widać sensu brania umiejętności "blokowanie ciosów" - bonus do obrony dostaje się wtedy, gdy używa się broni jednoręcznej i tarczy. |
Bynajmniej. Owszem, z tarczą obrona jest większa, ale także i gdy jej nie używamy Blokowanie ją zwiększa (obronę).
bioman napisał/a: | 1. Znajomość magii |
Cytat: | Wersja Gry: UW: 2.28 |
Skoro to wojowniczka to po co jej Znajomość magii? Przecież w UW po zmodyfikowaniu odpowiedniego pliku możemy sobie wybrać pierwsze 2 umiejętności.
bioman napisał/a: | władanie bronią (nie żałować, na maxa) |
Po co? Przecież potem (powyżej 150 pkt) bonus rośnie o zbyt mało - czasem trzeba wydać kilka punktów żeby dmg zwiększył się o 1%.
bioman napisał/a: | walka na dwie bronie |
Tu wystarczy jeden punkt, nie widzę sensu inwestowania w nią więcej. |
|
|
|
 |
bioman


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 14 Wrz 2007 Posty: 9 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: 2007-09-15, 13:43
|
|
|
Fire Master napisał/a: | bioman napisał/a: | Jakoś nie widać sensu brania umiejętności "blokowanie ciosów" - bonus do obrony dostaje się wtedy, gdy używa się broni jednoręcznej i tarczy. |
Bynajmniej. Owszem, z tarczą obrona jest większa, ale także i gdy jej nie używamy Blokowanie ją zwiększa (obronę). |
Fire Master napisał/a: | Skoro to wojowniczka to po co jej Znajomość magii? Przecież w UW po zmodyfikowaniu odpowiedniego pliku możemy sobie wybrać pierwsze 2 umiejętności. |
No to fajnie . Szkoda, że wcześniej tych rzeczy nie wiedziałem
A nie lepiej inwestować w "zbroje" i "tężyzne fizyczną" zamiast w "blokowanie ciosów". Wiem, że to nie dodaje do obrony, ale przez "zbroje" ponosi się mniejsze obrażenia, a "tężyzna fizyczna" daje lepszą regeneracji życia.
Fire Master napisał/a: | bioman napisał/a: | walka na dwie bronie |
Tu wystarczy jeden punkt, nie widzę sensu inwestowania w nią więcej. |
Walka na dwie bronie dodaje więcej do ataku niż umiejętność władania mieczem.
Dlatego właśnie ją wybrałem no i poza tym lubię walkę na dwa mieczyki
Dzięki za posta |
Ostatnio zmieniony przez bioman 2007-09-15, 13:47, w całości zmieniany 3 razy |
|
|
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum
|
Dodaj temat do Ulubionych Wersja do druku
|
|
|
|
Strona wygenerowana w 0,13 sekundy. Zapytań do SQL: 12 |
|
|