Kraś Defensywny |
Jak oceniasz build? |
6 |
|
7% |
[ 2 ] |
5 |
|
18% |
[ 5 ] |
4 |
|
25% |
[ 7 ] |
3 |
|
18% |
[ 5 ] |
2 |
|
11% |
[ 3 ] |
1 |
|
18% |
[ 5 ] |
|
Głosowań: 27 |
Wszystkich Głosów: 27 |
|
|
|
Autor |
Wiadomość |
Mamut
Mistrz Spamerów


Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: AA
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 315
|
Wysłany: 2007-09-01, 18:48
|
|
|
Jak na razie mam 121, ale expie go cały czas. |
_____________________________________________________________________ Prawdziwa siła rodzi się w bólu i cierpieniu |
Ostatnio zmieniony przez Mamut 2007-09-01, 18:49, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
pp3088
Poszukiwacz Gwiazd


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 32 Dołączył: 20 Maj 2007 Posty: 60 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2007-09-01, 22:05
|
|
|
Fire Master napisał/a: | To ja może się wypowiem, bo kiedyś robiłem innowacyjne buildy.
Przede wszystkim należy zauważyć, że w Sacredzie takich buildów (innowacyjnych) nie można zrobić, bo zawsze jest pewna hmm... konieczność robienia postaci tak a nie inaczej np. konieczność dania postaci umiejętności Tężyzna Fizyczna. Sam robiłem takie buidy, ale zrezygnowałem, bo tylko jeden taki build mi się udał (odpornościowy mag), a i on nie bez strat (Gungnir laguje).
Po za tym nie zapominajcie, że gracz może czerpać przyjemność z różnych stron gry np.:
a) miejsca w rankingu
b) tego, że jego postać zabija wszystko co żyje
c) tego, że jego postacie są innowacyjne
I kilka jeszcze pewnie by się znalazło, ale nie chce mi się myśleć jakie to mogłyby być
pp3088 najwyraźniej czerpie przyjemność z punktu c
Tak więc - każdemu gra może sprawiać inną przyjemność tzn. gracz może ją czerpać z czegoś innego w grze. Masło maślane mi powstało, ale chyba rozumiecie ogólny sens mojej wypowiedzi |
Nawet w Diablo robią inowacyjne buildy. Dodam, że tam poziom jest o wiele większy. W sacredzie bez problemu niszczy się potwory. Wiec gdzie jak nie tu.
Reszty nawet nie komentuje, bo max91 pisze z sensem, a mamut? Pozostawiam własnej ocenie. |
|
|
|
 |
Mamut
Mistrz Spamerów


Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: AA
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 315
|
Wysłany: 2007-09-01, 23:40
|
|
|
Lord napisał/a: | powiedzmy,że mając juz "cudowne itemy" stawiamy tak jak mamut pisze tylko i wyłącznie w umiejętności defensywne i to na maxa .W taki cudowny sposób można wykręcic bardzo dobry czas gry. Grając jedną postacią można śmiało stawiać maxa w jedną defensywną umiejętność .Nie ma czegoś takiego jak "sytuacja podbramkowa" w vot | W VoT nie, w zlagowanym BC tak, nieraz robię tam takie lagi, że po prostu ruszyć się nie mogę i wtedy przerzedzam golemy miotaczem. |
_____________________________________________________________________ Prawdziwa siła rodzi się w bólu i cierpieniu |
|
|
|
 |
Mamut
Mistrz Spamerów


Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: AA
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 315
|
Wysłany: 2007-09-02, 10:11
|
|
|
Lord napisał/a: | miotaczem to se możesz przerzedzić ,ale duszki w bc masz zgona | Przerzedzałem jak dotąd tylko golemy i nie dedłem. |
_____________________________________________________________________ Prawdziwa siła rodzi się w bólu i cierpieniu |
|
|
|
 |
Max91

Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 16 Lut 2007 Posty: 85
|
Wysłany: 2007-09-02, 12:39
|
|
|
przy odpowiednim lvl miotacza nawet golemy są na hita |
|
|
|
 |
Mamut
Mistrz Spamerów


Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: AA
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 315
|
Wysłany: 2007-09-02, 13:45
|
|
|
Lord napisał/a: | wystarczy troche krytyka,żeby były na hita .Problem w tym ,że miotacz w koło nie wali tylko jakieś 180 stopni,a przy tym jak sie nie możesz ruszyć g.. da .Można liczyć na szczęście spacje lub reset | Da dużo bo pozwoli się przecisnąć przez przerzedzone golemy i biegać dalej z reginą. |
_____________________________________________________________________ Prawdziwa siła rodzi się w bólu i cierpieniu |
|
|
|
 |
Max91

Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 16 Lut 2007 Posty: 85
|
Wysłany: 2007-09-02, 13:57
|
|
|
Lord, widać, że nie masz doświadczenia z lagami Chodzi się non stop rpzy ścianach, tak żeby miotacz zabijał wszystkich, ale żeby nie zaszli nas od tyłu ani żeby nam się mob nie rozpołowił za plecami to jest bardzo wkurzające... |
|
|
|
 |
Mamut
Mistrz Spamerów


Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: AA
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 315
|
Wysłany: 2007-09-02, 14:00
|
|
|
Ja z lagami trochę doświadczenia mam, bo tylko tak expię gladów i krasiów w bc zaś w gc inne postacie bez reginy.Ja jednak przy ścianie nie chodzę, zaś dziś zdażyło mi się z 5 razy że zostałem w bc otoczony ze wszystkich stron, użyłem miotacza i wylazłem z tłoku oni pobiegli za mną wprost na ogniste ślady z posążków i już było po sprawie. |
_____________________________________________________________________ Prawdziwa siła rodzi się w bólu i cierpieniu |
|
|
|
 |
Mamut
Mistrz Spamerów


Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: AA
Dołączył: 12 Lut 2007 Posty: 315
|
Wysłany: 2007-09-02, 14:11
|
|
|
Lord napisał/a: | dlaczego się nie pochwalisz gdzie i na jakim lvlu grałeś. | Bo ciągle level się zmienia a gram tym krasiem tylko w bc. Lord napisał/a: | że nie umiem lagować | To jakim cudem robisz region??? |
_____________________________________________________________________ Prawdziwa siła rodzi się w bólu i cierpieniu |
|
|
|
 |
RobiX

Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 18 Lip 2007 Posty: 306
|
Wysłany: 2007-09-02, 14:25
|
|
|
Mamut napisał/a: | Lord napisał/a:
że nie umiem lagować
To jakim cudem robisz region??? |
buahahahahahahahaha
to juz bez lagowania nie da sie robic regionów?
Mamut, daruj już sobie bo piszesz wczesniej ze masz doswiadczenie a po chwili robisz z siebie nooba żal.pl |
|
|
|
 |
Pawlo


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 38 Dołączył: 09 Maj 2007 Posty: 94 Skąd: kk
|
Wysłany: 2007-09-02, 16:51
|
|
|
oj coś ten build nie ma dużych lotów |
|
|
|
 |
Max91

Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 16 Lut 2007 Posty: 85
|
Wysłany: 2007-09-02, 18:00
|
|
|
Lord napisał/a: | Max91 napisał/a: | Chodzi się non stop rpzy ścianach |
najgłupsze co może być nie masz żadnych szans ucieczki |
A wg Ciebie ucieczka (zakładam, że tyłem) jest bezpieczna? Otóż wtedy golemki najchetniej stosują natarcie i potężne Po za tym przy gigantycznym lagu, zanim potwory się pojawią, mamy pare, albo i kilkanaście sekund na przygotowanie pozycji. Pod ścianą jest najbezpiczeniej |
|
|
|
 |
Max91

Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 16 Lut 2007 Posty: 85
|
Wysłany: 2007-09-03, 15:30
|
|
|
Nie zgodzę się, jest kilkanaście sekund na ustawienie pozycji, a następnie jakieś 30 sekund do właśnie minuty totalnego "stop klatka" W każdym bądź razie jest niebezpiecznie A latanie bez posażków jest bezpieczniejsze bo nie lagują tak bardzo, więc to nawet lepiej dla Ponpona. |
|
|
|
 |
Thorin


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wiek: 28 Dołączył: 20 Sie 2007 Posty: 45 Skąd: Skarżysko Kamienna
|
|
|
|
 |
|