logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Kraś Defensywny

Jak oceniasz build?
6
7%
 7%  [ 2 ]
5
18%
 18%  [ 5 ]
4
25%
 25%  [ 7 ]
3
18%
 18%  [ 5 ]
2
11%
 11%  [ 3 ]
1
18%
 18%  [ 5 ]
Głosowań: 27
Wszystkich Głosów: 27

Autor Wiadomość
Mamut 
Mistrz Spamerów



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: AA
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 315
Ostrzeżeń:
 9/7/9
Wysłany: 2007-09-01, 19:48   

Jak na razie mam 121, ale expie go cały czas.
_____________________________________________________________________
Prawdziwa siła rodzi się w bólu i cierpieniu
Ostatnio zmieniony przez Mamut 2007-09-01, 19:49, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
pp3088 
Poszukiwacz Gwiazd



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: 2.43
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 31
Dołączył: 20 Maj 2007
Posty: 60
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2007-09-01, 23:05   

Fire Master napisał/a:
To ja może się wypowiem, bo kiedyś robiłem innowacyjne buildy.
Przede wszystkim należy zauważyć, że w Sacredzie takich buildów (innowacyjnych) nie można zrobić, bo zawsze jest pewna hmm... konieczność robienia postaci tak a nie inaczej np. konieczność dania postaci umiejętności Tężyzna Fizyczna. Sam robiłem takie buidy, ale zrezygnowałem, bo tylko jeden taki build mi się udał (odpornościowy mag), a i on nie bez strat (Gungnir laguje).
Po za tym nie zapominajcie, że gracz może czerpać przyjemność z różnych stron gry np.:
a) miejsca w rankingu
b) tego, że jego postać zabija wszystko co żyje
c) tego, że jego postacie są innowacyjne
I kilka jeszcze pewnie by się znalazło, ale nie chce mi się myśleć jakie to mogłyby być ;)
pp3088 najwyraźniej czerpie przyjemność z punktu c :)
Tak więc - każdemu gra może sprawiać inną przyjemność tzn. gracz może ją czerpać z czegoś innego w grze. Masło maślane mi powstało, ale chyba rozumiecie ogólny sens mojej wypowiedzi :P


Nawet w Diablo robią inowacyjne buildy. Dodam, że tam poziom jest o wiele większy. W sacredzie bez problemu niszczy się potwory. Wiec gdzie jak nie tu.

Reszty nawet nie komentuje, bo max91 pisze z sensem, a mamut? Pozostawiam własnej ocenie.
 
 
 
Mamut 
Mistrz Spamerów



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: AA
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 315
Ostrzeżeń:
 9/7/9
Wysłany: 2007-09-02, 00:40   

Lord napisał/a:
powiedzmy,że mając juz "cudowne itemy" :shock: stawiamy tak jak mamut pisze tylko i wyłącznie w umiejętności defensywne i to na maxa .W taki cudowny sposób można wykręcic bardzo dobry czas gry. Grając jedną postacią można śmiało stawiać maxa w jedną defensywną umiejętność .Nie ma czegoś takiego jak "sytuacja podbramkowa" w vot :D
W VoT nie, w zlagowanym BC tak, nieraz robię tam takie lagi, że po prostu ruszyć się nie mogę i wtedy przerzedzam golemy miotaczem.
_____________________________________________________________________
Prawdziwa siła rodzi się w bólu i cierpieniu
 
 
Mamut 
Mistrz Spamerów



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: AA
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 315
Ostrzeżeń:
 9/7/9
Wysłany: 2007-09-02, 11:11   

Lord napisał/a:
miotaczem to se możesz przerzedzić ,ale duszki w bc masz zgona
Przerzedzałem jak dotąd tylko golemy i nie dedłem.
_____________________________________________________________________
Prawdziwa siła rodzi się w bólu i cierpieniu
 
 
Max91 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 85
Wysłany: 2007-09-02, 13:39   

przy odpowiednim lvl miotacza nawet golemy są na hita
 
 
Mamut 
Mistrz Spamerów



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: AA
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 315
Ostrzeżeń:
 9/7/9
Wysłany: 2007-09-02, 14:45   

Lord napisał/a:
wystarczy troche krytyka,żeby były na hita .Problem w tym ,że miotacz w koło nie wali tylko jakieś 180 stopni,a przy tym jak sie nie możesz ruszyć g.. da .Można liczyć na szczęście spacje lub reset :wink:
Da dużo bo pozwoli się przecisnąć przez przerzedzone golemy i biegać dalej z reginą.
_____________________________________________________________________
Prawdziwa siła rodzi się w bólu i cierpieniu
 
 
Max91 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 85
Wysłany: 2007-09-02, 14:57   

Lord, widać, że nie masz doświadczenia z lagami :] Chodzi się non stop rpzy ścianach, tak żeby miotacz zabijał wszystkich, ale żeby nie zaszli nas od tyłu ani żeby nam się mob nie rozpołowił za plecami :x to jest bardzo wkurzające...
 
 
Mamut 
Mistrz Spamerów



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: AA
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 315
Ostrzeżeń:
 9/7/9
Wysłany: 2007-09-02, 15:00   

Ja z lagami trochę doświadczenia mam, bo tylko tak expię gladów i krasiów w bc zaś w gc inne postacie bez reginy.Ja jednak przy ścianie nie chodzę, zaś dziś zdażyło mi się z 5 razy że zostałem w bc otoczony ze wszystkich stron, użyłem miotacza i wylazłem z tłoku oni pobiegli za mną wprost na ogniste ślady z posążków i już było po sprawie.
_____________________________________________________________________
Prawdziwa siła rodzi się w bólu i cierpieniu
 
 
Mamut 
Mistrz Spamerów



Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: AA
Dołączył: 12 Lut 2007
Posty: 315
Ostrzeżeń:
 9/7/9
Wysłany: 2007-09-02, 15:11   

Lord napisał/a:
dlaczego się nie pochwalisz gdzie i na jakim lvlu grałeś.
Bo ciągle level się zmienia a gram tym krasiem tylko w bc.
Lord napisał/a:
że nie umiem lagować
To jakim cudem robisz region???
_____________________________________________________________________
Prawdziwa siła rodzi się w bólu i cierpieniu
 
 
RobiX 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 18 Lip 2007
Posty: 306
Wysłany: 2007-09-02, 15:25   

Mamut napisał/a:
Lord napisał/a:
że nie umiem lagować
To jakim cudem robisz region???

buahahahahahahahaha :lol:

to juz bez lagowania nie da sie robic regionów? :lol:

Mamut, daruj już sobie bo piszesz wczesniej ze masz doswiadczenie a po chwili robisz z siebie nooba -> żal.pl
 
 
Pawlo 



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wiek: 38
Dołączył: 09 Maj 2007
Posty: 94
Skąd: kk
Ostrzeżeń:
 10/7/9
Wysłany: 2007-09-02, 17:51   

oj coś ten build nie ma dużych lotów
 
 
Max91 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 85
Wysłany: 2007-09-02, 19:00   

Lord napisał/a:
Max91 napisał/a:
Chodzi się non stop rpzy ścianach


najgłupsze co może być nie masz żadnych szans ucieczki



A wg Ciebie ucieczka (zakładam, że tyłem) jest bezpieczna? Otóż wtedy golemki najchetniej stosują natarcie i potężne :twisted: Po za tym przy gigantycznym lagu, zanim potwory się pojawią, mamy pare, albo i kilkanaście sekund na przygotowanie pozycji. Pod ścianą jest najbezpiczeniej :)
 
 
Max91 


Wersja gry S1: UW: 2.28
Dołączył: 16 Lut 2007
Posty: 85
Wysłany: 2007-09-03, 16:30   

Nie zgodzę się, jest kilkanaście sekund na ustawienie pozycji, a następnie jakieś 30 sekund do właśnie minuty totalnego "stop klatka" ;p W każdym bądź razie jest niebezpiecznie :!: A latanie bez posażków jest bezpieczniejsze bo nie lagują tak bardzo, więc to nawet lepiej dla Ponpona.
 
 
Thorin 



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wiek: 28
Dołączył: 20 Sie 2007
Posty: 45
Skąd: Skarżysko Kamienna
Wysłany: 2007-09-04, 17:34   

zgadzam sie z Mamut, miotacz ognia jest wręcz niezbędny
_____________________________________________________________________
http://s8.bitefight.onet.pl/c.php?uid=115777 . Dołącz do wampirów!

http://world3.knightfight...id&vid=93033901
Zostań pasowany na rycerza i stań po stronie światła!
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 14