[Poradnik]Droga prawdziwego wojownika |
Autor |
Wiadomość |
Rada Klanu WW

Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: White Warriors
Wersja gry S2: 2.43
Klan S2: White Warriors
Dołączył: 26 Paź 2009 Posty: 19 Skąd: Ancaria
|
Wysłany: 2010-05-07, 19:55 [Poradnik]Droga prawdziwego wojownika
|
|
|
Poradnik zamieszczony pierwotnie na forum klanu White Warriors pod adresem:
http://white-warriors.xon.pl/viewtopic.php?t=69
Wszelkie uwagi, propozycje i poprawki proszę pisać w tym temacie (lub na forum klanu).
Cytat: | Seria zadań i do tego premiowana dodatkowymi punktami umiejętności i współczynników.
Dodatkowo na koniec otrzymujemy unikat - Księgę Mądrości, która jest jednoręczną bronią dla maga, a ponadto posiada także 2 gniazda kowalskie.
Link do opisu statystyk tej księgi na stronie www.sacred.pl :
Księga Mądrości (60 lvl brąz)
I) Giermek (Krasnoludzkie Równiny)
Info: Zadanie rozpoczynające całą serię.
I.1) Po przeniesieniu się na tereny krasnoludów po drugiej stronie pierwszego mostu który musimy przejść znajduje się giermek, który prosi o pomoc i uratowanie jego pana:
I.2) Oczywiście chętnie pomagamy i dowiadujemy się, że gdzieś na pieczarkowym pagórku musimy znaleźć Mistrza, który wskaże nam drogę. Owego mistrza możemy znaleźć w zachodniej części Pieczarkowego Pagórka trochę poniżej bocznego wejścia do kopalni.
II) Mistrz (Pieczarkowy Pagórek)
Ważne: wykonanie tego zadania jest możliwe dopiero po wykonaniu zadania "Giermek" z punktu I
II.1) Rozmawiamy z Mistrzem znajdującym się w tej malutkiej osadzie:
II.2) Zgodnie z zaleceniem udajemy się przynieść mu trochę roślinek na zupę:
Znajdują się na północny wschód od jego domku.
II.3) Po zebraniu zielska rozmawiamy znowu z Mistrzem i słyszymy, że musimy iść po legendarną broń znajdującą się gdzieś w Wonnym Lesie
III) Legendarna broń (Wonny Las)
Ważne: zadanie można wykonać dopiero po wykonaniu zadania od Mistrza z Pieczarkowego Pagórka.
III.1) Udajemy się na południowo zachodni skraj Wonnego Lasu, obok jedynej w tej okolicy jaskini (są w niej kupiec, kowal i mistrz układów):
III.2) Na końcu ścieżki leży legendarna broń pilnowana przez strażnika. Rozmawiamy z nim i przechodzimy do rękoczynów katrupiąc strażnika i pojawiających się przy nim 2 kolegów.
III.3) Zabieramy broń.
Ważne: broni pilnujemy i za nic w świecie nie możemy się jej pozbyć. Jeśli ją stracimy nie będzie możliwe ukończenie tej serii zadań !
IV) Potwory w lesie (Wonny Las / Las Driad)
Info: Zadanie jest zlecane w miejscu znalezienia legendarnej broni.
Ważne: zadanie można wykonać dopiero po zdobyciu legendarnej broni.
IV.1) Po podniesieniu legendarnej broni rozmawiamy z pojawiającym się na miejscu Mistrzem. Informuje nas o konieczności zabicia golema w Lesie Driad.
IV.2) Udajemy się ścieżką na północny wschód od teleportu w Lesie Driad i skręcamy "pierwsza w lewo".
IV.3) Po dojściu na koniec wspomnianej ścieżki (przy zwykłej, drewnianej skrzyni która tam się znajduje) pojawia się golem którego musimy zabić.
IV.4) Zabicie golema. Łatwo powiedzieć trudniej zrobić... Golem jest całkowicie NIEWRAŻLIWY na wszelkie ataki magiczne oraz bronią inną niż znaleziona wcześniej Legendarna broń !Tak więc kilka rad związanych z zabiciem golema:
- atakujemy go tylko legendarną bronią
- używamy do tego postaci z bardzo dużą obroną lub ilością życia
- korzystamy z CA powiększających atak
Legendarna broń to najczęściej kijowy, biały sztylet zadający śmiesznie niskie obrażenia więc warto mieć przy sobie trochę mikstów HP ponieważ LL (wysysanie życia) może być niewystarczające (na platynie można oberwać 11k, a samemu zadawać obrażenia do 2k więc wiadomo...;/ )
V) Księga Mądrości (Las Driad / Dolina Łez)
Ważne: zadanie można wykonać dopiero po zakończeniu zadania Potwory w lesie.
V.1) Po zabiciu golema pojawia się Mistrz i informuje nas, że w Dolinie Łez mamy odebrać Księgę Mądrości od pilnujących jej 3 strażników:
V.2) Oczywiście perswazja słowna nie pomaga i trzeba użyć aspektu siłowego.
Ważne: Staramy się zabić wszystkich strażników za jednym razem. Im więcej ich padnie "na raz" tym więcej punktów dostajemy i tak:
a) 1 trup = 2 punkty do umiejętności i 2 do współczynników
b) 2 trupy = 4 punkty do umiejętności i 4 do współczynników
c) 3 trupy = 6 punkty do umiejętności i 6 do współczynników
Jeśli najpierw padnie 1 strażnik, a później na raz zabijemy 2 to i tak liczy się jako "a".
Poza otrzymaniem Księgi Mądrości i kilku punktów możemy także pośmiać się z humorystycznej historyjki z udziałem serafii, gladiatora i ... sami zobaczycie
Pozdrawiam
Tyrael |
|
Ostatnio zmieniony przez Thecmelion 2014-03-01, 13:59, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
hNt Dusan
Znawca DE


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Dołączył: 24 Gru 2013 Posty: 10 Skąd: Toruń
|
Wysłany: 2014-03-02, 12:39
|
|
|
Dałbyś może screeny gdzie można tych strażników znaleźć ? Byłbym wdzięczny |
_____________________________________________________________________ Wiem, że nic nie wiem |
|
|
|
 |
Thecmelion
TheC(melion) :P


Wersja gry S1: UW: 2.28
Klan S1: [SF] Black Hand
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Klan S2: Nie dotyczy :)
Wersja gry S3: Nie mam gry
Pomógł: 166 razy Wiek: 32 Dołączył: 09 Lut 2007 Posty: 2227 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-03-02, 12:54
|
|
|
Przy portalu w Dolinie Łez (zaraz obok kowala Neophistisa) i tyle.
 |
_____________________________________________________________________
|
|
|
|
 |
bad_wolf

Wersja gry S1: Classic: 1.66
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 19 Dołączyła: 11 Sie 2016 Posty: 3 Skąd: Sosnowiec
|
Wysłany: 2016-08-16, 16:44
|
|
|
Mam pytanie. Bo ja mam 40 lv. i właśnie nie wiem czy mam poczekać z tym (próbowałam się tam dostać bo już mam żółtą książkę, żeby tam iść) i właśnie. mam za mały lv. czy mogę iść? |
|
|
|
 |
Lord Darth
Lider


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Klan S1: Zakon Ciemności
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Zaproszone osoby: 5
Klan S2: Zakon Ciemności
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Platforma S3: PC
Pomógł: 7 razy Wiek: 28 Dołączył: 17 Lip 2007 Posty: 317 Skąd: Piaseczno
|
Wysłany: 2016-08-16, 20:59
|
|
|
Byłaś już w dolinie? Jeśli radzisz sobie z potworkami, to nie powinnaś mieć problemów. Też zależy, na jakim grasz poziomie trudności (brąz, srebro). A jeśli jeszcze tam nie byłaś, a nie chcesz zginąć w kampanii, to przejdź się do doliny w trybie gry lokalnej. Sam już nie pamiętam, na jakim poziomie trzeba było mieć postać, by swobodnie tam biegać. |
Ostatnio zmieniony przez Lord Darth 2016-08-16, 21:00, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
 |
Kalia
w(y)kurzacz trolli


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 59 razy Wiek: 33 Dołączyła: 13 Lut 2007 Posty: 2062 Skąd: Zielonka k. Warszawy
|
Wysłany: 2016-08-16, 21:25
|
|
|
Na 40lvl jednak bym nie polecała się tam pchać - Golemy to jednak paskudne paskudy, a w połączeniu z odnogłowami to już w ogóle wredne wredoty.
Możesz spróbować najpierw wejść na Shaddar-Sub, tam jest łagodniejsza wersja Doliny. Jeśli pójdzie łatwo, to możesz próbować szarżować dalej.
Z tego jednak co pamiętam, to zadanie nie jest do robienia "na raz" i właśnie dobrze rozkłada się w stopniu trudności kiedy idziesz i lvlujesz razem z kampanią (będziesz w tamtym miejscu dokładnie mieć misję Kowal Piekieł czy coś takiego i wtedy możesz "po drodze" załapać bonusa.
Nie ma co się śpieszyć i ryzykować utraty SB |
_____________________________________________________________________ Moja galeria
Gauri napisał/a: | Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach |
Oh, I love this job...
Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html |
|
|
|
 |
szatanista
beeek!

Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 5 Skąd: z Patakulska
|
Wysłany: 2021-12-18, 10:56
|
|
|
Wiem, że temat stary ale...
Czy jest jakiś sposób aby gladem lub dark elfem utłuc wszystkich strażników na raz dla +6 pkt nagrody? Próbowałem gladem skakać, pieści bogów, zabójczego i zawsze zaliczało mi tylko 1 ubitego |
_____________________________________________________________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy! |
|
|
|
 |
MatthewMatt


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 35 Dołączył: 24 Paź 2017 Posty: 58
|
Wysłany: 2021-12-18, 16:59
|
|
|
Jak masz problem lub nie jesteś pod wrażeniem tej książki to polecam zrobić postać z umiejętnością 'Handel' i w sklepie znajdziesz podobnie dobre przedmioty/bronie z dużą regeneracją czarów, czemu czary bo to zadanie robi się najczęściej postacią czarującą która czaruje, na końcu robiąc ostatnie zadanie DPW
dostajemy magiczną unikatową księgę czarów która świetnie nadaje się dla BM, ja osobiście grając inną postacią nie wykonuję tego zlecenia, chyba że gram sobie BM to wtedy zmienia postać rzeczy i opłaca się wykonać te złożone zadanie, ale i tak są lepsze przedmioty od tej księgi trzeba wiedzieć czego się szuka i po prostu szukać.. |
|
|
|
 |
szatanista
beeek!

Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 5 Skąd: z Patakulska
|
Wysłany: 2021-12-18, 18:42
|
|
|
Yyy... Jeśli to odpowiedź na moje pytanie to ni czorta nie wiem o co chodzi |
_____________________________________________________________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy! |
|
|
|
 |
Kalia
w(y)kurzacz trolli


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 59 razy Wiek: 33 Dołączyła: 13 Lut 2007 Posty: 2062 Skąd: Zielonka k. Warszawy
|
Wysłany: 2021-12-18, 18:56
|
|
|
szatanista, tłumacząc na ludzki - generalnie finalna nagroda z misji jest głównie dla postaci czarujących, ale są w grze przedmioty lepsze, które można znaleźć lub kupić. W skrócie chyba nie jest to odpowiedź, o którą chodziło
Zaczynając od tego, że generalnie ubicie na raz jest w dużej mierze kwestią szczęścia - czy ci nagle na jednym mobku nie wpadnie tak na co dzień pożądany cios krytyczny, który sprawi, że jeden szybciej zginie; czy po prostu w drodze obliczania obrażeń któryś nie oberwie szybciej itd. - to jest to robialne.
U Glada właśnie Zabójczym i/lub skokiem; u DE - pułapkami. Problemem jest to, że musisz być w tym celu dość pancerny/dobrze zaopatrzony w miksturki życia, bo nie da się za bardzo "standardowo" biegać w kółko i czekać aż padną - niestety trzeba cały czas nadzorować ich utratę punkcików i w razie gdy któryś zostaje z tyłu, aplikować mu porcję obrażeń bezpośrednich. No i nadal zostaje kwestia nagłego "krytyka", który sprawia, że cały misterny plan idzie w krzaki... |
_____________________________________________________________________ Moja galeria
Gauri napisał/a: | Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach |
Oh, I love this job...
Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html |
|
|
|
 |
szatanista
beeek!

Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 04 Wrz 2014 Posty: 5 Skąd: z Patakulska
|
Wysłany: 2021-12-18, 23:27
|
|
|
No dobra, będę dalej próbował, w końcu 4 pkt na poziom trudności nie chodzą piechotą po lesie. Swoją drogą jestem pod wrażeniem szybkich odpowiedzi, wracam teraz do Sacred 1 po paru latach przerwy i okazuje się że gra nadal żyje |
_____________________________________________________________________ Nic tak nie cieszy jak seria z pepeszy! |
|
|
|
 |
|