logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kalia
2020-07-28, 08:41
Krasnolud artylerzysta
Autor Wiadomość
Druneike 
czyli ja :)


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 19 Sty 2019
Posty: 20
Skąd: Jaćwież
Wysłany: 2020-07-27, 11:05   Krasnolud artylerzysta

Po latach wracam do krasia, który ma używać działa, miotacza ognia i moździerza. Z głównych umiejętności zamierzam rozwijać tylko władanie bronią, wiedzę krasnoludów i zwinność, choć tak ostatnia jest późno. Resztę zależnie od potrzeb i możliwości, np. walkę na dystans tylko, gdy skuteczność ataku spadnie. Jakieś rady?
Ostatnio zmieniony przez Druneike 2020-07-27, 11:05, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 31
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2053
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2020-07-28, 08:40   

Nie jestem ekspertem od Krasia (nie moje klimaty), ale na ile się orientuję, to nie ma sensu/potrzeby rozwijać wszystkich tych CA na raz. Tu masz opisany build, który opiera się na Miotaczu (ma aktywowane również pozostałe wymienione CA, ale po 1/kilka run w każdą, więc są zdecydowanie nie są zdolnościami podstawowymi).
Można też grać na Moździerz, ale jest to pomysł o tyle słabszy, że wymaga unieruchomienia celu, bo uderza w miejsce, nie w przeciwnika i zadaje tylko obrażenia fizyczne. Nieco lepiej jest z Armatą, ale tutaj też nie mamy wsparcia żywiołów.
Tak więc, o ile nie jesteś nastawiony na granie eksperymentalne i stworzenie własnego buildu, polecałaby zapoznać się z powyższą strategią.
Widać tam, m. in., że przy używaniu Miotacza punkty Ataku nie są szczególnie potrzebne, bo Miotacz zadaje obrażenia rozłożone w czasie i "przejeżdża" po przeciwniku kilka razy na odpalenie, więc czy trafi go za pierwszym, czy drugim razem nie jest aż tak istotne. Stąd też można darować sobie wszystkie umiejętności go zwiększające (Zwinność, Walka na dystans), co daje nam dwa wolne sloty i w to miejsce wpakować więcej obrony lub np. Kowalstwo.
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Druneike 
czyli ja :)


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 19 Sty 2019
Posty: 20
Skąd: Jaćwież
Wysłany: 2020-07-28, 08:51   

Tamto czytałem dawno, ale uznałem że lepiej skupić się na władaniu bronią, wiedzy krasnoludów i zwinności. Miałem kiedyś takiego krasnoluda ale to było zanim poznałem wszystkie wady i zalety umiejętności.

Warto kumulować wiedzę krasnoludów z koncentracją, czy lepiej przeznaczyć punkty np. na blokowanie ciosów?
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 31
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2053
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2020-07-28, 15:29   

Warto mieć dwie umiejętności przyspieszające regen. W tym buildzie, który zlinkowałam powyżej jest Wiedza i Technika zamiast Koncentracji. Też mnie to zastanawiało, ale w sumie ma to sens - Koncentracja daje więcej regenu, ale Technika przyśpiesza wykonywanie CA, co jest w przypadku Miotacza wskazane, gdyż zatrzymuje postać w miejscu na czas miotnięcia.
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Druneike 
czyli ja :)


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 19 Sty 2019
Posty: 20
Skąd: Jaćwież
Wysłany: 2020-07-29, 08:25   

Wiem z doświadczenia, że aby przejść do końca niobowego trzeba rozwijać na maksa tylko trzy umiejętności, a resztę tylko w razie potrzeby i możliwości. W buildzie który podałaś a który znam widzę wiele wymaksowanych na co najmniej 100. Na którym poziomie postaci?

Co do regenu. W moich postaciach powiększałem koncentrację, ale zawsze zwiększałem regen przedmiotami, zwłaszcza że na dalszych poziomach koncentracja lub jej odpowiedniki dają coraz mniejsze bonusy. Dlatego zamierzam powiększać te trzy, a pozostałe punkty dokładać do zbroi czy blokowania ciosów.
Ostatnio zmieniony przez Druneike 2020-07-29, 08:27, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 31
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2053
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2020-07-29, 18:46   

Z tym, na którym to poziomie to ci nie powiem, bo to wszystko zdaje się są punkty rozdane razem z bonusami z przedmiotów - tak więc raczej należy to traktować w charakterze
>100 - rozwijać na max.
100 - rozwijać
<100 - dorzucać tylko w razie potrzeby/jak zostaje punktów i nie ma nic pilniejszego
Niestety nie mam w tym momencie możliwości zainstalowania Sacreda żeby sprawdzić, jaki rozkład punktów "na czysto" miała moja 200+lvl Wampka, więc nie mam do czego porównać nawet.

Tak więc tutaj do miana "trzech wybranych" na pewno kwalifikują się Wiedza i Władanie bronią. Kwestię Obrony z tego, co widzę, załatwia się Okrzykiem, stąd nie ma potrzeby pakowania dużej ilości punktów w Blokowanie (tudzież Zwinność z powodu tego oraz wymienionego wyżej). Bardziej liczy się to, aby Miotacz i Okrzyk ładowały się szybko, więc zamiast Zwinności wpakowałabym tam którąś umiejkę regenerującą.
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Druneike 
czyli ja :)


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 19 Sty 2019
Posty: 20
Skąd: Jaćwież
Wysłany: 2020-07-29, 19:29   

W ogóle to ten post powinien był wyglądać inaczej :)

Miałem krasnoluda, który jak widać na skrinie poniżej, miał wszystko porozwijane, ale od początku niobowych Podziemi otrzymywał duże obrażenia, które uniemożliwiły mu dalszą walkę. Dotąd kosił wroga miotaczem i działem. Z kolei elfka, której rozwijałem tylko władanie bronią, koncentrację i zwinność, a resztę w miarę potrzeby i możliwości, masakrowała wrogów do końca nioba.

Tak, wiem, że elfka nie ma porównania z krasiem.

Sądzę jednak, że ten krasnolud walczyłby lepiej, gdyby miał trochę zwinności i blokowania ciosów.
 
 
MatthewMatt 



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 33
Dołączył: 24 Paź 2017
Posty: 46
Wysłany: 2020-07-30, 10:59   

Robiąc krasnala który używa umiejętności po prawej stronie, czyli musimy wybrać obowiązkowo wiedzę krasnali oraz technikę bojową, aby regen miotacza lub armatni strzał się zmniejszał co poziom, czy w tę stronę czy w drugą, Krasnal nie używa magicznych umiejętności więc wszystko pakujemy w 'fizyczną regenerację', natomiast używając umiejętności po lewej, czyli potężne uderzenie lub pchnięcie bronią dwuręczną, kolejny raz rozwijamy w tedy 'koncentrację' oraz również pakujemy pkt. w fizyczną regenerację, aby zmniejszać stopniowo regen tych umiejętności, u krasnala który da sobie radę na Niobie wystarczy wybrać znajomość broni, koncentrację, tężyznę fizyczną, zbroję, blokowanie ciosów u krasnala nie jest wymagane, ponieważ krasnal posiada umiejętności zwiększające obronę i to o dużo, polecam wybrać handel, dzięki któremu w sklepach będziemy mieli dostęp do przedmiotów rzadkich czyli żółtych, z gniazdami, które maja na wyższych poziomach dużą regenerację specjalnych umiejętności, wskazane.. mieć handel rozwinięty zawsze na max, wtedy u handlarzy będą widoczne dobre itemy. Pamiętam że miałem krasnoluda z rozwiniętym na maxa Handlem, krasnal miał na sobie same żółte itemy które razem dawały mi ponad 1100 regeneracji specialnych umiejętności.. :)
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 31
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2053
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2020-07-30, 18:23   

Druneike napisał/a:
wiem, że elfka nie ma porównania z krasiem.

Według niektórych Kraś jest jedną z najpotężniejszych postaci - m.in. dzięki Okrzykowi, który przerabia go na czołg. WE nie ma praktycznie umiejętności obronnych, więc jeśli coś przejdzie przez jej zaporę ze strzał, to w zasadzie jest ugotowana. Tak więc rzeczywiście ciężko je porównywać, bo wymagają zupełnie innej taktyki.

Co do tego "starego" Krasia - wydaje mi się, że podstawowym problemem było tutaj zmarnowanie punktów/slotu umiejętności na Broń dystansową (nie działa na Miotacz/działko, z tego, co wiem - tylko na pistolety/muszkiety) oraz to, że nigdzie słowem nie wspominasz o Okrzyku - pomimo, że uważasz, iż brak ci Obrony. Być może gdyby zamiast Broni dystansowej miał Blokowanie, byłoby lepiej.
_____________________________________________________________________
Moja galeria

Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Druneike 
czyli ja :)


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 19 Sty 2019
Posty: 20
Skąd: Jaćwież
Wysłany: 2020-07-30, 18:28   

Chodzi o walkę na dystans?
A gdyby nazbierać mu run na okrzyk? Teraz ma na 6 poziomie i wiele to nie zmienia.
Ostatnio zmieniony przez Druneike 2020-07-30, 18:55, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
MatthewMatt 



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 33
Dołączył: 24 Paź 2017
Posty: 46
Wysłany: 2020-07-31, 16:25   

Po prostu rób nowego Krasnala albo rozwijaj tego z walka na dystans i szukaj dobrych pistoletów, jest kilka dobrych unikatów z tej kategorii, ale żółtych tez się znajdzie trochę, lub więcej, nie pakuj już pkt. w walkę na dystans tyle ile widać wystarczy, a to mój Krasnolud, również bez umiejętności blokowania ciosów, zero zgonów gram nim spokojnie na VModzie, krasnolud chodzi z tarczą, więc postaraj się tez naleźć jakąś odpowiednią dla ciebie z dobrą obroną, też jest sporo unikatowych tarcz, które zwalają z nóg, są takie dobre, oraz mały pokaz Okrzyku na zdjęciu widać statystyki Okrzyku u mojego Krasnala.
 
 
geronimo 
nalogowy gracz


Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 34
Dołączył: 27 Lip 2019
Posty: 11
Skąd: Sromowce Wyżne
Wysłany: 2020-08-10, 22:39   

Oż [*aaa psik!!*]!
MatthewMatt idzie w ogóle kogoś takiego ubić? Nie zdążył bym chyba do Niego pomachać na przywitanie bo buła na twarz i kopyta do góry )
 
 
MatthewMatt 



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: ZE: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry S3: Nie mam gry
Wiek: 33
Dołączył: 24 Paź 2017
Posty: 46
Wysłany: 2020-08-15, 10:31   

Krasnolud jest na tyle wytrzymały i posiada takie umiejętności dzięki którym jesteśmy dosyć odporni i wytrzymali na tyle, aby dać radę walczyć choćby ze smokiem, nawet na poziomie Niobowym, dzięki okrzykom nie musimy wybierać umiejętności blokowanie ciosów, ponieważ dużo obrony daje nam okrzyk jak i tarcze które nosimy, ja osobiście próbowałem zbudować takiego krasnoluda bez blokowania ciosów i każdy się spisywał na medal, wybranie umiejętności walka na dystans nie jest wymagane dla krasnoluda, możliwe że rzeczywiście jest to strata umiejętności, ale nie spisujemy takiego kraśka na przegraną, ponieważ możemy dzięki koncentracji nadrobić straty i rozwijać odpowiednie CA aby miał na hita każdego przeciwnika, nie muszę przypominać aby szukać rzadkich przedmiotów z gniazdami, a dlaczego z gniazdami? ponieważ w gniazda wkuwamy klejnoty które maja sporo odporności na np. Ogień, magia, trutka i tak dalej. Krasnolud jest bardzo wszechstronny. Możemy go rozwijać na Koncentrację lu działa palne :roll:
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,12 sekundy. Zapytań do SQL: 16