logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie jestem zadowolony ze swojej elfki
Autor Wiadomość
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 59 razy
Wiek: 30
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2045
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2019-08-18, 21:38   

Jeśli czujesz, że doświadczenie leci za wolno a masz nadwyżki siły (i.e. przeciwnicy nie sprawiają problemów), to spróbuj przejść na niob - nie tylko więcej doświadczenia, ale i przedmioty lepsze.

Ogólnie jednak nie mam dobrych wieści - w grze dla pojedynczego gracza bardzo trudno o nabijanie poziomów. Ja swoją ulubienicą - Wampką - doszłam chyba do 166lvl, potem po prostu wbijanie kolejnego poziomu było tak czasochłonne i nużące i dawało tak małe bonusy do statystyk, że po prostu ją zarzuciłam - teraz biegam nią tylko dla przyjemności.
Pewnym ratunkiem jest gra na lokalnym MP (lub przez VPNa z kimś) i lagowanie jaskiń, ale i to jest raczej na krótką metę zabawa (plus przy obecnych prędkościach internetów ciężko o odpowiednio dużego laga).
Można sobie zainstalować Veteran Mod - wtedy gra ustawia ci taki poziom trudności jak na serwerze MP z 16 graczami online, co znacznie boostuje zdobywane doświadczenie.
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Druneike 
czyli ja :)


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 19 Sty 2019
Posty: 13
Skąd: Jaćwież
Wysłany: 2019-08-22, 16:15   

Do końca podziemi na złocie nie było kłopotów z przeciwnikami. Jak na próbę pograłem chwilę na niobie to faktycznie doświadczenie szybciej idzie ale przydałoby się zarówno zadawać większe obrażenia, jak i być na nie odpornym. Nie da się wszystkich wrogów likwidować z daleka i ci, którzy się przedrą, zadają elfce ciężkie rany. Zbroję mam 24 a blokowanie ciosów 7. Czy podniesienie któregoś z nich 5 razy coś zmieni?
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 59 razy
Wiek: 30
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2045
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2019-08-22, 16:45   

Na tak niskim poziomie - zdecydowanie, i to mocno. Nie wiem, czy na tak wysokim poziomie uda ci się jeszcze ją "dopancerzyć" (jako że poziomy wpadają już rzadko) - spróbuj postarać się o jakieś bonusy z przedmiotów albo, jeśli masz miejsce, Jednorożca. Jako że to nie magiczka, zwierzak będzie ginąć szybko i często, ale kilka ciosów za ciebie przyjmie.
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Druneike 
czyli ja :)


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 19 Sty 2019
Posty: 13
Skąd: Jaćwież
Wysłany: 2019-08-22, 19:32   

Bonusy z przedmiotów są niezbędne, bo samym przyrastaniem poziomu nie ulepszy się wszystkiego. U mnie dotyczy to regenu(przez to nie dokładam do koncentracji) oraz zdolności ofensywnych - np. hełm Oktaniona dał niezbędną premię do walki na dystans. Sądząc po tym, jak rośnie poziom na niobie, jest możliwe, że do głównych walk w podziemiach uzbiera się z 5. Warto bardziej w zbroję czy blokowanie ciosów?
Ostatnio zmieniony przez Druneike 2019-08-22, 19:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 59 razy
Wiek: 30
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2045
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2019-08-23, 09:59   

Mniej-więcej po równo, ale na początek Blokowanie - lepiej żeby cię nie trafiali w ogóle niż trafiali słabiej.
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Druneike 
czyli ja :)


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 19 Sty 2019
Posty: 13
Skąd: Jaćwież
Wysłany: 2019-08-23, 10:20   

Pytałem bo ponieważ wiele awansów nie będzie, to wolę powiększyć jedno konkretnie niż dwa ale minimalnie.

Czy blokowanie zawsze jest bardziej wydajne niż zbroja? Również u innych postaci, jak walczący wręcz glad i kraś używający tylko broni palnej?
Ostatnio zmieniony przez Druneike 2019-08-23, 11:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 59 razy
Wiek: 30
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2045
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2019-08-23, 22:25   

Po pierwsze nie da się powiedzieć, że któreś jest "bardziej wydajne", bo obydwa odpowiadają za zupełnie inne kwestie - jedne za szansę przeciwników na trafienie cię i w niewielkim stopniu redukcję obrażeń, drugie natomiast głównie za redukcję obrażeń. I jedno i drugie jest potrzebne, bo nigdy nie unikniesz wszystkich ataków ani nie opancerzysz się na 100% żeby móc zbierać wszystkie razy "na klatę".

Co do drugiej części - Blokowanie, jak każda umiejętność, daje te same bonusy u wszystkich postaci - tak więc o ile jego "wydajność" per wrzucony punkt będzie taka sama, o tyle kwestią zawsze jest to, na ile jest ci potrzebne.
U Glada może być przydatne, bo nie sądzę, aby ktokolwiek przy zdrowych zmysłach próbował robić berserka na broń+tarczę, ale... czy aktualnie np. Zwinność nie daje dostatecznej liczby punktów Obrony i lepiej skupić się na odpornościach?
U Krasia podobnie, ale... czy nie korzysta ze Zbroi Krasnoludzkiej, Okrzyku lub Wrycia, które zapewniają różne bonusy defensywne i mogą w pewnym stopniu uzupełniać niektóre umiejętności, dzięki czemu nie trzeba ich tak mocno rozwijać?
Tak więc odpowiedź brzmi "zależy od buildu i aktualnego stanu postaci".
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Druneike 
czyli ja :)


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 19 Sty 2019
Posty: 13
Skąd: Jaćwież
Wysłany: 2019-08-24, 09:33   

Ale blokowanie ciosów da więcej niż podnoszenie zwinności? Mam 131 ale jak widać na niobie może to nie wystarczyć.
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 59 razy
Wiek: 30
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2045
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2019-08-24, 22:16   

Tak, jest to umiejka czysto defensywna, więc będąc na tym samym poziomie co Zwinność da więcej punktów Obrony - ale nie da Ataku. W pewnym momencie jednak, przy odpowiednio dużej różnicy poziomów między w.w., Blokowanie daje mniejszy bonus - trzeba uważać na tę granicę aby nie pchać punktów tam, gdzie dają mniejszy zysk.
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Druneike 
czyli ja :)


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 19 Sty 2019
Posty: 13
Skąd: Jaćwież
Wysłany: 2019-08-25, 09:55   

Dlatego, ponieważ zdolności ofensywne też są potrzebne, może lepiej rozwijać zwinność?
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 59 razy
Wiek: 30
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2045
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2019-08-25, 21:05   

Ponownie - zależy od pozostałych umiejętności: Atak dostajesz również z innych źródeł i w danej chwili może ci być mniej potrzebny. Jeśli spojrzysz na wcześniej załączone screeny statystyk mojej elfki, zobaczysz, że ma ponad półtora raza więcej Obrony niż Ataku. Tyle jej wystarczy, bo CA ofensywne dają boost do Ataku, ale Obrony niczym nie nadrobi.
Niemniej Zwinność jako taka jest bardzo dobrym, względnie zbalansowanym, źródłem Ataku/Obrony - trzeba tylko (jak zawsze) uważać na w.w. granicę, gdzie inne umiejętności dają lepsze bonusy.
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Druneike 
czyli ja :)


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 19 Sty 2019
Posty: 13
Skąd: Jaćwież
Wysłany: 2019-08-27, 11:25   

Jak sprawdziłem to na obecnym poziomie dla większości umiejek bonusów prawie nie ma. Tylko dla blokowania ciosów, jak mówiłaś. Czyli większe obrażenia będzie się opłacało brać jedynie z run.
Ostatnio zmieniony przez Druneike 2019-08-27, 11:25, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,18 sekundy. Zapytań do SQL: 15