logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie jestem zadowolony ze swojej elfki
Autor Wiadomość
Wredna 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączyła: 06 Lut 2013
Posty: 20
Wysłany: 2018-05-21, 12:05   

Walka na dystans jest więc mało ważna u elfki? Czyli zamiast tego rozwijać władanie bronią+zwinność?
Jak ze zbroją i blokowaniem ciosów?
Ostatnio zmieniony przez Wredna 2018-05-21, 12:16, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 59 razy
Wiek: 30
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2027
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2018-05-22, 07:13   

Wredna napisał/a:
Walka na dystans jest więc mało ważna u elfki?

Tak jak każda specjalizacja broni u każdej postaci - jakkolwiek brzmi to dziwnie (przecież dla łucznika umiejętność walki na dystans powinna być podstawą), to ze względu na otrzymywane z tych umiejek bonusy, kończą one jako poboczne/wspomagające zamiast głównych. W moim przypadku w większości kończyło się na wrzuceniu w to 10pkt (do władania odpowiednim setem).
Wredna napisał/a:
Jak ze zbroją i blokowaniem ciosów?

Przydane do utrzymania postaci przy życiu :)

A jeśli chcesz używać do tego zaklęć, to jako ostatnią umieję możesz wziąć coś od czarów (zależnie od tego, czy planujesz używać wielu i względnie często, czy jednego-dwóch i sporadycznie - albo coś do regenu albo do skuteczności).
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Wredna 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączyła: 06 Lut 2013
Posty: 20
Wysłany: 2018-05-22, 08:31   

Dziękuję bardzo (:
Teraz mam poziom 10. Umiejki:
zwinność 6, rozumiem że to ma być czołowa
ądanie bronią (pisownia oryg.) 4 i też mam rozwijać
walka na dystans 4 i rozwijać do 10
tężyzna fizyczna 8 i to ma być główna odpowiedzialna za punkty zdrowia?
współczynniki:
siła 28 zostawić. Trochę w to wpakowałam ale mam nadzieję że nie muszę przez to zaczynać od nowa?
wytrzymałość 27 jak dalej?
zręczność 56 też nie wiem
fizyczna regeneracja 44 przewiduję że jak dojdzie koncentracja to obie razem sprawią że regen będzie w końcu normalny.
Umysłowa i charyzma niepotrzebne.
Ostatnio zmieniony przez Wredna 2018-05-22, 08:33, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 59 razy
Wiek: 30
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2027
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2018-05-22, 10:04   

Wredna napisał/a:
tężyzna fizyczna 8 i to ma być główna odpowiedzialna za punkty zdrowia?

Tak, aczkolwiek polecam raczej unikać wrogów i zdejmować ich z daleka, a nie szykować się na przetrwanie wszelkich ataków - WE się do tego nieszczególnie nadaje. Więc owszem, główna odpowiadająca za punkty zdrowia, ale nie główna w sensie rozwoju postaci.
Wredna napisał/a:
zwinność 6, rozumiem że to ma być czołowa

Razem z Koncentracją (podstawowa podstawa wszystkich postaci walczących) i Władaniem bronią.
Wredna napisał/a:
siła 28 zostawić. Trochę w to wpakowałam ale mam nadzieję że nie muszę przez to zaczynać od nowa?

Nie, w ogólnym rozrachunku źle rozplanowane współczynniki bolą mniej niż źle rozplanowane umiejki.
Wredna napisał/a:
wytrzymałość 27 jak dalej?

Najlepiej nie wrzucać tu nic więcej i skupić się na Fizycznej Regeneracji (i ew. Zręczności, jeśli bardzo chcesz).
Wredna napisał/a:
zręczność 56 też nie wiem

Fizyczna ważniejsza, bo przyspiesza regen CA, a dzięki temu szybkość zdejmowania przeciwników (co jest b. istotnie, zwłaszcza dla postaci dysnasowych).
Wredna napisał/a:
fizyczna regeneracja 44 przewiduję że jak dojdzie koncentracja to obie razem sprawią że regen będzie w końcu normalny.

Od Koncentracji w zasadzie należało zacząć, bo bez niej początek jest po prostu dużo bardziej pod górkę, ale tak, te dwie to podstawa skutecznego użycia CA walki.
Wredna napisał/a:
Umysłowa i charyzma niepotrzebne.

Owszem.
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Wredna 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączyła: 06 Lut 2013
Posty: 20
Wysłany: 2018-05-24, 11:30   

Mam poziom 18, nie powiększałam umysłowej regeneracji a jest na 64.
?
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 59 razy
Wiek: 30
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2027
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2018-05-25, 08:39   

WE jest zdecydowanie pomyślana w kierunku magii i łuku niż siły fizycznej, więc na wstępie ma wysokie współczynniki wspomagające te specjalizacje:
http://www.sacred.pl/inde...t=wood_stats_eq
Umysłowa na start ma 24 + 2.4 na poziom (24+2.4*17=64)
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Wredna 


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączyła: 06 Lut 2013
Posty: 20
Wysłany: 2018-05-31, 19:55   

Doszłam do poziomu 30, pojawiła się nowa umiejętność do wyboru, ale na liście nie ma blokowania ciosów. Na którym poziomie dochodzi?
Żadnej nie wybrałam i mam nadal nową umiejętność. Jeśli chcę, by później pojawiło mi się blokowanie ciosów, muszę teraz jakąś wybrać?
Ostatnio zmieniony przez Wredna 2018-06-01, 10:08, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 59 razy
Wiek: 30
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2027
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2018-06-01, 12:37   

Blokowanie ciosów dochodzi na 50:
http://www.sacred.pl/inde...cat=wood_skills
(po to właśnie powstały opisy postaci na stronie, żeby można było takie rzeczy sprawdzać w razie potrzeby ;) ).
Jako że wybrałaś do tej pory 7 z 8 umiejek, możesz teraz wziąć jakąś poboczną 8 (jeśli korzystasz z czarów nie-ofensywnych polecam Medytację, żeby się szybciej regenerowały). I tak, jeśli ma się pojawić Blokowanie, to musisz wcześniej wybrać 7 innych umiejek (coby się miejsce na liście zrobiło).
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Druneike 
czyli ja :)


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 19 Sty 2019
Posty: 4
Skąd: Jaćwież
Wysłany: 2019-01-21, 15:03   

Mam poziom 99 i może wkrótce trzeba będzie rozwijać walkę na dystans zamiast władania bronią.
Perspektywy rozwojowe w załączniku.
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 59 razy
Wiek: 30
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2027
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2019-01-21, 21:52   

Władanie bronią a Walka na dystans to niezupełnie to samo - jak zresztą widzisz na rozwinięciu dla każdej Umiejki. Władanie przekłada się bezpośrednio na zadawane obrażenia, Wnd to natomiast Atak odpowiadający w głównej mierze za szansę trafienia przeciwników.

Tak więc owszem, warto zacząć wrzucać tam po parę punkcików raz na jakiś czas, ale z Władania też nie należy rezygnować przynajmniej do poziomu gdzie 2pkt=+1%. No chyba że zaczynasz zbyt często chybiać celu, to można na pewien czas zintensyfikować rozwijanie Ataku, zawieszając Władanie, ale nadal polecam nie porzucać go zupełnie.
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
Ostatnio zmieniony przez Kalia 2019-01-21, 21:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Druneike 
czyli ja :)


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 19 Sty 2019
Posty: 4
Skąd: Jaćwież
Wysłany: 2019-01-24, 10:39   

Zrobiłem postać według tego, co napisałaś w tym temacie i w ogóle nie powiększam wnd. Trudności z trafieniem nie mam, choć wolałbym, by elfka strzelała szybciej(a strzelam z łuku, a nie kuszy). Szanse trafienia w załączniku. Rozumiem że 52 % to gdy ja strzelam do niego.
Ostatnio zmieniony przez Druneike 2019-01-24, 10:40, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 59 razy
Wiek: 30
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2027
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2019-01-24, 18:38   

Mhm, ale 52% szansy trafienia to zdecydowanie niewiele... Połowa twoich strzał - z tych, które uważasz, iż i tak są produkowane za wolno - idzie w krzaki.
W takim wypadku może jednak warto trochę w Atak zainwestować, bo z czasem nie będzie lepiej (jak zwykle zresztą).

EDIT: Dodałam screeny mojej Elfki na 118lvl (Platyna). Wyraźnie mam więcej bonusów z przedmiotów, ale i rozkład punktów nieco inny, bo Koncentrację i Władanie bronią mam max. Nie pakowałam tyle w Tężyznę, za to rozwinęłam bardziej właśnie Zwinność i WnD (czyli Atak) - i jak widzisz przeciwnika o 10lvl wyżej trafiam z 63% szansą.
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
Ostatnio zmieniony przez Kalia 2019-01-24, 18:52, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Druneike 
czyli ja :)


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 19 Sty 2019
Posty: 4
Skąd: Jaćwież
Wysłany: 2019-01-24, 21:34   

Też mam tak mocno iść w zbroję i blokowanie ciosów? Większość wrogów likwiduję z daleka więc nie wyglądają na potrzebne, choć zbroja pozwala szybciej chodzić.
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Pomogła: 59 razy
Wiek: 30
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2027
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2019-01-25, 14:27   

Zależy gdzie masz zamiar się kręcić - jeśli w okolicach, gdzie istnieją przeciwnicy niebezpieczni na odległość (np. Piekielna Grań/Dolina Łez), to zbroja/obrona się przydają. Faktem jednak jest, że dobrze rozwinięta Elfka ginie wybitnie rzadko.
Najlepiej rozwijaj tak, jak czujesz, że masz zapotrzebowanie - na szczęście nie jest tak, że w jednej chwili musisz zadecydować, jak postać będzie wyglądała przez następne 50lvl, a niedodane punkty nie znikają z czasem ;)
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Druneike 
czyli ja :)


Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 19 Sty 2019
Posty: 4
Skąd: Jaćwież
Wysłany: 2019-01-29, 16:37   

Na tej postaci od początku jest tak, że zamiast różnych bojowych soundtracków słychać w kółko ten sam. Jeden na srebrze, inny na złocie, ale zawsze ten sam.

[ Dodano: 2019-02-07, 12:10 ]
Ten soundtrack w folderze muzyki nosi nazwę wrong level. Może gdy go usunę, to przestanie?
Ostatnio zmieniony przez Druneike 2019-01-29, 16:37, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,26 sekundy. Zapytań do SQL: 18