logo



FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy
RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj

Poprzedni temat «» Następny temat
Przesunięty przez: Kalia
2018-10-04, 20:03
Moja strategia maga na podmuch wiatru i ostrza lodu - ok?
Autor Wiadomość
Hudof 
Michael Myers



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 16 Wrz 2017
Posty: 26
Wysłany: 2018-10-04, 12:58   Moja strategia maga na podmuch wiatru i ostrza lodu - ok?

Ja to widzę tak

Znajomość Magii oporowo
Medytacja oporowo
Magia powietrza umiarkowanie
Magia wody oporowo
I dalej nie mam pojęcia, jeździectwo? wodnej przemiany nie można używać na koniu...


Podmuch wiatru oporowo
Ostrza lodu oporowo
Astralna Regeneracja oporowo
Krąg Strachu 1 poziom
Przeniesienie 5 poziom
Ruchliwość umiarkowanie
Wodna Przemiana umiarkowanie
Leczenie umiarkowanie

Albo inaczej - http://sacred.pl/index_sa...&type=show&id=2

Jaka kolejność wybierania umiejętności będzie najefektywniejsza? bo pomieszał strasznie... no i jakie prócz tych które podał... jakie wybrać?


:beer:
_____________________________________________________________________
HaLlOwEeN
Ostatnio zmieniony przez Hudof 2018-10-04, 13:04, w całości zmieniany 3 razy  
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 29
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2016
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2018-10-04, 20:02   

Przenoszę do działu Strategii.
Hudof napisał/a:
I dalej nie mam pojęcia,

Prawdopodobnie przydadzą się umiejki "ogólnie defensywne": Tężyzna, Blokowanie ciosów. Jako dwie ostatnie mogą być: Zwinność (jeśli czujesz, że potrzebujesz dodatkowego plusa do Obrony), Jeździectwo, Rozbrajanie (chociaż na najgroźniejszych przeciwników - smoki, plujące pająki, ryby jaskiniowe i magów - to nie zadziała).
Hudof napisał/a:
jeździectwo? wodnej przemiany nie można używać na koniu...

Wodna jest właśnie na przypadki, kiedy nie możesz jeździć (czytaj - uciekać) konno i musisz mieć alternatywny sposób na ewakuację. Koń nie jest nieśmiertelny i pod ziemię go nie zabierzesz.
Hudof napisał/a:
Podmuch wiatru oporowo [...]

Zacznijmy od tego, że CA nie należy rozwijać "oporowo", bo regen tak ci skoczy, że będziesz musiał przed każdym kolejnym użyciem czekać bezbronny (co, jak łatwo się domyślić, oznacza śmierć dla postaci nieposiadającej dobrego pancerza i umiejącej wyprowadzać ataki wyłącznie za pomocą CA). Wyjątkiem jest tu Astral, ale to akurat przypadek szczególny. Praktycznie wszystkie wybrane CA masz opisane w strategii, którą zlinkowałeś, więc polecałabym się tego trzymać. Co do Leczenia, to nie polecam - od tego są miksturki w plecaku: używa się ich szybciej i nie włączają regenu innym CA (same też go nie posiadają).
Hudof napisał/a:
Jaka kolejność wybierania umiejętności będzie najefektywniejsza?

Stawiam na:
Znajomość Magii
Medytacja
Magia powietrza
Magia wody
Jeździectwo/Zwinność
Tężyzna
Jeździectwo/Zwinność/Rozbrajanie
Blokowanie ciosów
Przy czym pytaniem nie powinno być raczej, w jakiej kolejności brać, a w jakiej rozwijać. Bo np. Blokowanie i Tężyzna będą ważniejsze niż Jeździectwo/Zwinność/Rozbrajanie.
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
Ostatnio zmieniony przez Kalia 2018-10-04, 20:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Hudof 
Michael Myers



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 16 Wrz 2017
Posty: 26
Wysłany: 2018-10-08, 14:42   

@Kalia

A w ruchliwość ile runek wystarczy? 10? Można miksować z wodną przemianą? :wink:
_____________________________________________________________________
HaLlOwEeN
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 29
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2016
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2018-10-08, 18:06   

Hudof napisał/a:
A w ruchliwość ile runek wystarczy? 10?

Wg. zlinkowanej przez ciebie strategii - tak. Ja osobiście nigdy jej nie używałam, więc ciężko mi powiedzieć, co na tym poziomie daje. Zawsze jeśli później uznasz, że daje za mało, możesz dorzucić więcej.
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Hudof 
Michael Myers



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 16 Wrz 2017
Posty: 26
Wysłany: 2018-10-16, 14:44   

@Kalia

Skóra z Kamienia jest zbędna skoro mam Ruchliwość+Wodna Przemiana? No i umiejętności defensywne jak zwinność, tężyzna fizyczna, niedługo rozbrajanie i na koniec blokowanie ciosów... :twisted:
_____________________________________________________________________
HaLlOwEeN
 
 
Kalia 
w(y)kurzacz trolli



Wersja gry S1: UW: 2.28
Wersja gry S2: IB/WS: 2.65.2
Platforma S2: PC
Wersja gry SC: Jungle Hunt
Platforma SC: PC
Wersja gry S3: FE
Wiek: 29
Dołączyła: 13 Lut 2007
Posty: 2016
Skąd: Zielonka k. Warszawy
Wysłany: 2018-10-16, 18:58   

Hudof napisał/a:
Skóra z Kamienia jest zbędna skoro mam Ruchliwość+Wodna Przemiana?

Przede wszystkim ten build opiera się na unikaniu walki i szybkim przemieszczaniu, z tego co wiem, nie na przetrzymywaniu ciosów (co zresztą jest niewskazane dla Maga w ogólności), a poza tym nie leży ona w twoim "kręgu zainteresowań" (czyt. nie masz do niej umiejki), skutkiem czego nie rozwiniesz jej do wysokiej skuteczności. Tak więc wg. mnie nie ma najmniejszego sensu - jeśli czujesz nieodpartą potrzebę dorzucenia czegoś jeszcze, to prędzej Płonącą skórę. Ta przynajmniej może pomóc w kwestii łuczników.
Hudof napisał/a:
No i umiejętności defensywne jak zwinność, tężyzna fizyczna, niedługo rozbrajanie i na koniec blokowanie ciosów

Owszem, z braku Zbroi trzeba się "zbroić" w każdy inny możliwy sposób.
_____________________________________________________________________


Gauri napisał/a:
Wpisuję Cię na listę osób, którym Kalia może niechcący urwać głowę przy samych kostkach ^^

:vampir: Oh, I love this job... :]

Polecam: http://takbardzozle.blogs...2-pisownia.html
 
 
Hudof 
Michael Myers



Wersja gry S1: ZE KK: 2.28
Wersja gry S2: Nie mam gry
Wersja gry S3: Nie mam gry
Dołączył: 16 Wrz 2017
Posty: 26
Wysłany: 2018-10-17, 11:40   

@Kalia

Chciałem po prostu się upewnić :wink: Btw mam 25lvl i ostrza lodu 10 poziom 1,3s chyba niezły wynik... wszystko na jeden, dwa, max trzy czary. Zobacz:

_____________________________________________________________________
HaLlOwEeN
Ostatnio zmieniony przez Hudof 2018-10-17, 12:07, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Nie możesz ściągać załączników na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
Strona wygenerowana w 0,61 sekundy. Zapytań do SQL: 16